زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران

دکتر مسعود جعفری

دکتر مسعود جعفری متخصص و جراح پوست

کلینیک دکتر مسعود جعفری تحت نظر کادر مجرب شامل متخصصین فارغ التحصیل از دانشکده علوم پزشکی تهران و بهترین دانشگاه های پزشکی دنیا مشغول به فعالیت است. فیلرها و سایر مواد اولیه مصرفی در این مرکز از بهترین برندهای موجود در بازار ایران و حتی دنیا انتخاب شده اند. هدف نهایی کلینیک افزایش رضایت مراجعه کنندگان از ظاهرشان و القای حس مثبت و افزایش اعتماد به نفس در بین عزیزان می باشد. تمام فعالیت های این کلینیک توسط متخصص پوست و مو انجام می شود. رویکرد کلینیک تحت عنوان شعار کلینیک قابل توصیف است

آدرس: زعفرانیه – خیابان آصف (اعجازی) – جنب بانک ملت – طبقه ۲ پلاک ۳۷

شماره های تماس: ۲۲۴۳۹۰۹۴ – ۰۲۱۲۲۴۳۹۰۹۵ – ۰۲۱

با ما در ارتباط باشید

جهت دریافت مشاوره، از طریق راه های ارتباطی موجود یا فرم مشاوره با ما در تماس باشید.
بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران - دکتر مسعود جعفری

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران کسی است که با استفاده از یکسری روش های نوین بتواند زیبایی خاصی را در صورت فرد به صورت طبیعی ایجاد نمایید. همچنین از طریق این روش پزشک متخصص قادر است عیوب صورت را به بهترین شکل بر طرف ساخته و یک حالت قرینه را در صورت به وجود بیاورد. بهتر است بدانید زاویه صورت و فک یکی از معیارهایی است که در زیبایی صورت نقش بسیار مهمی دارد. امروزه افراد بسیاری با استفاده از تکنیک زاویه سازی زیبایی ظاهری خود را دو چندان نموده اند. این کار اگر توسط یک پزشک متخصص و حرفه ای انجام شود نتیجه بسیار مطلوبی را به دنبال دارد.

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران

بهترین کلینیک زاویه سازی صورت در تهران لازم است دارای یکسری معیارها و ویژگی های خاص و ویژه باشد. به روز بودن یکی از مهم ‌ترین ویژگی ‌های بهترین دکتر به شمار می آید. در واقع بهترین دکتر باید دائما در حال آموزش و یادگیری باشد. یک پزشک متخصص باید دارای اطلاعات کامل و بروزی در زمینه‌ زیبایی باشد. از دیگر ویژگی های بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران داشتن داشتن صداقت و تعهد حرفه ‌ای است. با این ویژگی زیباجویان عزیز با اطمینان و آسودگی خیال می توانند جهت کانتورینگ به پزشک مراجعه کنند. همچنین از دیگر فاکتورهایی که در تعیین صلاحیت بهترین دکتر نقش مهمی دارد داشتن گواهی بورد تخصصی است.

 این گواهی به نوعی نشان دهنده صلاحیت و توانایی‌ های پزشک می باشد. پزشکان فاقد گواهی بورد تخصصی صلاحیت انجام عمل را ندارند. همچنین بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران از شرایط فرد درک بسیار خوبی دارد. یک پزشک با دانش و تخصص خود باید بتواند یکسری تغییرات طبیعی و زیبا را در صورت زیباجوی عزیز ایجاد نماید. همچنین این متخصص باید برای زاویه سازی صورت از تزریق ژل و فیلرهای با کیفیت و مرغوب استفاده کند. استفاده از مواد نامرغوب عوارض جبران ناپذیری را برای بیمار به دنبال دارد.

بنر کلینیک زیبایی دکتر جعفری

بهترین کلینیک زاویه سازی صورت در تهران

با توجه به اینکه امروزه مراکز و کلینیک های متعددی اقدام به تزریق چربی و ژل جهت زاویه سازی صورت می کنند، از اینرو انتخاب یک مرکز معتبر و بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران کار ساده و آسانی نیست. در واقع به دلیل اینکه زاویه سازی یک اقدام ظریف و حساس است، از اینرو برای انجام آن نمی توان به هر مرکز و کلینیکی اعتماد کرد. به جرات می توان گفت بهترین کلینیک پوست و مو تهران و زاویه سازی صورت کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری است. این مرکز نام آشنا دارای یکسری ویژگی ها و قابلیت های خاص می باشد که آن را دیگر مراکز زیبایی متمایز می سازد. داشتن کادری مجرب و با اخلاق یکی از ویژگی های بارز  و مهم این مرکز به شمار می آید.

تمامی کارکنان این کلینیک در مواقع برخورد با زیباجویان عزیز تمام نکات اخلاقی را رعایت و برای آنها احترام خاصی قائل هستند. همچنین کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری از بهترین و حرفه ای ترین متخصصان جهت تزریق ژل و فیلر استفاده می کند. از دیگر ویژگی های این مرکز نام آشنا استفاده از مواد با کیفیت و دارای استاندارد است. موادی که متخصصان این مرکز برای زیباجویان عزیز استفاده می کنند همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین این مرکز دارای محیطی کاملا حرفه ای و بهداشتی است. با مراجعه به این مرکز می توانید از مشاوره پوست و مو که توسط بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران ارائه می شود بهره مند شوید. این مشاوره ها به افراد کمک می کنند تا دید بازتری مناسب ترین و بهترین انتخاب را داشته باشند.

بهترین کلینیک پوست و مو در زعفرانیه

کلینیک زاویه سازی صورت در تهران

کلینیک زاویه سازی صورت در تهران خدمات مختلفی را به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد. متخصصان این کلینیک باید قادر باشند مشکلات پوستی ناشی از پیری و افزایش سن را به بهترین شکل بر طرف سازند. بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران معمولا از روش های مختلفی همچون تزریق بوتاکس، تزریق چربی، فیلر، ژل، جراحی و … جهت زاویه سازی صورت استفاده می کند. دستیابی به بهترین نتیجه منوط بر مراجعه به بهترین مرکز است. متخصصان یک کلینیک معتبر باید بتوانند ناهنجاری های صورت شخص را با استفاده از روش های خاصی بر طرف سازند. پر نمودن خط لبخند یکی از خدمات ارائه شده توسط این کلینیک است. در این مرکز زیبایی نام آشنا متخصصان با استفاده از تزریق ژل لب و بوتاکس لب قادرند لب‌های زیباجویان را به بهترین شکل و به صورت طبیعی برجسته سازند. از دیگر خدماتی که توسط این متخصصان انجام می شود رفع عیوب چانه، فک و بینی است.

در این مرکز بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران با استفاده از تزریق کلاژن اقدام به جوانسازی پوست می‌کند. از دیگر خدمات ارائه شده توسط متخصصان این مرکز رفع گودی های عمیقی  است که بر اثر مشکلات پوستی مانند سالک و آکنه بر روی پوست صورت ایجاد شده‌اند. با انتخاب کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری آسوده خیال باشید که تمامی این خدمات به بهترین شکل ممکن انجام می شود. شعار این مرکز نام آشنا و با سابقه این است که اعتماد مراجعه کنندگان بهترین پشتوانه آنها است. این مرکز زیبایی به هیچ وجه جهت دریافت سود بیشتر سلامتی افراد را به خطر نمی اندازند. سلامت افراد برای این مرکز از جایگاه بالایی برخوردار است. کلینیک دکتر مسعود جعفری از بهترین برندها و بهترین متخصصان جهت زیبایی زیباجویان عزیز استفاده می‌کند.

عکس قبل و بعد زاویه سازی صورت

چه اقداماتی بعد از انجام این جراحی لازم است؟  

بهتر است بدانید مراقبت‌ های بعد از مدلینگ و کانتورینگ از جایگاه خاصی برخوردار هستند و نقش بسیار مهمی در نتیجه کار بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران دارند. دوری از انجام فعالیت بدنی شدید یکی از این نکات مهم است. همچنین به مدت دو هفته بعد از انجام جراحی نباید سیگار و الکل مصرف کرد. انجام دادن این مراقبت ها باعث بهبودی سریع و کوتاه تر شدن دوره نقاهت می شوند. بعد از عمل به هیچ وجه نباید بر روی صورت بخوابید.

میزان مهارت پزشک و تجهیزات کلینیک زیبایی در نتیجه کار تاثیر بسیار زیادی دارند. افرادی که تزریق چربی انجام می دهند لازم است داروهایی را که پزشک متخصص برای آنها تجویز می کنند به موقع مصرف نمایند. استفاده از کمپرس یخ نیز از دیگر راه های پیشنهادی به منظور جلوگیری از بروز کبودی در صورت است. تا چند ساعت بعد از تزریق چربی در تهران به هیچ وجه نباید سر خود را پایین بگیرید. استفاده از قرص ضد تبخال چند روز قبل از تزریق چربی باید فراموش نشود.

ضرورت انتخاب بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران

از آنجا که زاویه سازی یک عمل بسیار حساس می باشد، از اینرو نمی توان به هر پزشکی جهت انجام آن اعتماد کرد. یکی از راه های پیدا نمودن بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران تحقیق در رابطه مجوزها و گواهی ‌های تخصصی او است. بررسی نمونه کار‌های زیبایی متخصص از دیگر مواردی است که در انتخاب بهترین دکتر برای زاویه سازی صورت در تهران لازم است مورد توجه قرار گیرد. در واقع بهترین گزینه جهت تحقیق و بررسی کیفیت کاری پزشکان افرادی هستند که توسط پزشک متخصص تحت عمل زیبایی قرار گرفته‌ اند. با این تحقیق می توان تجربه کاری و میزان مهارت پزشک را مورد ارزیابی قرار داد. همچنین یک پزشک باید بتواند یک حالت قرینه را در صورت زیبا جو ایجاد کند. بهتر است بدانید حالت قرینه در زیبایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پزشک متخصص در روش‌های کانتورینگ باید بتواند بخش‌های نامتقارن صورت با دقت و ظرافت خاصی پر کند.

 بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران

انجام زاویه سازی با قیمت مناسب توسط بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران باید تمامی خدمات مربوط به زیبایی را با قیمت بسیار مناسب و به صرفه ای انجام دهد. با انتخاب کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری آسوده خیال باشید که تمامی خدمات ارائه شده با قیمت بسیار مناسبی انجام می شود. هزینه زاویه سازی صورت به عوامل و فاکتورهای متعددی بستگی دارد. یکی از این عوامل مهم و تاثیرگذار روش انتخابی جهت انجام زاویه سازی است. امروزه پزشکان متناسب با نیاز و بودجه مالی زیباجویان از روش های مختلفی جهت زاویه سازی صورت استفاده می کنند.

نوع فیلر و ژل از دیگر عواملی هستند که با قیمت تمام شده زاویه سازی ارتباط مستقیمی دارند. امروزه فیلرها و ژل ها دارای انواع مختلفی هستند، از اینرو از نظر قیمت دارای تفاوت با یکدیگر هستند. دستمزد پزشک و متخصص از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت زاویه سازی صورت به شمار می آید. بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران و در کلینیک دکتر مسعود جعفری با دانش و تخصص خود این کار را به بهترین شکل و با قیمت مناسبی انجام می دهد. با انتخاب این مرکز جای هیچ گونه نگرانی در رابطه با هزینه وجود ندارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

اشتراک گذاری با دیگران:

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

بخش نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷