زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

مهم ترین مزایا و معایب لیفت با نخ

مجله آموزشی

مهم ترین مزایا و معایب لیفت با نخ

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

مهم ترین مزایا و معایب لیفت با نخ

لیفت با نخ یکی از تکنیک‌های ارزان‌قیمت و پرکاربرد در دنیای زیبایی می‌باشد و امروزه بطور گسترده از آن برای رفع مشکلات زیبایی مختلف همچون افتادگی پوست استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرّفی این تکنیک زیبایی و ویژگی‌های آن، اطّلاعاتی را در رابطه با مزایا و معایب این روش به شما عزیزان ارائه دهیم و شما را بیشتر با این تکنیک زیبایی آشنا سازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیفت با نخ به مقاله ی “لیفت با نخ” از همین سایت مراجعه کنید.

لیفت با نخ

لیفت با نخ چیست؟

لیفت با نخ یکی از بهترین تکنیک‌ها برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت و رفع افتادگی پوست محسوب می‌شود و از بازده بسیار مناسبی برخوردار است.

نحوه عملکرد لیفت با نخ

در این فرایند زیبایی، پزشک متخصص پوست و مو از نخ‌های مخصوصی برای لیفت صورت استفاده می‌کند و این نخ‌ها پس از وارد شدن به داخل پوست به دلیل ساختار قلّاب مانند خود موجب کشیده شدن پوست صورت می‌شوند و چین و چروک‌های صورت را به میزان قابل توجّهی کاهش می‌دهند. همچنین، با افزایش سن توانایی بدن در زمینه‌ی تولید پروتئین‌هایی همچون کلاژن و الاستین کاهش می‌یابد و این مسئله خود را با علائم مختلفی همچون افتادگی پوست صورت و افزایش چین و چروک‌ها نشان می‌دهد.

لیفت با نخ یکی از بهترین تکنیک‌ها برای تحریک تولید دوباره‌ی کلاژن و الاستین می‌باشد و بازده بالای آن موجب شده است تا زیباجویان امروزه بطور گسترده‌ای برای انجام این فرایند زیبایی به کلینیک‌های زیبایی مراجعه نمایند.

نخ لیفت

لازم به ذکر است که نخ‌های استفاده شده در لیفت با نخ از نوع جذبی هستند و مشکلی را برای شما از این نظر ایجاد نخواهند کرد و آسان بودن پیاده‌سازی این تکنیک نسبت به سایر فرایندهای زیبایی یکی از مزیّت‌های اصلی آن محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید با برخی از مزایا و معایب این تکنیک بیشتر آشنا شوید.

لیفت با نخ

مزایای لیفت با نخ

ویژگی‌های بارز لیفت با نخ موجب برتری کامل آن نسبت به سایر فرایندهای زیبایی شده‌اند و زیباجویان بسیاری را مجاب به استفاده از آن به منظور رفع مشکلات زیبایی کرده‌اند. در این قسمت می‌‌توانید با تعدادی از مزایای اصلی این تکنیک آشنا شوید.

1-آسان بودن پیاده‌سازی

لیفت با نخ یکی از ساده‌ترین و در عین حال پرکاربرد‌ترین تکنیک‌های زیبایی محسوب می‌شود و این مسئله موجب برتری آن شده است. اجرای این تکنیک به زمان بسیار کمی نیاز دارد و نیازی به بیهوشی برای انجام آن نیست و پزشک متخصص از بی‌حسّی موضعی برای اجرای این تکنیک زیبایی استفاده می‌کند و این ویژگی‌ها موجب شده‌اند تا امکان اجرای این فرایند زیبایی در مدّت زمانی کم‌تر از 1 ساعت فراهم باشد و از این نظر مشکل خاصّی را برای زیباجویان ایجاد نکند.

2-ماندگاری طولانی مدّت نتایج حاصل از لیفت با نخ

نتایج لیفت با نخ از ماندگاری بسیار مناسبی برخوردار هستند و این مورد یکی از ویژگی‌های بسیار مفید آن محسوب می‌شود. میزان ماندگاری این تکنیک در حدود 4 تا 6 ماه گزارش شده است ولی با انجام برخی از مراقبت‌ها می‌توان این زمان را تا 8 ماه نیز افزایش داد و با صرف هزینه‌ای معقول نتایج مناسبی را کسب کرد. جهت کسب اطلاعات دقیق تر در مورد ماندگاری این تکنیک زیبایی به مقاله ی “میزان ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟” از همین سایت مراجعه کنید.

لیفت با نخ

3-قیمت ارزان

لیفت با نخ یکی از ارزان‌ترین فرایندهای زیبایی محسوب می‌شود و به همین دلیل است که امروزه زیباجویان ترجیح می‌دهند تا تنها از این تکنیک برای رفع چین و چروک‌های صورت خود استفاده نمایند زیرا در این صورت زیباجویان می‌توانند با صرف هزینه‌ی ناچیزی زیبایی خود را افزایش دهند و از مزایای استفاده از این تکنیک در بلند مدّت بهره‌مند گردند. جهت کسب اطلاعات دقیق تر در مورد هزینه ی این درمان به مقاله ی “هزینه لیفت با نخ چقدر است؟” از همین سایت مراجعه کنید.

4-لیفت با نخ موجب بوجود آمدن اسکار نمی‌شود

بسیاری از فرایندهای زیبایی با ایجاد برش در پوست و بخیه مجدّد آن همراه هستند و از بین بردن اسکارهای ناشی از این برش‌ها و بخیه‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی زیباجویان محسوب می‌شود. با این حال، لیفت با نخ یک روش غیر تهاجمی محسوب می‌گردد و موجب بوجود آمدن اسکار‌های عمیق و غیر قابل درمان در پوست شما نخواهد شد و از این نظر نسبت به سایر فرایندهای زیبایی برتری دارد. لیفت با نخ با عناوینی همچون لیفت تک بخیه نیز شناخته می‌شود و بخیه‌ها و نخ‌های استفاده شده در آن از نوع جذبی هستند و هیچ‌گونه اسکاری را بر روی پوست شما ایجاد نخواهند کرد و شما می‌توانید با خیالی آسوده از این تکنیک زیبایی استفاده نمایید.

لیفت با نخ

معایب لیفت با نخ

 1-ایجاد حسّاسیت‌های پوستی

همان‌گونه که ممکن است از آن اطّلاع داشته باشید، سیستم ایمنی بدن ما توانایی شناسایی ترکیبات بیگانه را دارا می‌باشد و در برخی از افراد این مسئله مشکل ساز می‌شود زیرا سیستم ایمنی این افراد نخ‌های استفاده شده در لیفت با نخ را به عنوان عامل بیگانه شناسایی می‌کند و نسبت به آن‌ها واکنش می‌دهد و باعث ایجاد شدن حسّاسیت‌های پوستی می‌شود.

2-بی حسی پوست و یا حساس شدن پوست به لمس

لیفت با نخ در برخی از مواقع موجب وارد شدن آسیب‌هایی به اعصاب محیطی می‌شود و مشکلاتی همچون بی حسی پوست و یا حساس شدن بیش از حد آن را ایجاد می‌کند. با این حال، شما می‌توانید با استفاده از خدمات پزشکان مجرّب از وقوع این مشکل تا حدود زیادی خودداری نمایید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

3-عدم تقارن پوست پس از لیفت با نخ

عدم تقارن پوست از دیگر مشکلاتی است که می‌تواند گریبان‌گیر زیباجویان شود و زیبایی آن‌ها را به خطر بیندازد. با این حال، لازم به ذکر است که این مشکل قابل رفع می‌باشد و جای نگرانی در این رابطه وجود ندارد. مهارت پزشک زیبایی بر روی نتایج بدست آمده تاثیر فراوانی را خواهد گذاشت بنابراین، همواره چنین خدماتی را تنها از کلینیک‌های معتبر و شناخته شده دریافت نمایید تا با چنین مشکلاتی مواجه نشوید.

لیفت با نخ

4-حرکت کردن نخ‌ها در زیر پوست

همان‌گونه که قبلاً به آن اشاره شد، نخ‌های استفاده شده در لیفت با نخ به دلیل ساختار قلاب مانند خود بافت‌های زیرین پوست را درگیر می‌کنند و موجب افزایش کشیدگی پوست نواحی تحت درمان می‌شوند. در برخی از مواقع ممکن است که این نخ‌ها به دلایل مختلفی در زیر پوست زیباجویان حرکت کنند و مشکلات متعددی را برای آن‌ها ایجاد نمایند. از جمله مهم‌ترین مشکلاتی که می‌‌توانند در این شرایط ظاهر شوند می‌توان به مواردی همچون: عدم تقارن قسمت‌های مختلف صورت، ایجاد شدن درد و احساس ناراحتی در پوست صورت اشاره کرد. در این مواقع راهکاری جز خارج کردن نخ‌ها وجود ندارد و پزشک متخصص این نخ‌ها را به آرامی از زیر پوست خارج می‌کند و در صورت مناسب بودن شرایط آن‌ها را با نخ‌های جدیدی جایگزین می‌نماید.

سخن پایانی

در این مطلب هر آنچه که باید درباره لیفت با نخ بدانید برایتان توضیح دادیم. اگر در آستانه‌ی میان‌سالی قرار دارید و یا اثرات افتادگی صورت روی صورت‌تان نمایان شده است لیفتینگ با نخ یکی از روش‌های کاربردی زیبایی برای شماست که به دلیل کلاژن‌سازی در بافت پوست، علاوه بر اثر درمانی و جوان‌سازی خاصیت بازدارندگی هم دارد و از افتادگی بافت صورت‌تان در اثر افزایش سن جلوگیری می‌کند.

همچون سایر روش‌های زیبایی کلینیکال لیفتینگ با نخ هم باید توسط پزشکان متخصص و زبده انجام شود چرا که تزریق نخ‌های لیفت به پوست صورت فرایند بسیار حساسی است و علاوه بر کیفیت بالا و استاندارد متریال استفاده شده، مهارت و دانش پزشکان را نیز می‌طلبد.

همچنین به خاطر داشته باشید که این روش های درمانی در کنار روتین های منظم پوستی تاثیر بسیار سریع تر و بهتری را دارند بنابراین حتی پس از انجام عمل لیفتینگ با نخ استفاده از محصولات مراقبت از پوست را هم فراموش نکنید تا پوستی محکم، صاف و زیبا داشته باشید.

در این مقاله سعی کردیم تمام مزایا و معایب لیفت با نخ را با شما در میان بگذاریم. اگر به هر دلیلی تصمیم به لیفت با نخ گرفته اید. مانند سایر روش های زیبایی باید توسط پزشک متخصص انجام شود تا از عوارضی که در ادامه پی آید جلوگیری شود. به یاد داشته باشید برای اثر بخشی بیشتر این روش باید روتین های پوستی منظمی نیز داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیفت با نخ و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷