زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

مشاوره پوست و مو

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای دریافت نوبت و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

دکتر مسعود جعفری

نظرات شما عزیزان :

مشاوره پوست و مو - دکتر مسعود جعفری

مشاوره پوست و مو چه کسی است

قلب؟ کلیه؟ کبد؟ کافی است که از زبان پزشکی نام این اعضا را بشنویم تا از ترس به لرزه بیفتیم. اما وقتی نوبت به مشاوره پوست و مو برسد، نفس مان به حال طبیعی بر می گردد. اما حقیقت این است که پوست و مو علاوه بر اینکه انسان را زیبا نگه می دارند، یک نشانه شناسی دقیق از مشکلات یا بحران های کارکردی بدن را در خود پنهان کرده اند. مشاور پوست و مو، زبان این نشانه شناسی را به خوبی می شناسد. به زبان بهتر مشاور پوست و مو متخصص زبانِ پوست و مو است و آن را برای شما ترجمه می کند. با این مشاوره شما با زبان پنهان بدن آشنا خواهید شد.

در همین ابتدای مقاله یک خبر خوب برای زیبایی جویان عزیز داریم. آن هم این است که شما می توانید با پر کردن فرم در قسمت تماس با ما از اولین مشاوره پوست و مو رایگان خود استفاده کنید.

کلینیک زیبایی دکتر جعفری

در حقیقت عامل مشاوره پوست و مو یا مشاور پیش از هر چیز، یک متخصص آموزش دیده است. در واقع همانطور که یک پزشک در حوزه قلب و مشکلات آن و شیوه های نگهداری از سلامت اش تخصص دارد، مشاور پوست و مو هم در حوزه پوست و مو یک تخصص جامع دارد. پس در بازار آشفته کنونی، فقط باید به تخصص و تجربه اعتماد کرد و فریب هر تبلیغی را نخورد.

مشاوره پوست و مو با مشاوره پوست و زیبایی تفاوت دارد. مشاور پوست و زیبایی برخلاف مشاور پوست و مو معمولا در زمینه پوست آموزش تخصصی ندیده است. با این حال در حوزه های جوان سازی آن آموزش ها و دوره هایی دیده است. بر اساس مقررات نظام پزشکی یک متخصص پوست و زیبایی اجازه تجویز دارو و آزمایش های هورمونی را ندارد. تنها می تواند برای جوان سازی پوست پیشنهادهایی به شما بدهد. اما مشاور پوست و مو همه این امتیازات را با هم دارد.

مشاوره پوست، مشاوره مو

شما با مشاوره پوست و مو، 3000 بیماری را در آستانه خیز برداشتن شناسایی خواهید کرد. در جهان، چکاپ کردن دوره ای پوست و مو یک شیوه جا افتاده برای اطمینان از سلامت پوست و مو و به طور کلی سلامت عمومی بدن است. پوست و مو علاوه بر اینکه از عناصر اصلی تعریف زیبایی هستند، راهی برای شناخت رازهای پنهان بدن نیز هست. در واقع تخصص پوست و مو یکی از تخصص های پر طرفدار است که پزشکان پس از اتمام دوره پزشکی عمومی، در آن ادامه تحصیل می دهند. به این ترتیب توانایی تخصصی تشخیص و درمان بیشتر از 3000 بیماری را در این رابطه پیدا می کنند. بله درست شنیدید! پوست و مو می توانند شما را از آسیب های بیش از 3000 بیماری نجات دهند. به این دسته از متخصصان درماتولوژیست می گویند.

با مشاوره پوست و مو، همیشه نیرومند و جوان می مانید. پوست در واقع بادیگارد بدن است. سراسر اعضای درونی را پنهان می کند و در عین حال همچون یک هشدار دهنده هر نوع تغییری را در کارکرد بدن گزارش می دهد. اگر بخواهیم از تمثیل استفاده کنیم باید پوست را یک صفحه نمایشگر بزرگ بدانیم که دگرگونی ها و اختلالات داخلی جسم انسان را به زبانی نمادین نشان می دهد.

درماتولوژیست، متخصص رمزگشایی از این زبان است. این متخصصان می توانند با وارسی پوست، بیماری های خطرناکی همانند تیروئید، بیماری های کبد، بیماری های معده، سرطان پوست و بیماری های کلیه را شناسایی کنند. آنان بسته به تجربه و تخصص خود عمل های سرپایی مثل بیوپسی یا خال برداری تا عمل های بزرگ تری مانند جداسازی کیست پوستی را انجام می دهند. البته کار به همین جا ختم نمی شود. در حقیقت کار یک درماتولوژیست باتجربه گسترده تر از این چیزها است. بیماری های خطر آفرین و ترس آوری مانند سرطان پوست و پسوریازیس نیز تنها به دست متخصصان کارکشته پوست و مو درمان پذیر است.

مشاوره پوست رایگان

زیبایی و دشمنان آن : با یک مشاوره زیبا بمانید!

از کارهای شناخته شده متخصص پوست و مو یا در واقع تنها مرجع معتبر مشاوره پوست و مو، جراحی پلاستیک یا همان عمل زیبایی است. شاید با خود فکر کرده اید که قطعا دیگر به همه تخصص های درماتولوژیست ها اشاره کرده ایم و توانایی های آنان به همین جا ختم می شود. اما حقیقتا اینطور نیست. یک متخصص باتجربه پوست و مو می تواند مشکل ریزش مو و طاسی، بیماری های قارچی، مشکلات ناخن و اختلالات و هزاران بیماری کوچک و بزرگ دیگر را تشخیص داده و درمان کند.

با این حال آگهی های مشاوره پوست و مو همه جای شهر را پر کرده اند. آیا باید به همه آنها اعتماد کرد؟ خیر! پوست و موی شما مانند ویترین شخصیت اجتماعی تان عمل می کنند. طبیعی است که برای نگهداری از آنها باید به یک متخصص آموزش دیده مراجعه کرد. دکتر مسعود جعفری که فارغ التحصیل قطب و مرجع علمی پوست ایران، یعنی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران ( بیمارستان رازی ) هستند عقیده دارند همانطور که برای درمان بیماری های قلبی نزد هر پزشکی نمی رویم، برای مشاوره پوست و مو نیز نباید به هر تبلیغی اعتماد کنیم. در واقع بهترین مشاوره را پزشکی می دهد که تخصص پوست و مو را از یک مرکز علمی معتبر گرفته باشد و در زمینه کاری خود تجربه کافی اندوخته باشد.

کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری و راز زیبا ماندن!

از آنجا که زیبایی نیز زیر شاخه ای از تخصص پوست و مو است، یک متخصص پوست و مو، دکتر زیبایی نیز به شمار می آید. به همین دلیل بیشترین کسانی که برای مشاوره پوست و مو به کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری مراجعه می کنند، به خاطر آوازه کلینیک در حوزه زیبایی به آن سر می زنند.

در این کلینیک علاوه بر درمان بیماری های پوست و مو کارهایی همچون خال برداری، مزوتراپی، پاکسازی پوست، لیفت با نخ بینی، رفع چاقی موضعی، تزریق ژل، لیفت با نخ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، تزریق چربی و عمل های زیبایی دیگر انجام می شود. همه این کارها نیز با کم ترین درد و با مدرن ترین روش های روز دنیا انجام می شود. این کلینیک در زعفرانیه واقع شده است.

دکتر مسعود جعفری تخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر را زیر نظر بهترین استادان این رشته در ایران گذرانده اند. پس از آن در کلینیک تخصصی بیمارستان رازی که به دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران وابسته است، به کار پرداخته اند. علاوه بر کار در این مرکز معتبر پوست، مو و زیبایی در بیمارستان بعثت نیروی هوایی نیز مشغول بوده اند. از مکان های دیگری که در آنها به تجربه اندوزی پرداخته اند می توان به کلینیک تخصصی پوست و مو آرمان الهیه و کمالی، درمانگاه شهر پرند، درمانگاه دارالشفاء حضرت مهدی (عج) قرچک ورامین اشاره کرد. از سال 1397 نیز مطب شخصی خود را در زعفرانیه گشوده و با به کارگیری به روز ترین شیوه های زیبایی روز به روز به مراجعان خود افزوده است.

مشاوره پوست و مو

دکتر پوست آنلاین رایگان:

برای مشاوره پوست و مو باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. یک دکتر پوست و مو می‌تواند زیبایی و نشاط را به چهره افراد برگرداند. تشخیص درست متخصص زیبایی چهره شما را چند برابر خواهد کرد. دکتر پوست آنلاین رایگان با طرح سوالات تخصصی درباره پوست و موی شما اطلاعات لازم را دریافت می‌کند. البته در بیش‌تر مواقع لازم است که یک تماس تصویری با یکدیگر برقرار نمایید. در این صورت دکتر پوست آنلاین رایگان بهتر می‌تواند مشکلات مربوط به پوست و موی شما را تشخیص دهد و در نتیجه درمان، سریع‌تر و بهتر صورت می‌گیرد.

مشاوره پوست و مو بر اساس موارد مختلفی انجام می‌شود. دکتر پوست و مو موارد مربوط به مشاوره پوست آنلاین رایگان را با مهارت، دانش و اطلاعات خود تعیین کرده و پس از بررسی این موارد نکات لازم را به زیباجوی عزیز متذکر می‌شود. در ادامه با موارد مشاوره پوست و مو آشنا می‌شویم:

  • نوع علائم ظاهری موجود بر پوست یا مو
  • علائم درونی موجود در بدن فرد
  • شدت علائم ظاهری و درونی
  • محل بروز مشکلات پوستی
  • بررسی سابقه مصرف دارویی خاص و به طور کلی سابقه پزشکی فرد

گاهی برای مشاوره پوست و مو لازم است که علاوه بر تذکر چند نکته به زیباجو، باید داروی خاصی نیز تجویز شود. در این صورت بهتر است برای داشتن نتیجه درمانی بهتر حتما به بهترین کلینیک زیبایی در زعفرانیه مراجعه نمایید.

بهترین دکتر پوست آنلاین رایگان:

امکان مشاوره پوست و مو توسط بهترین دکتر پوست آنلاین رایگان برای شما فراهم شده است. بهترین دکتر پوست آنلاین رایگان تمامی موارد لازم را در شما بررسی کرده و تشخیص خود را برای درمان یا حتی انجام اقدامات زیبایی مانند تزریق فیلر، نخ و غیره با شما در میان می‌گذارد.

انجام دقیق و درست مشاوره پوست و مو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. شما به عنوان فرد مراجعه‌کننده باید به تمام سوالات مشاور به درستی و کاملا دقیق پاسخ دهید. برای گرفتن بهترین نتیجه به هیچ عنوان نباید سوالات را سرسری و گذرا پاسخ دهید. از طرف دیگر خود فرد مشاور نیز باید ویژگی‌های شخصیتی خاصی داشته باشد. در این صورت جلسه مشاوره تاثیرگذار و نتیجه بخش خواهد بود. در ادامه ویژگی‌های شخصیتی که یک مشاور پوست و مو خوب و کاربلد باید داشته باشد را در زیر آورده‌ایم. امیدواریم شما با بررسی این ویژگی‌ها در فرد مشاور نتیجه بهترین را از انجام مشاوره تلفنی یا آنلاین خود داشته باشید.

  • صبور و آرام باشد.
  • شنونده خوبی باشد.
  • توانایی تحلیل درست حرف‌های مراجعه‌کننده را داشته باشد.
  • توانایی طرح سوالات درست و دقیق را داشته باشد.
  • سطح دانش و اطلاعات او در این زمینه بسیار بالا باشد.
  • توانایی برقراری ارتباط موثر را با مراجعه‌کننده داشته باشد.

کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری مشاوره پوست

با یک مشاوره پوست و مو، تیغ جراحی را فراموش کنید!

از جمله این روش های نوین لیفت صورت با نخ است. پس از مشاوره پوست و مو و تکمیل مراحل تشخیص بهترین روش جوان سازی پوست توسط دکتر، این روش اجرا می شود. واقعیت تلخ زمان این است که چهره به مرور چروکیده و شل می شود. تا چند سال پیش برای درمان شل شدگی صورت و افتادگی آن راهی به جز جراحی لیفت صورت فراهم نبود. یعنی جراح، پوست اضافه را بر می داشت. این شیوه دوره نقاهت بلند مدت و دشواری های خاص خود را داشت.

در این روش مدرن، تیغ جراحی کنار گذاشته می شود. به جای آن نخ بخیه و مهارت جراح دست به دست هم می دهند تا پوست را بدون هیچ شکافی جوان سازند. در واقع جراح با کارهایی که در زیر پوست انجام می دهد، آن را بالا آورده و سفت می سازد. جراح این کار را با بخیه های جذبی یا موقت انجام می دهد. شما بدون آنکه با دردسرهای شیوه های قبلی یعنی جراحی لیفت صورت درگیر شوید، صاحب یک پوست جوان و زیبا خواهید شد.

یک مزیت دیگر این شیوه، آزاد سازی مقادیر زیادی از کلاژن است. کلاژن یک پروتئین ترمیم کننده است. بدن در ترمیم زخم ها از این پروتئین بهره می برد و پوست جوان جایگزین پوست آسیب دیده می کند. اما متاسفانه این پروتئین با سن انسان رابطه معکوسی دارد. هر چه سن ما بالاتر برود تولید این پروتئین جوان ساز و ترمیم کننده کم تر می شود. خاصیت این بخیه ها در این است که مناطق بخیه شده را دوباره به ترشح این پروتئین نادر تشویق می کنند. پوست در این مناطق سرزنده و جوان می شود و تابناکی جوانی دوباره به پوست باز خواهد گشت.

مشاوره پوست و مو آنلاین:

مشاوره پوست و مو آنلاین کمک بزرگی به شما خواهد کرد. انجام مشاوره پوست آنلاین در مجموعه ما بدون هیچ گونه هزینه‌ای امکان‌پذیر است. شما بعد از مشاوره پوست و مو در صورت تمایل می‌توانید به کلینیک پوست و مو تهران ما مراجعه کرده و اقدامات دیگر را در راستای زیباتر شدن انجام دهید. انجام خدمات زیبایی در این مرکز با کم‌ترین هزینه انجام می‌شود. در مرکز زیبایی ما بهترین متخصصان پوست، مو و زیبایی مشغول به کار هستند. شما پس از دریافت مشاوره دقیق می‌توانید خدماتی مانند تزریق بوتاکس، تزریق فیلر لب، تزریق فیلر بینی، نخ، سانترال لب و موارد دیگر را انجام دهید.

مشاوره پوست و مو آنلاین دردسرهای رفت و آمد در شهرهای شلوغ را به صفر می‌رساند. با این کار در وقت شما عزیزان نیز صرفه‌جویی می‌شود. علاوه بر این افرادی که در شهرستان‌ها نیز زندگی می‌کنند می‌توانند با استفاده از این خدمات از تخصص پزشکان و متخصصان زیبایی ما بهره‌مند شوند.

شماره دکتر پوست رایگان:

مشاوره پوست و مو با توجه به موارد گفته شده در این مقاله گزینه بسیار خوبی است. بهتر است قبل از هرگونه اقدام زیبایی مشاوره پوست و مو آنلاین را انجام دهید. این کار نیازی به مراجعه حضوری به مطب دکتر را ندارد و به صورت آنلاین انجام می‌شود. در این صورت با خیال راحت و بدون دغدغه فکری اقدامات زیبایی مناسبی را بر روی پوست خود انجام می‌دهید.

مشاوره پوست و مو آنلاین کاملا رایگان است و نیازی به صرف هزینه‌های گزاف ندارد. شماره دکتر پوست رایگان در این مقاله ذکر شده است
(۲۲۴۳۹۰۹۵ – ۰۲۱ ، ۲۲۴۳۹۰۹۴ – ۰۲۱) و شما با تماس با این متخصص می‌توانید به راحتی تمامی مشکلات ناشی از پوست یا موی خود را مطرح نمایید. بعد از دریافت مشاوره آنلاین پوست و مو در صورت نیاز به مراجعه حضوری وقت قبلی برای شما در نظر گرفته می‌شود و پس از هماهنگی با شما امکان حضور در مطب برای شما فراهم می‌شود.

کلینیک تخصصی پوست و مو - دکتر مسعود جعفری

مشاوره پوست و مو آنلاین، مشاوره پوست و مو رایگان

در کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری مشاوره پوست و مو رایگان است. البته در این کلینیک یک خدمت دیگر نیز به هموطنان عزیز شده است. سرویس مشاوره پوست و مو آنلاین برای آسایش شما هموطن گرامی راه اندازی شده است. شما هر مشاوره پوست یا مشاوره مویی که نیاز داشته باشید می توانید به صورت حضوری یا آنلاین از دکتر بپرسید تا بهترین، مدرن ترین و کم درد ترین شیوه ها به شما پیشنهاد شود. با ما زیبایی تان را همیشه جوان نگه دارید.

اشتراک گذاری با دیگران:

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

53 پاسخ

  1. سلام من دوروز است پی ارپی موانجام دادم دکترم برای دوماه کپسول دوتستراید0.5داده حالا دوسوال دارم اولا ایا این دارو لازمه دوما قبلا واریکوسل داشتم که بهتر شدم ازوقتی این کپسول را میخورم بیضه ام خیلی درد داره لطفامن راراهنمائی کنید

    1. با سلام، پیشنهاد می کنم برای بررسی دقیق تر و دریافت مشاوره رایگان با شماره های ۲۲۴۳۹۰۹۵ ۰۲۱ – ۲۲۴۳۹۰۹۴ ۰۲۱ تماس بگیرید. یا قسمت تماس با ما اطلاعات خود را وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

  2. سلام من چند وقت پیش به طور اتفاقی متوجه برجستگی خیلی کمی کف سرم شدم که سر ناخن کنده میشد و مثل آدامس چسبیده بود بعد از کنده شدن هم مثل ذرات شوره بود ممکنه سرم مبتلا به قارچ شده باشه؟؟

    1. با سلام، پیشنهاد می کنم برای بررسی دقیق تر و دریافت مشاوره رایگان با شماره های ۲۲۴۳۹۰۹۵ ۰۲۱ – ۲۲۴۳۹۰۹۴ ۰۲۱ تماس بگیرید. یا قسمت تماس با ما اطلاعات خود را وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

  3. سلام من. صورتم صاف بود شب خوابیدم صبح بیدار شدم کل صورتم پره جوش های قرمز شده کناره هم کناره هم پرجوش شده

    1. با سلام، پیشنهاد می کنم برای بررسی دقیق تر و دریافت مشاوره رایگان با شماره های ۲۲۴۳۹۰۹۵ ۰۲۱ – ۲۲۴۳۹۰۹۴ ۰۲۱ تماس بگیرید. یا قسمت تماس با ما اطلاعات خود را وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

    2. سلام با ارض ادب من حدود ۵ یا ۶ ماه میشه که سرم میخاره قبلا نمیخارید ولی نمیدونم چرا الان میخاره من خودم ۱۵ سالمه شوره سرهم دارم ولی نمیدونم قبلا هم داشتم ولی نمیخارید تازه میدونید من چرا وقتی میخوام ورزش کنم یا عرق بریزم سرم میخاره دلیلش چی میتونه باشه من میخوام فوتبالیست بشم ولی هروقت میدوم سرم هم شروع به خارش میکنه لطفا کنک کنید🙏🙏

      1. سلام وقتتون بخیر، این مورد رو باید دقیق تر بررسی کنیم. پیشنهاد می کنم برای بررسی دقیق تر و کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های ۲۲۴۳۹۰۹۵ ۰۲۱ – ۲۲۴۳۹۰۹۴ ۰۲۱ تماس بگیرید. یا قسمت تماس با ما اطلاعات خود را وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

    3. سلام وقت بخیر من جوشان و گرمی هام چون به عرق صورتم خیلی حساسه و دستم خیلی خیس میشه طبم کلا گرمه زیاد جای جوشام و گرمیم لکه های کمرنگ قهوه ای مونده چه ماسکی بزنم برع و اینکه کناره های صورتم هم جوش ریزع هس یک ماسکی معرفی کنید بزنم بره لطفا

  4. سلام دکتر خسته نباشید ببخشید من اگزما دست داشتم دکتر قرص ازارام 50 نوشته بود من یه دونه خوردم ولی تو اینترنت خوندم دیدم ضرر داره باید برم دکتر یا مشکلی نداره ممنون پاسخ بدین

    1. با سلام، پیشنهاد می کنم برای بررسی دقیق تر و دریافت مشاوره رایگان با شماره های ۲۲۴۳۹۰۹۵ ۰۲۱ – ۲۲۴۳۹۰۹۴ ۰۲۱ تماس بگیرید. یا قسمت تماس با ما اطلاعات خود را وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

      1. سلام وقتتون بخیر باشه
        من ۲۰ سالمه صورتم جوش میزنه حدود چند ماهی ) یعنی بیشتر از ۵ ماه ) قرص داکسی سایکلین مصرف میکنم اما به صورت نامنظم وقت دکتر هم گرفتم میخواستم بدونم این قرص مشکلی برام ایجاد کرده تا الان که مصرف کردم به لحاظ عوارضی 🥲🥲

        1. سلام دوست عزیز
          استفاده از داروهای مشخص با دوز معین زیر نظر متخصص پوست و مو موردی ندارد اما استفاده سرخود به هیچ عنوان توصیه نمیشود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های ۲۲۴۳۹۰۹۵ ۰۲۱ – ۲۲۴۳۹۰۹۴ ۰۲۱ تماس بگیرید. یا قسمت تماس با ما اطلاعات خود را وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند. تا با بررسی پوست و تایپ پوستی شما داروها و پمادهای لازم تجویز شوند.

      2. سلام خسته نباشید
        ببخشید من یه سوال داشتم خدمتتون من حدود دو هفته پیش آبله مرغان گرفتم بعد هفت روز خشک شد بهش دست نزدم تا خودش افتاد. الان ۳ تاش که روی بینیم چال افتاده چند روزی که روش کرم ترمیم کننده میزنم یه مقدار بهتر شده بنظرتون خودش خوب میشه؟اگر نشد باید چیکار کنم؟

        1. سلام وقت بخیر دوست عزیز، چند روزی بهش فرصت بدین احتمال زیاد خوب بشه، اگه خوب نشد تو قسمت تماس با ما اطلاعات خودتون رو وارد کنید تا همکاران ما جهت ارائه راه حل و مشاوره رایگان با شما تماس بگیرن.

          1. من یه جایی پام جوش زده چی کار میتونم بکنم درد دارم زیاد
            لطفا زود بهم بگید
            ❤️🩷

          2. سلام وقت بخیر، پزشک باید بصورت حضوری و یا آنلاین شمارو ویزیت کنند تا راه حل قطعی رو ارائه بدهند، پشنهاد می کنم تو قسمت تماس با ما فرم مشاوره رایگان را پر کنید تا همکارانمون برای مشاوره رایگان با شما تماس بگیرند.

  5. سلام خواهش میکنم زودتر جوابمو بدین من یک ماهه درگیرم ناحیه کشاله رانم مثل سوختگی قرمز میشد ومیسوخت اوایل فکرکردم از عرق سوز شده وازنین میتامینه ایروکس و زینک اکساید استفاده کردم تاثیری نداشت گفتم لابدحساسیت پوستیه چون وقتی در دوران پریودی از پد استفاده میکنم بعد این سوزش بیشترمیشه خارش میگیرم تاحدی که زخم میشه از بتامتازون استفاده کردم خوب نشدم پماد سوختگی الفا استفاده کردم خوب نشدم به توصیه ینفر عنبر نسا دود دادم خوب خوب شدم تااینکه بعد از گذشت ۲هفته دوباره مثل روز اول شدم وقتی پریودم بدتر میشم مارک پدمو عوض کردم مشبک و غیر مشبک امتحان کردم هیچ چیز خوبم نمیکنه خسته شدم تروخدا کمکم کنین

    1. سلام، پیشنهاد می کنم برای بررسی دقیق تر و دریافت مشاوره رایگان با شماره های ۲۲۴۳۹۰۹۵ ۰۲۱ – ۲۲۴۳۹۰۹۴ ۰۲۱ تماس بگیرید. یا قسمت تماس با ما اطلاعات خود را وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

  6. سلام وقتتون بخیر، چند وقت پیش تزریق ژل انجام دادم ولی اصلا راضی نیستم. نمیدونم باید چیکار کنم، خواهش میکنم راهنمایی کنید.

    1. سلام وقت بخیر، می تونید با استفاده از تزریق آنزیم، ژل تزریق شده رو از بین ببرید. پیشنهاد می کنم قبلش حتما از مشاوره پوست و مو رایگان ما استفاده کنید.

  7. سلام وعرض خسته نباشید…ببخشید ایا دستگاه لیزر وایتنینگ میتواند کار لیزر سی اوتو راهم برای رفع اسکار انجام دهد؟یعنی اینکه برای جای زخم واسکار دستگاه وایتنینگ میتواند تبدیل به سی اوتو شود؟دوکاره باشد ؟لیزر وایتنیگ به همراه لیزر سی اوتو باهم دریک دستگاه لیزر باشند؟؟؟من صورتم اسکارداره خانم دکتری بادستگاه وایتنیگ کار سی اوتو راهم انجام میدهد؟ایا درسته؟؟؟امکان دارد؟؟؟لطفا راهنمایی بفرمایید تشکر

    1. سلام، پیشنهاد می کنم برای بررسی دقیق تر و دریافت مشاوره رایگان با شماره های ۲۲۴۳۹۰۹۵ ۰۲۱ – ۲۲۴۳۹۰۹۴ ۰۲۱ تماس بگیرید. یا قسمت تماس با ما اطلاعات خود را وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

  8. سلام من حدود 40 روز پیش یه چند تا خال سطحی صورت که صاف هستن رو با لیزر سوزوندم الان جاش قرمز شده و بعضی شونم قهوه ای رنگ شده از کرم ضد افتاب و ترمیم کننده هم استفاده میکنم ایا امکان دارد جاش تا اخر عمر بماند؟

    1. سلام وقتتون بخیر، این مورد رو باید آقای دکتر عکسش رو ببینند. پیشنهاد می کنم برای بررسی دقیق تر و کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های ۲۲۴۳۹۰۹۵ ۰۲۱ – ۲۲۴۳۹۰۹۴ ۰۲۱ تماس بگیرید. یا قسمت تماس با ما اطلاعات خود را وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

  9. سلام اقای دکتر من از مکمل بدنسازی استفاده کردم الان حدود ی سال هست استفاده نکردم صورتم جوش زد بعد از استفاده شاتره و عرق کاسنی خوی شدن
    فقد لکه های سیاه و قهوه ای زدم میخواستم بدونم از چ دارویی استفاده کنم

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر، شما نیاز به انجام دادن آزمایش و بعدش تجویز دارو هستید. پیشنهاد می کنم برای بررسی دقیق تر و انجام مشاوره رایگان، فرم مخصوص مشاوره رایگان را در قسمت تماس با ما پر کنید.

  10. سلام ببخشید من ۱۵ سالمه ،کمرم و روی شانه هایم و اطراف سینه هایم و صورتم خیلی خیلی زیاد جوش زده میشه برطرفش کرد چجوری
    دلیلش چیه

    1. سلام وقت بخیر، این مورد می تونه عوامل مختلفی داشته باشه. پیشنهاد می کنم برای بررسی دقیق تر و کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های ۲۲۴۳۹۰۹۵ ۰۲۱ – ۲۲۴۳۹۰۹۴ ۰۲۱ تماس بگیرید. یا قسمت تماس با ما اطلاعات خود را وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

  11. سلام من مادرم تشکم رو شست و گذاَشت توی کمد بعد رفتم تشک رو دراوردم فکر کنم اشتباهی در اوردم به صورت خوابیدم روی تشک بعد از چند گذشت ۲۰ ثانیه متوجه سوزش شدم بلند شدم دیدم لب بالام و یک جای صورت باد کرده مشکل چیه ؟

    1. سلام دوست عزیز
      میتونید تشریف بیاورید کلینیک یا از ویزیت آنلاین رایگان ما استفاده بفرمائید تا متخصص پوست و مو شما رو معاینه کنن و بعد از علت یابی راه درمان قطعی تجویز شود.

  12. سلام
    وقتتون به خیر
    من ۴ جلسه موهای خط ریشم رو با لیزر الکساندرایت کندلا لیزر کردم.
    تا جلسه ۳ اصلا مویی در نیومد ولی از جلسه ۴ موها برگشته ولی نازک هستن.
    ضمنا از جلسه ۳ که اپراتور درجه دستگاه رو بالا برد، چند تا جای اسکار سفید رنگ شبیه به جای بخیه کنار گوشام ایجاد شده که رفتم داروخونه مشاور پوست بهم کرم ترمیم کننده میموسا داد گفت روزی ۳ بار بزنم. الان یه کم بهتر شده ولی جای یکی دو تا از اسکار ها مونده.
    چند روز دیگه نوبت جلسه پنجممه ، میخواستم بدونم ادامه بدم یا خیر ؟
    چون معمولا جلسه پنجم دوباره درجه رو بالا میبرن ، میترسم بیشتر آسیب ببینه پوست اون ناحیه
    یه توضیح هم بدم که من جوش دارم و از کرم های ضد آکنه زیاد استفاده کردم تا الان، ممکنه پوستم آسیب پذیر شده باشه ؟ یعنی پوستم مناسب لیزر نیست ؟
    ممنون میشم زود پاسخ بدین 🙏

    1. سلام دوست عزیز
      میتونید تشریف بیاورید کلینیک تا قبل از انجام لیزر پزشک متخصص پوست و مو تایپ پوستی و موهای زاید شما رو بررسی کنن و با توجه به حساس بودن پوست شما و سایر عوامل براتون ادامه لیزر رو بررسی کنن همچنین برای جوش ها و اسکار ها دارو بهتون تجویز کنن. همچنین می تونید از مشاوره پوست و مو رایگان ما هم استفاده کنید.

      1. سلام
        وقتتون بخیر
        چند هفته ای هست که در بالای باسنم به فرورفتگی عجیب شبیه سوختگی ایجاد شده خیلی نگرانم دلیلش چی میتونه باشه ایا درمانی هم داره بیزحمت زود جواب بدید ممنون🙏🏻

        1. سلام وقت بخیر، پزشک باید بصورت حضوری و یا آنلاین شمارو ویزیت کنند تا راه حل قطعی رو ارائه بدهند، پشنهاد می کنم تو قسمت تماس با ما فرم مشاوره رایگان را پر کنید تا همکارانمون برای مشاوره رایگان با شما تماس بگیرند.

  13. سلام وقتتون بخیر
    من کف سرم پسوریازیس دارم میخوام نوردرمانی انجام بدم
    هزینه هر جلسش چقدره؟

    1. سلام، لطفا با شماره های موجود در سایت برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

  14. سلام من از خواب پاشدم دیدم صورتم قسمت لپ و بغلای صورتم ی عالمه جوش ریز زده با دست که میکشم عین شن ریخته لطفا کمکم کنید

    1. سلام وقت بخیر، پزشک باید بصورت حضوری و یا آنلاین شمارو ویزیت کنند تا راه حل قطعی رو ارائه بدهند، پشنهاد می کنم تو قسمت تماس با ما فرم مشاوره رایگان را پر کنید تا همکارانمون برای مشاوره رایگان با شما تماس بگیرند.

  15. سلام خوبین

    ببخشید من ک دستم میخچه زده میخواستم بدونم چه دارویی هست ک خوب بشه؟؟

  16. سلام میخواستم بدونم برای رفع ترک های ناشی از بدنسازی روی پوستم از چه پومادی استفاده کنم

    1. سلام وقت بخیر، پزشک باید بصورت حضوری و یا آنلاین شمارو ویزیت کنند تا راه حل قطعی رو ارائه بدهند، پشنهاد می کنم تو قسمت تماس با ما فرم مشاوره رایگان را پر کنید تا همکارانمون برای مشاوره رایگان با شما تماس بگیرند.

  17. سلام وقت شمابخیر
    من دختری ۳۰ ساله ومجرد هستم وازبچگی یک خال گوشتی به اندازه یک نخود بزرگ پشتم داشتم که تا حالا مشکلی باهاش نداشتم ولی چندروز پیش چون اطرافش خارش داشت)نمیدونم پشه بودیا.. باناخن های بلندم خاروندم وزخم شده ونصف یابهتره بگم بیشتر خال ام کنده شده.
    اگه خودم توخونه بقیه شو جداکنم ازپوستم ،مشکل سازمیشه یا باید حتما برم پیش دکتر
    البته اینم بگم من توشهرستان خراسان شمالیم ودکترمتخصص پوست نداریم؟!

    ممنون میشم اگه تواولین فرصت پاسخ بدید چون موقتا چسب زدم وبارفتن به حموم ویکم تکون خوردن روی تخت خونریزی کمی دارم
    باتشکر

    1. سلام وقت بخیر، پزشک باید بصورت حضوری و یا آنلاین شمارو ویزیت کنند تا راه حل قطعی رو ارائه بدهند، پشنهاد می کنم تو قسمت تماس با ما فرم مشاوره رایگان را پر کنید تا همکارانمون برای مشاوره رایگان با شما تماس بگیرند.

  18. سلام خسته نباشید
    من از شامپوی شبنم استفاده میکردم اولش خوب بود ولی الان هم ریزش موم زیاد شده هم شوره زده با اینکه قرص هیرویت میخورم ولی ریزش موم خوب نشده

  19. سلام من بعد استفاده از ژیلت برای اصلاح روی پام دچار جوش های ریز و بزرگ قرمز شده و بعضا قهوه ای میشن
    کرم یا پمادی برای درمان میشه معرفی کنین

  20. خسته نباشید من برای اولین بار صورتمو با بند اصلاح کردم کلی جوش قرمز و بعضی ها سر سفید توی صورتم زده اولش نبود بعد ۳ الی ۴ ساعت نمایان شد هرکاری میکنم اینا نمیرن یخ پماد و…. پیشنهاد شما چیه دوروزه میگزره

  21. سلام اقای دکتر من پوست صورتم چربه اوایل می‌تونستم چربیشو کنترل کنم..ولی یکی دو هفته ای هست که چربیش خیلی خیلی زیاده اینم بگم که تحت درمان بودم ولی بعد اتمام دارو ها دوباره عوامل شروع شدن و بگم که استفاده از داروها و پاک کننده ها اثری نداره برام,چربی صورتم به قدری زیاد شده که واقعا رو مخمه به طوری که ابرو هامم شروع به ریختن کردن بس که چرب شدن امکان حضوری اومدن رو ندارم میشه راهنماییم کنید که از چی می‌تونه باشه

    1. سلام، برای انجام مشاوره رایگان لطفا با کلینیک تماس بگیرید.

      1. ‍سلام وقتتون بخیر
        ببخشید به من گفتن که ماسک خونگی قهوه و دارچینو بزنی برای پوستت خوبه من زدم صورتم کاملا قرمز شده و میسوزه چکار کنم

  22. سلام من پوست سرم بعد از حمام حالت خشکی میشه و مثل شوره کنده میشه درمان های مختلف هم امتحان کردم زدن انواع روغن ها یا شامپو کتوکونازول قوی یا شامپو های ضد شوره که یا تاثیر نداشته یا تاثیر کمی داشته تنها چیزی که بهتر از بقیه بود شامپو کتوکونازول بود که اونم دیگه تاثیر نداره واقعا کلافه شدم و از لحاظ روحی جوری ریخته ام به هم که از خونه بیرون نمیرم به خاطر این مشکل ممنون میشم اگر بهم کمک کنید الان دوسال هست که درگیرم و خوب هم نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 11 میانگین: 4.5]

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷