زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

بوتاکس ابرو در خانه (موثر ترین ترکیبات)

مجله آموزشی

بوتاکس ابرو در خانه (موثر ترین ترکیبات)

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

بوتاکس ابرو در خانه

بوتاکس ابرو در خانه (موثر ترین ترکیبات)

بوتاکس ابرو در خانه یکی از موارد جذابی است که در زمینه ی زیبایی میتواند کمک زیادی به افراد کند. تقریبا همه میدانیم که کلاژن ها یکی از عوامل جوانسازی پوست افراد هستند. پس یعنی اگر شخصی تمایلی به این موضوع نداره که با استفاده از بوتاکس پوستی صاف و شفاف داشته باشد، میتواند با استفاده از موادی که کار کلاژن سازی پوست را انجام می دهند، شفافیت را به پوست خود بازگرداند.

یکی از اعضای صورت که کاندیدای خوبی برای انجام عمل بوتاکس است، ابرو می باشد. ابروهایی کشیده و رو به بالا معمولا چهره را جذابتر و شادابتر نشان میدهند. در حالت عادی اگر کسی بخواهد میتواند با تزریق اندکی بوتاکس در قسمت پیشانی و ابرو، ابروهای خود را بوتاکس نمایند. بوتاکس ابرو در خانه چهره را بسیار زیبا و جذاب میکند و باعث می شود، چهره ی شما جوانتر به نظر بیاید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس به مقاله ی “مهم ترین نکات بوتاکس چیست؟” از همین سایت مراجعه نمایید.

بوتاکس ابرو در خانه

آیا میتوانیم بوتاکس ابرو در خانه را  انجام دهیم؟

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم، برای اینکه شما پوستی شفاف و برجسته داشته باشید، کافیست بتوانید کلاژن مورد نیاز پوست خود را تامین کنید. در این صورت پوست شما همیشه شفاف و جوان خواهد ماند. جوانسازی ابروها و بوتاکس ابرو در خانه به ابروها این کمک را می کند که بر اثر گذشت زمان، ابروها دچار افتادگی نشوند. چرا که وقتی ابرو دچار افتادگی می شود معمولا در پی افتادگی پلاک به وجود می آید و همین امر موجب می شود که چشم ها همیشه خسته به نظر بیایند. که با استفاده از بوتاکس ابرو در خانه این اتفاق نخواهد افتاد.

پس به این نتیجه رسیدیم که با استفاده مواد کلاژن ساز و استفاده ی آن ها به صورت ماسک، شما میتوانید بوتاکس ابر را به صورت خانگی انجام دهید. جالب است بدانید که نه تنها ابرو، بلکه میتوانید تمام قسمت های صورت خود را با استفاده از این مدل ماسک ها بوتاکس کنید.

بهترین روش لیفت و بوتاکس ابرو در خانه

یکی از کارهایی که با تزریق بر روی پوست صورت و بوتاکس ابرو در خانه انجام می شود معمولا از بین رفتن چین و چروک های روی صورت و بین پیشانی و خط های خنده است. اگر بخواهیم این مورد را به صورت طبیعی و با مواد طبیعی و دم دستی انجام دهیم، آب آناناس و آب لیمو یکی از بهترین گزینه ها خواهند بود.

دلیل اینکه این دو مورد یکی از موارد مورد تایید برای بوتاکس صورت از جمله بوتاکس ابرو در خانه هستند، این است که اسید سیتریک موجود در آب لیمو و همچنین آنزیم های موجود در آب آناناس همگی دارای آنزیم های تغذیه کننده پوست هستند که همین امر باعث می شود عمل بوتاکس ابرو در خانه به صورت طبیعی انجام شود.

برای بوتاکس ابرو در خانه با استفاده از موارد ذکر شده ، کافیست مقداری آب آناناس و آب لیمو را به کمی پنبه آغشته کنید و به صورت خود بمالید و بعد از چند دقیقه آبکشی نمایید. با تکرار این روال، کم کم تاثیر آن را دقیقا مانند بوتاکس ابرو مشاهده خواهید کرد.

ترکیب آب لیمو، روغن اسطوخدوس و روغن کرچک یکی دیگر از اثرگزار ترین مخلوط‌ها به شمار میرود که طرز تهیه آن به این شکل است که 1 تا 2 قاشق غذاخوری روغن کرچک و یک قاشق چای خوری آب لیمو یا چند قطره روغن اسطوخدوس را باهم مخلوط کرده و هنگام خابیدن به صورت دایره‌ای در ناحیه مدنظر مالش دهید و صبح آن روز با آب ولرم بشویید.

بوتاکس ابرو در خانه

کلاژن سازی پوست بطور طبیعی در خانه

گفتیم که یکی دیگر از راه های بوتاکس ابرو در خانه، کلاژن سازی برای پوست است. شما میتوانید با استفاده ماسک های مختلف کار بوتاکس ابرو در خانه را انجام دهید. ترکیب آب لیمو و شکر با یکدیگر میتواند یک ماسک کلاژن ساز بسیار مناسب برای بوتاکس پوست و بوتاکس ابرو در خانه باشد. این ماسک با لایه برداری سبک باعث می شود که سلول های مرده ی پوست از بین بروند و شما پوستی شفاف و سرحال داشته باشد.

همچنین یکی دیگر از مواردی که باعث کلاژن سازی پوست می شود و میتواند به صورت بوتاکس طبیعی عمل کند، استفاده از سرم ویتامین C می باشد. استعمال خارجی ویتامین C  بر روی صورت اثر مضر رادیکال های آزادرا از بین می برد و با کلاژن سازی باعث می شود که شما پوستی شفاف و سفت داشته باشد . همچنین استفاده از سرم ویتامین C باعث جوانسازی پوست شده و پوست شما را روشن تر میکند و اثرات پیری را بر روی پوست شما از بین می برد.

ماسک های دیگری نیز از مواد طبیعی می توانند مانند یک بوتاکس ابرو در خانه طبیعی عمل کنند که از جمله ی این ماسک ها میتوان به ماسک میوه های مختلف، ماسک پوره ی موز، ماسک آلوئه ورا، ماسک سبزیجات اشاره کرد.  همچنین ماساژ صورت با روغن ها طبیعی مانند روغن زیتون و یا روغن نارگیل نیز میتواند حال پوست شما را خوش کرده و باعث شود که شما پوستی شفاف و تمیز و جوان داشته باشید.

مزایا بوتاکس با استفاده مواد خانگی چیست؟

یکی از خوبی هایی که بوتاکس ابرو در خانه این است که با استفاده از ای

ن مواد، اثرات جانبی منفی مانند حرکت کردن ژل زیر پوست، کبودی و هزار مورد دیگر پیش نخواهد آمد. این مواد کاملا طبیعی هستند و در اطراف ما وجود دارند. بنابراین استفاده از این مواد، ازاد بوده و باعث ایجاد مضرات بوتاکس تزریقی نخواهند شد.

بوتاکس ابرو در خانه

ماندگاری بوتاکس ابرو در خانه چقدر خواهد بود؟

بوتاکس ها خانگی نیز مانند بوتاکس ها تزریقی دارای طول عمر طولانی نیستند. بوتاکس ها تزریقی با توجه به مشکلات پوستی و مقدار ژلی که به پوست شخص تزریق میشود، دارای طول عمری حدود سه ماه تا شش ماه هستند. یعنی بعد از این مدت، شخص باید به ترمیم و تزریق دوباره بوتاکس فکر کند.

بوتاکسهای خانگی نیز همین شرایط را دارند. استفاده ی مداوم این این مدل ماسک ها میتواند به گونه ای طبیعی پوست شما را ترمیم کند. اما به شرطی که از این ماسک ها به صورت مداوم بر روی صورت استفاده شود.

مواردی که به طور طبیعی به سلامت و شادابی پوست ما کمک میکنند

جدای بحث بوتاکس ابرو در خانه که به طور مفصل درباره ی آن صحبت کردیم، بد نیست این را هم بدانیم که با تغییر سبک زندگی خود و رعایت موارد مختلفی می توانیم، مواظبت از پوست خود را انجام داده و مانع پیری پوست خود شویم.

موارد مانند نوشیدن آب زیاد، رژیم غذایی سرشار از آنتی اکسیدان، استفاده از کرم های ضد آفتاب، ورزش و … همگی می توانند تاثیر زیادی در سلامت پوست ما داشته باشند. کافیست این موارد را رعایت کنیم تا بدون نیاز به هر گونه بوتاکس طبیعی و مصنوعی به زندگی خود ادامه دهیم. در نهایت در کنار رعایت این موارد، میتوانیم با بهره گیری کمی از بوتاکس طبیعی و مصنوعی زیبایی خود را چند برابر کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس ابرو و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی زعفرانیه دکتر مسعودد جعفری مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷