زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

جوان سازی پوست با نانو آر اف

مجله آموزشی

جوان سازی پوست با نانو آر اف

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

نانو آر اف

جوان سازی پوست با نانو آر اف

نانو آر آف (RF) چیست؟

نانو آر اف

نانو آر اف یک درمان 15 تا 30 دقیقه ای با نتایج رضایت بخش، سریع و با زمان ریکاوری بسیار کم است. نانو آر اف یک روش بازسازی پوست جدید است که با استفاده از امواج رادیو فرکانسی زخم های میکروسکوپی در پوست ایجاد می کند و سبب افزایش ترشح کلاژن می شود. با افزایش ترشح کلاژن نانو آر اف در نتیجه سبب بهبود بافت پوست و بسیاری مشکلات پوستی می شود

نانو آر اف یک روش استریل تری است، و هیچ گونه نفوذ فیزیکی در پوست ندارد. گرمایی که توسط سنجاق های فلزی تولید می شود، پوست را به آرامی می سوزاند و زخم میکروسکوپی تمیز ایجاد می کند. این فرایند علائم آسیب پوستی را که در سطح پوست دیده می شود ترمیم می کند. این روش درمانی، بسیار راحت تر از لیزر یا لایه برداری شیمیایی است.

نحوه ی کار دستگاه لیزر

موارد درمانی با نانو RF شامل موارد زیر است:

  • منافذ بزرگ شده
  • ناهمواری پوست
  • جای جوش
  • خطوط و چین های عمیق
  • خطوط به جا مانده ای مانند گردنبند
  • کش آمدگی پوست
  • جای لک له دلیل آکنه

نانو آر اف در مقایسه با سایر دستگاه های جوانسازی پوست از نفوذ عمق بالاتری برخوردار است. در طول زمان بهبودی ، پوست ممکن است کمی متورم ، مایل به قرمز و دارای نقاط کوچک زیادی باشد که در آن سوزن زدن انجام شده است. با لمس این نقاط کمی دانه دانه احساس می شود.

نانو آر اف

زمان ریکاوری درمان نانو آر اف

جلسات نانو آر اف برای تمام رنگ های پوست ایمن است. برخلاف لیزرها یا سایر روش های درمانی که بهبودی ممکن است 10 روز طول بکشد ، درمان های سطح سازی پوست Venus Versa زمان بسیار اندکی برای بهبودی و ریکاوری نیاز دارد – شما می توانید 24 ساعت بعد از آن مراقبت از پوست و آرایش طبیعی خود را از سر بگیرید.

 این فقط یکی از دلایل بسیاری است که Venus Versa به سرعت در حال تبدیل شدن به یک راه حل اصلی برای بیمارانی است که بدون داشتن نیاز به پنهان کردن صورت خود برای مدت دو هفته ، نتیجه می گیرند. با هر روش متوالی، با افزایش تدریجی ظرفیت بهبود پوست، زمان ریکاوری بعد از عمل کوتاه می شود. درمان با محصولات ضد التهابی به افراد کمک می کند ریکاوری پس از نانو آر اف را هر چه بیشتر کاهش دهند.

ریکاوری پوست

تورم کمی در نواحی تحت درمان شما بلافاصله اتفاق می افتد. تورم و قرمزی قابل توجهی در نواحی تحت درمان و قطعات درمان نشده ممکن است به دنبال عمل شما ایجاد شود و حداکثر در 24 تا 48 ساعت باقی خواهد ماند.

در 24 ساعت اول پس از درمان با نانو آر اف قرمزی و گرمای جزئی از ناحیه تحت درمان ایجاد می شود ، شبیه آفتاب سوختگی ملایم. تجربه درد شدید یا بیش از حد غیر معمول است. در صورت بروز این امر باید به پزشک اطلاع دهید. پوسته های ریز معمولاً 24 تا 72 ساعت پس از درمان تشکیل می شوند و ممکن است چند روز باقی بمانند. برخی از ناراحتی های خفیف ممکن است گاهی اوقات به دنبال درمان سطحی ظاهر شود.

نتایج درمان های نانو آر اف 

  • کاهش منافذ قابل مشاهده برای یکنواختی بافت پوست
  • کاهش علائم پیری برای داشتن ظاهری شاداب و جوان پسند
  • کاهش بی نظمی های بافتی را برای تصحیح پوست
  • جای زخم های آکنه را کاهش می دهد تا چهره ای شفاف و سالم داشته باشد
  • خطوط و چین های عمیق کاهش یافته برای پوستی جوان تر
  • خطوط گردنبند اصلاح شده
  • کاهش سستی پوست برای محکم تر شدن صورت ، گردن و ناحیه دکلته

 

نانو آر اف

آیا درمان نانو آر اف دردناک است؟

قبل از درمان از کرم بی حسی استفاده می شود که کمک می کند تا درمان با نانو آر اف تقریباً بدون درد باشد. زمانهای درمان بسته به بیمار متفاوت است، اما یک جلسه پوست معمولاً 15-30 دقیقه طول می کشد. این کار باعث می شود تا بتوانید به راحتی در یک برنامه شلوغ زمانی برای درمان قرار دهید. اکثر بیماران در هر منطقه پوستی  3-4 درمان دریافت می کنندکه با فاصله 4-6 هفته انجام می شود. برنامه های درمانی نیز بسته به بیمار متفاوت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک زیبایی در زعفرانیه مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷