زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

بوتاکس دیسپورت چیست؟ ( نحوه تزریق ، ویژگی ها)

مجله آموزشی

بوتاکس دیسپورت چیست؟ ( نحوه تزریق ، ویژگی ها)

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

بوتاکس دیسپورت و تزریق آن

بوتاکس دیسپورت چیست؟ ( نحوه تزریق ، ویژگی ها)

امروزه استفاده از روش ‌های نوین برای جوان‌ سازی و زیبایی پوست، بین افراد رواج پیدا کرده است. یکی از پرکاربردترین روش های جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس است که به راحتی و بدون استفاده از روش های جراحی استفاده میشود. یکی از بهترین نوع بوتاکس نیز، بوتاکس دیسپورت است که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یک روش‌ زیباسازی غیر تهاجمی است؛ به این معنا که افرادی که قصد دارند این روش را انجام دهند، بدون نیاز به بیهوش شدن، برش و بخیه به نتیجه دلخواه خود دست خواهند یافت.

بوتاکس دیسپورت چیست؟

همانطور که گفتیم یکی از بهترین انواع بوتاکس، ماده تزریقی دیسپورت بوده که حاوی سم بوتولینوم نوع A است. این ماده از باکتری‌ هایی تهیه می‌شود که باعث انجام فرآیند بوتولیسم میشوند. این محصول شامل دو نوع 300 و 500 واحدی است که ساخت آن توسط کشور انگلستان است؛ اگر چه در کشورهای ترکیه و هند نیز مجوز تولید داشته و ساخته می‌شود.

این بوتاکس نوعی نوروتوکسینی است و با استفاده از مولکول ‌های پروتئین احاطه شده‌ است. به همین سبب می‌تواند پیام ‌های ارسال شده از طرف مغز را به بعضی از عضله‌ های خاص مسدود کند. این عمل مانع از ایجاد چین و چروک برروی پوست خواهد شد.

این محصول پرطرفدار که در شرکت گالدرما انگلستان ساخته شده، به طور کاملا تخصصی برای از بین بردن چین و چروک‌ های پوست صورت مورد استفاده قرار میگیرد. این ماده حتی قادر است که چین و چروک‌ های عمیق پوست را از بین ببرد. به همین دلیل نتایجی کاملا طبیعی را برای شما به ارمغان آورده و ماندگاری خوبی هم خواهد داشت.

بوتاکس دیسپورت
تزریق بوتاکس دیسپورت

بوتاکس دیسپورت چه ویژگی هایی دارد؟

بوتاکس‌ ها شامل انواع مختلفی هستند و شرکت ‌های دارویی بسیاری در حوزه تولید آنها فعالیت میکنند. هر یک از شرکت های تولید بوتاکس، از جمله شرکت تولید بوتاکس دیسپورت، باتوجه به بازار هدف و نیازهای موجود در این بازارها، محصولات متفاوتی با ترکیب ها و غلظت های متفاوت تولید میکنند. اما برای انتخاب بهترین برند بوتاکس بایستی یک سری معیارها را درنظر گرفت که عبارتند از:

  • نداشتن عوارض شدید
  • ماندگاری بالا
  • حساسیت زا نبودن

البته علاوه بر این موارد، نحوه نگهداری از بوتاکس و نوع تزریق آن هم بر روی کیفیت و ماندگاری مورد نظر، تاثیرگذار است. به همین دلیل بهتر است قبل از انتخاب بهترین مارک بوتاکس، بهترین کلینیک را برای تزریق آن انتخاب کنید. به این ترتیب شما اطمینان خواهید داشت که بوتاکس ها در شرایطی صحیح نگهداری می‌شوند و تزریق آن هم به درستی انجام خواهد شد.

کاندید مناسب برای تزریق بوتاکس دیسپورت

تشخیص اینکه آیا پوست شما به بوتاکس نیاز دارد یا اینکه شما کاندید مناسبی برای استفاده از دیسپورت هستید یا نه، توسط پزشک کلینیک انجام خواهد شد. به طور کلی محدودیت سنی برای تزریق بوتاکس وجود ندارد اما قبل از انجام هر اقدامی، بهتر است با پزشک مشورت کنید.

در مجموع توصیه میشود که یک سری افراد خاص از تزریق بوتاکس خودداری کنند یا اینکه تحت نظر پزشک متخصص خود، برای تزریق بوتاکس تصمیم گیری کنند.

کاندید تزریق بوتاکس دیسپورت
کاندید تزریق بوتاکس
  • افراد زیر ۲۵ سال
  • افرادی که به مریضی های عصبی و عضلانی دچار هستند
  • خانم های باردار

البته فقط در یک صورت، پزشکان تزریق این برند بوتاکس یعنی دیسپورت را به طور کامل رد میکنند و محصولات دیگر را پیشنهاد خواهند داد؛ این مورد نیز برای افرادی است که به ماده لاکتوز حساسیت دارند. زیرا لاکتوز یکی از اصلی ترین اجزای سازنده بوتاکس دیسپورت است و میتواند مشکلات جدی را برای سلامتی افراد حساس به لاکتوز، ایجاد کند.

کاربردهای بوتاکس دیسپورت

یکی از مهم ترین کاربردهای بوتاکس، از بین بردن خطوط اخم است که در میان ابروها ظاهر میشوند. خطوط اخم، معمولا عمودی هستند و ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شوند. این دلایل عبارتند از:

  • حالت چهره افراد
  • قرار گرفتن خیلی زیاد در معرض خورشید
  • مسائل ژنتیکی
  • افزایش سن

خطوط اخم معمولا در سنین جوانی برروی پوست ظاهر میشوند و به همین سبب بیشتر افراد تمایل دارند با استفاده از روش ‌های غیر تهاجمی، این خطوط را از بین برده و پوست خود را جوانسازی کنند. بیشتر پزشکان و متخصصان زیبایی نیز استفاده از بوتاکس دیسپورت را برای افرادی که دارای خطوط اخم ضعیف تا متوسط هستند، تجویز می‌کنند.

ممکن است استفاده از بوتاکس در موارد دیگری نیز استفاده شود. برای مثال شاید افراد متقاضی بخواهند نوک بینی، لب‌ ها یا ابروهای خود را بالا ببرند یا اینکه ایرادهای ظاهری چهره را برطرف کنند. در این موارد نیز می‌توان با استفاده از محصولات برند دیسپورت، تغییراتی در صورت افراد ایجاد نمود و همچنین شادابی و جوانی را به چهره آنها بخشید.

در کنار این موارد، بوتاکس دیسپورت راه حل های درمانی هم دارد. مثلا برخی از پزشکان از آن برای از بین بردن انحراف چشم استفاده میکنند. این عمل به این معناست که بوتاکس به داخل عضله ‌های چشم تزریق میشود و باعث ضعیف کردن برخی از عضلات میشود؛ با انجام این فرآیندها، تعادل در حرکت ماهیچه ‌های چشم برقرار خواهد شد. با این کار دوبینی چشم ازبین میرود و انحراف چشم درمان خواهد شد.

بوتاکس دیسپورت
کاربرد بوتاکس دیسپورت

نحوه تزریق بوتاکس دیسپورت

تمام پروسه های تزریق بوتاکس دیسپورت، باید با دقت بالا توسط پزشک متخصص آن انجام شود. پزشک متخصص باید برای تزریق بوتاکس طبق مراحل زیر عمل کند:

  1. بررسی کردن منطقه تزریق توسط پزشک و آماده‌ کردن سرنگ تزریق
  2. آماده‌ کردن ناحیه تزریق با انجام فرآیند استریلیزاسیون و بی‌حسی
  3. تزریق حجم مشخص بوتاکس در بخش‌ های تعیین شده صورت
  4. بروز نتایج دلخواه بعد از 24 ساعت

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تمامی نکات مربوط به تزریق بوتاکس و برند معروف دیسپورت را بررسی کردیم. اما باید درنظر داشته باشید که برای دست یافتن به نتایج دلخواه در این زمینه، باید به بهترین پزشک متخصص مراجعه کنید تا از عوارض احتمالی جلوگیری شود و آسیبی به بدن شما وارد نشود.

کلینیک پوست و مو و زیبایی دکتر جعفری، بروزترین کلینیک زیبایی زعفرانیه است و یکی از بهترین ها در زمینه پوست، مو و زیبایی به شمار میرود. این کلینیک با جدیدترین متدها و استفاده از بهترین مواد، خدمات مورد نیاز شما را ارائه می‌کند. همچنین در این کلینیک، مشاوره پوست و مو انجام میشود و بهترین روش درمانی را با توجه به نظر پزشک متخصص برای شما انجام خواهند داد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷