زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه ی کاشت مو|عوامل موثر در هزینه ی کاشت مو چیست؟

مجله آموزشی

هزینه ی کاشت مو|عوامل موثر در هزینه ی کاشت مو چیست؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه ی کاشت مو|عوامل موثر در هزینه ی کاشت مو چیست؟

هزینه کاشت مو

امروزه ریزش مو به یکی از نگرانی های جوانان تبدیل شده است و به علت استرس و فشار های روزانه و تغذیه نامناسب ریزش مو در افراد رشد شدیدی نسبت به سال های قبل داشته است.یکی از روش های ترمیم این طاسی که سبب بالا تر دیده شدن سن و آسیب به اعتماد به نفس افراد می شود، استفاده از مو های خود فرد برای کاشت مو است.

هزینه ی کاشت مو

 کاشت مو با توجه به کم بودن آسیب های آن و سریع و موثر بودن این روش مورد توجه واقع شده است.در این جراحی ریشه مو را از ناحیه اهدا کننده به بخش خالی از مو انتقال می دهند و روش های مختلفی دارد.

با توجه به روش کاشت مو و تعداد گراف های مو قیمت این روش می تواند متفاوت باشد که در بخش زیر بررسی می کنیم.

عوامل موثر بر قیمت کاشت مو

1-روش کاشت مو

کاشت مو انواع مختلفی دارد که با توجه نوع برداشتن مو و انتقال آن متفاوت است.روش های رایج انتقال مو در ایران به سه روش FIT، FUT و SUT انجام می شود.

  • روش FUT

این روش جراحی در اتاق عمل باید انجام شود و به این صورت است که ابتدا یک برش نواری از سطح پوست توسط جراح برداشته شده و تکه تکه می شود تا فولیکول های مو از آن جدا شوند و در نقطه مورد نظر کاشت شوند.

هزینه کاشت مو

از مشکلات این روش می توان به زخم باقی مانده از آن اشاره نمود که ممکن است آثارش بر روی سر فرد باقی بماند و نقاهت این روش نیز به علت همین زخم باز بیشتر است. همچنین در قسمت گردن امکان کشیدگی پوست وجود دارد.

هزینه این روش نسبت روش های دیگر ارزانتر است و از آن جا که مو ها یک جا برداشته می شوند نسبت به روش FIT سریعتر انجام می شود.

  • روش FIT

این روش غیر جراحی است و پزشک متخصص فولیکول مو را توسط سوزن هایی نازک از موی سر بر می دارد و سپس ناحیه بدون مو کاشت می کنند.در این روش معمولا تراکم موی کاشته شده کم است زیرا مدت طولانی طول می کشد تا تک تک فولیکول ها به نقطه مورد نظر منتقل شوند. به همین علت طی جلسه هایی این روش باید تکرار شود تا بیمار به تراکم مورد نظر برسد.

 

هزینه کاشت مو

در این روش فولیکول ها به صورت تکی و با دقت و حساسیت بالایی توسط متخصص از بانک موی افراد برداشته می شود بنابراین هزینه بیشتری نسبت به روش FIT خواهد داشت.

  • روش SUT

این روش یکی از جدید ترین روش های کاشت مو در ایران است. در این روش مو ها به وسیله دستگاه اتوماتیک از پوست برداشته می شوند و نسبت به روش های دیگر سریعتر است. اما آن چه این روش را متمایز نموده است تراکم بالای موی کاشته شده در افرادی است که این روش را استفاده می کنند. در یک نوبت از این روش می توان تا 14000 گراف مو را در یک جلسه منتقل نمود.

از آن جا که این روش اتوماتیک صورت می گیرد سریعتر است و قیمت آن نسبت به روش FIT کمتر خواهد بود. به طور متوسط هزینه این عمل بین چهار تا هفت میلیون تومان تخمین زده شده است.

هزینه کاشت مو

  • روش MFIT یا UFIT

در این روش که به تازگی در کشورمان مورد توجه قرار گرفته است و مشابه روش FIT می باشد مو ها با ظرافت بسیار زیادی از پوست سر خارج می شوند و کمترین علائم را بر جا می گذارند. هم چنین در این روش نیازی به تراشیدن سر نیست.این روش نیز بسیار وقت گیر است و هزینه آن حدود شش تا نه میلیون تومان برآورد شده است.

هزینه کاشت مو

 2-تاثیرتعداد گرافت های کاشته شده در هزینه کاشت مو

 متاسفانه در کشور ما کاشت مو قیمت مصوبی ندارد و قیمت گرافت ها در یک روش معین در کلینیک های مختلف ممکن است متفاوت باشد. مبنای اصلی قیمت کاشت مو تعداد گرافت های کاشته شده می باشد و مثلا 3000 گرافت مو در روش FUT حدود چهار میلیون تومان، در روش FIT حدود شش میلیون تومان و در روش SUT معادل پنج میلیون تومان می باشد( قیمت ها برای سال نود و هفت است و برای مقایسه آورده شده اند). هزینه کاشت مو در روش های مختلف متفاوت است اما به طور معمول بعضی کلینیک ها برای هر گراف مو قیمتی را تعیین کرده اند.

هزینه کاشت مو

3-خدمات کلینیک

هر چه دستگاه ها و امکانات کلینیک بیشتر باشد به همان نسبت ممکن است هزینه دریافتی آن ها نیز بیشتر باشد. البته این به معنای آن نیست که هر کاشت موی گران قیمتی باکیفیت باشد ولی معمولا کلینیک هایی با قیمت پایین خدمات با کیفیت کمتری را عرضه می نمایند.

یک کلینیک کاشت مو باید حداقل دارای یک متخصص پوست و مو، پزشک جراح، پزشک عمومی، پرستاران و دستیاران کاشت، منشی وخدمه دیگر می باشد که بهترین خدمات را به متقاضی کاشت مو ارائه دهند و باید دقت داشته باشید به علت پرداخت هزینه های کمتر سلامتی خود را به خطر نیندازید.

هزینه کاشت مو

قبل از تصمیم گیری به خوبی تحقیق کنید و با پزشک خود مشورت نمایید. با توجه به الگوی ریزش موی شما پزشک روش های مناسب و هزینه آن ها را برای شما شرح می دهد. بعضی پزشکان جلسات بعد کاشت مو را در قیمت خود لحاظ می کنند و بعضی کلینیک ها به صورت جدا ان هزینه را دریافت می کنند.

4-سن فرد متقاضی

از آن جا که برخی ریزش ها از سنین جوانی شروع می شود و تا میانسالی ادامه می یابد، افراد جوان متقاضی این روش باید به خاطر داشته باشند که ممکن است ممکن است بعدا مو های اطراف نواحی کاشت شده شروع به ریزش کند و نیاز به کاشت مجدد داشته باشد که قیمت آن به همان نسبت افزایش می یابد.

هزینه کاشت مو

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت مو به متخصص پوست و مو و کلینیک پوست و مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷