زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

معرفی بهترین دکتر اندولیفت در تهران❤ + (مشاوره رایگان)

مجله آموزشی

معرفی بهترین دکتر اندولیفت در تهران❤ + (مشاوره رایگان)

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

بهترین دکتر اندولیفت در تهران

معرفی بهترین دکتر اندولیفت در تهران❤ + (مشاوره رایگان)

اندولیفت روشی کاربردی و موثر برای جوانسازی پوست صورت است. اندولیفت تقریبا بدون عارضه است و به شکلی ساده انجام می‌شود، به همین دلیل جزو پر متقاضی‌ترین روش‌ها برای زیبایی و جوانسازی پوست نیز محسوب می‌شود. اندولیفت روشی تخصصی است و برای انجام آن باید به پزشک متخصص اشاره کرد. در این مطلب قصد معرفی بهترین دکتر اندولیفت در تهران را داریم تا اگر متقاضی انجام این روش جوانسازی در شهر تهران هستید، با خیال آسوده و به ساده‌ترین شکل به پزشکی خوب و مطمئن دسترسی داشته باشید.

ویژگی های بهترین دکتر برای اندولیفت در تهران 

این روش نیاز به دقت، صبر و حوصله دارد به همین دلیل انجام آن توسط پزشک متخصص و در بهترین مرکز اندولیفت اهمیت زیادی دارد. بهترین پزشک در زمینه اندولیفت در تهران باید در این زمینه متخصص و متبحر باشد. در واقع پزشک انتخابی باید تجربه انجام این روش را داشته باشد و با مشکلات حین و بعد از انجام اندولیفت آشنا باشد، تا در صورت بروز مشکل اقدامات لازم را به موقع انجام دهد.

سابقه درخشان بهترین دکتر اندولیفت در تهران، تاثیر زیادی در نتیجه‌گیری از این روش دارد و به رضایت بخش بودن نتیجه برای بیمار کمک می‌کند. البته روش انجام اندولیفت و تخصص به آن تنها بخشی از ویژگی‌های یک پزشک خوب در این زمینه است. از دیگر ویژگی‌های پزشکان خوب اندولیفت می‌توان به پاسخگویی دقیق به بیماران و مراجعین اشاره کرد. بیماران قبل از شروع هر درمان، سوالات زیادی در مورد روش انجام آن، میزان نتیجه‌گیری و… دارند و یک پزشک خوب باید توانایی پاسخگویی به بیمار با صبر و حوصله را داشته باشد.

کلینیک زیبایی دکتر جعفری

ویژگی‌های بهترین مرکز اندولیفت در تهران

در مورد انجام اندولیفت هم مانند دیگر روش‌های زیبایی علاوه بر پیدا کردن بهترین پزشک باید، بهترین مرکز انجام این کار را نیز پیدا کرد. با توجه به اینکه مراکز زیادی در این زمینه فعالیت دارند، انتخاب بهترین مرکز کار چندان ساده‌ای نخواهد بود اما با در نظر گرفتن چند نکته که از ویژگی‌های مهم بهترین مرکز اندولیفت هستند، دسترسی به یک مرکز خوب راحت‌تر می‌شود. این ویژگی‌ها عبارتند از:

برخورداری از تجهیزات کامل

اولین و مهم‌ترین ویژگی یک مرکز زیبایی خوب، برخورداری از تمام تجهیزاتی است که در زمینه زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال در کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری، یکی از بهترین مراکز کلینیک پوست و مو در تهران، تمامی تجهیزات مورد نیاز برای انجام اندولیفت و دیگر روش‌های زیبایی موجود بوده و از بهترین و استانداردترین برندهای روز دنیا هستند.

برخورداری از کادر حرفه‌ای و مجرب

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین مرکز اندولیفت در شهر تهران، برخورداری از کادر حرفه‌ای و مجرب در کلینیک است. طبیعتا بهترین دکتر اندولیفت در تهران در کلینیکی خوب کار می‌کند، بنابراین اگر پزشکی مطمئن پیدا کردید، به احتمال زیاد کلینیکی که اندولیفت در آن انجام می‌شود هم از کیفیت و استاندارد خوبی برخوردار خواهد بود

بهترین کلینیک اندولیفت در تهران

رعایت نکات بهداشتی

رعایت نکات بهداشتی در کلینیک یا مرکز زیبایی از دیگر نکات و ویژگی‌هایی است که در زمان انتخاب باید به آن توجه داشت. بهداشت محیط تاثیر زیادی در سلامت مراجعان دارد و از بروز بیماری و مشکلات مختلف برای آن‌ها جلوگیری می‌کند.

ارائه خدمات مشاوره

بعضی از کلینیک‌های درمانی تنها به جراحی و انجام فرآیند درمان می‌پردازند اما در کلینیک‌های خوب، مشاوره پوست و مو نزد بهترین دکتر اندولیفت در تهران یکی از ده‌ها خدمت، برای جلب رضایت مراجعین است. مشاوره پوست و مو پیش از انجام اقدامی در زمینه زیبایی، مزایای زیادی دارد که یکی از آن‌ها کاهش دغدغه و نگرانی‌های بیماران است.

دریافت هزینه‌های معقول

در نهایت یک کلینیک خوب برای خدمات ارائه شده خود، هزینه‌های معقول و منصفانه دریافت می‌کند. با توجه به اینکه بیشتر خدمات زیبایی شامل بیمه نمی‌شوند، هزینه آن‌ها نسبت به دیگر درمان‌ها بالاتر است و اگر کلینیک انتخابی، قیمتی معقول برای این کار نداشته باشد نیز هزینه‌ها چندین برابر خواهند شد.

مزایای انجام اندولیفت 

  • نتیجه انجام این روش تا حد زیادی به جراحی لیفت شباهت دارد، در حالی که در مقایسه با لیفت با نخ صورت، عوارض و خطرات آن بسیار پایین‌تر است.
  • انجام اندولیفت بدون بیهوشی انجام می‌شود و بیمار بعد از پایان آن نیازی به بستری در کلینیک یا بیمارستان ندارد که این یک مزیت مهم برای روش اندولیفت است.
  • در این روش پوست به سرعت سفت می‌شود و زوایای صورت مانند چانه اصلاح پیدا می‌کنند. به علاوه با انجام لیزر اندولیف، کلاژن‌سازی انجام شده و پوست جوان‌تر و شاداب‌تر نیز می‌شود.
  • یکی از معایب جراحی‌های زیبایی، بخیه زدن پوست است. این کار به خصوص در پوست صورت ایجاد اسکار می‌کند و تا زمانی که جای زخم و اسکار به طور کامل برطرف نشود، فرد متوجه نتیجه جراحی و تغییرات ایجاد شده نمی‌شود اما در روش اندولیفت به جای جراحی و فرآیند معمول آن از لیزر استفاده می‌شود.
  • این روش به خصوص زمانی که توسط بهترین دکتر اندولیفت در تهران انجام شود، کاملا بدون عارضه است و تنها باعث التهاب پوستی می‌شود که در بیشتر موارد پس از چند ساعت برطرف شده و هیچ گونه اثری از آن روی پوست بیمار باقی نمی‌ماند.
  • در بیشتر بیماران با انجام این روش، علاوه بر کشیدگی پوست و جوانسازی آن، مشکلاتی مانند گودی زیر چشم‌ها، تیرگی اطراف چشم و افتادگی گونه‌ها نیز برطرف می‌شوند که این موضوع یکی از مهم‌ترین نتایج انجام این روش توسط بهترین دکتر اندولیفت در تهران است.

بهترین مرکز اندولیفت در تهران

روش انجام اندولیفت 

لیزر اندولیفت تشکیل شده از اشعه مادون قرمز یا فرو سرخ با طول موج 1470 نانومتری است که نفوذ خوبی در لایه‌های پوست داشته و تغییراتی اساسی در وضعیت آن ایجاد می‌کند. در این روش جراحی‌های مازاد زیر پوست از بین رفته و در نهایت پوست سفت و شاداب می‌شود.

اندولیفت بر خلاف رایج‌ترین روش لیزر درمانی یعنی لیزر موهای زائد، سطح کمتر اما عمق بیشتری را پوشش می‌دهد و از این طریق به لایه‌های عمیق‌ترین نفوذ کرده و تاثیر خود در جوانسازی را بیشتر می‌کند.

مراقبت های پس از اندولیفت

قرار دادن کمپرس یخ برای جلوگیری از تورم و کوفتگی

عدم مصرف دخانیات و الکل

عدم مصرف دارو های رقیق کننده خون مانند آرفارین و آسپرین

مصرف به موقع دارو های مصرف شده

عدم آرایش غلیظ

زمان مشاهده نتایج اندولیفت 

اندولیفت یکی از روش‌های زیبایی زود بازده است، به همین دلیل طرفداران زیادی دارد و بیمار در کوتاه‌ترین زمان علائم بهبودی و تغییر را روی پوست خود مشاهده می‌کند. در بیشتر موارد از همان هفته‌های اول نتایج اندولیفت مشخص است و پس از 6 ماه به طور کامل می‌توان اثر اندولیفت روی پوست را مشاهده کرد. زمان بروز نتیجه حاصل از انجام این روش علاوه بر انتخاب بهترین دکتر اندولیفت در تهران، به وضعیت پوست بیمار قبل از انجام اندولیفت هم بستگی دارد.

اگر بیمار دارای پوست پیر و آسیب دیده باشد و کلاژن‌سازی در آن متوقف یا کم شده باشد، نتیجه‌گیری طولانی‌تر خواهد شد اما بیمارانی که پوست جوان‌تری دارند، نتایج را سریع‌تر دریافت می‌کنند. به علاوه نحوه رسیدگی و مراقبت‌های پوستی قبل و بعد از اندولیفت هم تاثیر زیادی در دریافت نتیجه آن دارد. رسیدگی صحیح و رعایت نکاتی که پزشک به بیمار توصیه کرده است، تا حد زیادی به نتیجه‌گیری سریع‌تر کمک می‌کند.

هزینه انجام اندولیفت در تهران

هزینه انجام روش زیبایی اندولیفت

یکی از مسائل مهم برای بیمارانی که قصد انجام اقدامی در زمینه زیبایی پوست و مو را دارند، هزینه انجام این روش‌ها است. هزینه اقدامات زیبایی به مسائل مختلفی بستگی دارد  پزشکان خوب تجربه و تبحر بیشتری در زمینه روش انتخابی دارند و فرآیند زیبایی چه از نوع جراحی‌ و چه رو‌ش‌های کم تهاجم مانند اندولیفت را با دقت بیشتری انجام می‌دهند.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی ویژگی‌ها و نکاتی که به پیدا کردن بهترین دکتر اندولیفت در تهران کمک می‌کنند پرداختیم. همان‌طور که گفته شد تجربه و مهارت پزشک، بیشترین تاثیر در نتیجه‌گیری از انجام اندولیفت را دارد، بنابراین اگر متقاضی این روش زیبایی هستید، ابتدا باید پزشکی خوب و با تجربه را انتخاب کنید. ساکنان تهران این امکان را دارند که با مراجعه به کلینیک زیبایی پوست و مو دکتر مسعود جعفری تمام خدمات زیبایی و جوانسازی مانند اندولیفت و… را با بهترین کیفیت دریافت کنند. شما چه تجربه‌ای از خدمات این کلینیک دارید؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷