زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

بهترین مرکز فیشیال پوست در تهران

مجله آموزشی

بهترین مرکز فیشیال پوست در تهران

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

بهترین مرکز فیشیال پوست در تهران - کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری

بهترین مرکز فیشیال پوست در تهران

بهترین مرکز فیشیال پوست در تهران:

فیشیال روشی عالی برای ریلکس شدن و داشتن پوستی درخشان و سالم است. این روش درمانی یک ساعت زمان می برد و شامل مراحلی برای مراقبت از پوست، لایه برداری و ماساژ است.

فیشیال صورت را می توان جزو پر طرفدار ترین روش های مراقبت از پوست دانست. بهترین مرکز فیشیال پوست در تهران این روش درمانی منحصر به فرد را به صورت تخصصی برای بیماران انجام می دهد.

بهترین مرکز فیشیال پوست در تهران یعنی کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری در ابتدا پوست شما را با جدید ترین تکنولوژی ها بررسی می کند، سپس روشی از فیشیال که مناسب شما باشد را برایتان انجام می دهد.

بنر کلینیک زیبایی دکتر جعفری

مراحل فیشیال:

فیشیال را می توان یک روش درمانی چند مرحله ای دانست که شامل تعدادی از روش های مراقبت از پوست می باشد. در ابتدا به وسیله یک پاک کننده ملایم پوست صورت تمیز می شود. این امر به این دلیل است که تمامی آلودگی ها از روی پوست صورت پاک شوند. این کار شامل پاک کردن آرایش و پاک کردن آلودگی از روی پوست است.

در مرحله دوم به پوست بخار داده می شود تا پوست صورت مرطوب شود و منافذ برای بهتر شدن روند پاکسازی باز شوند. سپس لایه برداری انجام می شود. این کار به وسیله ی یک اسکراب یا لایه بردار انجام می شود تا تمامی چربی های عمیق، جوش های سر سیاه و غیره از بین بروند.

مرحله بعدی ماساژ صورت است. عمدتا ماساژ به وسیله کرم انجام می شود. این مرحله را می توان آرام بخش ترین فرایند فیشیال دانست. سپس به مدت 15 تا 20 دقیقه ماسک صورت روی پوستتان قرار داده می شود تا از فواید ماسک صورت نیز استفاده کنید. قرار دادن ماسک به این دلیل است که پوستتان آبرسانی شود.

در مرحله بعد نوبت تونیک است. هدف از مصرف تونیک این است که تمامی منافذی که هنگام بخار دادن باز شده بودند، دوباره بسته شوند و pH پوستتان نیز حفظ شود. در مرحله آخر یک مرطوب کننده مغذی مورد استفاده قرار می گیرد تا رطوبت پوستتان حفظ شود و هیدراته بماند.

بهترین مرکز فیشیال پوست در تهران این روش درمانی را با بهترین و با کیفیت ترین کرم ها، اسکراب ها و تونیک ها انجام می دهد.

بهترین مرکز فیشیال پوست در تهران

 چه کسانی می توانند فیشیال انجام دهند؟

افراد بین 18 تا 25 سال می توانند هر دو ماه یک بار برای شاداب شدن پوستشان فیشیال را انجام دهند. افراد بالای 20 سال بیشترین سود را از فیشیال می برند، زیرا به کمک فیشیال می توان علائم پیری زودرس، آکنه هورمونی، پوست کدر و لک های صورت را از بین برد.

فیشیال را می توان هر 3 هفته یک بار یا هر ماه انجام داد زیرا این روش درمانی شامل لایه برداری و ماساژ می باشد.

اگر به دنبال بهترین مرکز فیشیال پوست در تهران هستید توصیه می کنیم به بهترین کلینیک پوست و مو تهران مراجعه کنید. کلینیک پوست و مو تهران جزو بهترین کلینیک فیشیال پوست در تهران می باشد که در ابتدا به شما مشاوره پوست و مو داده می شود و سپس با توجه به نوع پوستتان بهترین روش فیشیال برایتان انجام داده می شود

 انواع روش ها:

در حال حاضر این روش درمانی شامل هزاران مدل متفاوت می باشد که هر کدام از روش های فیشیال مناسب برای گروه سنی و پوست های متفاوت می باشد. به طور کلی فیشیال های اساسی برای زیبایی صورت، پاکسازی، روشن شدن پوست و آبرسانی انجام می شود.

نتایج:

جدا از رفع مشکلات پوستی فیشیال، پوست شما را فوق العاده نرم و درخشان می کند. درخشش قابل مشاهده ای روی پوست شما مشاهده می شود و چهره ای شاداب تر خواهید داشت. اگر فیشیال را به صورت مرتب انجام دهید می توانید از پیر شدن پوست خود جلوگیری کنید، زیرا ماساژ فیشیال سبب سفت تر شدن پوستتان می شود.

در بلند مدت می توانید شاهد این باشید که پوستتان شفاف و سالم و هیدراته است. برای مشاهده بهتر نتایج فیشیال بهتر است چند روز صبر کنید تا نتایج این روش فوق العاده را بهتر ببینید. توصیه می شود اگر رویداد خاصی در پیش دارید 2 الی 3 روز قبل نسبت به انجام فیشیال اقدام کنید.

شما با مراجعه به کلینیک زیبایی زعفرانیه دکتر مسعوذ جعفری می توانید توسط بهترین دکتر فیشیال پوست در تهران ویزیت شوید و پوست خود را شاداب تر و زیبا تر کنید.

بهترین دکتر فیشیال پوست در تهران

فواید:

فیشیال یک روال مراقبت از پوست گام به گام است که دارای فواید بسیار زیادی است. از فواید خوب این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوان سازی و رفع ناراحتی های روانی: فیشیال می تواند سیستم عصبی سمپاتیک شما را فعال کند، اضطراب شما را کاهش داده و خلق و خوی شما را بهبود بخشد که تمامی این مزایا به دلیل ماساژ آن می باشد.
  • پوست را تقویت می کند: فیشال یک مرحله ماساژ صورت دارد که سرگرم کننده ترین قسمت آن است. در اصل ذهن را آرام می کند و پوست را تسکین می دهد.
  • تحریک خون و درخشندگی: از فواید فیشیال می توان به تحریک خون و درخشندگی سالم اشاره کرد اما ماساژ صورت پوست صورت را تقویت و سفت می کند. پوست صورت و گردن مستعد افتادگی و چین و چروک است، اما ماساژ با نوک انگشتان می تواند عضلات صورت را تقویت کرده و آن ها را نیز تقویت کند.
  • دوز دو برابر هیدراتاسیون را ارائه می دهد: یکی از مزایای عمده فیشیال، تقویت آبرسانی به پوست شما است. آبرسانی برای پوست سالم بسیار مهم است. یکی از مراحل فیشال صورت شامل ماسک صورت فوق العاده آبرسان است و زمان مناسبی در درمان به آن اختصاص می یابد. همچنین، ماسک به همراه یک مرطوب کننده سبک است که پوست شما را تغذیه می کند. اگر پوست خشکی دارید، فیشیال می‌ توانند به شما کمک کند، زیرا نه تنها پوست شما را مرطوب می‌کنند، بلکه آن را به پوستی چاق و سالم تبدیل می‌کنند.
  • سلول های مرده پوست را از بین می برد: مزیت اصلی فیشیال داشتن پوستی روشن و شفاف است. این به این دلیل است که به پوست شما بخار داده می شود که منافذ شما را باز می کند و با یک اسکراب ملایم درمان می شود که سبب لایه برداری سلول های مرده می شود. اسکراب ریز ترین پوست های کدر و مرده را از بین می برد که منجر به پوستی نرم و صاف می شود. لایه برداری همچنین دانه های سر سیاه و سفید را از چانه و بینی با سبوم اضافی در ناحیه T شما که منجر به آکنه می شود، از بین می برد.
  • سم زدایی پوست: پوست شما نیاز به جوانسازی دارد. اگر سم زدایی نکنید، ممکن است خشک و پوسته پوسته شود. پس از مدتی ممکن است دچار آکنه شوید. مشکلات زیاد است اما می توان از طریق فیشیال برطرف کرد.
  • جلوگیری از پیری: باید اعتراف کنیم که جوان تر نمی شوید. بنابراین، مراقبت از پوست صورت مهم است. بنابراین، انتخاب فیشیال معمولی برای حفظ جوانی و جذابیت پوست شما ضروری است. فواید فیشال باعث رشد کلاژن و بازسازی سلول‌های ماساژ می‌شود که از ایجاد خطوط و چین و چروک روی صورت شما جلوگیری می‌کند تا دیر تر به درمان چین و چروک صورت نیاز پیدا کنید و پوستی جوان‌تر به شما می‌دهد.
  • رنگدانه ها را کاهش می دهد.
  • آکنه و علائم آکنه را درمان می کند.
  • لک ها را کاهش می دهد.
  • پوست را سفت می کند.

فیشیال صورت

هر چند وقت یک بار می توان فیشیال را انجام داد؟

شما می توانید هر ماه یک فیشیال انجام دهید، اما تعداد دقیق آن به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. نوع پوست: نوع پوست هر فردی متفاوت است، بنابراین، آنچه برای بهترین دوست شما مناسب است ممکن است برای شما مناسب نباشد. به عنوان مثال، اگر شما فردی هستید که پوست چرب دارید و پوست شما مستعد آکنه و جوش است، باید هر دو هفته یک بار صورت خود را انجام دهید تا مشکلات برطرف شود. همچنین، اگر پوست خشک، نرمال یا مختلط دارید، انجام یک بار در ماه یک بار خوب است.
  2. اهداف مراقبت از پوست: اگر مدت زیادی است که به دنبال پوستی زیبا و جوان تر هستید، باید زودتر شروع کنید. شما باید طبق توصیه پزشک خود از یک روتین صورت پیروی کنید. اگر ظاهر پوست برای شما مهم است، پس باید روتین های صورت را جدی بگیرید.
  3. وضعیت پوست شما: آیا مشکلات اساسی پوستی مانند جوش سرسیاه یا سرسفید دارید؟ آیا پوست کدر، آکنه یا هایپرپیگمانتاسیون دارید؟ تعداد دفعات فیشیال نیز به این بستگی دارد.
  4. بودجه: بودجه شما بر روتین صورت شما تأثیر می گذارد زیرا بسیاری از این درمان ها بسیار گران هستند. بنابراین، اگر بودجه شما کم است، سعی کنید هر دو ماه یک بار صورت خود را انجام دهید.

همیشه ایده خوبی است که قبل از تصمیم گیری در مورد فرکانس و نوع فیشیال با یک متخصص مشورت کنید زیرا آن ها می توانند مورد مناسب را به شما پیشنهاد دهند. کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری یکی از بهترین مراکز زیبایی می باشد که می تواند به شما کمک کند تا درمانی مناسب با شرایط پوستی خود انتخاب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷