زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران

مجله آموزشی

بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران - دکتر مسعود جعفری

بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران

آیا می دانید بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران چه کارهایی انجام می دهد؟

بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران با انجام تزریق فیلر می تواند بسیاری از مشکلات پوستی افراد اعم از درمان چین و چروک صورت، خطوط پوستی، اسکارها و … را برطرف کند. داشتن پوستی صاف و جوان علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت بیشتر، موجب افزایش اعتماد به نفس فرد می گردد.

به مرور زمان و بالا رفتن سن سطح پروتئین کلاژن و چربی های زیر پوست کاهش می یابد، به همین دلیل شل شدگی و افتادگی پوست رخ می دهد. ایجاد چین و چروک ها و خطوط پوستی موجب ناخوشایندی فرد از چهره خود می گردد. به همین دلیل راه های زیادی را امتحان می کند تا نشانه های پیری را برطرف کند.

بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران با استفاده از بهترین مارک های تزریق ژل و فیلر، موجب حجم دهی به پوست، صاف و هموار شدن چین و چروک ها، کاهش خطوط ریز و درشت پوستی و از بین رفتن جای جوش می شود. از بین بردن نشانه های پیری پوست و بازگرداندن آن به شرایط اولیه با مراجعه به یک پزشک متخصص حاذق امکان پذیر است.

بنر کلینیک زیبایی دکتر جعفری

بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران در بهترین کلینیک تزریق فیلر در تهران

بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران از فیلرها برای جوانسازی پوست استفاده می کند.  فیلرها در بخش هایی از پوست که نیاز به حجم دادن و کشیده شدن دارند، تزریق می شوند. فیلر تزریق شده به صورت مستقیم، فضای خالی زیر پوست را پر کرده، پوست صاف و هموار می شود. افرادی که تمایلی به انجام جراحی های زیبایی ندارند، می توانند از روش کم تهاجمی تزریق فیلر جهت بازگرداندن زیبایی خود استفاده کنند.

کاربردهای فیلر

  • پر کردن لب های نازک و کم حجم
  • زاویه سازی فک و چانه
  • گونه گذاری
  • برطرف کردن چین و چروک ها
  • کاهش خطوط پوستی
  • رفع اسکار ها و جای جوش
  • جوانسازی پوست
  • اصلاح فرم بینی
  • یافتن علت سیاهی زیر چشم توسط دکتر و درمان آن توسط فیلر

انواع فیلر

انواع فیلر های در کلینیک تزریق فیلر در تهران

فیلر دائمی:

فیلرهای دائمی از جنس سیلیکون می باشند. استفاده از این فیلر توسط بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران توصیه نمی شود زیرا احتمال بروز عوارض جانبی نظیر عفونت و جابجایی فیلر وجود دارد.

فیلر نیمه دائمی:

فیلرهای موقتی از جنس مواد طبیعی موجود در بدن ساخته می شوند به همین دلیل احتمال بروز واکنش های حساسیتی بعد از تزریق فیلر به حداقل می رسد. سلول های بدن فیلر تزریق شده را به عنوان جسم خارجی محسوب نمی کنند و واکنش آلرژیک روی نمی دهد. از رایج ترین فیلرهای موقتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فیلر هیالورونیک اسید: فیلر هیالورونیک اسید از معروف ترین فیلرهای موقتی می باشد. هیالورونیک اسید یا همان موارد تزریق ژل یک ماده طبیعی بوده که در بدن انسان وجود دارد. این ماده در استحکام بافت پوست، مایع بین مفصلی و غضروف ها نقش مهمی را ایفا می کند. تزریق این فیلر موجب رفع افتادگی و شل شدگی پوست، برطرف شدن چین و چروک، رفع لاغری برخی از قسمت های صورت، رفع کم آبی و افزایش انعطاف پذیری پوست می گردد.
  • فیلر هیدروکسی آپاتیت کلسیم: این نوع فیلر به طور طبیعی در بافت استخوانی یافت می شود. با تزریق این نوع فیلر، داربستی برای تشکیل و ساخت کلاژن در پوست ایجاد شده و پوست مستحکم و سفت می شود. نکته مهم درباره استفاده از این نوع فیلر قابلیت ثابت ماندن آن در محل تزریق می باشد. این ماده با خاصیت پرکنندگی فوق العاده خود می تواند موجب حذف خطوط عمیق دور لب، خطوط بین ابروها و پیشانی شود. از این فیلر به عنوان پرکننده فک و گونه ها استفاده می شود.

بهترین دکتر فیلر بینی در تهران

بهترین دکتر فیلر بینی در تهران

بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران برای رفع برآمدگی روی بینی و یا باریکتر و کوچکتر دیده شدن بینی، از روش تزریق فیلر بینی استفاده می کند. در این روش پزشک متخصص با تزریق فیلرهای نیمه دائمی مانند هیالورونیک اسید در نقاط مخصوص می تواند اندازه سوراخ بینی را کوچکتر کرده و پل بینی را باریک کند. در این روش بدون نیاز به عمل جراحی، بینی فرم زیباتری به خود می گیرد. ماندگاری نتیجه این تزریق با توجه به نوع پوست و  نوع ماده استفاده شده از 4 ماه تا 3 سال تغییر می کند.

بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران برای اصلاح عدم تقارن بینی در افرادی که بینی گوشتی دارند، می تواند از تزریق فیلر استفاده کند. قسمت پایینی بینی معمولا به علت فرورفتگی، برآمدگی و یا وجود ناهمواری ناهماهنگ می گردد. در کلینیک زیبایی زعفرانیه پزشک متخصص مجرب و ماهر با استفاده از پرکننده های بینی، شکل بینی را اصلاح می کند. همچنین اندازه سوراخ بینی هم در گوشه های بینی با تزریق فیلر کاهش می یابد.

تزریق فیلر بینی توسط بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران برای چه افرادی  مناسب است؟

  • افرادی که دچار پیری بینی هستند: با بالا رفتن سن استخوان فک بالایی تحلیل می رود. استخوان فک بالایی نوعی تکیه گاه ساختاری برای نوک بینی محسوب می شود، به همین دلیل افتادگی نوک بینی رخ داده و عرض پایه بینی کمتر می شود. پزشک متخصص با تزریق فیلر بینی، پایه بینی را افزایش داده و نوک بینی را به سمت بالا می کشد.
  • افرادی که دارای برآمدگی نوک بینی هستند، می توانند با تزریق فیلر این وضعیت را اصلاح کنند.
  • افرادی که دارای پل بینی صاف هستند: با کمک تزریق فیلر در خط میانی بینی این وضعیت بهبود می یابد.
  • با تزریق فیلر در قسمت پل بینی می توان زاویه نازو فرونتال را اصلاح کرد.
  • اصلاح مشکلات بینی بعد از جراحی : برای برطرف کردن ناهمواری ها و بی نظمی های بعد از عمل جراحی بینی، پزشک متخصص از روش تزریق فیلر استفاده می کند.

 بهترین دکتر فیلر لب در تهران

 بهترین دکتر فیلر لب در تهران

در بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران یکی از محبوترین و پرطرفدارترین روش های ایجاد زیبایی یعنی تزریق فیلر لب انجام می شود. بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران  با تزریق فیلر، لب هایی حجیم ایجاد می کند. به مرور زمان لب ها شادابی و زیبایی خود را از دست داده، باریک و افتاده می شوند. برخی افراد هم  به صورت مادرزادی دارای لب های نازک و باریک هستند. با انجام تزریق فیلر لب، لب هایی زیبا و حجیم خواهید داشت. داشتن لب های زیبا و شاداب بر زیبایی تاثیر زیادی می گذارد.

بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران از انواع مختلف فیلر جهت حجم دهی به لب استفاده می کند اما مهمترین و کاربردی ترین آنها، فیلر هیالورونیک اسید می باشد. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی بوده، به همین دلیل بعد از تزریق، احتمال بروز واکنش های آلرژیک به حداقل می رسد.

همچنین می توانید در بهترین کلینیک تزریق فیلر لب انواع مدل های تزریق ژل لب مانند، ژل لب مدل عروسکی و تزریق ژل مدل روسی را انجام دهید.

کاندید مناسب جهت فیلر لب

افرادی که می خواهند با تزریق ژل لب جذابیت چهره خود را افزایش دهند، می توانند از این روش استفاده کنند.

  • افراد دارای لب های کم حجم و باریک
  • افرادی که به عفونت های فعال دهانی مانند تبخال و یا زخم های شانکر مبتلا نیستند.
  • افرادی که از سلامت جسمانی برخوردار هستند.
  • افرادی که انتظارات واقع بینانه از نتیجه تزریق دارند.

هیالورونیک اسید یک ماده آب دوست است و باعث جذب آب زیادی در بافت محل تزریق می گردد. به همین دلیل در حجیم و شاداب شدن محل مورد نظر تاثیر دارد. فیلر لب نسبت به تزریق چربی و یا کلاژن برتری دارد زیرا کنترل پزشک متخصص بر میزان تزریق فیلر هیالورونیک اسید بیشتر بوده و  نتیجه بهتری از تزریق حاصل می گردد.

بعد از تزریق فیلر لب ممکن است ناهمواری و یا برآمدگی هایی ایجاد شود که با حرکت دادن لب ها از بین می رود. در این روش هیچگونه جای زخم بر روی لب ایجاد نمی شود و فرد بعد از مدت زمان بسیار کوتاه حدود چند دقیقه می تواند به محل کار خود برگردد. کبودی و تورم مختصر ایجاد شده به علت انجام تزریق، بعد از مدت زمان کوتاهی خود به خود برطرف می شوند.

ماندگاری نتیجه فیلرهای لب حدود 6 تا 8 ماه می باشد. ماندگاری نتیجه به ویژگی های هر فرد بستگی دارد. بدن برخی افراد فیلرها را زودتر جذب می کنند. ماندگاری نتیجه فیلر لب نسبت به فیلرهای سایر قسمت های صورت کمتر است زیرا لبها  حرکت بیشتری دارند و فیلرها زودتر جذب بدن می شوند.

بهترین دکتر برای تزریق فیلر در تهران

بهترین دکتر برای تزریق فیلر در تهران

برای انجام تزریق فیلر حتما به یک کلینیک معتبر زیبایی و درمانی پوست و مو مراجعه کنید. انجام مشاوره پوست و مو با پزشک متخصص قبل از انجام هر عمل زیبایی الزامی می باشد.  بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران  با دانش کافی و آشنا به فنون تزریق و آناتومی بخش های مختلف صورت می تواند به شما کمک زیادی کند. انجام تزریق فیلر توسط افراد کم تجربه  موجب بروز عوارض جانبی زیادی می شود.

کلام آخر

بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران در کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری انواع خدمات زیبایی و درمانی  را ارائه می کند. برای به تعویق انداختن بروز نشانه های پیری پوست و یا بازگرداندن جوانی و شادابی پوست خود با بهترین دکتر زیبایی مشورت کنید.  

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷