زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

همه چیز در مورد تزریق ژل زیر چشم

مجله آموزشی

همه چیز در مورد تزریق ژل زیر چشم

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

همه چیز در مورد تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم از روش هایی است که می توان از آن برای پرکردن چشم ها و رفع گودی زیر چشم ها استفاده کرد. تزریق ژل زیر چشم باعث بهبود کبودی و تیرگی زیر چشم شده و چهره را جوان و شاداب می نماید. گودی زیر چشم از رایج ترین شکایات بیماران و مراجعین به کلینیک پوست، مو و زیبایی می باشد. گودی زیر چشم هم در سنین جوانی دیده می شود و هم در سنین پیری ، برخی علل ارثی یا بیماری های مختلف در این زمینه تاثیرگذار هستند. به هر دلیل قطعا در زیبایی شما اثرات منفی خواهند گذاشت و غالبا چهره شما را ناراحت و غمگین نشان می دهند.

تزریق ژل زیر چشم– از بین بردن چین و چروک و سیاهی زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم یکی از مفیدترین درمان ها برای جوانسازی چشم است. این عمل به ویژه برای اصلاح برخی از عیوب ناشی از پیری سلولی طبیعی که با افزایش سن به وجود می آید، انجام می شود. افراد زیادی که بین 30 تا 40 سال هستند، برای بهبود و طراوت ظاهر صورت خود به تزریق ژل، تزریق چربی و انواع پر کننده ها اعتماد می‌کنند. زیرا در این رنج سنی پیری سلولی و همچنین عادت‌های بد عموماً شروع به نشان دادن خود بر روی صورت می نمایند. ناحیه چشم یکی از اولین نواحی است که ظاهر چین و چروک مانند در آن ایجاد می شود.

تزریق ژل در زیر چشم یک راه موثر برای برگرداندن حجم از دست رفته زیر چشم، رفع دایره های سیاه و گودی ریز چشم و درمان چشمان پف کرده است.

ژل ها می توانند به پوست آبرسانی کنند و باعث بهبود کیفیت پوست و تولید کلاژن بشوند. بیشتر بیمارانی که این مشکلات را در زیر چشمان خود دارند، خطوط اشک هم در زیر چشمانشان دیده می شود. تزریق ژل می تواند باعث جوانسازی پوست زیر چشم شود.

معمولا با افزایش سن چین و چروک و نیز گودی زیر چشم به وجود می آید. همچنین با افزایش سن پوست زیر چشم‌ها خاصیت کشسانی خود را از دست می‌دهد که بیشتر در سنین بالا اتفاق می‌افتد.  چین و چروک زیر چشم تاثیر نامطلوبی در ظاهر افراد دارد.

علاوه بر افزایش سن، مواردی نیز موجب می شود که چین و چروک در سنین جوانی در پوست چشم به وجود آید. مانند آفتاب سوختگی که در این مواقع باید به درمان آفتاب سوختگی بپردازید، سیگار کشیدن و …

تزریق ژل زیر چشم

دیگر علل چروک شدن زیر چشم در جوانی شامل بد خوابیدن، استرس، آلرژی، ژنتیک و … می‌شود.

سیاهی دور چشم در بعضی واقع به دلیل پر پیگمانتاسیون پوست پلک است. در این حالت پوست آنقدر نازک است که رنگ عضله را نشان می دهد و به دلیل کمبود حجم در دره اشکی است. به لطف تزریق ژل، می توان سیاهی دور چشم را کاهش داد.

تزریق ژل زیر چشم در علم پزشکی زیبایی برای درمان سیاهی دور چشم، روشی تقریباً بدون درد، سریع و موثر است. این درمان برای اکثر افراد قابل دسترس است و با خیال راحت و آسان و با موارد منع اندک قابل اجرا می باشد.

یکی از روش های از بین بردن چین و چروک زیر چشم، تزریق ژل زیر چشم است. این روش با توجه به تاثیر آن در زیبایی افراد امروزه محبوبیت قابل توجهی در بین افراد مختلف دارد. از همین رو تعداد کلینک های انجام دهنده آن نیز بسیار زیاد هست. پس حتما قبل از انجام تزریق ژل با انجام مشاوره پوست و مو از مهارت پزشک اطمینان حاصل کنید.

نحوه عملکرد ژل (اسید هیالورونیک) زیر چشم

ژل یا اسید هیالورونیک ماده ای است که به طور معمول در بدن انسان به ویژه در بافت های همبند وجود دارد. ترکیب شیمیایی این ماده به آن اجازه می دهد تا مقادیر زیادی آب را در خود نگه دارد. این امر باعث می شود اسید هیالورونیک برای محافظت، تغذیه و هیدراتاسیون بافت ها مهم باشد. با افزایش سن، اسید هیالورونیک در بدن کاهش پیدا می کند. این موضوع باعث ایجاد چین و چروک، خطوط خنده و از دست دادن حجم در ساختارهای صورت و همچنین از دست دادن خاصیت کشسانی در پوست می شود.

هنگامی که اسید هیالورونیک در پوست کاهش می یابد و بافت ها ضعیف می شوند، می توان با یک ژل مبتنی بر اسید هیالورونیک مشکل ایجاد شده را رفع کرد. این ژل نه چندان متراکم، با سطح پیوند متقاطع کم مداخله کرده و باعث بازگردانی جوانی و زیبایی به پوست می شود. این ماده برای پر کردن چین و چروک ها تزریق می شود. همچنین به نواحی که حجم خود را از دست داده‌اند حجم می دهد و با استفاده از آن می توانید از یک اثر تقویت‌کننده و حیات‌بخش بر روی پوست خود اطمینان حاصل کنید.

فرایند تزریق ژل زیر چشم ها

در تزریق ژل برای درمان سیاهی زیر چشم ، پس از اینکه ناحیه‌ مورد نظر با کرم بی‌حس کننده کاملاً بی حس شد، ژل پرکننده با استفاده از یک کانول بسیار ریز و بدون درد تزریق می‌شود. این امر موجب پر شدن مجدد حجم بافت نرم از دست رفته می‌گردد و از روش های درمان گودی زیر چشم بوده که منجر به ایجاد چهره‌ای پُرتر و با خطوط زیباتر می‌شود. این روش حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد. نتایج بلافاصله قابل مشاهده بوده و ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر حاصل می‌گردد. تاثیر این درمان می‌تواند بین ۸ تا ۲۴ ماه ماندگار باشد.

تزریق ژل دور چشم یک درمان بسیار موثر برای درمان چین و چروک دور چشم، اصلاح کیسه ها و سیاهی دور چشم و طراوت و شادابی صورت است. تفاوت صورت قبل و بعد از فیلر بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است. نگاه آرام تری که کمتر خسته به نظر می رسد، پوست اطراف چشم روشن تر، روشن شدن حلقه های تیره زیر چشم، زبری های ریز پر شده و حجم داده شده در مورد چشم های فرو رفته و … همگی از تاثیرات شگفت انگیز تزریق ژل دور چشم هستند.

از این رو تاثیر تزریق ژل زیر چشم را می توان بدین صورت تفسیر کرد که: ژل های مبتنی بر اسید هیالورونیک، شیارها و چین و چروک ها را پر می کنند و به دلیل توانایی اسید هیالورونیک در اتصال مقدار زیادی از مولکول های آب و ایجاد حجم های جدید، ظاهری صاف، آبرسانی شده و جوان تر را برای پوست به وجود می آورند.

تزریق ژل زیر چشم

انتخاب ژل مناسب برای تزریق زیر چشم

برای رفع خطوط ریز و چین و چروک های سطحی پوست استفاده از یک ژل سبک و رقیق کافی است. ژل بلوترو سافت نمونه ای از یک فیلر سبک است که در برطرف کردن خطوط ریز موثر می باشد. این ژل با ویسکوزیته پایین به راحتی در پوست تزریق شده و به طور یکنواخت در بافت زیر و اطراف چروک ها پخش می شود. نکته ای که در استفاده از فیلرهای سبک وجود دارد این است که اصولا این ژل ها در لایه های سطحی پوست تزریق شده و به همین دلیل ماندگاری بالایی ندارند.

همچنین از ژل رستیلن نیز می توان برای از بین بردن کبودی زیر چشم استفاده کرد.  رستیلن جزو ژل های اسید هیالورونیک است . در شرایط خاص نیز میتوان به راحتی آن را از زیر پوست برداشت. تشخیص میزان تزریق ژل بر عهده ی پزشک است. با توجه به وضعیت مراجعه کننده یک سرنگ یا چندین سرنگ به زیر چشم تزریق می شود.

ژل بعدی پروفایلو است.  ژل پروفایلو یک فیلر پرکننده نیست، بلکه یک ژل اسید هیالورونیک است که پوست را تغییر شکل می دهد تا شلی آن را درمان کند.

برای تزریق ژل زیر چشم از چه وسیله ای استفاده می شود؟

معمولا از دو تکنیک برای تزریق ژل زیر چشم استفاده میشود:  روش اول استفاده از سوزن است. این روش قابل کنترل است و پزشک دقیقا ژل را به نقطه ی مورد نظر تزریق میکند. .

روش دوم تکنیک کانولا نام دارد. در مواردی که پزشک از کانولا برای تزریق ژل استفاده می کند، در اکثر موارد ژل در نقطه نادرستی تزریق می شود و نمی توان خیلی عمیق و ماهرانه ژل را تزریق کرد.

استفاده از کانولا باعث تورم و پف زیر چشم و ایجاد توده هم می شود. تزریق فیلر در زیر چشم به مهارت زیادی نیاز دارد و امروزه دیگر استفاده از کانولا به ندرت برای تزریق ژل استفاده می شود.

فواید تزریق ژل زیر چشم

 تزریق ژل زیر چشم موجب پر شدن مجدد حجم بافت نرم از دست رفته می‌گردد و از روش های درمان سیاهی زیر چشم بوده که منجر به ایجاد چهره‌ای پُرتر و با خطوط زیباتر می‌شود. تزریق ژل زیر چشم منجر به بهبود حالت چشم ها و برطرف شدن ورم پلک چشم می شود. علاوه بر این این روش منجر به رفع دایره های سیاه یا خطوط اشک زیر چشم نیز می شود.

مزایای تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم مزایایی مختلفی دارد که در زیر نوشته است:

  • انجام تزریق ژل با بی حسی موضعی بدون آسیب رساندن به عروق و اعصاب اطراف چشم
  • آشکار شدن نتایج با فاصله ی کمی از تزریق ژل زیر چشم
  • از بین رفتن سیاهی زیر چشم و بافت تیره ی زیر چشم، بهبود تیرگی زیر چشم ها و بهبود ظاهر افراد
  • کلاژن سازی در پوست به واسطه ی ژل تزریق شده از بازگشت گودی چشم جلوگیری می کند.
  • دوام نتایج تزریق زیر چشم بین 2 تا 3 سال

برای انجام عمل زیبایی تزریق ژل جهت رفع گودی زیر چشم حتما باید به مراکز و کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه نمود و از میان پزشکان ، تنها به انتخاب پزشک متخصص و با تجربه ای اقدام نمود که تزریقات پوستی موفق زیادی را در طی سال های طبابت خود گذرانده است. اگر در شهر تهران هستید حتما به بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران مراجعه کنید. همچنین در شهر های دیگر از مهارت پزشک مورد نظر اطمینان جاصل کنید.

توصیه های پس از تزریق ژل زیر چشم

همانند هر درمان دیگر، پزشک پس از تزریق ژل زیر چشم نکاتی را به شما خواهد گفت که باید آنها را رعایت کنید. با توجه به وضعیت شما و پزشک معالج نکات توصیه شده متفاوت خواهد بود. در زیر به مهم ترین و رایج ترین نکاتی که رعایت آنها ضروری است اشاره می شود:

  • بعد از تزریق ژل به محل مورد نظر تا 3 روز آب نزنید.
  • جلوگیری از انجام تمرینات ایروبیک به مدت 24ساعت
  • برنامه ی کاری و یا اجتماعی مهمی را برای چند روز پس از درمان نداشته باشید.
  • به مدت 3 هفته پس از تزریق هیچ گونه ماساژی بر روی صورت انجام نشود.
  • از مصرف هر ترکیبی که حاوی آسپرین، ایبوپروفن، داروهای مسکن ضد التهابی با دوز بالا، ویتامین E، یا روغن ماهی باشد ۵-۳ روز قبل از تزریق ژل پرهیز کنید تا احتمال کبودی در محل تزریق کمتر شود.

چه کسانی می توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟

  • افرادی که به دنبال راهی برای افزایش چین و چروک زیر چشم خود هستند.
  • افرادی که برای جوانسازی پوست خود نیاز به حجم دهی دارند.
  • بانوانی که در دوران شیردهی و یا بارداری هستند نباید ژل تزریق کنند.
  • کسانی که بیماری بدخیم دارند و به علت بیماری تحت درمان هستند نیز نباید ژل تزریق کنند.

در تصاویر زیر نمونه ای از تزریق ژل زیر چشم را در کلینیک دکتر مسعود جعفری ملاحظه می کنید.

 

تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم

حلقه های سیاه زیر چشم را با تزریق ژل از بین ببرید

یکی از عیوبی که بیشتر ظاهر جوان و شاداب چشم و صورت را به خطر می اندازد، سیاهی دور چشم است. این مشکل به دلیل کم خوابی، سبک زندگی ناسالم یا برخی بیماری ها به وجود می آید و با افزایش سن تشدید می شود. اما دقت داشته باشید که این مشکل در مورد افراد بسیار جوان نیز ممکن است اتفاق بیفتد. اگر خسته از دیدن این شیارهای بنفش و مشکی زیر چشم هستید، می توانید با تزریق ژل زیر چشم نتیجه شگفت انگیزی ایجاد کنید.

البته ضروری است که تزریق ژل دور چشم توسط متخصص و در تکنیک های تزریقی مخصوص انجام شود. اگر به این روش درمانی علاقه مند هستید اما در مورد نتایج آن شک دارید، کافی است عکس های قبل و بعد از تزریق ژل زیر چشم را در نت جستجو کنید تا از طبیعی بودن درمان شگفت زده شوید.

تزریق ژل دور چشم برای اصلاح سیاهی و شیارهای زیر چشم، باعث صاف شدن پوست، پر کردن شیارها و تقویت مجدد بافت ها می شود. به لطف اسید هیالورونیک موجود در ژل، رنگ تیره زیر چشم کاهش می یابد و روشنایی طبیعی پوست بازیابی می شود. در این حالت پوست و چهره شما جوان تر به نظر می رسد.

کلینیک پوست وموی دکتر مسعود جعفری

جهت کسب اطلاعات بیشتر از هزینه تزریق ژل و انجام مشاوره با کلینیک پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری بهترین کلینیک پوست و مو در تهران تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷