زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

ترمیم بوتاکس چگونه انجام می شود؟

مجله آموزشی

ترمیم بوتاکس چگونه انجام می شود؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

ترمیم بوتاکس چگونه انجام می شود؟

 ترمیم بوتاکس 

آیا تاکنون برای شما سوال پیش آمده است که ترمیم بوتاکس چگونه انجام می شد؟ آیا بعد از بوتاکس کردن امکان ترمیم وجود دارد؟ بوتاکس بیشتر در چه نواحی از بدن انجام می گیرد؟ و بسیاری از سوال های دیگر که شما در انواع مقاله ها به دنبال یافتن پاسخی مناسب برای آن ها هستید.

هنگامی که تزریق در ناحیه ای از پوست از طریق سمی به نام بوتولینوم انجام می شود بوتاکس صورت می گیرد. بوتاکس کردن به دلیل فواید بسیار زیادی که در زیبایی و سلامتی جسم و روح انسان دارد، سال های زیادی است مورد استقبال بی نظیر اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است.

خیلی از افراد با گذر سن، احساس می کنند که دیگر چروک هایی بر روی صورت آن ها نمایان شده است و احساس خوشایندی از این بابت ندارند. بوتاکس و در کنار آن ترمیم بوتاکس به طور مداوم موجب رفع تمام چروک ها در صورت، بدن به ویژه در نواحی چشم، پیشانی و اطراف لب خواهد شد.

اگر تا پایان مقاله با ما همراه باشید با بوتاکس و نحوه ترمیم بوتاکس و همچنین فواید بوتاکس کردن بیشتر آشنا خواهید شد.

بوتاکس چیست؟

این روزها زیبایی و جوانی دیگر سن و سال نمی شناسد و با انواع ترمیم ها و تزریق ها بر روی صورت می توان چهره ای جذاب، جوان و شاداب داشت. یکی از تزریق های متداول و پرطرفدار در دنیای پزشکی و زیبایی امروز، بوتاکس است.  بوتاکس تزریق یک نوع سم تضعیفی به موضع ای از صورت است که چروک و خطوط ناشی از افزایش سن را برطرف می کند.

ترمیم بوتاکس

ترمیم بوتاکس یکی از ویژگی های این نوع زیبایی است که می توان با خیال آسوده بدون هیچ گونه عوارض جانبی از طریق دستگاه های پیشرفته و مدرن، مجددا پوست را بازسازی کرد و کلاژن های از دست رفته را به آن باز گرداند.
کاربرد تزریق کردن بوتاکس برای از میان برداشتن چین و چروک ها بر روی پیشانی، دور لب، خط خنده و اطراف چشم که دارای پوست بسیار نازک و حساسی است ایجاد می شود. بوتاکس کردن یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن این عوارض است. سمی که از طریق بوتاکس کردن یا ترمیم بوتاکس وارد عصب می شود موجب از بین رفتن تعامل میان عصب و عضله خواهد شد و دیگر آن قسمت از بدن به دلایل افزایش سن یا هر گونه عوامل بیرونی، دچار تحریک و چروک نمی شود.

بوتاکس باعث می شود تا فرمانی که عضلات بدن از مغز و عصب دریافت می کنند تا منقبض شوند، فلج شده و از کار بیفتند و چروک ها به راحتی باز شوند و یا  قسمتی از عضله که دچار گرفتگی شدید شده، شل شود.

انجام بوتاکس در مراکز معتبر توسط پزشکان زیبایی مجرب و با سابقه انجام می گیرد و انتخاب فردی ماهر و با تجربه در این زمینه می تواند در ادامه روند بوتاکس یعنی ترمیم بوتاکس در مراحل مختلف، بسیار تاثیرگذار باشد.

ترمیم بوتاکس

ویژگی های تزریق و ترمیم بوتاکس

هنگامی که شما توسط فرد متخصص تزریق را انجام می دهید، در زمان قابل توجهی سم انتقال یافته در عضله اثر گذار است و بعد از گذر زمان، نیاز است که برای ترمیم دوباره به پزشک مراجعه شود تا با روندی درست و منظم به طور کامل عارضه ای دچار آن هستید برطرف شود.

 یکی از فواید مهم و یا بهتر بگوییم ویژگی های تزریق بوتاکس علاوه بر زیبایی چهره رفع مشکلات جسمی است. خیلی از افراد بنا به دلایل مختلف دارای گرفتگی عضلات هستند و از این بابت رنج می برند. تزریق بوتاکس می تواند عضلات را شل کرده و آن ناحیه از بدن را از حالت گرفتگی خارج نماید.

شاید برای شما اتفاق افتاده که فردی به شما نگاه می کند اما در واقع نگاه نمی کند! این فرد دچار لوچی چشم یا انحراف چشم است. اتفاق خوب آن است که با تزریق بوتاکس و پسپس روش های دقیق و اصولی ترمیم بوتاکس می توان این حالت را از چهره معالجه کرد و حس نگاه کردن را به این افراد باز گرداند.

شایع ترین مشکل در افراد با هر سنی، سردردهای شبانه و میگرن است. از ویژگی های تزریق و ترمیم بوتاکس برطرف کردن انواع میگرن های خفیف و حاد است. بوتاکس را نباید تنها یک عامل برای زیبایی در چهره شناخت بلکه تزریق بوتاکس از بهترین و موثرترین متدها برای سلامتی به شمار می آید.

از دیگر ویژگی های تزریق و ترمیم بوتاکس درمان افرادی است که بسیار عرق می کنند. بوتاکس می تواند از تعریق زیاد جلوگیری کند و این حس نامطلوب را از شما دور کند. . نکته مهم در تزریق بوتاکس ترمیم بعد از آن است.

طبق راهنمایی ها و مدت زمانی که پزشک به شما می دهد می بایست برای ترمیم بوتاکس به مطب مراجعه نمایید تا مراحل درمان و زیبایی به نحو احسنت انجام گیرد.

ترمیم بوتاکس چگونه انجام می گیرد؟

اگر می خواهید بدانید ترمیم بعد از بوتاکس کردن چگونه انجام می شود همچنان با ما همراه باشید. ترمیم بوتاکس یک روند بسیار دقیق و منظم است که توسط پزشک زیبایی برای جوان سازی پوست استفاده می شود. مسلما بعد از هر روش در برگشتن شادابی و جوانی پوست، بعد از مدتی می بایست ترمیم صورت گیرد.

 ترمیم بوتاکس بعد از گذشت زمان 7 تا یک سال انجام می گیرد. بعضی اوقات چروک ها عمیق می شنود و گاهی آثار کمی از این چروک ها در نواحی گوناگون وجود دارد. به همین دلیل نحوه ترمیم بوتاکس و زمانی که برای ترمیم باید در نظر بگیرید به میزان چین و چروک یا مشکل آن موضع از بدن شما خواهد داشت.

ممکن است این نگرانی برای شما که قصد دارید تزریق بوتاکس را انجام دهید وجود داشته باشد که آیا باید همیشه و تا آخر عمر این ترمیم کردن ادامه داشته باشد؟ در پاسخ این نگرانی باید گفت بعد از چند مرحله ترمیم به طور کامل رابطه بین عصب و عضله قطع شده و دیگر برای همیشه می توانید از صورتی صاف و جذاب لذت ببرید.

نحوه ترمیم بوتاکس همان طور که ذکر شد به میزان چروک در موضع مورد نظر خواهدداشت. افراد از سنین 18 تا کهن سالی می توانند به تزریق بوتاکس بپردازند و سپس با ترمیم آن در فواصل مرتب قسمت هایی را که جمع شدگی پوست یا همان چروک به وجود آمده ، برطرف کنند.

ترمیم برای بوتاکس در زمان بسیار محدودی یعنی چند دقیقه انجا می شود و با بی حسی های موضعی و سوزن های مخصوص که به داخل پوست نفوذ می کند این پروسه به خوبی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد.

بعد از ترمیم بوتاکس چه مراقبت های نیاز است؟

مراقبت های بعد از ترمیم بوتاکس بسیار قابل اهمیت است و اگر شما به تمام نکاتی که پزشک زیبایی برای شما تجویز می کند رعایت نکنید ترمیم بوتاکس در فواصل کوتاه تری اتفاق می افتد که این امر هم هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت و هم به پوست آسیب می رساند.

 یکی از راحت ترین و موثرترین راه ها برای مراقبت های بعد از ترمیم بوتاکس، استفاده از کمپرس یخ می باشد. کافی است مقداری یخ را بر روی ناحیه بوتاکس شده قرار دهید تا از التهاب، سوزش یا قرمزی آن جلوگیری کنید.

یکی دیگر از مراقبت های بعد از تزریق، دست نزدن و در واقع نمالیدن قسمت تزریق شده است که تقریبا تا 5 ساعت نباید به آن موضع دست زد.

سعی شود بعد از ترمیم بوتاکس از تعریق در صورت یا هر ناحیه که تزریق بوتاکس در آن انجام شد، جلوگیری شود که سم حاصل از تزریق به خوبی عمل کند.

همچنین بعد از ترمیم مجدد بوتاکس به مدت 2 ساعت دراز نکشید و سعی کنید در یک مکان آرام بنشینید. تزریق بوتاکس و ترمیم آن در عصر حاضر بسیار رواج دارد و همانگونه که بیان شد علاوه بر جوان سازی و نشاطی که به پوست می بخشد بسیاری از عوارض جسمی را نیز درمان می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 3.3]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷