زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

آیا هایفوتراپی تاثیری بر لاغری دارد؟

مجله آموزشی

آیا هایفوتراپی تاثیری بر لاغری دارد؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

آیا هایفوتراپی تاثیری بر لاغری دارد؟

آیا هایفوتراپی تاثیری بر لاغری دارد؟

هایفوتراپی به عنوان یک درمان زیبایی برای صاف کردن پوست صورت و گردن بسیار مورد توجه قرار گرفته است و حتی در کاهش غبغب موثر واقع شده است. برای کسب اطلاعات در مورد تاثیر هایفوتراپی بر پوست حتما به مقاله ی “جوانسازی پوست با هایفوتراپی” از همین سایت مراجعه کنید. نکته ی جالبی که در مورد هایفوتراپی وجود دارد این است که این درمان علاوه بر لیفت صورت در کاهش سلول های چربی نیز موثر است و می تواند به عنوان درمانی برای چاقی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

هایفوتراپی لاغری

می دانیم که با بالا رفتن سن ترشح کلاژن و فیبرهایی که سبب کشش پوست می شوند کاهش می یابد و با کم شدن توانایی ماهیچه ها، پوست حالت افتاده پیدا می کند. در هایفوتراپی انرژی اولتراسوند به مناطق پایین پوست می تابد و سبب تحریک توانایی طبیعی بدن در فرآیند ترمیم و ترشح کلاژن می شود. هایفو و اولتراسوند در نتیجه سبب فواید بسیار دیگری مثل درخش و تازگی پوست نیز می شوند.

این درمان شامل فرستادن امواج متمرکز گرمایی به بافت درمیس و ترشح و افزایش کلاژن می شود. بنابر نیازهای فرد دریافت کننده درمان، این امواج می توانند سه ناحیه پوست را هدف قرار دهد:

  1. درمیس(لایه زیرین پوست)
  2. لایه چربی های زیر پوست
  3. سیستم ماهیچه ای که مسئول ترشح کلاژن است.

هایفوتراپی لاغری

هایفوتراپی در لاغری

هایفو اخرین تکنولوژی برای سوزاندن چربی است. هایفوتراپی لاغری قادر است مناطق ویژه چربی را هدف قرار دهد و زمان این درمان بسیار کوتاه است. پزشک قادر است امواج هایفو را به عمقی ارسال کند که چربی ها در آن جا تجمع می یابند و سبب نکروز و نابودی سلولهای چربی و بهبود سلولیت می شوند.

هایفوتراپی لاغری

این سلول های چربی توسط توانایی دستگاه ایمنی خود فرد حذف می شوند. این فرآیند حذف چربی تا حدود شش ماه بعد از درمان ادامه می یابد.

نتایج حاصل از هایفوتراپی لاغری

نتایج حاصل از هایفوتراپی لاغری با توجه به سوابق خانوادگی، سن و نوع پوست فرد متفاوت است. اما بیشتر افراد دو تا چهار سانتی متر کاهش سایز را شاهد خواهند بود.

بهترین نتایج معمولا دو تا سه ماه بعد از درمان مشاهده می شوند. این نتایج طولانی مدت باقی می مانند ولی نمی توان گفت ثابت هستند زیرا به فاکتورهایی مانند سبک زندگی سالم، رژیم غذایی و ورزش بستگی دارند. بسته به میزان چربی انباشته ممکن است بیش از یک جلسه درمان لازم باشد.

هایفوتراپی لاغری

کاندید مناسب درمان چاقی با هایفوتراپی

کاندید های مناسب این درمان کسانی هستند که دچار افزایش وزن بین 10 تا 15 کیلو هستند. این را در نظر بگیرید که هایفو درمان چاقی نیست و هیچ چیز جای یک رژیم و سبک زندگی مناسب را نمی گیرد ولی هایفو برای کسانی که می خواهند کاهش حجم چربی ها یا بهبود سلولیت را شاهد باشند می توانند از این درمان بهره ببرند.

هایفوتراپی لاغری

زمان ریکاوری و استراحت پس از هایفوتراپی لاغری

نکته و خبر خوب این روش این است که به هیچ زمان استراحتی نیاز ندارد و بلافاصله پس از درمان می توانید به فعالیت های روزانه خود بازگردید. سرخی یا تورم ممکن است به وجود بیاید ولی طی چند ساعت کاملا برطرف می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هایفوتراپی و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷