زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

درمان چین و چروک صورت + معرفی 8 روش تضمینی

مجله آموزشی

درمان چین و چروک صورت + معرفی 8 روش تضمینی

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

درمان چین و چروک صورت + معرفی 8 روش تضمینی

راه های درمان چین و چروک صورت:

پیری پوست را می توان یک فرآیند بیولوژیکی متوقف ناپذیر دانست. این فرآیند تغییرات از دهه 20 الی 30 سالگی شروع می شود. البته می توان این تغییرات را با ورزش، تغذیه مناسب برای جوانسازی پوست، خواب و دیگر عوامل تا حدودی به تاخیر انداخت.

هر چه سن بالاتر می رود پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و چین و چروک ها پدید می آیند زیرا کلاژن های پوست تجزیه می شود، فیبر های الاستیک از بین می روند و بافت های چربی در زیر جلد کاهش پیدا می کنند. خوشبختانه علم پزشکی بسیار پیشرفت کرده است و راه های زیادی برای درمان چین و چروک صورت کشف شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با راه های درمان چین و چروک صورت آشنا کنیم.

لیفت صورت با نخ:

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ نوعی درمان چین و چروک صورت است که در جراحی زیبایی انجام می شود. برخلاف لیفت های معمولی، این لیفت نیازی به برش ندارد و می تواند چین و چروک های صورت، گردن و دکلته را تنها با کمک نخ هایی که وارد پوست می شوند صاف کند و به تقویت سلولیت و کشیدگی بیش از حد پوست کمک کند.

امروزه لیفت صورت با نخ با پیشرفته ترین تکنولوژی های دنیا در کلینیک زیبایی زعفرانیه انجام می شود. برای دریافت مشاوره پوست و مو می توانید به کلینیک زیبایی زعفرانیه مراجعه نمایید.

لیفت با نخ چگونه انجام می شود؟

لیفت صورت با نخ را می توان یک روش کم تهاجمی دانست که به صورت سرپایی و بدون برش پوست انجام می شود. کل فرایند لیفت حدود یک ساعت طول می کشد. بیشتر کار ها تحت بی حسی موضعی انجام می شود. قبل از لیفت واقعی، پزشک مسیر نخ ها را برای استفاده روی صورت بیمار ترسیم می کند. در مرحله بعدی نخ ها به صورت عمودی یا عرضی وارد عضله ها می شوند. این کار از طریق سوراخ های کوچک با استفاده از یک سوزن توخالی انجام می شود که از طریق آن نخ ها زیر پوست قرار می گیرند. فیکساسیون با حرکات سبک و ماساژ ملایم پوست انجام می شود. هنگامی که نخ در جای خود قرار گرفت و سوزن برداشته شد، لیفت نخ کامل می شود. نیازی به برداشتن نخ ها در زمان بعدی نیست، زیرا خود به خود جذب می شوند. همچنین بیمار می تواند بعد از تمام شدن لیفت به سایر کار های روزمره خود بپردازد و نیازی به استراحت ندارد.

لیفتینگ مایع:

لیفتینگ مایع

لیفتینگ مایع یکی از ساده ترین و سریع ترین روش های درمان چین و چروک صورت است. چین و چروک ها را می توان در عرض چند دقیقه از بین برد و ناپدید کرد و همه ی مراحل آن بدون چاقوی جراحی انجام می شود. این روش نسبت به سایر روش های دیگر ارزان تر می باشد.

لیفتینگ مایع یک اصطلاح جمعی برای تزریق برخی مواد به لایه های زیرین پوست است. برای این منظور می توان از پرکننده های مختلفی استفاده کرد. این روش یکی از محبوب ترین روش ها در پزشکی زیبایی است و با خطر بسیار کمی همراه است.

پرکننده های قابل استفاده برای لیفتینگ مایعات عبارتند از:

  • اسید هیالورونیک
  • چربی اتولوگ
  • پلی لاکتیک اسید
  • هیدروکسی آپاتیت کلسیم
  • پلی کاپرولاکتون

 بوتاکس راهی برای درمان چین و چروک صورت:

لیفت صورت با تزریق بوتاکس

ماهیچه های صورت ما در طول زندگی فعال هستند. به همین دلیل ظاهر چین و چروک های تقلیدی با افزایش سن بیشتر می شود.

درمان با سم بوتولینوم که با نام بوتولینوم یا تزریق بوتاکس نیز شناخته می شود، می تواند چین و چروک های صورت و گردن را بدون مداخله رادیکال درمان کند. پس از درمان چین و چروک با تزریق، پوست بسیار شاداب تر و صاف تر به نظر می رسد.

 بوتولینوم:

درمان چین و چروک صورت با بوتاکس روشی موثر برای کاهش چین و چروک های تقلیدی صورت است. در این روش سم نوروتوکسین بوتولینوم به عضلات مختلف صورت تزریق می شود. این سم سیگنال های عصبی را در عضلات انتخاب شده محدود می کند و در نتیجه باعث فلج هدفمند در نواحی تحت درمان با بوتاکس می شود. در نتیجه پوست بدون چین و چروک می شود و صاف تر و شاداب تر خود را نشان می دهد. عضلات درمان نشده در عملکرد خود محدودیتی ندارند. هدف در این روش درمانی این است که بتوانیم به وسیله ی سم بوتولینوم حرکات غیر ارادی چین و چروک های صورت را متوقف کنیم.

درمان چین و چروک با بوتاکس به ویژه برای به حداقل رساندن خطوط نگرانی بین چشم ها، خطوط اخم روی پیشانی، پنجه کلاغی اطراف چشم و چین و چروک های اطراف دهان یا در ناحیه فک و گردن مناسب است.

مراحل بوتاکس:

مراحل بوتاکس

تزریق بوتاکس یک روش بی خطر، سریع و بدون درد است. تمامی مراحل بوتاکس بین 15 الی 20 دقیقه زمان می برد. در ابتدا پزشک تمام ماهیچه هایی که باید مورد درمان قرار بگیرند را مشخص می کند. سپس بوتاکس با استفاده از یک میکرو سوزن تزریق می شود. نتیجه بوتاکس پس از چند روز قابل مشاهده است. اثرات این روش بین سه الی چهار ماه قابل مشاهده می باشد.

در ابتدای درمان چین و چروک با بوتاکس، بیمار باید چهره بسازد. این به پزشک اجازه می دهد تا ماهیچه های مسئول ایجاد چین و چروک را شناسایی کند و سپس آن ها را با سم درمان کند. این لکه ها از بیمار به بیمار دیگر بسیار متفاوت است.

سپس پزشک بوتاکس را به نواحی تحت درمان با استفاده از یک میکرو سوزن تزریق می کند. بیهوشی برای این روش ضروری نیست.

سم بوتولینوم یک تا دو ساعت طول می کشد تا اثر کند و ماهیچه ها را فلج کند. بنابراین نتیجه درمان بوتاکس تنها پس از چند روز قابل مشاهده است.

اثر بوتاکس به طور متوسط ​​سه تا چهار ماه طول می کشد و سپس برای حفظ نتیجه باید تکرار شود. با هر درمان بوتولینوم، ماندگاری نتیجه افزایش می یابد.

بوتاکس مسپورت یکی از بهترین برند های بوتاکس می باشد که در کلینیک زیبایی دکتر جعفری تزریق میشود. برای آشنایی بیشتر با این برند به مقاله” بوتاکس مسپورت ” مراجعه کنید.

لیفت گردن:

لیفت گردن

یک گردن زیبا، بدون چروک و صاف به طور کلی کل ناحیه صورت را جوان می کند. اگر پوست به طور طبیعی با افزایش سن خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد، چین و چروک و نواحی افتادگی پوست ایجاد می شود. آن ها سریع تر روی گردن ظاهر می شوند تا روی صورت و پیر تر از آنچه احساس می کنید به نظر می رسید.

جراحی پلاستیک زیبایی می تواند یک درمان سریع و بدون عارضه با لیفت هدفمند گردن ارائه دهد و به بیمار کمک کند جوان تر به نظر برسد. لیفت گردن در بهترین کلینیک لیفت با نخ در تهران یعنی کلینیک زیبایی دکتر جعفری توسط متخصصان ماهر انجام می شود.

مزایای لیفت گردن:

از مزایای لیفت گردن می توان به موارد فوق اشاره کرد:

  • جوانسازی نوری
  • اثر شفاف و طولانی مدت
  • افزایش اعتماد به نفس
  • جای زخم نامحسوس

مزوتراپی:

مزوتراپی

روش مزوتراپی به دلیل فواید خوبی که دارد در پزشکی و زیبایی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به طیف گسترده ای از کاربرد ها و فرآیند های ملایم، یک وسیله موثر است، به عنوان مثال برای درمان چین و چروک، در برابر ریزش مو یا تعریق بیش از حد می باشد.

لایه برداری شیمیایی:

لایه برداری شیمیایی

همیشه نیازی به از بین بردن عیوب پوست با استفاده از روش های جراحی نیست. برای مثال، اگر می‌خواهید از بریدگی ‌های ریز، تزریق ‌ها یا لیزر های درمانی‌ طولانی برای مبارزه با چین و چروک یا آکنه اجتناب کنید، می‌ توانید از انواع لایه‌ برداری برای بهبود دراز مدت پوست خود و حتی جوانسازی آن تا 15 سال استفاده کنید.

لایه برداری های شیمیایی که از لایه برداری های معمولی در داروخانه قوی تر هستند، این فرصت را به شما می دهند که پوست را عمیقا تمیز کنید و بر خاصیت ارتجاعی و کیفیت منافذ پوست تأثیر مثبت داشته باشید.

کربوکسی تراپی:

کربوکسی تراپی

با بالا رفتن سن یا در نتیجه بارداری و شیردهی، پوست به سرعت خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و چین و چروک و ترک های پوستی ایجاد می شود. در این صورت کربوکسی تراپی به صورت طبیعی و ملایم و بدون چاقوی جراحی، خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را بازیابی می کند.

میکرودرم ابریژن:

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن به آرامی پوست را بهبود می بخشد، چین و چروک ها را صاف می کند و بازسازی سلولی را تحریک می کند. ساییدگی بدون درد سلول های فوقانی پوست منجر به پوستی نرم و صاف، منافذ ریز و صورتی گلگون و شاداب می شود.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری در کوتاه ترین زمان به درمان چین و چروک صورت خود بپردازید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷