زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه ی تزریق چربی چقدر است؟|عوامل موثر در هزینه ی تزریق چربی

مجله آموزشی

هزینه ی تزریق چربی چقدر است؟|عوامل موثر در هزینه ی تزریق چربی

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه ی تزریق چربی چقدر است؟|عوامل موثر در هزینه ی تزریق چربی

هزینه های تزریق چربی

تزریق چربی یکی از راه های زیباسازی و جوانسازی صورت است. در این روش به وسیله تزریق چربی و کشیده شدن پوست سبب فرم دهی و از بین بردن چین و چروک می شود.

ابتدا بیمار و پزشک جلسه ای تحت عنوان مشاوره پوست و مو تشکیل می دهند تا به خوبی انتظارات و اهداف بیمار برای انجام این عمل مشخص گردد و سپس پزشک با توجه به توده بدنی و مقدار چربی مورد نظر نقاطی را برای برداشتن چربی انتخاب می کند.معمولا این برداشتن به روش لیپوساکشن انجام می شود اما امروزه روش لیپوماتیک نیز به عنوان یک روش جدید و هم چنین برای آب کردن چربی هایی که با ورزش و رژیم غذایی از بین نمی روند مورد توجه قرار گرفته است.

در این روش ماده تزریقی از بدن خود فرد برداشته می شود بنابراین هزینه ای برای آن پرداخته نمی شود و هزینه های پرداختی شامل دست مزد پزشک، روش برداشتن چربی، تعداد محل های برداشتن و تزریق چربی، هزینه کلینیک و آزمایشات قبل و دارو و گن های بعد از عمل می شود. در ادامه به مهم ترین عوامل موثر در هزینه تزریق چربی اشاره می شود.

1-روش برداشتن چربی

  • برداشتن چربی به روش لیپوساکشن: این روش یک روش قدیمی برای افرادی است که توده های بسیار وسیع و مقاوم در بدن خود دارند. ایجاد این روش ممکن است سبب خونریزی، کبودی، سلولیت، تورم و ایجاد اسکار شود.

 هنوز از این روش برای تزریق چربی استفاده می شود اما در این روش پزشک باید تک تک محل های برداشت چربی را شناسایی کند و چربی مورد نیاز را از ان ها بردارد. این کار به مهارت بالایی نیاز دارد تا به سلول های چربی آسیب نرسد و سپس طی مراحلی خون و سلول های آسیب دیده چربی را جدا می کنند تا چربی برای تزریق اماده شود.

هزینه تزریق چربی

  • برداشتن چربی به روش لیپوماتیک: در این روش درمانی دستگاه لیپوماتیک به نقاطی که چربی مقاوم به ورزش و رژیم غذایی دارند وارد می شود و با ارتعاشات خود سبب جدا شدن سلول چربی می شود.اغلب سلول های جدا شده در این روش سالم و مناسب برای تزریق هستند.

دستگاه لیپوماتیک با حسگر های مخصوص خود مانع آسیب رسیدن به بافت های غیر چربی می شود. در یک نوبت استفاده از این دستگاه می توان تا شش لیتر چربی اضافه را برداشت نمود. عوارض این روش کمتر از لیپوساکشن است و دقت این دستگاه آن را از روش لیپوساکشن جدا کرده است. این دستگاه با کانولای هوشمندی که دارد کمترین سطح آسیب به بافت را دارد و چربی بیشتری در این روش برداشت می گردد.

هزینه این دو روش با هم متفاوتند و بستگی به تجهیزات مورد نیاز و تشخیص پزشک دارد.

2-هزینه های قبل و بعد از عمل تزریق چربی

با این که هزینه این مراقبت ها زیاد نمی باشد اما خوب است در جریان آن ها قرار بگیرید چون این هزینه جدا از دستمزد پزشک پرداخت می شود.

یک هفته قبل از عمل لازم است آزمایش بدهید تا پزشک وضعیت شما را برای عمل بررسی نماید. هم چنین بسته به منطقه تزریق و برداشتن چربی ممکن است پزشک لازم ببیند از گن های مخصوص استفاده نمایید که باید آن ها را تهیه کنید.

هزینه تزریق چربی

3-حجم چربی تزریق شده و مناطق آن

ممکن است فردی فقط بخواهد تزریق چربی زیر چشم انجام دهید و شخص دیگری بخواهد تزریق چربی به گونه و یا تزریق چربی به لب انجام دهد. مشخصا هزینه شخص اول بسیار کم تر خواهد بود اما توجه کنید که معمولا کلینیک ها برای عمل های زیبایی بیشتر، تخفیف قائل می شوند بنابراین هنگام تصمیم گیری به خوبی این موارد و نیاز خودتان را در نظر بگیرید.

قیمت تزریق چربی

4-هزینه کلینیک و دستمزد پزشک

 این هزینه ها ممکن است بر اساس تجربه پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک، تجهیزات کلینیک و موراد دیگری تعیین شود. به عنوان مثال هزینه تزریق چربی در تهران با شهر های دیگر بسیار متفاوت است. این هزینه معمولا بخش عمده هزینه ها را شامل می شود و از آن جا که تجربه پزشک در این عمل تعیین کننده است باید قبل از عمل به خوبی تحقیق نمایید و سابقه کار های پزشک و رضایت بیماران را بررسی نمایید.

اغلب پزشکان هزینه ویزیت های بعدی را هم در هزینه جراحی می گنجانند . با این حال باید به طور مشخص سوال کنید که ایا این ویزیت ها را هم در همان هزینه جراحی گنجانده است یا نه.

5-نیاز به تزریق دوباره

از آن جا که بخشی از چربی تزریق شده جذب می شود ممکن است پس از مدتی بیمار بخواهد این تزریق را تکرار نماید. نتیجه ای که روز تزریق حاصل می شود نتیجه نهایی نیست و با گذشت چند ماه دستخوش تغییر می شود. مراقبت های بعد از عمل در ماندگاری تزریق چربی موثرند. مثلا ممکن است در اثر رعایت نکردن مراقبت ها فرد عدم تقارن را حس کند و برای ترمیم آن به پزشک مراجعه نماید. خوب است در مورد هزینه های ترمیم و تزریق دوباره نیز از پزشک خود سوال کنید و آن را در نظر بگیرید.

تزریق چربی یک روش ماندگار است. حداقل سی و حداکثر هفتاد درصد چربی تزریق شده برای همیشه باقی می ماند و همین موضوع این روش را نسبت به تزریق ژل های موقت برتری داده است و به صرفه کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق چربی به  کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری بهترین کلینیک پوست و مو در زعفرانیه مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷