زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

کربوکسی تراپی زیر چشم (خداحافظی با سیاهی زیر چشم)

مجله آموزشی

کربوکسی تراپی زیر چشم (خداحافظی با سیاهی زیر چشم)

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

کربوکسی تراپی زیر چشم

کربوکسی تراپی زیر چشم (خداحافظی با سیاهی زیر چشم)

کربوکسی تراپی زیر چشم و عوامل مربوط به آن

کربوکسی تراپی زیر چشم عملی است که در آن گاز دی اکسید کربن را به زیر پوست تزریق می کنند. این گاز کاملا بی ضرر است و درون هر موجود زنده ای وجود دارد. میزان اندازه ای که از این گاز به بدن تزریق می شود به وسیله دستگاه های مخصوص سنجیده می شود. در هنگامی که این گاز به طور فراوان در یک ناحیه از بدن شما به حد مجاز برسد، بدن این مورد را به نوعی کمبود اکسیژن تلقی می کند و در همین راستا خون در آن ناحیه به سرعت گردش پیدا می کند و این افزایش جریان خون باعث موارد زیر می شود:

رسیدن مواد مغذی به ناحیه مورد نظر

  ترمیم سلول ها.

چه نواحی از بدن را می توان کربوکسی تراپی کرد؟

نواحی مانند اطراف پلک، پوست گردن، صورت و پشت دست ها نقاطی هستند که عمل کربوکسی تراپی در آن ها انجام می شود. جالب است بدانید کربوکسی تراپی برای انواع بیماری‌ها نظیر پسوریازیس، ریزش مو و حتی کاهش درد عضلات موثر می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید عمل کربوکسی تراپی زیر چشم برای از بین بردن خطوط دور دهان و افتادگی پوست هم کاربرد دارد و کاربردی ترین نوع آن برای از بین بردن سیاهی زیر چشم می باشد.

کربوکسی تراپی زیر چشم

کربوکسی تراپی زیر چشم چیست؟

با افزایش سن مقدار ساخت اکسیژن خون کاهش پیدا می کند و به مرور زمان بیش تر هم می شود. زمانی که پوست اطراف چشم اکسیژن کم تری دریافت می کند، باعث می شود در آن نواحی سیاهی و چین و چروک رویت شود. به طور کلی جالب است بدانید در هر جای پوست که مقدار CO2  در آن به حد نرمال برسد، در آن ناحیه گردش خون افزایش پیدا می کند و باعث ساخت کلاژن و افزایش گردش خون می شود.

نحوه تزریق کربوکسی تراپی زیر چشم

برای انجام کربوکسی تراپی نیاز است تا در ابتدا ضربه ای به زیر چشم زده شود. این ضربه باعث می شود تا سلول های چربی زیر چشم شکسته شوند. همین شکسته شدن چربی های زیر چشم باعث می شود تا خون در آن ناحیه گردش پیدا کند.

مزایای کربوکسی تراپی

با عمل کربوکسی تراپی می توانید شاهد نتایج باورنکردنی باشید. با انجام عمل کربوکسی تراپی زیر چشم با سیاهی های اطراف چشم خود خداحافظی کنید. لازم به ذکر است که انجام این عمل نیاز به تجهیزات بیمارستانی و اتاق عمل ندارد. حتی بعد از انجام این عمل دوران نقاهتی وجود ندارد و فرد می تواند به راحتی به زندگی عادی خود ادامه دهد.

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی

1-بعد از عمل کربوکسی تراپی حداقل چند ساعت باید از ورود آب و مایعات به بدن جلوگیری کرد.

2-بعد از کربوکسی تراپی اندکی ورم وجود خواهد داشت که این ورم، بعد از 48 ساعت از بین خواهد رفت و جای هیچ نگرانی نیست.

3-بعد از انجام عمل کربوکسی تراپی زیر چشم از رفتن به حمام، استخر و غیره خودداری کنید.

4-بعد از انجام کربوکسی تراپی از برنزه کردن پوست خود و قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید بپرهیزید.

5-از انجام فعالیت های ورزشی که سنگین می باشند، خودداری کنید و حداقل تا 48 ساعت از انجام آن ها دوری کنید.

6-مراقبت هایی که بعد از تزریق کربوکسی تراپی زیر چشم توسط پزشک متخصص توصیه شده است را رعایت کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

7-بعد از عمل کربوکسی تراپی جلسات مشاوره پوست و مو را فراموش نکنید.

ماندگاری کربوکسی تراپی زیر چشم

میزان ماندگاری کربوکسی تراپی زیر چشم به ناحیه ای که به آن تزریق انجام شده است، وابسته می باشد. به طور کلی می توان بیان کرد ماندگاری این روش تا 6 ماه می باشد که بعد از آن هم قابل تمدید و شارژ مجدد می باشد.

عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی زیر چشم

تجهیزات لازم در هنگام انجام عمل کربوکسی تراپی چشم

مواردی که در هنگام تزریق کربوکسی تراپی زیر چشم جزء باید ها می باشد، به شرح ذیل می باشد:

همانطور که در بالاتر هم گفته شد عمل کربوکسی تراپی به وسیله تزریق گاز CO2  انجام می پذیرد. در این روش مخزنی برای نگه داری و حمل گاز CO2  وجود دارد. یک لوله پلاستیکی در حین عمل به مخزن و سرنگ مخصوص تزریق متصل می شود. سرنگ مخصوص تزریق گاز CO2  برای این کار ساخته و طراحی شده است.

تعداد جلساتی که باید برای انجام کربوکسی تراپی به کلینیک مراجعه کرد

تعداد جلساتی که فرد متقاضی باید برای از بین بردن سیاهی و یا تیرگی زیر چشم خود به کلینیک تخصصی این حوزه مراجعه کند، باید از طریق پزشک متخصص تعیین شود؛ چرا که تعداد جلسات با توجه به هر فرد متفاوت خواهد بود.

آیا عمل کربوکسی تراپی با درد همراه است؟

به هیچ عنوان انجام کربوکسی تراپی دور چشم دردناک نیست. در هنگام تزریق گاز CO2 اندکی سوزن سوزن شدن در قسمت تزریق شده احساس می شود.

کربوکسی تراپی و نواحی که قادر به درمان آن می باشد.

  • با افزایش اکسیژن رسانی به زیر چشم باعث رفع تیرگی و بهبود چروک های اطراف چشم می شود.
  • به دلیل تحریک شدن مویرگ های زیر چشم، عمل کلاژن سازی در ناحیه مربوطه افزایش پیدا می کند.
  • باعث از بین رفتن چین و چروک های اطراف چشم و خطوط پنجه کلاغی می شود.
  • انجام این عمل باعث رفع افتادگی پلک می شود.
  • انجام این عمل در نواحی دیگر هم تاثیر می گذارد و باعث لیفت ابرو خواهد شد.
  • باعث احیا پوست اطراف چشم می شود.

زمان طلایی برای شروع کربوکسی تراپی زیر چشم

بهترین زمان برای شروع کربوکسی تراپی زمانی می باشد که به دلیل افزایش سن پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده و در اصطلاح پوست افتاده و یا شل می شود.

به این نکته توجه داشته باشید بسیاری از افرادی که سن بالایی ندارند ممکن است اطراف چشمشان دچار چین و چروک شود. این مسئله به دلیل مسائل ژنتیکی و یا استفاده زیاد از ماهیچه های اطراف چشم در سن پایین می باشد که بهترین راه حل استفاده از کربوکسی تراپی زیر چشم می باشد.

بهترین کلینیک برای انجام کربوکسی تراپی زیر چشم

حتما به این نکته توجه داشته باشید که برای انجام کربوکسی تراپی زیر چشم به مجموعه های تخصصی و حرفه ای در این حوزه مراجعه کنید. چشم عضو حیاتی بدن شماست و حتما باید پزشک حرفه ای و کاربلد این کار را انجام دهد حتما قبل از انجام این کار از بهترین بودن کلینیک پوست و مو در تهران و یا شهر های دیگر مطمعن شوید. یک نکته مهمی که وجود دارد این موضوع است که حتما پزشک خود را از مسائلی مانند حساسیت های پوستی، داروهایی که مصرف می کنید و غیره مطلع کنید

مزایای کربوکسی تراپی زیر چشم

عوارض کربوکسی تراپی

بسیاری از افراد قبل از انجام کربوکسی تراپی به دنبال عوارض آن هستند. از آن جایی که چشم عضوی حساس و حیاتی است، قبل از انجام این عمل باید از تمامی مواردی که بعدا ممکن است برایتان مشکل ساز شود آگاه شوید. البته این نکته را فراموش نکنید که اگر این عمل را نزد یک فرد متخصص انجام دهید عوارض زیادی را برای شما نخواهد داشت.

لازم است بدانید کربوکسی تراپی زیر چشم به هیچ عنوان عوارضی ندارد و مفتخریم اعلام کنیم که کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری تا به حال هیچ گونه نارضایتی از سمت مراجعه کنندگان خود دریافت نکرده است؛ پس با خیالی راحت و آسودگی خاطر می توانید به ما اعتماد کنید.

لازم به ذکر است یک کلینیک متخصص در این حوزه یعنی کربوکسی تراپی زیر چشم باید دارای کادری مجرب و کاربلد باشد. استفاده از به روزترین دستگاه ها و همگام شدن با تکنولوژی در تخصصی بودن یک کلینیک موثر می باشد.

زمان لازم برای انجام کربوکسی تراپی زیر چشم

زمان لازم برای کربوکسی تراپی بین 15 تا 20 دقیقه می باشد. بعد از انجام این عمل هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت و می توانید به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید.

هزینه کربوکسی تراپی

واکنش افراد به انجام عمل کربوکسی تراپی متفاوت می باشد، از همین رو نمی توان به طور دقیق زمانی مشخصی برای طول درمان در نظر گرفت. در بعضی افراد تنها با انجام یک بار کربوکسی تراپی، سیاهی و پف زیر چشم از بین خواهد رفت و درمانی موفقیت آمیز خواهند داشت، اما در عده ای دیگر با توجه به مکانیسم متفاوت بدنشان زمان طول درمان طولانی تر خواهد بود و باید طی چند جلسه کربوکسی تراپی، سیاهی های دور چشم از بین برود.

از عواملی که در میزان هزینه کربوکسی تراپی موثر خواهند بود می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

1-ژنتیک: میزان جلساتی که برای فرد متقاضی باید در نظر گرفت برای کامل کردن دوره طول درمان.

2-عوامل محیطی: همه ی افراد جامعه با توجه به محیط و آب و هوایی که در آن زندگی می کنند، پوستی متفاوت دارند در نتیجه درمان هر پوست با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود.

3-میزان گازی که باید در عمل کربوکسی تراپی تزریق شود: مقدار این گاز در افراد مختلف با صلاحدید پزشک متخصص متفاوت خواهد بود.

4-تعداد جلسات درمانی: مقدار جلساتی که فرد متقاضی به آن احتیاج دارد برای کامل کردن طول درمان.

تمامی مواردی که در بالا قید شد در تعیین هزینه کربوکسی تراپی زیر چشم موثر هستند؛ پس برای همه نمی توان هزینه ای یکسان در نظر گرفت و هر شخص با توجه به موارد بالا هزینه ای متفاوت خواهد داشت. برای اطلاع دقیق در خصوص هزینه های کربوکسی تراپی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷