زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران (تضمینی)

دکتر مسعود جعفری

دکتر مسعود جعفری متخصص و جراح پوست

کلینیک دکتر مسعود جعفری تحت نظر کادر مجرب شامل متخصصین فارغ التحصیل از دانشکده علوم پزشکی تهران و بهترین دانشگاه های پزشکی دنیا مشغول به فعالیت است. فیلرها و سایر مواد اولیه مصرفی در این مرکز از بهترین برندهای موجود در بازار ایران و حتی دنیا انتخاب شده اند. هدف نهایی کلینیک افزایش رضایت مراجعه کنندگان از ظاهرشان و القای حس مثبت و افزایش اعتماد به نفس در بین عزیزان می باشد. تمام فعالیت های این کلینیک توسط متخصص پوست و مو انجام می شود. رویکرد کلینیک تحت عنوان شعار کلینیک قابل توصیف است

آدرس: زعفرانیه – خیابان آصف (اعجازی) – جنب بانک ملت – طبقه ۲ پلاک ۳۷

شماره های تماس: ۲۲۴۳۹۰۹۴ – ۰۲۱۲۲۴۳۹۰۹۵ – ۰۲۱

با ما در ارتباط باشید

جهت دریافت مشاوره، از طریق راه های ارتباطی موجود یا فرم مشاوره با ما در تماس باشید.

 

تزریق ژل در تهران یکی از کار های زیبایی می باشد که افراد زیادی طرفدار آن هستند. افراد می توانند مشکلات ظاهری در صورت خود را با تزریق ژل برطرف کنند. این کار یک سری مزایا و معایب دارد که در ادامه حتما به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.‌ با این مطلب اگر‌ شما نیز قصد انجام این روش را دارید می توانید با آگاهی از تمام جوانب آن اقدام به این کار نمایید.

علت تزریق ژل چیست

یکی از‌ کار هایی که افراد برای جوانسازی پوست صورت خود انجام می دهند تزریق ژل در تهران می باشد. این کار بسیار محبوب و پرطرفدار است و اکثر افراد در هر سنی خواهان انجام آن می باشند. شهر تهران با داشتن جمعیت زیادی توانسته است رتبه اول را در این کار به خود اختصاص دهد. بر طبق آمار هایی که گرفته شده است در شهر تهران نسبت به سایر شهر های دیگر ایران، افراد زیادی خواهان تزریق ژل و جوانسازی پوست خود به طریق این روش هستند. ژل و فیلر توانسته است تحول بزرگی در انجام کار های زیبایی ایجاد کند. با تزریق این مواد می توان پیری را در ظاهر درمان کرد و علائم آن مانند چین و چروک را بر روی صورت برطرف کرد.

هر چقدر سن افراد افزایش پیدا کند بافت هایی که در زیر پوست قرار دارند نیز کاهش پیدا می کنند و چین و چروک بر روی پوست نمایان می شوند. با گذشت زمان می توان گفت این چین و چروک ها عمیق تر شده و بیشتر خود را نشان می دهند. در قسمت های مختلف صورت مانند خط اخم، خط خنده، دور چشم، خطوط افقی در قسمت پیشانی و … این خطوط و چین ها قابل مشاهده هستند. افراد با مراجعه به کلینیک های معتبر می توانند تزریق ژل، تزریق چربی، تزریق بوتاکس و یا فیلر‌ های دیگر را انجام دهند و تا مدت زمانی از دست این چین و چروک رهایی پیدا کنند و جوانی و شادابی را به چهره خود بازگردانند.

بنر کلینیک زیبایی دکتر جعفری

ژل چیست

یکی از سوالاتی که افراد در زمان تزریق ژل در تهران می‌پرسند این است که ژل چیست و از چه موادی تشکیل شده است. ژل ها نوعی ماده مخصوص هستند که وظیفه پر کردن و حجم دادن به قسمت های‌ مختلف پوست را بر عهده دارند. این کار می‌تواند به جوانسازی، فرم دهی و حجم دهی کمک بسیار زیادی کند. حال در این قسمت قصد داریم تا به بررسی اجزای تشکیل دهنده ژل ها بپردازیم.

اولین ماده تشکیل دهنده هیالورونیک اسید می‌باشد. این ‌ماده به صورت طبیعی در پوست تمام افراد وجود دارد و وظیفه طراوت بخشیدن و مرطوب کردن پوست را بر عهده دارد. ژل هایی که دارای این ماده هستند اکثرا مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا می باشند و به مدت یکسال نیز پس از تزریق ماندگاری دارند. هیدروکسیل آپاتیت کلسیم: معدن اصلی این ماده داخل استخوان می باشد که غلظت بیشتری نیز نسبت به هیالورونیک اسید دارد. این ماده را به پوست تزریق می کنند تا کلاژن سازی صورت بگیرد و چین و چروک ها به مرور‌ زمان از بین بروند. می توان گفت این ماده طول عمر بالایی نیز دارد.

پلی متیل متاکریلات: یک ماده صنعتی می باشد که برای‌ بدن مضر نیست. این ماده دارای کلاژن فراوانی درون خود می باشد و باعث سفتی و انسجام پوست می‌گردد. ژل ها انواع و مدل های مختلفی دارند. هر کدام از این ژل ها مدت زمان مشخصی ماندگاری دارند. حال می خواهیم‌ به بررسی انواع مختلفی از این ژل ها بپردازیم.

ماندگاری ژل ها

همانطور که گفتیم تزریق ژل در تهران یک روش جوانسازی بسیار پرطرفدار می باشد. حال اگر‌ شما در رابطه با ماندگاری هرکدام از این ژل ها اطلاعات داشته باشید می‌توانید بهتر در زمینه تزریق آن ها تصمیم‌ گیری نمایید. بعد از تزریق ژل می توان در جلسه اول نتیجه را مشاهده کرد. اما به طور کلی ماندگاری تزریق ژل به سه دسته تقسیم‌ بندی می شوند.

ژل موقت: هیالورونیک اسید، کلاژن، کلسیم هیدروکسید و چربی بدن جزو این دسته می باشند. بیشتر از این نوع ژل ها برای افزایش حجم در قسمت های‌ مختلف صورت مانند لب و گونه استفاده می شود.

ژل نیمه دائمی: از این ژل ها بیشتر برای پر‌ کردن خطوط استفاده می‌ کنند. به عنوان مثال برای تزریق ژل خط خنده و یا تزریق ژل خط اخم‌ یکی از بهترین انتخاب ها می باشند. البته این نوع ژل ها را افراد بعد از‌ گذشت چند هفته باید مجدد ترمیم‌ کنند.

ژل دائمی: برند های ‌مختلفی وجود دارند که این نوع ژل را تولید می‌ کنند. استفاده از این ژل ها را به دلیل داشتن عوارضی مانند عفونت به افراد پیشنهاد نمی‌ کنیم.

تزریق ژل در تهران

بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران

بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری می باشد زیرا افراد زیادی از خدمات آن راضی هستند. بهترین دکتر تزریق ژل در تهران را می توان این دکتر دانست که تمامی خدمات تزریق ژل از جمله: تزریق ژل لب، تزریق ژل پیشانی، تزریق ژل گونه، تزریق ژل چانه، تزریق ژل زیر چشم و تزریق ژل بینی را به بهترین شکل ارائه می دهد. تزریق ژل در تهران و دیگر‌ شهر ها سبب شده است که خانم ها دیگر‌ نگرانی بابت چین و چروک ایجاد شده بر روی پوست خود نداشته باشند. این کار سبب می شود که شادابی و طراوت و جوانی مجدد به چهره افراد برگردد. ژل ها تنها برای درمان چین و چروک مورد استفاده قرار نمی‌ گیرند. از این مواد برای پر کردن جای زخم و فرورفتگی های ایجاد شده نیز استفاده می‌ کنند. این روش یک روش درمانی می باشد که در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. می توان گفت تزریق ژل تا حدود زیادی بستگی به مهارت و تخصص پزشک دارد.

همچنین میزان ماندگاری این روش بستگی‌ به نوع پوست فرد و تشخیص پزشک دارد. بر اساس آمار های گرفته شده می توان گفت که تزریق ژل نسبت به تزریق بوتاکس در بین افراد از‌ محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. تزریق این ژل دارای کاربرد های زیادی می باشد که به بررسی هر کدام از این کاربرد ها می‌ پردازیم.

تزریق ژل بینی با بهترین کیفیت

کاربرد های تزریق ژل در تهران

انجام خدمات زیبایی توسط بهترین دکتر تزریق ژل در تهران دارای یک سری مزیت و کاربرد می باشد که به معرفی این کاربرد ها می پردازیم.

یکی از کاربرد های تزریق ژل در تهران جوانسازی پوست صورت و از بین بردن چین و چروک بر روی پوست صورت می باشد‌. انجام این کار می‌تواند نشانه‌ های پیری بر روی پوست صورت را از بین ببرد. از کاربرد های دیگر تزریق ژل می توان به افزایش حجم در قسمت های مختلف بدن مانند گونه، سینه، باسن، لب ها و…اشاره نمود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید که تزریق ژل برای جوانسازی پوست دست و پا نیز استفاده می شود. همچنین با توجه به صلاحدید پزشک می توان از این ژل ها برای فرم دهی کل صورت نیز استفاده کرد. ژل ها می توانند گودی دور چشم، سیاهی دور چشم و افتادگی پلک را نیز از بین ببرند.

یکی از کاربرد های تزریق ژل از بین بردن زخم های پوست می باشد که به صورت پوسته پوسته درآمده اند. بیشتر افراد فکر می کنند که تزریق ژل برای ناحیه صورت و برای پر کردن چین و چروک صورت می باشد. اما ژل ها کاربرد های بسیار زیادی دارند. در هر قسمت از صورت و بدن که دچار فرورفتگی شده باشند می توان از این ژل ها استفاده کرد و آن مشکل را برطرف نمود. باز هم تبحر و تخصص پزشک در تزریق ژل بسیار مهم می باشد. استفاده از برند های معتبر و دارای تاییدیه سازمان های غذا و دارو مانند ژل پروفایلو سبب می شود که شما بتوانید با خیال راحت این کار را انجام دهید. اگر از برند های بی کیفیت و بدون تاییدیه سازمان های جهانی استفاده شود ممکن است عواقب بدی برای افراد در پی داشته باشد. پس  انتخاب پزشکی متخصص و متعهد و با تجربه می تواند شما را در انجام یک تزریق موفقیت آمیز  کمک کند.

دکتر تزریق ژل در تهران

معایب تزریق ژل

در تزریق ژل در تهران اگر از بهترین دکتر تزریق ژل در زعفرانیه بهره بگیرید می توان گفت که عوارضی شما را تهدید نمی‌کند. اما اگر از افراد بی تجربه و بدون تخصص در این زمینه استفاده کنید ممکن است عوارض و عواقب بدی شما را تهدید کند.  عفونت در ناحیه تزریق شده یک عارضه شایع می باشد که برای افرادی که از پزشک با تجربه استفاده نکرده اند پیش‌ می آید. بهتر است برای انجام این کار از پزشک با تجربه و کلینیک های معتبر بهره ببرید. اما امروزه مشاهده شده است که درون آرایشگاه ها نیز افراد این کار را انجام می دهند.

این کار می تواند عواقب جبران ناپذیری برای فرد در پی داشته باشد. البته تزریق ژل به تنهایی می تواند عوارض کوتاه مدتی نیز داشته باشد که بعد از گذشت یک الی دو روز بعد از تزریق از بین می رود. عوارضی مانند خارش، سوزش، التهاب و قرمزی و ورم در ناحیه تزریق جزو عوارض شایع می باشند که بعد از مدت زمان کوتاهی از تزریق از بین می روند. اگر عوارض از بین نرفتند و در مدت زمان طولانی با شخص همراه بودند فرد باید پزشک معالج خود را از این موضوع آگاه کند.

 امید است با مطالب بالا توانسته باشیم اطلاعات کاملی در زمینه تزریق ژل در تهران و مزایا و معایب آن در اختیار شما قرار دهیم. تا اگر قصد انجام این کار را دارید با دید باز‌ اقدام‌ به انجام آن‌ نمایید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از هزینه تزریق ژل و دریافت مشاوره پوست و مو رایگان با کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری بهترین کلینیک پوست و مو در تهران تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

اشتراک گذاری با دیگران:

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

بخش نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷