زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه تزریق ژل چقدر است؟| عوامل موثر در هزینه ی تزریق ژل

مجله آموزشی

هزینه تزریق ژل چقدر است؟| عوامل موثر در هزینه ی تزریق ژل

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه تزریق ژل چقدر است؟| عوامل موثر در هزینه ی تزریق ژل

هزینه  تزریق ژل

تزریق ژل یک راهکار درمانی برای جوانسازی پوست و برجسته سازی مناطقی از بدن که طی افزایش سن حجم خود را از دست داده اند به کار می رود. این روش بدون جراحی است و نتایج مطلوبی را با دوران ریکاوری کوتاه مدت به همراه دارد. تزریق ژل در نواحی مختلفی مثل تزریق ژل لب، تزریق ژل گونه، تزریق ژل خط خنده و … انجام می شود. ماندگاری این روش به نوع ژلی که مصرف شده است بستگی دارد و از شش ماه تا چند سال ماندگاری دارد.

هزینه ی تزریق ژل

هزینه تزریق ژل به موارد گوناگونی مانند نوع و برند محصول، میزان تزریق و پزشکی که تزریق را انجام می دهد بستگی دارد.

موارد تاثیر گذار بر هزینه تزریق ژل

1-نوع ژل مورد استفاده

از برند های معتبر ژل که در ایران نمایندگی دارند می توان به برند های زیر اشاره نمود:

  • ژل ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان امریکا
  • ژل آلیاکسین ساخت لابراتوآر IBSA کشور ایتالیا
  • ژل Staylage ساخت کشور فرانسه
  • ژل Teosyal ساخت کشور سوئیس
  • ژل پروفایلو

هزینه تزریق ژل

این ژل های معتبر با تکنولوژی ریز ذرات ساخته شده اند که بسیار طبیعی و فرم پذیرند و پس از تزریق قابل تشخیص نیستند. در نقطه مقابل این ژل ها برخی کشور های آسیایی با قیمت های بسیار پایین به فروش می رسند. گاهی قیمت یک سی سی از ژل های چینی موجود در بازار یک دهم برند های نام برده شده است.

بسیاری افراد به علت قیمت پایین از این ژل ها استفاده می کنند که فرم حاصله متورم و مصنوعی دارد و با دیدن فرد به راحتی می توان متوجه تزریق ژل در او شد. از آن جا که این ژل ها از ذرات ریز ساخته نشده اند نمی توانند فرم مورد نظر را به خود بگیرند و به شکل غیر طبیعی و متورم روی صورت فرد ظاهر می شوند.

هزینه تزریق ژل

حتما شما هم بعضی از این افراد را دیده اید که گونه یا لب های بزرگ و نا متناسب با صورتشان دارند. البته ظاهر این ژل ها از کمترین عوارض آن ها هستند و در نواحی تزریق ممکن است عفونت، حساسیت یا الرژی و گلوله گلوله شدن بروز نماید.

ژل های غیر استاندارد به صورت فله ای به فروش می رسند و از ان جا که متقاضی دارند همچنان تولیدشان ادامه می یابد.این ژل ها در سرنگ های با حجم بالا ارائه می شوند و پزشک آن ها را در سرنگ های با حجم کمتر آماده می کند. به طور مثال اگر یک سی سی ژل استاندارد بین 900 هزار تومان تا 1,800,000 باشد، این ژل ها با قیمت های بسیار کم مثلا زیر 500 هزار تومان به متقاضی تزریق می شوند.

این ژل ها قیمت خیلی کمی دارند و یک سی سی از آن ها شاید صد هزار تومان در بازار موجود باشد و بقیه مبلغی که هزینه می کنید صرفا دستمزد پزشک می باشد (البته اگر خوش شانس باشید و دچار عوارض آن ها نشوی

ژل های هیالورونیک اسید حتی در صورت عدم رضایت به وسیله آمپول هیالاز قابل حل کردن می باشند و بر خلاف ژل های غیر استاندارد عوارض خطرناکی را به همراه ندارد و با مراقبت هایی مثل سیگار نکشیدن، نخوردن نوشیدنی های الکلی، استفاده از ضد آفتاب و در کل تغییر سبک زندگی می توان اثرات ان را برای طولانی مدت حفظ نمود.

2-تاثیر میزان ژل مورد نیاز در هزینه تزریق ژل

با توجه به محلی که می خواهید تزریق ژل را انجام دهید و انتظارات خود از تزریق ژل، پزشک تصمیم می گیرد که چه میزان از ژل برای شما مورد نیاز است. به طور مثال یک سی سی ژل برای تزریق به لب ها کافی است ولی برای گونه ها به میزان بیشتری ژل نیاز است. بدیهی است که میزان بیشتر ژل هزینه بیشتری را نیز شامل می شود. ولی این را هم در نظر داشته باشید که دستمزد پزشک با مقدار بیشتر ژل تغییر نمی کند و هم چنین کلینیک ها برای مشتریان ثابت خود تخفیف در نظر می گیرند.

تزریق ژل

3-دستمزد پزشک

متخصصان متعددی وجود دارند که می توانید برای تزریق ژل به آن ها مراجعه نمایید. از مراجعه به سالن های زیبایی یا پزشکان با تخصص های غیر مرتبط خودداری نمایید تا از صحت و نتیجه تزریق ژل خود اطمینان بیابید.

هزینه تزریق ژل در شهر های مختلف می تواند متفاوت باشد. قطعا هزینه تزریق ژل در کلینیک پوست و مو در تهران با سایر شهر های دیگر متفاوت خواهد بود و حتی تجربه پزشکان نیز روی دستمزد پزشکان تاثیر دارد. بنابراین قبل از اقدام به تزریق ژل حتما تحقیق نمایید و از پزشک بخواهید چند نمونه از کار هایش را به شما نشان بدهد و فراموش نکنید که انتظارات شما نیز در نتیجه تاثیر دارد و آن را به خوبی برای پزشکتان شرح دهید.

هزینه تزریق ژل

در حالت کلی می توان گفت با توجه به نوع ژل و دستمزد پزشک باید به ازای هر سی سی حدود 900 هزار تومان تا 2 میلیون تومان در سال 98 اختصاص داد و از ژل های ارزان قیمت خودداری نمایید تا با عوارض جبران ناپذیر آن ها روبرو نشوید. این تزریق تحت پوشش بیمه نمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره پوست و مو در مورد تزریق ژل به کلینیک پوست و مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷