زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

گلوله شدن بوتاکس

مجله آموزشی

گلوله شدن بوتاکس

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

گلوله شدن بوتاکس

گلوله شدن بوتاکس اغلب به علت تزریق بیش از حد بوتاکس به یک ناحیه به وجود می آید. باید در نظر داشت که این عارضه طی دو تا چهار هفته برطرف می شود ولی فرد ممکن است احساس ناخوشایندی را تجربه کند.

این اتفاق بسیار نادر است و معمولا از روی پوست قابل دیدن نیست. در بوتاکس و نحوه رقیق کردن آن به طور مستقیم با این عارضه ارتباط دارد. بیشتر داروهای بوتاکس خود به خود رقیق شده و توسط کمپانی پلمپ شده اند. همچنین می توان تا حد زیادی مطمئن بود که اگر به پزشک مجرب مراجعه کنید این عارضه را هرگز تجربه نخواهید کرد. ولی اگر تزریق اولتان است یا می خواهید از تمام عوارض بوتاکس اطلاع یابید خوب است گلوله شدن بوتاکس را نیز در نظر بگیرید.

علت گلوله شدن بوتاکس

معمولا گلوله شدن در مورد تزریق ژل بیشتر رخ می دهد که ممکن است حس ناهمواری را در زیر پوست ایجاد کند. به علت غلظت کمتر بوتاکس گلوله شدن بوتاکس در بیشتر موارد رخ نمی دهد. جهت آشنایی جامع با عوارض تزریق بوتاکس به مقاله ی “مهم ترین عوارض بوتاکس در دراز مدت” از همین سایت مراجعه نمایید.

نحوه نگهداری بوتاکس، نوع و کیفیت بوتاکس و تزریق به اندازه در مناطق دلخواه در گلوله شدن بوتاکس نقش دارند. حتما مقاله های دیگر ما راجب انواع بوتاکس را بخوانید و از پزشک در مورد نوع بوتاکسی که برای تزریق استفاده می شود بپرسید.

بعضی از افراد سودجو به علت قیمت پایینتر بوتاکس های غیر استاندارد اقدام به تزریق آن ها می کنند. به همین علت توصیه می شود حتما این تزریق را در مطب پزشک معتبر و مجرب انجام دهید و به یاد داشته باشید هیچ ارزانی بی دلیل نیست.

تزریق بوتاکس

 

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یک راه سریع، موقت، راحت و با هزینه مناسب برای کاهش چروک و پیشگیری از ایجاد چروک های جدید است. در این روش درمانی از سم باکتری به نام بوتولینوم برای فلج کردن موقت عضلات استفاده می شود. از آن جا که این توکسین رقیق می شود برای استفاده های زیبایی و درمانی بی خطر است و توسط FDA تائید شده است.

اطلاعات بیشتر از :”مهم ترین نکات بوتاکس چیست؟”

عوارض گلوله شدن بوتاکس

تزریق بوتاکس وقتی توسط پزشک باتجربه انجام شود نسبتاً بی خطر است. اما از عوارض جانبی و  احتمالی که ممکن است بروز دهند، عبارتند از:

  • درد ، تورم یا کبودی در محل تزریق
  • سردرد یا علائم شبیه آنفولانزا
  • افتادگی پلک یا ابرو
  • لبخند کج
  • خشکی چشم یا اشک ریختن بیش از حد

اگرچه بسیار بعید است ، اما ممکن است سم تزریق در بدن شما پخش شود. در صورت مشاهده هر یک از این عوارض چند ساعت تا چند هفته پس از دریافت بوتاکس ، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید:

  • ضعف عضلانی
  • مشکلات بینایی
  • مشکل در صحبت کردن یا بلعیدن
  • مشکلات تنفسی
  • از دست دادن کنترل مثانه

با این که در عوارض فوق گلوله شدن بوتاکس را نمی بینیم و از عوارض بسیار نادر تزریق بوتاکس است ولی ممکن است بعضی افراد گلوله شدن بوتاکس را تجربه کنند.

گلوله شدن بوتاکس در پیشانی

جمع بندی

در نتیجه گلوله شدن بوتاکس یک عارضه جانبی بسیار غیر متداول است و به نوع بوتاکس و مهارت پزشک ارتباط دارد. بنابراین با پرس و جو و انتخاب پزشک مجرب می توانید از گلوله شدن بوتاکس و دیگر عوارض این چنینی در امان باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک زیبایی در زعفرانیه مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 3.5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷