زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

بهترین دکتر خال برداری در تهران(بدون بازگشت دوباره خال + تضمینی)✔️

مجله آموزشی

بهترین دکتر خال برداری در تهران(بدون بازگشت دوباره خال + تضمینی)✔️

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

بهترین دکتر خال برداری در تهران

بهترین دکتر خال برداری در تهران(بدون بازگشت دوباره خال + تضمینی)✔️

آیا شما هم به تازگی و در سنین بزرگسالی متوجه ظهور چند خال جدید در برخی از نقاط بدن خود شده‌اید؟ لازم نیست نگران شوید، ما به شما اطمینان می‌دهیم که در اکثر موارد خال‌های جدید کاملا نرمال و بی‌خطر هستند. در واقع خال یک نوع تغییر رنگ مشخص در پوست است که می‌تواند ژنتیکی و یا اکتسابی باشد. توجه کنید رنگ خال به دلیل وجود سلول‌های رنگدانه‌دار پوست که ملانوسیت نامیده می‌شوند، ایجاد می‌گردد. همچنین از آنجایی که تعداد و شدت رنگ ملانویست‌ها در افراد مختلف، متفاوت است، درنتیجه رنگ خال‌ها نیز از قهوی‌ای روشن تا مشکی می‌تواند متفاوت باشد. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین روش‌ها برای برداشتن خال و همچنین معرفی بهترین دکتر خال برداری در تهران بپردازیم.

کلینیک زیبایی دکتر جعفری

خال چیست؟

علت ظهور خال‌ و در واقع تجمع ملانوسیت‌ها، می‌تواند مربوط به عوامل ژنتیکی و یا اکتسابی باشد و در همه جای پوست بدن مانند صورت و اندام‌ها ظاهر شود. خال‌ها اصولاً خوش‌خیم بوده و به جزء برای موارد زیبایی به درمان خاصی احتیاج ندارند، اما متاسفانه بعضی از خال‌ها بدخیم هستند. خال‌های بدخیم ویژگی‌هایی دارند که متخصصان حوزه پوست می‌توانند آن‌ها را از سایر خال‌ها تشخیص دهند و عموماً با انجام آزمایش تکه‌برداری آسیب‌شناسی، پزشک معالج می‌تواند میزان بدخیمی خال را تشخیص دهند.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به کلینک زیبایی دکتر مسعود جعفری، بهترین دکتر خال برداری در تهران، در ابتدا با یک پزشک متخصص صحبت کرده و مشاوره پوست انجام دهید، سپس بعد از تشخیص نوع خال و اطمینان از خوش خیم بودن آن، بهترین دکتر خال برداری در تهران به شما روش درمان ارائه خواهد کرد.

عوامل موثر در ایجاد خال

بهتر است بدانید که اکثر خال‌ها بر اثر غلظت و تجمع سلول‌های ملانوسیت که سلول‌های تولید کننده رنگدانه هستند، به وجود می‌آیند. همچنین مطابق گفته پزشکان متخصص افرادی که دارای پوست روشن‌تری نسبت به سایرین هستند بیشتر در معرض ایجاد خال جدید قرار می‌گیرند. علاوه بر این با توجه به اینکه احتمال سرطانی بودن خال‌ها بسیار پایین است و عموماً اکثر خال‌ها خوش خیم هستند، با این حال خال‌هایی که به تازگی تشکیل و روی پوست ظاهر شده‌اند نسبتاً به خال‌های قدیمی‌تر، خطرناک‌تر هستند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم بلافاصله پس از اینکه متوجه هر گونه تغییری در ظاهر و رنگ خال شدید به کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری واقع در زعفرانیه‌ تهران که به عنوان بهترین دکتر خال برداری در تهران شناخته شده‌ هستند، مراجعه کنید.

پزشکان و متخصصان حوزه پوست تاکنون هیچ گونه علت قطعی برای ایجاد خال جدید در بزرگسالی را معرفی نکرده‌اند. ما در اینجا به بیان 6 مورد از عوامل موثری که از نظر متخصصان در ایجاد خال می‌توانند تاثیر گذرا باشند، می‌پردازیم.

  1. تاثیر جهش‌های ژنتیکی حاصل از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور آفتاب به علت وجود اشعه ماورای بفش UV، یکی از مهم‌ترین عوامل تشکیل خال است.
  2. عموماً با افزایش سن میزان تجمع ملانوسیت‌ها افزایش یافته و سبب ایجاد خال‌های جدید در افراد می‌شود.
  3. افراد که دارای پوست روشن هستند معمولاً بیشتر در معرض ظهور خال‌های جدید قرار می‌گیرند.
  4. سابقه وراثتی نیز یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در ظهور و ایجاد خال‌های جدید است.
  5. مصرف برخی داروها مانند داروهای افسردگی نیز در ایجاد خال تاثیرگذار است.
  6. توجه کنید که یکی از علل ایجاد خال جدید، ممکن است تغییرات هورمونی که دوران بارداری ایجاد می‌شوند، نیز باشد.

آیا برداشتن خال خطرناک است؟

اگر برای شما نیز این سوال ایجاد شده است که برداشتن خال خطرناک است یا خیر؟ پاسخ پزشکان متخصص پوست به شما خیر است. اما باید به این نکته بسیار مهم توجه کنید که برداشتن خال باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شده و قبل از برداشتن خال، حتماً معاینات و آزمایشات لازم برای تشخیص نوع خال انجام شود.

 بهترین کلینیک خال بردای در تهران

روش‌های برداشتن خال به توصیه‌ی بهترین دکتر خال برداری در تهران

توجه کنید زمانی که شما به کلینک دکتر مسعود جعفری که بهترین دکتر خال برداری در تهران شناخته شده هستند، مراجعه کنید در ابتدا پزشکان شما را مورد معاینه قرار خواهند داد و متناسب با فاکتورها و ویژگی‌هایی مانند سن بیمار، بزرگ یا کوچک بودن خال، عمق، رنگ و حتی محل آن، به شما روش درمان پیشنهاد می‌کنند. به طور کلی روش‌های خال برداری متفاوت است و معمول‌ترین روش‌ها شامل 5 مورد اشاره شده در زیر است.

1.      برداشتن خال با روش جراحی

در روش برداشتن خال با جراحی در ابتدا محل خال برش داده می‌شود و سپس لایه‌های خال برداشته می‌شود.

2.     برداشتن خال با استفاده از کرایو

در روش برداشتن خال با کرایوتراپی ابتدا گاز اکسید نیتروژن به سطح پوست زده می‌شود. در واقع گاز اکسید نیتروژن سبب ایجاد اختلال در خون‌رسانی به سلول‌های خال شده و به این ترتیب خال‌ها از بین می‌روند.

3.    برداشتن خال با استفاده از حرارت و کوتر

در این روش سلول‌های خال را با استفاده از حرارت زیاد می‌سوزانند.

4.     برداشتن خال با کمک لیزر

در روش برداشتن خال با لیزر، اشعه لیزر سبب جذب انرژی موجود در پوست از طریق رنگ شده و به این ترتیب خال‌ها از بین می‌روند.

برای آشنایی بیشتر با این روش به مقاله ” بهترین دستگاه لیرز برای برداشتن خال ” مراجعه کنید.

5.     برداشتن خال با استفاده از رادیو فرکانس (RF)

در این روش انتقال امواج مایکروویو به سطح پوست، سبب از بین رفتن خال می‌شوند.

روش‌های برداشتن خال در کلینک زیبایی دکتر مسعود جعفری

یکی از خدمات ارائه شده در کلینک زیبایی دکتر مسعود جعفری، برداشتن خال است. همانطور که اشاره کردیم برای برداشتن خال باید به پزشک متخصص مراجعه و پس از انجام معاینات و آزمایشات مربوطه نسبت به برداشتن خال اقدام شود. در این کلینیک زیبایی دکتر جعفری بهترین کلینیک زیبایی در زعفرانیه تهران روش‌های مختلفی را برای برداشتن خال‌های خوش خیم و بد خیم توسط متخصصان پیشنهاد و در صورت رضایت بیمار انجام خواهد شد.

توصیه‌های دکتر جعفری در مورد برداشتن انواع خال

برخی از توصیه‌های دکتر مسعود جعفری به عنوان بهترین دکتر خال برداری در تهران، در مورد برداشتن و درمان خال‌ها شامل موارد زیر است.

  1. کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری، جراحی را بهترین روش برای از بین بردن خال معرفی می‌کند زیرا به نظر متخصصان این کلینیک در روش لیزر فقط رنگ فعال خال از بین می‌رود و سلول‌های خال باقی می‌مانند در نتیجه احتمال بازگشت خال در روش لیزر بسیار بیشتر از جراحی است.
  2. همچنین دکتر جعفری به عنوان بهترین دکتر خال برداری در تهران توصیه می‌کنند که اگر خالی، پر رنگ و مودار است، روش‌های جراحی برای برداشتن این نوع خال روش بهتری محسوب می‌شود.
  3. با این حال دکتر جعفری برای خالی که دارای اندازه‌ی میلی‌متری و شکل مسطح است، روش لیزر را به جای جراحی پیشنهاد می‌کنند.
  4. متخصصان این کلینیک به هیچ وجه به افراد توصیه نمی‌کنند که خال روی گردن یا سینه را بردارند، زیرا ریسک ایجاد گوشت اضافه در این نواحی بسیار زیاد است.
  5. علاوه بر این بهترین دکتر خال برداری در تهران، برای برداشتن خال گوشتی که معمولاً دارای اندازه بزرگ‌تری هستند، جراحی را به عنوان یک روش مناسب پیشنهاد می‌کنند.
  6. همچنین در صورتی که پزشکان کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری، به سرطانی بودن یک خال شک کنند، مدت زمان بیشتری را برای انجام انواع آزمایش‌های صرف خواهد کرد تا در نهایت بهترین روش را برای درمان انتخاب کند که عموماً بهترین روش برای درمان خال‌های سرطانی جراحی است.
  7. دکترجعفری که بهترین دکتر خال برداری در تهران هستند، توصیه می‌کنند که در صورتی که خال سرطانی تشخیص داده شده از روش جراحی بیوپسی اکسیزیون استفاده ‌شود. در این روش در ابتدا مقداری بی‌حس کننده موضعی به اطراف خال تزریق شده و سپس خال و مقداری از بافت اطراف آن کاملاً بریده می‌شود.

برداشتن خال گوشتی- کلینیک زیبایی دکتر جعفری

مطابق توصیه‌ی بهترین دکتر خال برداری در تهران کدام فصل برای برداشتن خال مناسب است؟

عموماً بهترین زمان برای برداشتن خال متناسب با درمان متفاوت خواهد بود. مطابق توصیه‌ی بهترین دکتر خال برداری در تهران، بهترین زمان برای برداشت خال به روش لیزر، فصل سرد سال مثل پاییز و زمستان است که نور خورشید کمتر بوده و در نتیجه روند ترمیم پوست نیز بهتر انجام خواهد شد. از طرف دیگر، از آن جایی که در روش جراحی، نور خورشید اثر چندانی روی محل جراحی ندارد در نتیجه در تمام فصول سال می‌توان از این روش استفاده کرد.

عوارض برداشتن خال چیست ؟

برداشتن خال مانند هر روش درمانی دیگری ممکن است دارای عوارضی در برخی از افراد باشد و با توجه به اینکه روش‌های برداشتن خال و البته نوع خال‌ها، اندازه و رنگشان نیز متفاوت است، درنتیجه عوارض ناشی از برداشتن آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود. با این حال 3 مورد از عمومی‌ترین عوارض ناشی از برداشتن خال که در برخی از افراد ممکن است رخ دهد شامل موارد زیر است.

  1. قرمزی جای خال
  2. تیرگی جای خال
  3. تیرگی جای خالاسکار

کلینیک بهترین دکتر خال برداری در تهران کجاست

 بهترین کلینیک خال بردای در تهران زیر نظر بهترین دکتر خال برداری در تهران

کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری، تحت نظر بهترین دکتر خال برداری در تهران و کادر بسیار مجرب ایشان که شامل متخصصین فارغ التحصیل از دانشکده علوم پزشکی تهران و بهترین دانشگاه‌های پزشکی دنیا هستند، فعالیت دارد. یکی از نکات بسیار مهم در این کلینیک زیبایی استفاده از فیلرها و سایر مواد اولیه مصرفی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران و حتی دنیا است. این کلینیک هدف نهایی خود را افزایش رضایت مراجعه کنندگان از ظاهر و در نتیجه القای حس مثبت و افزایش اعتماد به نفس در مراجعه کنندگان، اعلام کرده است. توجه کنید که تمام فعالیت‌های این کلینیک توسط متخصصان پوست و مو انجام می‌شود.

دکتر مسعود جعفری به عنوان بهترین دکتر خال برداری در تهران، رشته تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر را زیر نظر برترین اساتید ایران به اتمام رسانده و فارغ التحصیل ممتاز دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران بیمارستان رازی، که قطب علمی پوست ایران است، هستند. همچنین ایشان بعد از تحصیلات تخصصی، مدتی در زمینه ویزیت و درمان بیماری‌های پوست و مو و همچنین در زمینه زیبایی و لیزر به کسب تجربه بالینی مشغول بوده و در حال حاضر در زعفرانیه تهران یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی تهران را اداره می‌کنند. دکتر جعفری دارای تکنیک و تخصص ویژه‌ای در زمینه لیفت با نخ و فرم دهی بینی هستند.

کلام آخر

در صورتی که حضور و ایجاد خال بر روی پوست بدن شما، سبب ایجاد نگرانی و اضطراب شده است، ما به شما مراجعه به کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری که به عنوان بهترین دکتر خال برداری در تهران شناخته شده‌ هستند را پیشنهاد می‌کنیم؛ تا با کمترین هزینه برداشتن خال زیر نظر بهترین پزشکان متخصص حوزه پوست معاینه شده و تحت درمان قرار بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷