زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

مجله آموزشی

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

میکرونیدلینگ

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

میکرونیدلینگ یکی از روش‌های غیرتهاجمی و پرطرفدار برای جوانسازی پوست است. این روش شامل تزریق ماده‌ای مخصوص است که باعث بستن منافذ پوست، حذف چین و چروک‌ها و رفع تیرگی‌های سطحی باعث جوانسازی پوست می‌شود. این روش نتیجه فوری دارد و با توجه به فرآیند راحت انجام آن، عوارض زیادی نداشته و برای همه افراد قابل استفاده است. به منظور استفاده از این درمان زیبایی در شهر تهران ابتدا باید بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران را پیدا کرد. در این مطلب قصد معرفی بهترین مرکز انجام این درمان در تهران و ویژگی‌های آن را داریم. اگر متقاضی انجام این روش زیبایی هستید با ما همراه باشید.

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ نوعی درمان زیبایی با هدف جوانسازی است که برای از بین بردن چین و چروک‌ها، ترک‌های پوستی، محل جراحت‌های پوستی و… استفاده می‌شود. در این روش سوزن‌های بسیار ریزی به نقاط مختلف پوست وارد می‌شوند و مواد مخصوص را به لایه‌های مختلف پوست تزریق می‌کنند تا با کمک آن‌ها جوانسازی پوست اتفاق بیفتد. این درمان در مراکز مختلف، به شیوه‌های متفاوتی انجام می‌شود. در بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران، این روش زیبایی هم به صورت دستی و هم با کمک دستگاه انجام می‌گیرد که جزئیات آن عبارتند از:

میکرونیدلینگ
میکرونیدلینگ و انواع آن

روش دستی

در روش دستی میکرونیدلینگ، از دستگاهی به نام درمارولر استفاده می‌شود. این دستگاه یک سری غلتک مانند با سوزن‌های ریز و کوچک تیتانیومی دارد که با کشیدن آن روی پوست، حفره‌‌هایی با عمق مشخص ایجاد شده و سپس ماده تزریق وارد پوست می‌شوند. این روش زمان‌بر و سخت است بنابراین امروزه در کمتر مرکزی از آن استفاده می‌شود.

درمان با دستگاه

دیگر روش میکرونیدلینگ، استفاده از دستگاه مخصوص است که این کار را در زمان کوتاه‌تر، با سرعت و کیفیت بهتری انجام می‌دهد. در این روش از دستگاهی استفاده می‌شود که منافذ را با فاصله‌ای معین ایجاد می‌کند. فرآیند کار با دستگاه‌های مخصوص، ایمن‌تر از میکرونیدلینگ دستی است، به همین دلیل در مراکزی مانند کلینیک زیبایی دکتر جعفری، بهترین کلینیک پوست و مو زعفرانیه و بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران از این روش استفاده می‌شود.

کلینیک میکرونیدلینگ در تهران

میکرونیدلینگ یک درمان تخصصی است و برخلاف بسیاری از درمان‌های زیبایی امکان انجام آن در سالن‌هایی زیبایی و مراکز غیر درمانی وجود ندارد. البته بعضی از سالن‌ها به صورت غیرقانونی این درمان را انجام می‌دهند اما برای جلوگیری از بروز مشکلات پوستی، حساسیت و عوارض مختلف، توصیه می‌شود که برای انجام میکرونیدلینگ تنها به مراکز معتبر مراجعه کرد. با پیدا کردن بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران و بهترین کلینیک پوست و مو در تهران می‌توان از این درمان بدون کمترین عارضه‌ای استفاده کرد.

 بهترین میکرونیدلینگ در تهران

میکرونیدلینگ روشی کاربردی برای رفع چین و چروک‌های پوستی است. این روش به خصوص برای افراد میانسال که کلاژن سازی پوست آن‌ها محدودتر شده و چین و چروک‌ها عمق و عمر بیشتری دارند، انتخابی بسیار مناسب است. با استفاده از این روش، میزان تولید کلازن بیشتر می‌شود و کشش و انعطاف پذیری نیز افزایش پیدا کرده و در نتیجه پوست جوان‌تر می‌شود. میکرونیدلینگ به این صورت است که ابتدا با سوزن‌های مخصوصی که از طریق دستگاه به سطح پوست وارد می‌شوند، منافذی در پوست ایجاد می‌کنند. این منافذ محل ورود ماده‌ای است که در میکرونیدلینگ باعث جوانسازی می‌شود.

بعد از ایجاد منافذ به میزان مورد نیاز و در سطح مشخص، ماده‌ای مخصوص روی پوست کشیده می‌شود که به لایه‌های داخلی آن نفوذ کرده و باعث جوانسازی می‌شود. این ماده سرمی حاوی ویتامین سی، اسید هیالورونیک و… است. البته در مواردی این سرم را قبل از انجام تزریق سوزن‌ها نیز استفاده می‌کنند تا حین نفوذ سوزن‌ها به پوست، ماده نیز وارد منافذ و لایه‌های پوستی شده و تاثیر خود را بگذارد. با توجه به اینکه کمی اشتباه در زمان بندی و نحوه استفاده از دستگاه باعث نفوذ آلودگی به داخل پوست می‌شود، انجام میکرونیدلینگ تنها باید در مراکز معتبر صورت گیرد. به همین دلیل توصیه می‌شود که شهروندان تهرانی تنها به بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران مراجعه کنند.

بهترین میکرونیدلینگ
بهترین میکرونیدلینگ در تهران

ویژگی‌هایی بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران

برای مراجعه به بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران و انجام این روش زیبایی اما ابتدا باید یک مرکز خوب را پیدا کرد و لازمه پیدا کردن یک مرکز خوب، آشنایی با ویژگی‌های بهترین مرکز زیبایی است. افراد مختلف، هنگام انتخاب یک مرکز یا پزشک برای درمان زیبایی و…. معیارهای مختلفی را مد نظر قرار می‌دهند. برخی از این معیارها مانند جنسیت پزشک، سن و سال و.. شخصی و برخی از معیارها عمومی هستند و توسط همه افراد مد نظر قرار داده می‌شوند. در ادامه چند معیار اصلی و مهمی که برای انتخاب یک مرکز، جهت انجام درمان زیبایی مانند میکرونیدلینگ، باید مد نظر قرار داده شوند را معرفی خواهیم کرد.

اعتبار مرکز

در صورتی که به دنبال انجام میکرونیدلینگ در بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران هستید، ابتدا باید لیستی از مراکز مختلف تهیه کنید و هر یک از آن‌ها را اعتبار سنجی کنید. برای سنجش اعتبار مراکز مختلف، راه‌های گوناگونی وجود دارد که یکی از آن‌ها بررسی میزان رضایت افرادی است که از خدمات آن مرکز استفاده کرده‌اند. برای اطلاع از این موضوع می‌توانید در موتورهای جستجو مانند گوگل، در مورد مرکز مورد نظر خود جستجو کنید و نظرات کاربران را مطالعه کنید. شبکه‌های اجتماعی مرتبط با هر مرکز نیز محل خوبی برای دسترسی به نظرات مشتریان آن مرکز هستند.

بررسی خدمات

یکی دیگر از معیارهایی که برای انتخاب بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران باید به آن توجه کرد، خدمات ارائه شده توسط آن مرکز است. طبیعتا هر چقدر تنوع خدمات یک مرکز بیشتر باشد، بیماران یا مراجعین نیاز کمتری به دیگر مراکز خواهند داشت. برای مثال برخی از مراکز تنها بخشی از جراحی یا روش زیبایی را انجام می‌دهند و برای مراحل قبل و بعد آن مانند آزمایشات، بیماران را به دیگر مراکز ارجاع می‌دهند. این موضوع باعث اتلاف وقت بیمار می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود جهت انجام درمان زیبایی، مرکزی را انتخاب کرد که کلیه خدمات مورد نیاز بیماران را به صورت یک پکیج درمانی، به طور کامل ارائه کند.

 دستگاه‌ها و تجهیزات

به منظور انتخاب بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران باید دستگاه‌ها و تجهیزات آن مرکز را نیز بررسی کنید. یک مرکز خوب و معتبر از دستگاه‌های به روز و با کیفیت استفاده می‌کند. دستگاه‌های استاندارد کیفیت روش درمانی را افزایش داده و نتیجه‌گیری از آن را سرعت می‌بخشند. برای اطلاع از دستگاه‌های استاندارد یک روش زیبایی می‌توانید از اینترنت کمک بگیرید. همچنین با پرس و جو از مرکز انتخابی خود می‌توانید در مورد موضوعاتی مانند سال خرید دستگاه، آخرین به روزرسانی آن، اصالت و برند و… اطلاع کسب کنید.

کادر درمان حرفه‌ای

کلینیک‌های زیبایی هم مانند دیگر مراکز درمانی باید از کادری حرفه‌ای برخوردار باشند تا رسیدگی به بیماران را به خوبی انجام دهند. در زمان انتخاب یک مرکز زیبایی به این موضوع دقت داشته باشید که حتما پزشکی مجرب و خوش سابقه در مرکز مورد نظر شما فعالیت داشته باشد. به علاوه این نکته را نیز در نظر بگیرید که تمام فعالیت‌ها زیر نظر پزشک انجام شوند. در بعضی از مراکز پزشک در روند درمان بیماران دخالتی نمی‌کند و تمام مراحل درمانی توسط اپراتورها یا پرستاران انجام می‌شوند اما در یک مرکز معتبر، حتی در صورت انجام درمان توسط اپراتور یا پرستار هم پزشک به روند درمان نظارت داشته تا در زمان لازم، اقدام مناسب را انجام دهد.

استفاده از مواد با کیفیت

در تمام روش‌های درمانی چه درمان‌های تهاجمی زیبایی و چه درمان‌های کم تهاجم، موادی برای بیهوشی، انجام روش و… مورد استفاده قرار می‌گیرند که در کلینیک‌های معتبر از بهترین برندها، با بهترین متریال هستند. پیش از انجام درمان زیبایی در یک مرکز ابتدا موادی که مورد استفاده قرار می‌دهند را بررسی کنید ودر صورتی که از برند و اصالت آن‌ها اطمینان داشتید، روند درمانی خود را آغاز کنید. به این موضوع دقت داشته باشید که در بیشتر موارد، عوارض ناشی از درمان‌های زیبایی صرفا به دلیل استفاده از مواد نامرغوب، بی کیفیت ودر بعضی موارد تاریخ مصرف گذشته است.

انجام میکرونیدلینک
بهترین میکرونیدلینگ

مشاوره

یکی دیگر از ویژگی‌های مراکز درمانی خوب، مشاوره قبل از انجام درمان است. برای مثال در کلینیک زیبایی دکتر جعفری، بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران، مشاوره پوست و مو زیر نظر پزشک متخصص و به صورت رایگان انجام می‌شود تا بیماران قبل از انجام درمان، تمام سوالات خود را پرسیده و ابهامات را برطرف کنند. این موضوع کمک زیادی به آرامش بیمار و کاهش دغدغه  و نگرانی‌های او در مورد درمان می‌کند و در نتیجه نهایی درمان هم تاثیر زیادی دارد.

دریافت هزینه معقول

درمان‌های زیبایی کم هزینه نیست اما در یک مرکز معتبر هزینه دریافتی معقولانه است. بنابراین به عنوان آخرین معیار یا فاکتور در انتخاب بهترین مرکز درمانی به لیست قیمت‌ها نیز توجه داشته باشید. همان‌طور که قیمت پایین نشانه کیفیت کمتر درمان است، قیمت بسیار بالا هم نشانه سودجو بودن مرکز انتخابی است.

سخن پایانی در مورد بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران

پیدا کردن بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران، اولین شرط برای انجام این درمان در شهر تهران است. گزینه‌های زیادی به عنوان بهترین مرکز این درمان زیبایی در تهران وجود دارند که با در نظر گرفتن ویژگی‌های یک مرکز خوب، می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. شهروندان تهرانی برای انجام این روش زیبایی می‌توانند به کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری، یکی از بهترین مراکز در زمینه جراحی‌ها و روش‌های زیبایی مراجعه کنند. در این کلینیک علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت، خدماتی مانند مشاوره پوست و مو هم زیر نظر کارشناسان حرفه‌ای ارائه می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷