زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

بهترین کرم های بعد از تزریق چربی صورت چیست؟

مجله آموزشی

بهترین کرم های بعد از تزریق چربی صورت چیست؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

بهترین کرم های بعد از تزریق چربی صورت چیست؟

تزریق چربی یکی از تکنیک‌های زیبایی بسیار مفید برای رفع چین و چروک‌های صورت محسوب می‌شود و از بازده بسیار مناسبی برخوردار است. با این حال، انجام مراقبت‌های لازم بعد از تزریق سلول‌های چربی از اهمیّت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند بازده کلّی این تکنیک را به میزان قابل توجّهی افزایش دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق چربی به مقاله ی “تزریق چربی و کاربردها و مزایای آن” از همین سایت مراجعه کنید.

در این بین، استفاده از کرم مناسب برای بعد از تزریق چربی یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش عوارض جانبی و علائم آزار دهنده‌ی این فرایند زیبایی می‌باشد و نتایج بدست آمده نشان دهنده‌ی مناسب بودن این کرم‌ها برای این نوع پوست‌ها می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با انواع کرم‌هایی که بعد از تزریق چربی استفاده می‌شوند به شما عزیزان ارائه دهیم. همچنین به جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقدامات ضروری پس از تزریق چربی مطالعه ی مقاله ی “مراقبت های پس از تزریق چربی” از همین سایت توصیه می شود.

تزریق چربی
استفاده از کرم‌های مناسب برای بعد از تزریق چربی بازده کلّی این فرایند را افزایش خواهد داد.

چرا باید از کرم مناسب برای بعد از تزریق چربی استفاده نماییم؟

التهابات پوستی و عفونت‌های باکتریایی جزو شایع‌ترین مشکلاتی هستند که پس از تزریق چربی گریبان‌گیر زیباجویان می‌شوند و حتّی ممکن است بازده کلّی این تکنیک را به میزان قابل توجّهی کاهش دهند. استفاده از کرم‌‌های مناسب بعد از تزریق چربی یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن عوارض جانبی این فرایند زیبایی محسوب می‌شود و شما با استفاده از این کرم‌ها می‌توانید بسیاری از علائم و عوارض جانبی آزار دهنده‌ی تزریق چربی را بطور کامل از بین ببرید و گام‌های مثبتی را در راستای حفظ سلامت و زیبایی پوست خود بردارید.

این کرم‌ها با مکانیزم‌های مختلفی موجب کاهش مشکلاتی همچون التهاب و کبودی پوست می‌شوند و از وارد شدن آسیب‌های خطرناک به پوست شما جلوگیری می‌نمایند. در ادامه می‌توانید با برخی از این کرم‌ها و کاربردهای آن‌ها آشنا شوید.

انواع کرم‌های مناسب برای بعد از تزریق چربی:

کرم‌های مناسب برای بعد از تزریق چربی در انواع مختلفی موجود هستند و هرکدام از این کرم‌ها دارای مزایای مخصوص به خود می‌باشند و شما می‌توانید با یک دوره استفاده از این کرم‌ها بسیاری از مشکلات بعد از تزریق سلول‌های چربی را از بین ببرید. کرم‌های حاوی آرنیکا و کرم‌های استروئیدی دو مورد از بهترین کرم‌هایی هستند که بعد از تزریق سلول‌های چربی استفاده می‌شوند و ضمن کاهش عوارض جانبی این تکنیک زیبایی، موجب افزایش بازده نتایج حاصل از تزریق چربی می‌گردند. در ادامه می‌توانید با برخی از ویژگی‌های این کرم‌ها بیشتر آشنا شوید.

تزریق چربی
این کرم‌ها در انواع مختلفی موجود هستند.

کرم‌های حاوی آرنیکا:

کرم‌های حاوی آرنیکا جزو کرم‌های مناسب برای بعد از تزریق چربی محسوب می‌شوند و استفاده از آن‌ها در سال‌های اخیر با افزایش چشم‌گیری مواجه شده است. گیاه آرنیکا بومی آمریکای شمالی و اروپای مرکزی می‌باشد و چند صد سال است که از عصاره‌ی گل‌های این گیاه برای درمان مشکلاتی همچون: کبودی پوست، التهاب و درد استفاده می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از این کرم از بروز عوارض جانبی پس از تزریق چربی جلوگیری نمایید.

عصاره‌ی گل‌های این گیاه دارای ترکیبات ضد التهاب و ضد درد می‌باشد و کرم‌های حاوی آرنیکا جزو بهترین کرم‌های مناسب برای بعد از تزریق چربی هستند زیرا این کرم‌ها در مدّت زمان بسیار کوتاهی اثر می‌کنند و استفاده از آن‌ها عوارض جانبی مشخّص و شدیدی را به همراه ندارد و شما می‌توانید با استفاده از این کرم‌ها مشکلات ذکر شده را به میزان قابل توجّهی برطرف نمایید.

چگونه از کرم‌های حاوی آرنیکا استفاده کنیم؟

استفاده از کرم‌های حاوی آرنیکا بسیار آسان است و شما تنها نیاز دارید تا 24 ساعت پس از تزریق چربی استفاده از این کرم‌ها را شروع کنید و این فرایند را تا 2 هفته ادامه دهید تا کبودی و التهاب محل تزریق چربی بطور کامل محو شود. این کرم‌ها امروزه به همراه عصاره‌ی گیاهان دیگری همچون روزماری ساخته می‌شوند و استفاده از این ترکیبات در کنار یکدیگر می‌تواند بازده کلّی این نوع کرم‌ها را افزایش دهد.

تزریق چربی
استفاده از کرم‌های مناسب برای بعد از تزریق چربی موجب کاهش التهاب و کبودی محل تزریق خواهد شد.

کرم‌های حاوی ترکیبات استروئیدی:

سیستم ایمنی انسان در بسیاری از مواقع می‌تواند مشکل ساز باشد و دردسرهای بسیاری را برای شما ایجاد نماید. قسمتی از التهاب و کبودی ایجاد شده پس از تزریق چربی به پوست به دلیل فعّالیت بیش از حد سیستم ایمنی می‌باشد و این فرایند موجب کاهش زیبایی و افزایش تورّم پوست محل تزریق می‌شود. استروئید‌ها ترکیباتی هستند که با سرکوب سیستم ایمنی انسان از فعّالیت بیش از حد آن جلوگیری می‌کنند و از این طریق موجب کاهش التهاب و تورّم پوست زیباجویان می‌شوند.

استفاده از کرم‌های حاوی استروئید‌ها می‌تواند به شما در جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی کمک کند و زیبایی و طراوت پوست شما را به میزان قابل توجّهی افزایش دهد. این نوع کرم‌ها در انواع مختلفی در داروخانه‌ها موجود هستند و دارای کاربردهای متفاوتی می‌باشند ولی به شما توصیه می‌کنیم قبل از مصرف آن‌ها با پزشک معالج خود مشورت نمایید زیرا استفاده‌ی خودسرانه از این نوع ترکیبات می‌تواند مشکلاتی را برای شما ایجاد کند.

نحوه استفاده از کرم‌های حاوی ترکیبات استروئیدی:

پزشکان توصیه کرده‌اند که استفاده از این کرم‌ها را 1 هفته قبل از تزریق چربی شروع نمایید و مصرف آن‌ها را بعد از گذشت 24 ساعت از تزریق به مدّت 2 هفته ادامه دهید تا عوارض جانبی تزریق سلول‌های چربی بطور کامل از بین بروند. با این حال، باید به این نکته توجّه داشته باشید که مصرف طولانی مدّت این کرم‌ها موجب نازک شدن پوست صورت می‌شود و می‌تواند آسیب‌های جبران شدیدی را به پوست شما وارد کند.

بنابراین، از مصرف خودسرانه‌ی این کرم‌ها جداً پرهیز نمایید و هیچ‌گاه بیش از اندازه از کرم‌های حاوی ترکیبات استروئیدی استفاده نکنید تا با مشکلات پوستی بیشتری مواجه نشوید. همچنین، بهتر است که مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها را نیز در کنار این کرم‌ها ادامه دهید تا عفونت‌های باکتریایی به دلیل سرکوب سیستم ایمنی موجب طولانی‌تر شدن دوره‌ی نقاهت شما نشوند.

تزریق چربی
کرم‌های حاوی عصاره‌ی آرنیکا کرم‌های مناسبی برای پوست‌های آسیب دیده می‌باشند.

کرم‌های حاوی ویتامین‌های A و D:

کرم‌های حاوی ویتامین‌های A و D یکی دیگر از کرم‌هایی هستند که شما می‌توانید پس از تزریق چربی از آن‌ها استفاده کنید. این کرم‌ها ضمن تقویت سلول‌های لایه‌های مختلف پوست موجب کاهش التهاب پوستی نیز می‌شوند و لطافت پوست شما را افزایش خواهند داد. همچنین، استفاده از این کرم‌ها عوارض جانبی شدیدی را برای شما به همراه نخواهد داشت و شما می‌‌توانید از آن‌ها در طولانی مدّت نیز استفاده نمایید و از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوید.

نحوه‌ی استفاده:

شما می‌توانید استفاده از این کرم‌ها را 24 ساعت بعد از تزریق چربی شروع کنید و آن را به مدّت 2 هفته ادامه دهید. لازم به ذکر است که ظاهر شدن نتایج این کرم‌ها به مدّت زمان بیشتری نیاز دارد و بهتر است که در این بازه مصرف آن‌ها را متوقّف نکنید. همچنین، شما می‌‌توانید از این کرم‌ها بطور مداوم برای افزایش لطافت و طراوت پوست خود استفاده نمایید و از مزایای فراوان آن‌ها بهره‌مند گردید.

امیدواریم از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد “تزریق چربی” و انجام مشاوره رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷