زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

تزریق آنزیم زیر چشم(خداحافظی با سیاهی و گودی زیر چشم)

مجله آموزشی

تزریق آنزیم زیر چشم(خداحافظی با سیاهی و گودی زیر چشم)

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

تزریق آنزیم زیر چشم- کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری

تزریق آنزیم زیر چشم(خداحافظی با سیاهی و گودی زیر چشم)

هدف از تزریق آنزیم زیر چشم 

تزریق ژل زیر چشم، یک روش درمانی و زیبایی برای مشکلاتی همچون فرورفتگی ها، پف ها، گودی و سیاهی زیر چشم و همچنین، خطوط ریز اطراف ریز زیر چشم را درمان کند. اما مانند روش های زیبایی دیگر، تزریق ژل زیر چشم نیز ممکن است عوارض جانبی داشته، و در صورت بروز هرگونه عوارضی، پزشک از روش هایی که یکی از آن ها، تزریق آنزیم زیر چشم که برای از بین بردن ژل زیر چشم را استفاده می شود.

تزریق آنزیم زیر چشم دارای بیشترین کاربرد و استفاده جهت درمان ژل هایی است که حاوی اسید هیالورونیک است. بهترین کار مراجعه به پزشک است تا ضمن تشخیص درست و به موقع، بتوان با تزریق آنزیم زیر چشم، سلامتی و شادابی را به چهره شما باز گردانیم.

مزیت های تزریق آنزیم زیر چشم

یکی از کاربردهای بسیار مهم تزریق آنزیم زیر چشم، درمان کیست ایجاد شده بعد از تزریق ژل و فیلر در زیر چشم است. در برخی موارد تزریق ژل زیر چشم باعث ایجاد یکسری کیست‌ ها در این ناحیه می شود. این کیست ها اغلب به صورت نیمه جامد یا مایع در زیر چشم به وجود آمده و اغلب از نقطه ای به نقطه دیگر حرکت می کنند. این کیست ها را می توان به راحتی در زیر چشم های خود با دست لمس کرد. یکی از روش ‌های تخلیه ژل زیر چشم تزریق آنزیم است.

تزریق آنزیم به ژل موجب، تجزیه مولکول های اسید هیالورونیک و از بین رفتن این ماده می شود، که با این روش پوست زیر چشم شما صاف و یکدست خواهد شد. این کیست ها اغلب به دلیل استفاده از مواد نامرغوب به وجود می آیند. همچنین نداشتن تخصص و دانش فردی که این ژل ها را تزریق می نماید از دیگر عوامل ایجاد کننده این کیست ها به شمار می آید.

تزریق آنزیم زیر چشم

 

فواید تزریق آنزیم

تحریک در تولید کلاژن، یکی از مزیت های مهم در تزریق آنزیم زیر چشم است. در واقع تحریک کلاژن باعث زیبایی و جوانسازی پوست می شود. اما تزریق آنزیم در مواردی دیگر هم کاربرد دارد، مانند:

  • تزریق آنزیم زیر چشم باعث افزایش حجم در محل تزریق می گردد.
  • رفع کبودی زیر چشم 
  • بهبود تیرگی و سیاهی زیر چشم 
  • تزریق آنزیم، میزان چروکیدگی ها و خطوط دور چشم را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

 

 

تزریق آنزیم زیر چشم-

همچنین تزریق این ماده از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار است. امروزه متخصصان از این آنزیم به منظور جوانسازی و درمان سیاهی زیر چشم نیز استفاده می کنند.

عوارض تزریق آنزیم زیر چشم

عوارض تزریق آنزیم زیر چشم برای هر فرد متفاوت است. با توجه به نوع، حجم و محل تزریق ژل، ممکن است با  التهاب، قرمزی، کبودی و یا احساس درد در ناحیه تزریق مواج شوید. این موارد از رایج ترین عوارض بین بیماران است.

تزریق آنزیم زیر چشم نیازمند تخصص و دقت بسیار بالایی است. در صورتی که این کار توسط افراد مبتدی و غیر متخصص انجام شود، ممکن است عوارض زیادی را برای زیباجویان عزیز به دنبال داشته باشد.

اسيد هيالورونيک چیست؟

متخصصان زیبایی از این نوع آنزیم به منظور بهبود گودی زیر چشم استفاده می کنند. اسيد هيالورونيک دارای بیشترین کاربرد و استفاده در جوانسازی و رفع نسبى چین و چروک های زیر چشم است. 

رفع خط اشک نیز از دیگر مزیت های تزریق آنزیم اسيد هيالورونيک به شمار می رود. این نوع آنزیم از ماندگاری و دوام نسبتا خوبی برخوردار است، به گونه ای که برای ماندگاری آن می توان، یک بازه زمانی 9 الی 12 ماهه را در نظر گرفت. استفاده از این ماده بعد از تزریق باعث جوانسازی محل تزریق می شود، زیرا خاصیت کلاژن سازی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

اسيد هيالورونيک سه نقش اساسی و مهم را در پوست دارد:

  1. اسيد هيالورونيک در برابر آسیب‌های مكانيكى و شيميايى همچون يك بالشتك عمل می کند.
  2. این ماده به دلیل داشتن مكانيزم تركيب شدن با مولکول‌‌های آب باعث آبرسانی فوق العاده ای به پوست صورت می‌شود.
  3. از طرفی اسيد هيالورونيک مواد مغذى ضرورى را از خون به سلول‌ هاى پوستى منتقل می‌کند.

 

آنزیم هيالورونيك

افرادی که مجاز به تزریق اسيد هيالورونيک نیستند:

  • افرادی که دارای مشکل لختگی خون هستند نمی توانند اسيد هيالورونيك استفاده کنند.
  • فرد در ناحیه تزریق به هیچ وجه نباید دارای عفونت باشد.
  • افراد مبتلا به دیابت کنترل نشده هستند.
  • کسانی که در سیستم ایمنی خود دارای نقص هستند مجاز به تزریق این نوع اسید نیستند.

حتما، قبل از تزریق اسيد هيالورونيك بهتر است این علائم را به درستی بررسی کنید.

مراقبت های پس از تزریق آنزیم هیالورونیک اسید

  •  نوشیدن آب به مقدار بسیار زیاد و همچنین بعد از تزریق باید مقداری یخ را زیر چشم قرار دهید.
  • به هیچ وجه به محل تزریق فشار وارد نکنید، زیرا وارد شدن فشار باعث جابجایی مواد تزریقی می شود.
  • بعد از تزریق آنزیم زیر چشم نیز باید از مصرف آسپرین و ایبوپروفن به مدت حداقل 3 روز خودداری نمایید.
  • از نوشیدن الکل حداقل تا 24 ساعت بعد از تزریق آنزیم ممنوع می باشد. افرادی که این تزریق را انجام می دهند به هیچ وجه تا یک روز بعد از تزریق نباید از مشروبات الکلی استفاده نمایند.

موارد مراقبتی پس از تزریق آنزیم هیالورونیک

از آنجا که تزریق هیالورونیک اسید بهترین گزینه جهت رهایی از چروک و خطوط صورت و زیر چشم به شمار می آید، از اینرو برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است این تزریق را هر چند ماه یک بار تکرار کنید. در واقع این تکرار نقش بسیار مهمی در دستیابی به نتیجه مطلوب را دارد. با رعایت این نکات بعد از آنزیم هیالورونیک اسید می توانید از نتیجه نهایی کار آسوده خیال باشید.

 اگر مجبور به استفاده از این داروها هستید بهتر است با متخصص مشورت های لازم را انجام دهید. بعد از تزریق آنزیم زیر چشم لازم است یکسری نکات مهم را رعایت نمایید. انجام مشاوره پوست و مو توسط متخصصان کلینیک دکتر جعفری نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد. در واقع مشاوران این مرکز به خوبی شما را راهنمایی می کنند تا بعد از تزریق آنزیم زیر چشم با مشکلی مواجه نشوید.

مراقبت پس از تزریق هيالورونيك

 آنزیم هیالورونیداز و کاربرد آن

این نوع آنزیم معمولا به صورت طبیعی در بدن هر شخصی وجود داشته و باعث شکسته شدن و تخریب مولکول هیالورونیک اسید می شود. به نوعی می توان گفت هیالاز یک نوع پروتئین طراحی شده ژنتیکی می باشد. با استفاده از این نوع آنزیم به راحتی می توان گره های زیر جلدی را حل کرد. این نوع آنزیم اغلب همراه با مایعات توسط متخصص تزریق می گردد. همچنین با استفاده از هیالورونیداز می توان مقادیر بیش از حد پرکننده های پوستی را اصلاح نمود.

در گذشته متخصصان این آنزیم را  از منابع حیوانی ساخته اند، اما امروزه متخصصان و کارشناسان این ماده را در آزمایشگاه ها و از آلبومین انسانی به دست می آورند. از کاربردهای هیالورونیداز می توان به استفاده از آن در چشم پزشکی، پوست و زیبایی و کمک در بی حسی در موقع زایمان اشاره کرد. در واقع متخصصان از این ماده جهت سرعت بخشیدن به پراکندگی و ورود بافتی داروهای دیگری استفاده می کنند.

تزریق هیالورونیداز به منظور حذف پرکننده پوست بعد از ۲۴ ساعت اول نتایج خود را به خوبی نشان می دهد. یکی از عواملی که در نتیجه نهایی تزریق آنزیم زیر چشم تاثیر فوق العاده ای را دارد تخصص پزشک است. با انتخاب کلینیک پوست و مو دکتر جعفری بهترین کلینیک پوست و مو تهران مطمئن باشید که تزریق آنزیم زیر چشم به بهترین شکل انجام می شود.

عوارض هیالورونیداز 

هیالورونیداز به طور طبیعی در کلیه کبد و پوست ما وجود دارد. این آنزیم خواص دارویی زیادی دارد و تا حدی بدون عوارض است، مگر در موارد نادری که دچار علائم و حساسیت شوند.

تزریق آنزیم زیر چشم توسط متخصصان کلینیک پوست و مو دکتر جعفری

از آنجا که تزریق آنزیم زیر چشم به دانش و تخصص بالایی نیاز دارد، از اینرو برای انجام آن نمی توان به هر مرکز و کلینیکی اعتماد نمود. امروزه افراد و مراکز بی شماری در این زمینه فعالیت دارد، اما همه آنها از ویژگی های یک کلینیک خوب و قابل اعتماد برخوردار نیستند. اگر به دنبال بهترین کلینیک زیبایی در زعفرانیه هستید، کلینیک دکتر مسعود جعفری را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

تزریق آنزیم زیر چشم

مراجعه کنندگان نیز متناسب با نیاز و بودجه مالی خود روش متناسب را انتخاب خواهند کرد. متخصصان این مرکز از بهترین و با کیفیت ترین آنزیم ها جهت تزریق استفاده می کنند. مواد با کیفیت و تخصص بالای کادری پزشکی کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری باعث رضایت زیباجویان عزیز شده است.

تمامی خدمات مربوط به زیبایی از جمله تزریق آنزیم زیر چشم در این مرکز با قیمت بسیار مناسبی ارائه می شود. این مرکز رضایت زیباجویان را در اولویت کار خود قرار می دهد، چرا که برای زیبایی و سلامت مراجعه کنندگان خود ارزش خاصی قائل است. اگر به دنبال بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران، ژل، بوتاکس و انواع فیلر ها هستید این مرکز را به شما عزیزان پیشنهاد خواهیم کرد.

بنر کلینیک زیبایی دکتر جعفری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷