زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

کربوکسی تراپی مو (خداحافظی با ریزش مو)

مجله آموزشی

کربوکسی تراپی مو (خداحافظی با ریزش مو)

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

کربوکسی تراپی مو - کلینیک زیبایی دکتر جعفری

کربوکسی تراپی مو (خداحافظی با ریزش مو)

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با یکی از روش های بسیار عالی برای بازگرداندن موهای سر صحبت کنیم. می توان کربوکسی تراپی مو را یک روش بسیار عالی و موثر برای درمان ریزش مو های سر دانست. این روش توانسته است نگرانی افراد را زمینه ریزش‌ مو برطرف کند.

کربوکسی تراپی مو ارمغان پیشرفت علم و تکنولوژی برای بشریت می باشد. اگر درباره این روش سوالاتی دارید، بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات جالبی در این زمینه به شما ارائه دهیم.

کربوکسی تراپی مو

کربوکسی تراپی مو چیست؟

کربوکسی تراپی مو یک روش بدون جراحی است که می‌تواند مشکلات افراد را در  زمینه ریزش مو برطرف کند. در این روش پزشک متخصص گاز کربن دی اکسید را در زیر پوست افراد تزریق می کند. مهمترین وظیفه ای که گاز کربن دی اکسید در این روش بر عهده دارد تحریک جریان خون می باشد. با افزایش جریان خون در کف سر رشد مو ها تحریک می شود. این روش با بهبود اکسیژن تراپی به افزایش جریان خون می تواند نقش بسیار مهمی در رویش مجدد موهای سر داشته باشد. البته از روش کربوکسی تراپی فقط برای موهای سر استفاده نمی شود. از کربوکسی تراپی زیر چشم برای درمان تیرگی دور چشم و رفع ترک های پوستی و چین و چروک های صورت و … نیز  استفاده می شود.‌

بهتر است در انجام کربوکسی تراپی مو از یک پزشک با تجربه و متخصص در این زمینه مشاوره پوست و مو بگیرید تا بتوانید بعد از گذشت مدت زمان مشخصی نتیجه شگفت انگیز آن را مشاهده نمایید. در بالا تا حدودی در رابطه با کربوکسی تراپی مو صحبت کردیم. این روش، روشی جدید و نوین و یکی از موثرترین روش ها برای درمان ریزش موهای سر می باشد. هیچ فردی نمی تواند نقش موی سر را بر زیبایی ظاهری نادیده بگیرد. داشتن موهای زیبا و سالم و پرپشت دغدغه همه افراد بوده است. آقایان در مقایسه با خانم ها با ریزش بیشتر مو مواجه هستند.

عملکرد کربوکسی تراپی مو

همانطور که در مطالب بالا عنوان شد در روش کربوکسی تراپی مو جریان خون افزایش پیدا می کند. گلبول های قرمز در بدن وظیفه دارند که اکسیژن استنشاق شده توسط انسان را دریافت کنند و آن را به بافت‌ های دیگر بدن منتقل کنند. بعد از آن گاز دی اکسید کربن تولید می شود که این گاز توسط ریه ها به خارج از بدن انتقال پیدا می‌ کنند. در روش کربوکسی تراپی با تزریق گاز دی اکسید کربن، گلبول های قرمز در محل تزریق افزایش پیدا می کند و جریان خون در آن قسمت بسیار زیاد می گردد. این افزایش گردش خون سبب می‌ شود که ریزش مو درمان شود.

اگر همین عمل را برای پوست صورت انجام دهیم سبب می شود کلاژن سازی در محل تزریق افزایش پیدا کند و زیبایی پوست و سلامت آن باز گردد و مشکلاتی مانند ترک های پوستی و سیاهی زیر چشم که افراد با آنها درگیر هستند از بین بروند. از دستگاه کربوکسی تراپی مو در این روش استفاده می شود. این دستگاه توسط لوله به مخزنی پر از گاز دی اکسید کربن وصل است و این گازها را به وسیله سوزن های بسیار ریز و مخصوصی هدایت می کند. پزشک مربوطه با توجه به مشکلاتی که فرد دارد می تواند میزان گاز تزریق شده و سرعت تزریق آن را مشخص نماید. گاز کربن دی اکسید که توسط این روش وارد بدن شده است توسط ریه ها و به صورت بازدم از بدن خارج می شود. این روش باید به صورت چند جلسه مداوم انجام بگیرد تا فرد بتواند نتیجه کار را به طور کامل مشاهده کند.

عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی مو

مزایا و عوارض روش کربوکسی تراپی

روش کربوکسی تراپی مو نیز مانند سایر روش های درمانی و زیبایی دارای مزایا و عوارض می باشد. افراد قبل از انجام این روش باید تمام مزایا و معایب آن را به طور کامل بدانند و بعد تصمیم گیری نمایند. در این روش  غیر تهاجمی بودن را می توان یکی از مزیت‌ های بسیار بزرگ دانست. هزینه کربوکسی تراپی نسبت به سایر هزینه ها بسیار منطقی و معقول تر است و افراد بیشتری با هر وضعیت مالی می توانند از این روش بهره ببرند. اگر افراد این روش را با سایر روش ها به صورت ترکیبی استفاده کنند نتیجه بسیار شگفت انگیزی از آن به دست می آورند. تمامی مزایای این روش باعث می شود که افراد تمایل پیدا کنند که تا از روش کربوکسی تراپی استفاده کنند. 

 این روش دارای عوارض خاصی نمی باشد. اگر  فرد بتواند از پزشک حاذق و بسیار با تجربه در این زمینه بهره بگیرد می توان گفت این روش بدون هیچ عارضه ای است و بیمار بعد از انجام آن با مشکلات شدیدی روبرو نمی شود. عارضه ای که این روش برای افراد ایجاد می کند خارش و سوزش پس از انجام تزریق می باشد که آن هم بعد از مدت یک هفته پس از تزریق از بین می رود. انجام این روش باید در کلینیک های بسیار معتبر و در محل های استریل شده سانجام گیرد تا باعث به وجود آمدن هیچ گونه عفونت در فرد نشود.

بهترین کلینیک برای انجام این روش

در کربوکسی تراپی مو فرد باید مدت زمانی طولانی تحقیق کند تا بتواند بهترین کلینیک زیبایی برای انجام این روش را در سطح شهر پیدا کند. امروزه کلینیک های بسیاری وجود دارند که این روش را انجام می دهند؛ اما پیدا کردن کلینیک و مرکزی که بتواند با تبحر خاص این کار را انجام دهد بسیار سخت است. ما در این قسمت قصد داریم تا شما را با یک کلینیک بسیار عالی در این زمینه آشنا کنیم تا بتوانید با خیال راحت سلامتی خود را در اختیار آن ها قرار دهید و از نتیجه شگفت انگیز کار حیرت کنید. کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری بهترین کلینیک زیبایی زعفرانیه می باشد که با انجام خدمات زیبایی و درمانی خود توانسته است رتبه یک را در این زمینه  به دست بیاورد.‌

همانطور که قبلاً گفته شد تبحر و مهارت پزشک در انجام روش کربوکسی تراپی مو بسیار مهم می باشد. کربوکسی تراپی مو در مقایسه با سایر روش ها از هزینه پایین تری برخوردار است اما می‌ توان گفت با انجام این روش در کلینیک دکتر مسعود جعفری شما می توانید هزینه کربوکسی تراپی مو را پایین تر از حد معمول پرداخت کنید و در ازای آن خدمات بی نظیری نیز دریافت نمایید. سلامتی افراد نکته بسیار مهمی می باشد که باید قبل از انجام هرگونه کار زیبایی و درمانی به آن توجه کنند. پس  انتخاب کلینیک مجهز و برخوردار از بهترین پزشکان و متخصصان باید اولویت کار افراد باشد.

کربوکسی تراپی مو - کلینیک زیبایی دکتر جعفری

کیس های مناسب برای انجام این روش

می توان عنوان کرد که همه افراد برای انجام کربوکسی تراپی مو مناسب نیستند. بعضی از افراد بعد از انجام این روش می‌توانند نتیجه بسیار بهتری دریافت کنند. افرادی که ریزش موی ارثی دارند می توانند بهترین نتیجه را از این روش دریافت کنند. معمولا بعد از سه ماه از انجام این روش افراد می‌توانند با رویش مجدد مو های خود مواجه شوند. در این روش فرد نیاز به دوره نقاهت ندارد و می تواند بلافاصله بعد از انجام آن به کارهای خود بپردازد‌. این روش بدون درد و بدون خونریزی و بدون هیچ عارضه ای می باشد و افراد می توانند در هر زمان که خواستند از این روش بهره ببرند. بهتر است یک سری از افراد از این روش استفاده نکنند زیرا ممکن است برای آن ها نتیجه بخش نباشد.

در ادامه به بررسی افرادی که روش کربوکسی تراپی مو برایشان مثمر ثمر نیست می پردازیم.

عکس قبل و بعد برای کربوکسی تراپی مو

افرادی که کربوکسی تراپی مو برای شان مفید نیست

افرادی که مشکلات قلبی و عروقی دارند، افرادی که تحت درمان دیالیز هستند. خانم های باردار، افراد مبتلا به سرطان، افرادی که تحت درمان شیمی درمانی هستند، افرادی که دچار بیماری آسم می باشند، افرادی که در محل مورد درمان دچار عفونت شده اند و… جزو آن دسته از افرادی می باشند که نباید از این درمان استفاده کنند. بهتر است اگر شما قصد انجام این روش را دارید قبل از درمان با پزشک متخصص خود مشورت کنید و یک شرح کلی از خود به پزشک مربوطه بدهید. به این صورت می‌توانید بهترین تصمیم ممکن را بگیرید. برای اینکه نتیجه عالی را به دست آورید. بهتر است تا یک روز پس از انجام تزریق از شنا کردن و حمام کردن بپرهیزید. حتماً داروهایی که پزشک تجویز کرده را به صورت مرتب و دقیق مصرف نمایید.

حتماً در جلساتی که پزشک مشخص کرده است حضور پیدا کنید تا بتوانید نتیجه مورد نظر خود را از این روش دریافت کنید. بهتر است تا زمانی که بهبودی کامل به دست نیاورده اید از انجام ورزش های سنگین خودداری نمایید.

می‌ توان گفت معمولاً نتیجه روش کربوکسی تراپی مو بین شش ماه تا دو سال ماندگاری دارد. اما بهتر است هر ۶ ماه یک دفعه با توجه به تشخیص پزشک معالج این روش را تمدید کنید. با این کار می توانید ماندگاری روش کربوکسی تراپی را بیشتر کنید. در نظر داشته باشید که انجام این روش بدون هیچ گونه درد و خونریزی است و تنها با استفاده از سوزن های مخصوص و بسیار نازک این روش انجام می گیرد. تعداد جلسات کربوکسی تراپی معمولا بین ۶ الی ۱۰ جلسه می باشد. تمام این جلسات به ریزش موی افراد بستگی دارند و پزشک معالج تشخیص می دهد که چه تعداد جلسه برای فرد مناسب است. در صورتی که بعد از پایان یافتن این تعداد جلسات فرد مجدد نیاز به انجام این روش را داشته باشد پزشک به او اطلاع می دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷