جوان سازی پوست با نانو آر اف

نانو آر اف، نانو فرکشنال

آیا برای بزرگ شدن منافذ پوست ، جای زخم های بعد از آکنه ، خطوط ریز یا چین و چروک خود ناراحت هستید؟ سپس ممکن است برای بازگرداندن ماتریس شکسته کلاژن پوست در مناطق مشکل ، نانوفرکانس رادیویی (nano-RF)را در نظر بگیرید. نانو آر اف یا نانو فرکشنال استاندارد جدیدی برای درمان نوآورانه و غیر جراحی جوان سازی و ترمیم صورت است که با شلی پوست ، بافت ناهموار ، خطوط ریز ، چین و چروک و حتی کشیدگی های پوستی سروکار دارد.

نانو آر اف

نانو آر اف یا نانو فرکشنال چیست؟

معمولا از فناوری نانو آر اف سیستم Venus Viva استفاده می شود. این روش درمانی Venus Versa با سنجاق های کوچکی کار می کند که با خیال راحت گرما را از طریق سطح پوست منتقل می کند. این عمل باعث ایجاد زخم های پوستی ریز می شود که پوست با تولید کلاژن به منظور بستن زخم ها ، به طور طبیعی بهبود می یابد. بر خلاف میکرو نیدلینگ ، نانو آر اف یک روش استریل تر محسوب می شود زیرا هیچ گونه نفوذ فیزیکی رخ نمی دهد. گرما ، که توسط سنجاق های فلزی تولید می شود ، پوست را به آرامی می سوزاند و زخممیکروسکوپی تمیز ایجاد می کند. این فرایند علائم آسیب پوستی را که در سطح پوست دیده می شود ترمیم می کند. و از آنجا که زخم ها بسیار کوچک هستند ، درمان بسیار راحت تر از لیزر یا لایه برداری شیمیایی است.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر به مقاله ی “لیزر” از همین سایت مراجعه کنید.

نحوه ی کار دستگاه لیزر

علائم اصلی برای درمان های نانو RF شامل موارد زیر است:

نانو آر اف در مقایسه با سایر دستگاه ها از نفوذ عمق بالاتری برخوردار است. در طول زمان بهبودی ، پوست ممکن است کمی متورم ، مایل به قرمز و دارای نقاط کوچک زیادی باشد که در آن سوزن زدن انجام شده است. با لمس این نقاط کمی دانه دانه احساس می شود.

نانو آر اف

آیا درمان نانو آر اف دردناک است؟

قبل از درمان از کرم بی حسی استفاده می شود که کمک می کند تا درمان با نانو آر اف تقریباً بدون درد باشد. زمانهای درمان بسته به بیمار متفاوت است ، اما یک جلسه پوست معمولاً ۱۵-۳۰ دقیقه طول می کشد. این کار باعث می شود تا بتوانید به راحتی در یک برنامه شلوغ زمانی برای درمان قرار دهید. اکثر بیماران در هر منطقه پوستی  ۳-۴ درمان دریافت می کنندکه با فاصله ۴-۶ هفته انجام می شود. برنامه های درمانی نیز بسته به بیمار متفاوت است.

زمان ریکاوری درمان  نانو آر اف چیست؟

جلسات نانو آر اف برای تمام رنگ های پوست ایمن است. برخلاف لیزرها یا سایر روش های درمانی که بهبودی ممکن است ۱۰ روز طول بکشد ، درمان های سطح سازی پوست Venus Versa زمان بسیار اندکی برای بهبودی و ریکاوری نیاز دارد – شما می توانید ۲۴ ساعت بعد از آن مراقبت از پوست و آرایش طبیعی خود را از سر بگیرید.

این فقط یکی از دلایل بسیاری است که Venus Versa به سرعت در حال تبدیل شدن به یک راه حل اصلی برای بیمارانی است که بدون داشتن نیاز به پنهان کردن صورت خود برای مدت دو هفته ، نتیجه می گیرند. با هر روش متوالی ، با افزایش تدریجی ظرفیت بهبود پوست ، زمان ریکاوری بعد از عمل کوتاه می شود. درمان با محصولات ضد التهابی به افراد کمک می کند ریکاوری پس از نانو آر اف را هر چه بیشتر کاهش دهند.

ریکاوری پوست

تورم کمی در نواحی تحت درمان شما بلافاصله اتفاق می افتد. تورم و قرمزی قابل توجهی در نواحی تحت درمان و قطعات درمان نشده ممکن است به دنبال عمل شما ایجاد شود و حداکثر در ۲۴ تا ۴۸ ساعت باقی خواهد ماند.

در ۲۴ ساعت اول پس از درمان با نانو آر اف قرمزی و گرمای جزئی از ناحیه تحت درمان ایجاد می شود ، شبیه آفتاب سوختگی ملایم. تجربه درد شدید یا بیش از حد غیر معمول است. در صورت بروز این امر باید به پزشک اطلاع دهید. پوسته های ریز معمولاً ۲۴ تا ۷۲ ساعت پس از درمان تشکیل می شوند و ممکن است چند روز باقی بمانند. برخی از ناراحتی های خفیف ممکن است گاهی اوقات به دنبال درمان سطحی ظاهر شود.

نتایج درمان های نانو آر اف چیست؟

این روش درمان سطح پوست با کاهش علائم آسیب پوستی به بیماران کمک می کند تا پوست صاف و سالم تری داشته باشند. این پیشرفت ها شامل موارد زیر است:

• کاهش منافذ قابل مشاهده برای یکنواختی بافت پوست
  • کاهش علائم پیری برای داشتن ظاهری شاداب و جوان پسند
  • کاهش بی نظمی های بافتی را برای تصحیح پوست
  • جای زخم های آکنه را کاهش می دهد تا چهره ای شفاف و سالم داشته باشد
  • خطوط و چین های عمیق کاهش یافته برای پوستی جوان تر
  • خطوط گردنبند اصلاح شده
  • کاهش سستی پوست برای محکم تر شدن صورت ، گردن و ناحیه دکلته

نانو آر اف

در نتیجه درمان با نانو آر اف یک درمان ۱۵ تا ۳۰ دقیقه ای با نتایج رضایت بخش، سریع و با زمان ریکاوری بسیار کم است. نانو آر اف یک روش بازسازی پوست جدید است که با استفاده از امواج رادیو فرکانسی زخم های میکروسکوپی در پوست ایجاد می کند و سبب افزایش ترشح کلاژن می شود. با افزایش ترشح کلاژن نانو آر اف در نتیجه سبب بهبود بافت پوست و بسیاری مشکلات پوستی می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.