زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه بوتاکس دور چشم به چه عواملی بستگی دارد؟

مجله آموزشی

هزینه بوتاکس دور چشم به چه عواملی بستگی دارد؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه بوتاکس دور چشم به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه بوتاکس دور چشم

 بوتاکس دور چشم می تواند یکی از روش های موثر از بین رفتن چین و چروک در اطراف چشم باشد. در بسیاری از کشور های روش های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک دور چشم و دیگر قسمت های صورت انجام می شود که یکی از این روش ها بوتاکس دور چشم می باشد. اما برخی کشور ها نیز این روش را هنوز تایید نکرده اند. به دلیل اینکه در روش کاهش چین و چروک با بوتاکس از سمی به نام بوتولینوم استفاده می گردد.

به همین دلیل هنوز به طور قطع نمی توان گفت که بوتاکس دور چشم که یکی از قسمت های حساس صورت می باشد و به چشم ها مرتبط است بدون هیچ گونه عوارضی انجام می شود اما خوب تمام روش های زیبایی دارای عوارض مرتبط با خود هستند و بوتاکس نیز عوارض خود را دارد البته که این روش برای برخی افراد دارای بیماری خاص و برخی گروه های سنی ممنوع می باشد و عوارض پیش آمده بعد از بوتاکس دور چشم در افراد عادی آنچنان زیاد نبوده و در برخی به کل دارای عوارضی نمی باشد.

بنابراین در برخی کشور ها از جمله کشور ما استفاده از بوتاکس دور چشم برای کاهش چین و چروک پیش یک متخصص خوب می تواند روشی مناسب برای از بین بردن آن ها باشد.  جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله ی “همه چیز در مورد بوتاکس دور چشم” از همین سایت مراجعه نمایید.

هزینه بوتاکس دور چشم

قبل از بوتاکس دور چشم چه مراقبت هایی باید انجام گیرد؟

افراد باید قبل از انجام بوتاکس دور چشم اگر دارای مریضی خاصی هستند یا برای موارد مختلف از دارو استفاده می کنند به پزشک متخصص زیبایی خود در مورد انجام بوتاکس دور چشم مشورت کنند. اگر پزشک گفت که انجام بوتاکس برای فرد مشکلی ندارد و دارو هایش اختلالی در روند بوتاکس دور چشم ایجاد نمی کنند به راحتی می تواند بوتاکس را انجام دهد.

باید از نوشیدن، نوشیدنی های حاوی الکل یک هفته قبل از انجام بوتاکس خودداری شود زیرا این کار باعث اختلالاتی در بوتاکس می گردد.

افراد باید از مصرف دخانیات چند روز قبل و چند روز بعد از انجام بوتاکس دور چشم خودداری کنند تا بهترین نتیجه را از این تزریق بگیرند.

برخی از دارو ها که خاصیت ضد التهابی دارند ممکن است با مصرف آن ها قبل از انجام بوتاکس بعد از اینکه این کار پایان یابد دچار کبودی و عوارض دیگری شوند و یا آن ها را تشدید کنند.

هزینه بوتاکس دور چشم

بعد از بوتاکس دور چشم چه مراقبت هایی باید انجام گیرد؟

  • باید تا یک روز بعد از انجام بوتاکس دور چشم از استحمام و همچنین تا چند روز باید از رفتن به استخر، جکوزی و سونا به دلیل گرما و بخار زیاد خودداری کنید.
  • معمولا نمک در تاثیر عمل ها و روش های زیبایی تاثیر خوبی ندارد بنابراین باید این ماده را از برنامه غذایی خود حذف کنید.
  • استفاده از کرم ضد آفتاب در هنگام قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید امری ضروری برای تمام افراد است بعد از انجام بوتاکس دور چشم نیز این مورد را رعایت کنید.
  • بهتر است برای اینکه مایعات در زیر چشم جمع نشود در هنگام خواب سر را بر روی بالش بلند بگذارید تا دارای زاویه شود و از تجمع مایعات جلوگیری گردد.
  • انجام ورزش های سنگین نیز از مواردی است که باید تا مدتی بعد از انجام بوتاکس از آن خودداری کنید.
  • خواب مفید در شب بهتر است همان 8 ساعت باشد و این برای بهبود و عملکرد بهتر بوتاکس امری مهم است.
  • استفاده از کمپرس یخ و نکشیدن سیگار نیز میتواند از عواملی باشد که در بهبود بوتاکس دور چشم کمک می کند.

هزینه بوتاکس دور چشم

عوارض بوتاکس چه عواملی می تواند باشد؟

اگر به بوتاکس حساسیت داشته باشید یا انجام بوتاکس به خوبی و توسط متخصص پوست و مو انجام نشود عوارض آن بعد از انجام یا پس از چند روز مشخص می گردد این عوارض می تواند دوبینی، مشکلات تنفسی، افتادگی پلک، ضعف عضلات، بی حسی، خونریزی، ضعف، درد، سرگیجه، کبودی، تورم، ریزش اشک و قرمزی چشم ها و … باشند. این عوامل در بوتاکس دور چشم می تواند پیش آید البته این در صورتی می باشد که این کار را پیش پزشک متخصص انجام ندهید و مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس را جدی نگیرید در غیر اینصورت احتمال بروز عوارض کم است.

پزشک متخصص معمولا چه افرادی را از انجام بوتاکس دور چشم منع می کند؟

  • معمولا افرادی که دارای بیماری های مختلف هستند و به تشخیص پزشک انجام بوتاکس باعث بدتر شدن این بیماری ها می گردد از انجام این روش منع می گردند برخی از این موارد بیماری عبارت اند از:
  • افرادی که تجمع چربی زیر چشم دارند از انجام بوتاکس زیر چشم منع می شوند زیرا با تزریق بوتاکس این چربی ها به سطح پوست می آیند و علاوه بر عمل نکردن بوتاکس باعث ایجاد بیماری های دیگری نیز می شوند.
  • افرادی که دارو هایی مانند انواع آنتی بیوتیک ها و دارو های ضد مالاریا مصرف می کنند نیز از انجام این مورد منع می گردند.
  • بیماری لو گهریگ و سندروم لامبرت ایتون نیز از بیماری هایی هستند که فرد در صورت مبتلا بودن به این بیماری ها از انجام بوتاکس دور چشم منع می گردد.
  • خانوم های باردار و یا مادرانی که در دوران شیردهی هستند نه تنها از انجام بوتاکس دور چشم بلکه از انجام بیشتر روش های تزریق زیبایی منع می شوند.
  • افرادی که دارای ضعف عضلات هستند از این کار به طور جدی منع میگردند زیرا کار بوتاکس فلج کردن عضلات قسمتی است که به آن تزریق می گردد بنابراین برای این گونه افراد تزریق بوتاکس دور چشم کاری به شدت خطرناک می باشد.
  • و …

هزینه بوتاکس دور چشم

هزینه بوتاکس دور چشم به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه انجام بوتاکس دور چشم معمولا به دو گزینه بستگی دارد اولین مورد به پزشک متخصصی که این کار را برایتان انجام می دهد زیرا این مورد هرچه کار پزشک بهتر بوده و مطب او در جایی بهتر واقع شده باشد هزینه نیز بالاتر می رود. گزینه دوم بستگی به میزان چین و چروک و مقدار دارویی که باید تزریق شود دارد. هرچه میزان چین و چروک دور چشم بیشتر باشد مقدار داروی تزریقی نیز بیشتر می گردد در نتیجه میزان هزینه شما برای انجام این کار بالا می رود. با توجه به این مطالب بهتر است قبل از انجام بوتاکس قیمت آن را از پزشک تان بپرسید تا مشکلی با آن نداشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس دور چسم و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷