زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

روش های تخلیه فیلر لب + نکات مهم

مجله آموزشی

روش های تخلیه فیلر لب + نکات مهم

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

تخلیه فیلر لب

روش های تخلیه فیلر لب + نکات مهم

در حالی که تزریق لب یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی است، زنان زیادی هستند که از انجام آن پشیمان می شوند و می خواهند در سریع ترین زمان ممکن آن را از بین ببرند. همچنین افراد زیادی هستند که فقط ظاهر طبیعی خود را می خواهند.

 فیلر لب چگونه عمل می کند:

این روش غیر جراحی اغلب توسط اسید هیالورونیک انجام می شود که حجم لب شما را افزایش می دهد. بدن به طور طبیعی اسید هیالورونیک را در طول زمان تجزیه می کند و اثرات آن معمولاً حدود شش ماه طول می کشد که پس از قرار ملاقات های بیشتر با پزشک برای حفظ نتایج انجام می شود. بنابراین یکی از راه های خلاص شدن از شر لب های چاق این است که تزریق های نگهدارنده را در زمان مقرر متوقف کنید. برای خلاص شدن از شر فیلر ها معمولا هیالورونیداز تزریق می شود، زیرا این آنزیمی است که بدن به طور طبیعی برای تجزیه فیلر ها تولید می کند.

فیلر‌های کلاژن لب‌ها را حجیم و تو پر نشان می‌دهند. با توجه به اینکه کلاژن دارای عوارض جانبی زیادی مانند قرمزی پوست، ناراحتی پوست، و در موارد شدید تر مانند تورم، خونریزی، کبودی، بثورات پوستی همراه با خارش است که باعث شده، محققان به دنبال یافتن ماده دیگری بودند که اسید هیالورونیک جایگزین آن است.

لیپوساکشن یا تزریق چربی شامل بازیافت چربی خود بدن با تخلیه آن از یک ناحیه و تزریق آن به ناحیه دیگر است. از آنجایی که از چربی خود فرد به عنوان فیلر استفاده می شود، واکنش های آلرژیک بسیار نادر است. انتقال چربی با بی حسی موضعی لب ها، تزریق شده و حدود 60 تا 90 دقیقه زمان می برد. تقویت لب با انتقال چربی به مدت 5 سال یا حتی بیشتر طول می کشد.

چگونه فیلرهای لب را تخلیه کنیم؟

تخلیه کردن فیلر لب

نحوه تخلیه یا حل شدن فیلر بستگی به نوع ژل مورد استفاده برای تزریق دارد. رایج ترین نوع فیلر، فیلر های اسید هیالورونیک (HA) است که خوشبختانه با روش ساده ای می توان آن ها را حذف است. این ژل ها شامل Juvederm، Restylane و Belotero هستند، همچنین برای حل شدن و کاهش اثرات نامطلوب ژل به تزریق هیالورونیداز نیاز دارند.

هیالورونیداز یک آنزیم طبیعی است که در بافت های انسان یافت می شود و هیالورونیک اسیدی را که به طور طبیعی تولید می کنیم را تغییر می دهد. بنابراین تزریق هیالورونیداز برای معکوس کردن اثر ژل هیالورونیک اسید یک روش بسیار ایمن و مطمئن در نظر گرفته می شود. این تزریق ها با برندهای مختلفی از جمله Hylenex، Vitrase و Amphadase در دسترس هستند.

چند جلسه برای تخلیه فیلر های لب لازم است؟

جلسه تخلیه فیلر لب

ممکن است به بیش از یک جلسه نیاز نداشته باشید. بسته به مقدار ژل و حجم اضافی ژلی که سعی در کاهش و حل آن دارید، ممکن است طی 3 تا 5 روز به درمان دیگری نیاز داشته باشید. این هزینه بیشتری خواهد داشت.

آیا می توانم به اسید هیالورونیک واکنش آلرژیک داشته باشم؟

خیر، احتمال بروز واکنش های آلرژیک در اثر تزریق فیلرهای اسید هیالورونیک بسیار کم است زیرا هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در بدن انسان ساخته می شود. با این حال، اگر به لیدوکائین (ماده‌ای که برای بی‌حس کردن محل تزریق استفاده می‌شود و در برخی از فیلر‌ها یافت می‌شود)، حساسیت دارید، حتماً قبل از تزریق ژل، این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.

راه های خلاص شدن از شر فیلر های لب در خانه

اگر به هر دلیلی از نتایج تزریق ژل راضی نیستید، حل کردن فیلر های لب در خانه یا سایر روش های حذف ژل لب در خانه تصمیم اشتباهی است که برای شما، زیبایی شما تمام می شود. تخلیه فیلر های لب در منزل به دلیل عدم تجربه کاری غیر تخصصی است و استفاده از روش های غیر اصولی می تواند اثرات نامطلوبی بر زیبایی چهره شما بگذارد. بهترین راه مراجعه به پزشک متخصص پوست است.

هزینه تخلیه فیلر لب چقدر است؟

هزینه فیلر لب

این مورد به عوامل زیادی بستگی دارد، وضعیت لب شما، کلینیکی که مراجعه می کنید و … . اما معمولاً باید هزینه تغریبی آن چیزی حدود 150 دلار (9 میلیون تومان) است. اگرچه خبر خوب این است که هزینه کمتری نسبت به فیلر های لب دارد.

آیا می توانم فیلرهای لب را به تنهایی حل کنم؟

تزریق لب با بیشترین دقت و توجه توسط متخصصان انجام می شود، بنابراین نمی توان آن را در خانه انجام داد و یا حتی در خانه برداشت. فرمول فیلر و با خیال راحت تزریق کنید. سوال رایج دیگر این است که آیا ماساژ دادن برای حل کردن فیلر های لب مفید است یا خیر؟ پاسخ بله است! ماساژ می تواند فیلر را تشویق کند تا سریعتر توسط بدن تجزیه شود. اما در عمل، این هنوز مدت زیادی طول می کشد (مانند هفته ها ماساژ روزانه) تا نتیجه بهبود یابد. همچنین قرار گرفتن در معرض نور خورشید روند پیری پوست را تسریع می کند و یکی از دلایل اصلی چین و چروک است. اشعه ماوراء بنفش همچنین می تواند باعث شود که برخی از فیلرها سریعتر تجزیه شوند و سریعتر جذب پوست شوند. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، هر روز از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 30 استفاده کنید. با در نظر گرفتن همه موارد، هیچ راه جادویی برای حذف سریع فیلر های لب در خانه وجود ندارد. زمان لازم است تا فیلر های لب به طور طبیعی حل شوند.

عوارض جانبی فیلرهای حل کننده لب چیست؟

عوارض جانبی فیلر لب

دکتر نیک میلوسویچ از پیشرو کلینیک پزشکی هارلی استریت می گوید: احتمال کمی برای واکنش آلرژیک وجود دارد و می تواند به این معنی باشد که لب ها حتی نازک تر از حد انتظار می شوند.

فیلرهای لب ممکن است به طور کامل معکوس نشوند: بسته به فیلر های استفاده شده، ممکن است پس از تخلیه فیلر های لب، لب های شما مانند قبل طبیعی به نظر نرسند. مگر اینکه پزشک از Teosyla، Juvéderm یا Restylane استفاده کند، احتمال زیادی وجود دارد که این روند قابل برگشت نباشد یا مدت زیادی طول بکشد تا از بین برود. 3 مورد ذکر شده در بالا مواردی هستند که با تزریق هیالورونیداز به طور کامل حذف می شوند. بنابراین این احتمال وجود دارد که حجم لب های شما تنها 80 تا 85 درصد کاهش یابد و مقداری از پری هرگز از بین نرود. بنابراین بهتر است صبر کنید تا فرآیند حذف فیلر ها به طور طبیعی اتفاق بیفتد.

حل شدن فیلر لب چقدر مضر است؟

حل شدن فیلر لب

تخلیه فیلر لب یک درمان سریع است و فرآیند تزریق معمولاً تنها حدود 5 دقیقه طول می کشد. اما متأسفانه، حل کردن فیلر لب شما بدون درد نیست.

به تجربه دکتر مسعود جعفری: « به دلیل وجود تعداد بالایی از پایانه‌های عصبی در لب، از بخش های بسیار حساس بدن به شمار می رود، به همین دلیل می‌تواند تجربه‌ای دردناک را برای بیمار به همراه داشته باشد.

روش حل کردن فیلر لب با استفاده از کرم بی حس کننده برای کاهش ناراحتی و احساس سوزش (اغلب شبیه به نیش زنبور) که اغلب تجربه می شود، شروع می شود. کرم های بی حس کننده برای حدود 20 دقیقه یا بیشتر موثر هستند. پس از کرم بی‌حس‌کننده، هیالورونیداز با یک سری تزریق‌های کوچک دیگر به لب‌ها تزریق می‌شود تا فیلر‌های لب را حل کند. در حالی که هیالورونیداز بلافاصله شروع به کار می کند، اثرات کامل آن دو هفته پس از عمل مشاهده می شود. این روش سریع است و تقریباً 10 دقیقه طول می کشد.

با این حال، باعث تورم جزئی نیز می شود، بنابراین تا حدود 24 ساعت پس از درمان، پس از از بین رفتن تورم، نمی توانید نتایج را مشاهده کنید. همچنین برخی گزارش‌ها از سایر بیماران مبنی بر کبودی و تغییر رنگ به دلیل تخلیه فیلر‌های لب وجود دارد. با این حال، اگر بعد از گذشت سه تا چهار روز همچنان تورم یا هر نوع واکنش آلرژیک مانند خارش، درد، تنگی نفس را بعد از عمل تجربه می‌کنید، باید با پزشک خود تماس بگیرید.اگر احساس می‌کنید که باید فیلر‌های لب خود را بردارید، ارماتب یکی از بهترین خدمات را با پزشکان کاملاً آموزش دیده پیشنهاد می‌کند که با توجه به اینکه مراقبت و ایمنی مشتری اولویت‌های ما هستند، می‌توانید آن‌ها را بیابید.

 

جمع بندی

مقاله که مطالعه کردید، ترجمه شده از سایت en.ermateb.com ، برای شما عزیزان در این سایت قرار داده شده است. هرگونه نظر و پیشنهادی بابت این دسته از مقالات دارید، حتما با ما زیر همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فیلر لب و انجام مشاوره رایگان، به کلینیک زیبایی در زعفرانیه مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷