زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

تزریق فیلر فول فیس (صفر تا صد) + نکات حرفه ای

مجله آموزشی

تزریق فیلر فول فیس (صفر تا صد) + نکات حرفه ای

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

فیلر فول فیس

تزریق فیلر فول فیس (صفر تا صد) + نکات حرفه ای

آیا از نگاه کردن در آینه و مشاهده چین و چروک و افتادگی پوست خود خسته شده اید؟ نگران نباشید، شما تنها نیستید. خوشبختانه، راه حل آنی برای این مشکل وجود دارد که نتیجه فوری را با کمترین زمان  ارائه می دهد. با استفاده از لیفت کامل صورت با فیلر های پوستی از چین و چروک هایی که شما را پیر نشان می دهند خداحافظی کنید و  صورتی  جوان تر دست پیدا کنید.

با فیلر‌های پوستی، می‌توانید ظاهری با طراوت و جوان را بدون نیاز به زمان طولانی برای بهبودی به دست آورید. دریابید که چگونه این روش می تواند ظاهر شما را تغییر دهد و اعتماد به نفس شما را تنها در یک جلسه افزایش دهد.

تزریق فیلر فول فیس چیست؟

تزریق فیلر فول فیس

یک روش زیبایی غیرجراحی که به عنوان لیفت کامل صورت با فیلر پوستی شناخته می شود، با افزایش حجم و کاهش چین و چروک و خطوط ریز، به جوانسازی صورت می پردازد. این روش شامل تزریق فیلرهای ساخته شده از اسید هیالورونیک، به نواحی مورد نظر  مختلف صورت تزریق شده و باعث بازگرداندن حجم از دست رفته و بهبود خطوط صورت می شود. این درمان نتایج فوری و با حداقل زمان بهبودی را به همراه دارد و آن را به گزینه ای ارجح برای افرادی تبدیل می کند که به دنبال جوانسازی سریع و کارآمد صورت هستند.

نکته حرفه ای:

برای اطمینان از نتایج ایمن و بهینه، مهم است که با یک متخصص پوست و مو  واجد شرایط و با تجربه مشورت کنید.

انواع فیلر های پوستی که برای صورت استفاده می شوند چیست؟

انواع مختلفی فیلر برای تزریق فیلر فول فیس  وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. هر کدام از آن ها دارای خواص و فواید منحصر به فرد خود هستند. در این بخش، چهار نوع اصلی فیلرهای پوستی را که بیشتر برای لیفت کامل صورت استفاده می شوند:

  • فیلرهای اسید هیالورونیک
  • فیلر‌های هیدروکسیل آپاتیت کلسیم
  • فیلر‌های پلی‌ال‌لاکتیک اسید
  • فیلر‌های پلی متیل متاکریلات
  1. فیلر های اسید هیالورونیک و فیلرهای اسید هیالورونیک

فیلر های اسید هیالورونیک و فیلرهای اسید هیالورونیک که به عنوان فیلر های HA نیز شناخته می شوند، به دلیل تطبیق پذیری و اثربخشی، انتخابی محبوب برای لیفت کامل صورت با فیلر های پوستی هستند. در اینجا مراحل مربوط به این روش وجود دارد:

 

  • مشاوره:

با یک پزشک واجد شرایط ملاقات کنید تا در مورد اهداف خود صحبت کنید و تعیین کنید که آیا فیلر های اسید هیالورونیک انتخاب مناسبی برای شما هستند یا خیر.

  • بیهوشی:

بیهوشی موضعی ممکن است برای به حداقل رساندن ناراحتی در طول عمل اعمال شود.

  • تزریق:

فیلر اسید هیالورونیک با دقت در نواحی خاصی از صورت تزریق می شود و مناطقی که حجم از دست رفته یا چین و چروک را هدف قرار می دهند.

فیلرهای اسید هیالورونیک برای اولین بار در دهه 1990 ساخته شدند و از آن زمان به دلیل مشخصات ایمنی عالی و توانایی ارائه نتایج طبیعی به یکی از رایج ترین فیلر های پوستی تبدیل شده اند. آنها انقلابی در زمینه روش های زیبایی ایجاد کرده اند و به افراد اجازه می دهند بدون نیاز به جراحی ظاهری جوان تر داشته باشند.

  1. فیلر های هیدروکسی لاپاتیت کلسیم

فیلر های هیدروکسی لاپاتیت کلسیم که به عنوان فیلر های پوستی هیدروکسیل آپاتیت کلسیم نیز شناخته می شوند. این فیلر ها از ذرات میکروسکوپی کلسیم معلق در یک ماده ژل مانند تشکیل شده است. آنها در بازگرداندن حجم و فرم دهی صورت بسیار موثر هستند و نتایج طبیعی به نظر می رسند که می تواند برای یک سال یا حتی بیشتر باقی بماند. فیلر های هیدروکسی لاپاتیت کلسیم علاوه بر اثرات فوری خود، تولید کلاژن را نیز تحریک می کنند و اثرات جوان کنندگی آن ها را بیشتر می کنند.

برخی از مارک های رایج فیلر های هیدروکسی لاپاتیت کلسیم عبارتند از Radiesse و Bellafill.

  1. فیلر های پلی-ال-لاکتیک اسید

فیلرهای پلی ال-لاکتیک اسید (PLLA) که به عنوان فیلر های پلی-ال-لاکتیک اسید نیز شناخته می شوند. این فیلر ها با تحریک تولید کلاژن در پوست عمل می کنند و در نتیجه بافت و حجم پوست را، به مرور زمان بهبود می یابد. این فیلر ها، برای درمان نواحی دارای چین و چروک عمیق و افتادگی پوست موثر هستند.

فیلر‌های PLLA نتایج طولانی‌مدتی را ارائه می‌دهند که معمولاً تا دو سال دوام می‌آورند، اما ممکن است برای نتایج مطلوب به جلسات درمانی متعدد نیاز است. توصیه می شود برای تعیین اینکه آیا فیلر های پلی-ال-لاکتیک اسید برای نیازها و اهداف خاص شما مناسب هستند یا خیر، با یک پزشک متخصص واجد شرایط مشورت کنید.

  1. فیلر های پلی متیل متاکریلات

 این فیلر ها از میکروکره های پلاستیکی کوچکی تشکیل شده اند که در یک ماده ژلاتینی قرار دارند. فیلرهای PMMA پس از تزریق به پوست، حجم و لیفت فوری را ایجاد می کنند و با گذشت زمان، ژل ها به تدریج در بدن تجزیه شده و با کلاژن جایگزین می شوند تا به حفظ نتایج عمل کمک کنند.

فیلر‌های PMMA به‌خاطر اثرات طولانی‌مدت خود که چندین سال باقی می ماند، شناخته شده‌ است. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که این فیلر ها برگشت پذیر نیستند و ممکن است عوارض جانبی مانند قرمزی، تورم و واکنش های آلرژیکی برای فرد ایجاد کنند.

به گفته دکتر مسعود جعفری، این روش ها مانند روش های دیگر زیبایی ،ممکن است احتمالی بروز عوارضی همچن مانند کبودی، تورم و قرمزی وجود داشته باشد.

فیلر فول فیس چگونه کار می کند؟

تاثیر فیلر فول فیس بر پوست

لیفت کامل صورت با فیلر پوست یک عمل زیبایی غیرجراحی است که با افزایش حجم و کاهش چین و چروک صورت را جوان می کند. در اینجا یک فرآیند گام به گام نحوه عملکرد آن آمده است:

مشاوره:

با یک متخصص واجد شرایط ملاقات کنید تا در موارد اهداف خود را با ایشان صحبت کنید و مشخص کنید که آیا کاندید مناسبی برای لیفت کامل صورت با فیلر پوست هستید یا خیر.

بیهوشی:

ممکن است از بی حسی موضعی یا موضعی برای اطمینان از راحتی شما در طول عمل استفاده شود.

تزریق:

فیلر پوستی به نواحی خاصی از صورت تزریق می‌شود و چین و چروک‌ها، خطوط و مناطقی که نیاز به ترمیم حجم دارند را هدف قرار می‌دهد.

قالب‌گیری:

متخصص با دقت فیلر را قالب‌گیری و شکل می‌دهد تا به نتایجی طبیعی دست یابد.

نتایج:

با گونه‌های پرتر، پوست صاف‌تر و کاهش چین و چروک‌ها، بلافاصله بهبودی در ظاهر صورت خود مشاهده خواهید کرد.

مزایای لیفت فول فیس با فیلر پوستی چیست؟

مزایای فیلر فول فیس

این روش زیبایی چندین مزیت را ارائه می دهد که آن را به گزینه ای جذاب برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال نتایج فوری با حداقل زمان انتظار هستند. در این بخش، مزایای مختلف لیفت کامل صورت با فیلر پوست، از جمله ماهیت غیر تهاجمی، نتایج طبیعی و غیره را مورد بحث قرار خواهیم داد. به خواندن ادامه دهید تا بفهمید چگونه این روش می تواند به شما کمک کند ظاهری جوان تر و با طراوت داشته باشید.

  1.  نتایج :

نتایج فوری لیفت کامل صورت با فیلر های پوستی نتایج فوری با حداقل زمان از کار افتادگی ارائه می دهد. در اینجا مراحل مربوط به دستیابی به این تحولات فوری آمده است:

  • آماده سازی ناحیه درمان شامل پاکسازی و بی حسی.
  • تزریق فیلرهای پوستی به نواحی خاصی از صورت برای رفع کاهش حجم و چین و چروک.
  • تنظیماتی که در طول عمل انجام می شود تا از تقارن و تعادل اطمینان حاصل شود.
  1. دوره ریکاوری کوتاه:

کم یا بدون وقفه لیفت کامل صورت با فیلر های پوستی مزیت اضافه کمتری را ارائه می دهد و به افراد این امکان را می دهد تا به سرعت فعالیت های عادی خود را از سر بگیرند. برای اطمینان از بهبودی سریع، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به دستورالعمل های پس از عمل که توسط متخصص پوست یا جراح پلاستیک ارائه شده است، پایبند باشید.
  • حداقل تا 24 ساعت پس از عمل از انجام فعالیت های شدید و ورزش خودداری کنید.
  1. غیر تهاجمی

روش غیر تهاجمی لیفت کامل صورت با فیلر های پوستی یک روش غیرتهاجمی است که می تواند نتایج فوری و بدون زمان از کار افتادگی ارائه دهد. در اینجا مراحل مربوط به این روش وجود دارد:

  • مشاوره:  با یک متخصص واجد شرایط ملاقات کنید تا در مورد اهداف خود صحبت کنید و مشخص کنید که آیا کاندید مناسبی برای این روش غیرتهاجمی هستید یا خیر.
  • برنامه ریزی درمان:  بر اساس ساختار صورت و نتیجه دلخواه، یک طرح درمانی سفارشی برای این روش غیرتهاجمی ایجاد می شود.
  • تمیز کردن:  منطقه درمان برای اطمینان از بهداشت مناسب برای این روش غیر تهاجمی تمیز می شود.
  • بیهوشی:  بیهوشی موضعی یا موضعی ممکن است برای به حداقل رساندن ناراحتی در طول این روش غیر تهاجمی اعمال شود.
  1. نتایج طبیعی

نتایج طبیعی یکی از مزایای اصلی لیفت کامل صورت با فیلر های پوستی است. هنگامی که فیلر ها به درستی تجویز شوند، ویژگی های صورت را بدون اینکه مصنوعی نشان داده شود، تقویت می کنند. یک پزشک ماهر ساختار صورت فرد را به دقت ارزیابی می کند و به طور استراتژیک، فیلرها را برای یک نتیجه متعادل و هماهنگ تزریق می کند.

هدف این است که بهبودهای ظریفی در پوست ایجاد کنیم که باعث شادابی فرد شود، نه اینکه ظاهر او را به شدت تغییر دهد. برای حفظ نتایج طبیعی، پیروی از دستورالعمل‌های مراقبت پس از درمان و برنامه‌ریزی قرار ملاقات‌های دوره‌ای در صورت نیاز ضروری است.

عوارض جانبی لیفت فول فیس با فیلر پوستی

عوارض فیلر فول فیس

در حالی که لیفت کامل صورت با فیلر های پوستی می تواند نتایج فوری را در کمترین زمان از کار افتادگی ایجاد کند، درک عوارض جانبی بالقوه این روش بسیار مهم است. ولی در روش لیفت فول فیس مانند عمل های زیبایی دیگر، احتمال بروز عوارض جانبی مانند:

  1. کبودی

کبودی و تورم کبودی و تورم عوارض جانبی شایع پس از لیفت کامل صورت با فیلر پوست است. برای به حداقل رساندن تأثیر آنها و بهبود بهبودی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در 24 ساعت اول هر ساعت یک کمپرس یخ یا کمپرس سرد را به مدت 15 دقیقه روی ناحیه تحت درمان قرار دهید.
  • به مدت 48 ساعت از ورزش شدید، سونا و دوش آب گرم خودداری کنید.
  • در صورت لزوم داروهای مسکن بدون نسخه را طبق دستور پزشک خود مصرف کنید.
  • یک هفته قبل از عمل از مصرف داروها و مکمل های رقیق کننده خون خودداری کنید.
  1. حساسیت

حساسیت قرمزی و قرمزی پسوت از عوارض جانبی شایع پس از لیفت کامل صورت با فیلر پوست است. برای به حداقل رساندن این اثرات، در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید انجام دهید:

  • برای کاهش تورم و تسکین پوست از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • برای جلوگیری از تحریک بیشتر از لمس یا مالش نواحی تحت درمان خودداری کنید.
  • از محصولات مراقبت از پوست ملایم بدون مواد خشن، عطر یا لایه بردار استفاده کنید.
  1. آلرژیک

واکنش های آلرژیک می تواند پس از لیفت فول فیس با فیلر پوستی رخ دهد. اگر واکنش آلرژیک را تجربه کردید، اقدامات زیر را انجام دهید:

  • در صورت مشاهده علائم شدید مانند مشکل در تنفس یا تورم فوراً به پزشک مراجعه کنید.
  • در صورت بروز علائم خفیف مانند قرمزی یا خارش، کمپرس سرد را روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید تا التهاب را کاهش دهید.

نکته : واکنش های آلرژیک خود را سریعا به پزشک خود  اطلاع دهید، زیرا آنها می توانند راهنمایی هایی در مورد گزینه های درمانی آینده ارائه دهند.

چگونه برای لیفت فول فیس با فیلر پوستی آماده شویم؟

آماده شدن برای فیلر فول فیس

برای آماده شدن مناسب برای لیفت فول فیس با استفاده از فیلر پوستی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مشاوره: با یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک واجد شرایط و با تجربه برنامه ریزی کنید تا در مورد نتایج و انتظارات مورد نظر خود صحبت کنید.
  • بحث در مورد اهداف: به وضوح نتایج و انتظارات مورد نظر خود را با ارائه دهنده در میان بگذارید.
  • سابقه پزشکی: تاریخچه پزشکی کامل خود را ارائه دهید، از جمله هرگونه آلرژی، شرایط پزشکی، داروها یا اقدامات زیبایی قبلی.

مراقبت های پس تزریق لیفت فول فیس با فیلر پوستی

دستورالعمل های پس از درمان تزریق لیفت فول فیس با فیلر پوستی، شامله :

  • یک روتین مراقبت از پوست را اتخاذ کنید که شامل پاکسازی ملایم، مرطوب کننده و محافظت روزانه در برابر آفتاب می شود.
  • از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید خودداری کنید و حتما از کرم ضد آفتاب به طور مرتب استفاده کنید.
  • سیگار را ترک کنید، زیرا می تواند پیری را تسریع کند و بر طول عمر فیلر های پوستی تأثیر بگذارد.
  • هیدراته بمانید و یک سبک زندگی سالم را با یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم حفظ کنید.
  • برای طولانی‌تر کردن نتایج لیفت کامل صورت خود با فیلر‌های پوستی، درمان‌های لمسی را در نظر بگیرید.

جمع بندی

مقاله ای که مطالعه کردید از سایت draesthetica.co.uk ترجمه و برای شما عزیزان در سایت قرار داده شده است. اگر نظر و یا پیشنهادی در رابطه با این دسته از مقالات دارید، می توانید زیر هم صفحه، نظرات خود را با ما به اشتراک بکذارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره رایگان، به کلینیک زیبایی در زعفرانیه مراجعه نمیایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷