زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

بهترین برندهای دستگاه هایفوتراپی چیسـت؟

مجله آموزشی

بهترین برندهای دستگاه هایفوتراپی چیسـت؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

بهترین برندهای دستگاه هایفوتراپی چیسـت؟

در سال‌های گذشته شور و اشتیاق فراوانی در میان زیباجویان برای لاغری صورت و دیگر قسمت‌های بدن پدیدار شده است و افراد بسیاری به دنبال روش‌های کم عوارض و در عین حال کارآمد برای لاغری خود هستند. هایفوتراپی یکی از جدیدترین تکنیک‌هایی است که امروزه برای لاغری صورت و اعضای بدن استفاده می‌شود و از بازده بسیار مناسبی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با برند‌های دستگاه هایفو لاغری به شما عزیزان ارائه دهیم و چند مدل از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار را به همراه ویژگی‌های آن‌ها به شما  معرّفی نماییم. جهت  کسب اطلاعات دقیق تر در مورد تأثیر هایفوتراپی بر لاغری به مقاله ی “آیا هایفوتراپی تأثیری بر لاغری دارد؟” از همین سایت مراجعه کنید.

برندهای هایفوتراپی
دستگاه‌های هایفو لاغری در انواع و مدل‌های مختلفی موجود است.

دستگاه هایفو لاغری چیست؟

دستگاه هایفو لاغری یکی از جدیدترین دستگاه‌هایی است که به دنیای زیبایی معرّفی شده است و نتایج حاصل از آن توانایی کسب رضایت زیباجویان را دارا می‌باشند. از این دستگاه‌ها بیشتر برای لاغری صورت و دیگر قسمت‌های بدن و همچنین، تحریک تولید کلاژن در لایه‌های مختلف پوست استفاده می‌شود و بالا بودن بازده آن نسبت به سایر تکنیک‌های زیبایی در کنار ویژگی‌های دیگری همچون عوارض کم این دستگاه موجب شده‌اند تا دستگاه هایفو لاغری به بهترین انتخاب برای زیباجویان تبدیل شود.

این دستگاه‌ها از طریق انتشار امواج فراصوت به لایه‌های مختلف پوست موجب از بین رفتن چربی‌ها می‌شوند و سلول‌های پشتیبان لایه‌های زیرین پوست را به منظور تولید کلاژن بیشتر تحریک می‌کنند و از این طریق موجب افزایش زیبایی و قوام پوست صورت و دیگر قسمت‌های بدن می‌گردند.

انواع مدل‌های دستگاه هایفو لاغری:

دستگاه‌های هایفوتراپی در مدل‌های مختلفی در بازار موجود هستند و برخی از مدل‌‌های قابل حمل این دستگاه‌ها نیز به تازگی به بازار عرضه شده‌اند. این دستگاه‌ها بر اساس معیارهایی همچون: فرکانس امواج، عمق اثرگذاری و تعداد کارتریج‌ها دسته بندی می‌شوند و این معیارها موجب شده‌اند تا برند‌های مختلف دستگاه هایفو لاغری با ویژگی‌ها و امکانات متفاوتی در بازار موجود باشند.

بطور کلّی، دستگاه‌هایی که برای لاغری استفاده می‌شوند، با افزایش دمای لایه‌های تشکیل دهنده‌ی پوست به 60 تا 70 درجه‌ی سانتیگراد موجب از بین رفتن و کوچک شدن سلول‌های چربی می‌شوند و اصولاً این نوع دستگاه‌ها با مدل‌هایی که برای کلاژن سازی استفاده می‌شوند تفاوت چندانی را ندارد و تنها تفاوت آن‌ها در طول موج ایجاد شده و عمق تاثیر امواج می‌باشد. در ادامه می‌‌توانید با برخی از برند‌های دستگاه هایفو لاغری بیشتر آشنا شوید.

برندهای هایفوتراپی
این دستگاه‌ها از بازده مناسبی در زمینه‌ی لاغری اندام‌های مختلف بدن برخوردار هستند.

برند‌های دستگاه هایفو لاغری:

 1-HIFU Liposonix Machine PL-F112:

این دستگاه هایفو لاغری جزو مدل‌های قابل حمل محسوب می‌شود و استفاده از آن بسیار آسان و راحت می‌باشد. این مدل با چندین نوع اپراتور مختلف به بازار عرضه شده است و می‌توان از آن برای لاغری صورت و بدن استفاده کرد. عدم نیاز به داروهای بی حس کننده و عدم ایجاد زخم یکی از ویژگی‌های بارز و کلیدی این دستگاه محسوب می‌شود و این مسئله موجب شده است تا استفاده از این دستگاه ساده‌تر شود. همچنین، این مدل موجب قرمزی و کبود شدن پوست صورت و بدن زیباجویان نمی‌شود و این ویژگی موجب برتری نسبی این دستگاه نسبت به سایر مدل‌های موجود شده است.

ویژگی‌های کلیدی HIFU Liposonix Machine PL-F112:

این دستگاه با سه نوع کارتریج با طول‌های 1.5، 3 و 4.5 میلی‌متری به بازار عرضه شده است و به همین دلیل است که می‌تواند سلول‌های لایه‌های مختلف پوست را تحت تاثیر قرار دهد و بهترین نتایج را برای شما به ارمغان داشته باشد. این مدل به نمایشگر لمسی مجهّز است و استفاده از آن به دانش فنّی بالایی نیاز ندارد. همچنین، لازم به ذکر است که استفاده‌ی طولانی مدّت از این دستگاه هایفو لاغری موجب وارد شدن آسیب به سلول‌های اپیدرم، عروق خونی و اعصاب محیطی نمی‌شود و شما می‌توانید با خیالی آسوده از این دستگاه استفاده نمایید و از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوید.

برندهای هایفوتراپی
دستگاه هایفو لاغری مدل HIFU Liposonix Machine PL-F112 موجب سوختگی و قرمزی پوست شما نخواهد شد.

 

2-دستگاه دستگاه هایفو لاغری مدل HIFU Slimming-MSL HF03:

این دستگاه هایفو لاغری یکی از پربازده‌ترین و بهترین دستگاه‌های موجود در دنیای زیبایی می‌باشد و بازده آن در زمینه‌ی لاغری اندام‌های بدن بسیار بیشتر از سایر مدل‌ها گزارش شده است. این دستگاه توانایی تحریک سلول‌های چربی در عمق 1.2 سانتی‌متری را دارد و اپراتورهای آن تنها توانایی از بین بردن و کوچک کردن سلول‌های چربی در اندام‌هایی همچون: ران‌ها، شکم، پهلو‌ها و نواحی غبغبه را دارا می‌باشند. همچنین،HIFU Slimming-MSL HF03 کارتریج‌های متنوّع برای تحریک سلول‌های چربی در عمق‌های کم‌تر را نیز دارد و این ویژگی موجب افزایش بازده کلّی این دستگاه در مقایسه با سایر مدل‌های موجود در بازار شده است و آن را به بهترین دستگاه هایفو لاغری تبدیل کرده است.

ویژگی‌های دستگاه دستگاه هایفو لاغری مدل HIFU Slimming-MSL HF03:

این دستگاه هایفو لاغری توانایی تولید 7، 10 و 12 وات انرژی به ازای هر سانتی‌متر مربّع از پوست را دارد و می‌توان با تنظیم کردن دستگاه در درجات متفاوت انرژی از آن برای لاغری اندام‌های مختلف بدن استفاده کرد. همچنین، ضریب ایمنی این مدل بسیار بالا می‌باشد و استفاده از آن موجب وارد شدن آسیب به سایر سلول‌های پوستی همچون سلول‌های عصبی نمی‌شود و قرمزی و تورّم ناشی از امواج این دستگاه بسیار ناچیز است. همچنین، لازم به ذکر است که چربی‌های تخریب شده به وسیله‌ی امواج این دستگاه به وسیله‌ی عروق لنفاوی از بافت مورد نظر خارج می‌شوند و این ویژگی موجب گردیده است تا نتایج حاصل از این مدل در مدّت زمان کم‌تری ظاهر شوند.

برندهای هایفوتراپی
دستگاه هایفو لاغری مدل HIFU Slimming-MSL HF03 توانایی تحریک سلول‌های چربی در عمیق‌ترین بافت‌ها را دارا می‌باشد.

3-دستگاه هایفو لاغری مدل 4D-Ultra:

این دستگاه هایفو لاغری با کارتریج‌های مختلفی به بازار عرضه شده است و به همین دلیل است که می‌توان از آن به صورت همزمان برای لاغری اندام‌های مختلف و تحریک تولید کلاژن استفاده کرد. از جمله خروجی‌‌های این مدل می‌توان به کارتریج‌های 1.5، 3 و 4.5 میلی‌متری برای تحریک کلاژن سازی در صورت و کارتریج‌های 6، 8، 10، 13 و 16 میلی‌متری برای لاغری اندام‌هایی همچون: باسن، شکم، پهلو‌ها، غبغبه و بازو‌ها اشاره کرد. در واقع، مجهّز بودن این دستگاه به 6 عدد کارتریج مختلف انعطاف‌پذیری بالایی را به آن بخشیده است و این مدل را به بهترین دستگاه برای لاغری و کلاژن سازی تبدیل کرده است.

برندهای هایفوتراپی
امواج ساطع شده از دستگاه 4D-Ultra سلول‌های چربی را به صورت 360 درجه تحت تاثیر قرار می‌دهند.

ویژگی‌های دستگاه هایفو لاغری مدل 4D-HIFU:

این دستگاه هایفو لاغری ترکیبی از تکنولوژی‌‌های Vmax HIFU و 4D-HIFU می‌باشد و این ویژگی موجب شده است تا این دستگاه از بازده مناسب و قابل قبولی برخوردار باشد. همچنین، استفاده‌ی طولانی مدّت از این دستگاه موجب ایجاد قرمزی و التهاب شدید در پوست نمی‌شود و این ویژگی نشان دهنده‌ی ایمن بودن دستگاه 4D-Ultra می‌باشد. این مدل توانایی تحت تاثیر قرار دادن سلول‌های چربی به صورت 360 درجه را دارا است و از این نظر یکی از بهترین و پرکاربرد‌ترین دستگاه‌های موجود در نظر گرفته می‌شود و قرارگرفتن این ویژگی در کنار اپراتورهای متنوّع این دستگاه موجب شده است تا امروزه در کلینیک‌های زیبایی سراسر جهان از این دستگاه هایفو لاغری بطور گسترده استفاده شود.

امیدواریم از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷