زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

بوتاکس دور چشم به صورت خانگی چگونه انجام می شود؟

مجله آموزشی

بوتاکس دور چشم به صورت خانگی چگونه انجام می شود؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

بوتاکس دور چشم به صورت خانگی چگونه انجام می شود؟

 بوتاکس خانگی دور چشم

بوتاکس دور چشم به صورت خانگی چگونه انجام می شود؟ چه روش های خانگی وجود دارد که بتوان بدون هیچ عارضه ای در مدت کوتاهی به نتیجه دلخواه رسید و چین و چروک های نواحی مختلف صورت را از بین برد؟

شاید سوالات زیادی در مورد بوتاکس دور چشم به صورت خانگی به ذهن شما خطور کند. اینکه با وجود روش های بسیار زیادی که برای جوان سازی و زیبایی پوست به طور طبیعی و در خانه وجود دارد، چرا باید هزینه های سنگین برای بوتاکس در مراکز درمانی صرف کرد؟

نوع پوست و صورت هر شخصی متفاوت است و گاهی برخی از شیوه ها در مراکز درمانی و کلینیک های زیبایی جوابگو نیست و همچنین گاهی باید بعد از مدتی کوتاه دوباره ترمیم بوتاکس صورت گیرد که مسلما هم هزینه های زیادی در بر دارد و هم امکان رفع نشدن کامل و برگشتن چین و چروک های اطراف چشم وجود خواهد داشت.

اما رفع خطوط ناشی از سن یا فرم صورت و یا حتی خندیدن های شیرین شما به کمک بوتاکس دور چشم به صورت خانگی با استفاده از مواد طبیعی و  گیاهی خواهد بود که علاوه بر از بین بردن خطوط و چروک اطراف چشم یا هر موضع دیگر از صورت، می تواند شفافیت در پوست را نیز تضمین کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس به مقاله ی “مهم ترین نکات بوتاکس چیست؟” از همین سایت مراجعه نمایید.

بوتاکس دور چشم به صورت خانگی

لذت جوانی با بوتاکس دور چشم به صورت خانگی

جوان سازی و شادابی پوست صورت به شیوه های خانگی از زمان های خیلی دور مرسوم بوده است. خاصیتی که گیاهان دارویی و مواد ارگانیک در بازسازی و ترمیم بافت های صورت دارند، بر همه ثابت شده است. از جمله موارد مصرف این مواد خالص و طبیعی برطرف نمودن چروک های دور چشم می باشد.

بوتاکس دور چشم به صورت خانگی در مدت زمان کوتاهی می تواند اطراف چشم شما را عاری از هرگونه خط و چروک نماید. لذتی که از بوتاکس یا بازسازی پوست صورت خود با استفاده از مواد موجود در خانه می برید، در بوتاکس های کلینیک ها نخواهد بود.

علاوه بر اینکه بوتاکس قادر است جوانی و زیبایی را به چهره شما هدیه دهد، برای بسیاری از بیماری های میگرنی و سردرد و همچنین مشکلات عضلانی نیز موثر است. معجزه درمان های خانگی در طول تاریخ در طب سنتی موثر بوده است.

در بوتاکس دور چشم به صورت خانگی موادی استفاده می شود که در همه خانه ها یافت می شود و در واقع می توانید بدون هزینه، هم سلامتی خود را حفظ کنید و از دست چروک های اطراف چشم، دور لب، پیشانی و … خلاص شوید.

انواع روش های خانگی بوتاکس دور چشم

چشم ها زیبایی چهره را افزون می کنند. داشتن چشمانی با پلک های به سمت بالا وکه اطراف آن عاری از چروک است، خیره کننده است. بسیاری از افراد سن آنچنان بالایی ندارند اما بنا به دلایل مختلف چشمانشان خسته و فرو رفته به نظر می آید و در حواشی چشم و پلک خود خطوط زیادی دارند که سن آن ها را بیشتر نشان می دهد.

بوتاکس دور چشم به صورت خانگی

انواع روش های خانگی بوتاکس دور چشم می تواند تمام معایب اطراف چشم شما را برطرف کند و شما متوجه گذر عمر نشوید. زیر چشم یکی از نازکترین قسمت های صورت است و استفاده از مواد شیمیایی یا تزریق سم بر روی آن می تواند با عوارضی همراه باشد.

اما بوتاکس دور چشم به صورت خانگی که به محبوب ترین و موثرترین آن ها در ادامه اشاره خواهیم گرد بدون هیچ عارضه ای چروک زیر پلک، بالای پلک و دو جهت چشم را رفع می نماید.

روش اول استفاده از ماسک تخم مرغ برای بوتاکس دور چشم:

همه ما خواص عالی سفیده تخم مرغ را می دانیم. سفیده سرشار از کلاژن وپروتئین است که می تواند بافت های آسیب دیده، شل  چروکیده پوست را ترمیم کند. به دلیل حالت کشسانی که در سفیده تخم مرغ وجود دارد، رای باز کردن چروک های اطراف چشم یا رفع نمودن آن ها بسیار موثر است.

روش استفاده از این ماسک تخم مرغ برای بوتاکس دور چشم به صورت خانگی به این صورت است که ابتدا سفیده را از تخم مرغ جدا کرده و سپس به خوبی با همزن هم می زنید و مقداری از آن را به اطراف چشم می مالید و بعد از 20 دقیقه به آرامی شست و شو می دهید. بعد از مدت کوتاهی می توانید نتایج موثری مشاهده نمایید.

روش دوم استفاده از روغن رزماری و کرچک برای بوتاکس دور چشم:

روغن های گیاهی همیشه برای به جریان در آوردن سریع خون در بدن موثر بوده است. هنگامی که شما ناحیه اطراف چشم را با روغن فوق العاده و طبیعی رزماری و روغن کرچک ماساژ می دهید، می توانید به راحتی رادیکال های در پوست را آزاد کنید.

روغن رزماری و همچنین کرچک برای بوتاکس دور چشم از محبوب ترین روش ها جهت بوتاکس دور چشم به صورت خانگی است. به دلیل میزان تحریک مناسب پوست و چرب کنندگی قوی می تواند پوست را از چروک و خشکی محافظت کند

روش سوم استفاده خیار برای بوتاکس دور چشم:

رساندن آب به پوست می تواند برای روشن شدن، رفع چروک و حتی پر شدن آن موثر باشد. خیار حاوی آب فراوانی است که استفاده از آن به عنوان ماسک می تواند علاوه بر نرمی و شفافیت پوست، از خشکی آن جلوگیری کند و چروک ها را باز کند.

خیار برای بوتاکس دور چشم، پیشانی و خط خنده بسیار مرسوم است و تقریبا تمام افرادی که به این روش برای از بین بردن چروک دور چشم عمل کرده اند، رضایت داشته اند. می توانید مقداری ازخیار را رنده کنید و  در اطراف چشم قرار دهید و بعداز 15 دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید.

روش چهارم استفاده از روغن زیتون برای بوتاکس دور چشم:

روغن زیتون به عنوان یک ماده غذایی خوردنی بسیاری از عوارض جسمی، پوستی و حتی روحی را برطرف می کند. میزان غلظتی که در روغن زیتون برای بوتاکس دور چشم وجود دارد به اندازه ای است که تما قسمت های خشک و چروکیده اطراف چشم را از بین می برد و به چهره شما صافی و یکدستی می بخشد.

به عنوان روش استفاده می توانید مقداری از  این روغن فوق العاده و طبیعی را گرم کنید و سپس به آرامی اطراف چشم را با آن ماساژ دهید.

بوتاکس دور چشم به صورت خانگی از طریق روش های بسیاری انجام پذیر است و شما می توانید حداقل سه بار در هفته از انواع روش ها برای بوتاکس و رفع خطوط و چروک دور چشم ها استفاده نمایید. در نظر داشته باشید ورزش کردن، آشامیدن آب و دوری از استرس برای جوانی و شادابی صورت شما کارساز است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس دور چشم و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعغری مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 3.8]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷