زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه مزوتراپی پوست و مو

مجله آموزشی

هزینه مزوتراپی پوست و مو

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه مزوتراپی - کلینیک زیبایی دکتر جعفری

هزینه مزوتراپی پوست و مو

هزینه مزوتراپی صورت چقدر است؟

امروزه مزوتراپی به عنوان جوانسازی یا بیورویتالیزاسیون شناخته می شود. مزوتراپی روشی است که با استفاده از محلول های مولتی ویتامین به جوان شدن پوست صورت کمک می کند.

قیمت مزوتراپی متفاوت خواهد بود و به اندازه منطقه تحت درمان و مقدار محصول استفاده شده بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه مزوتراپی مو در مقایسه با مزوتراپی صورت بیشتر است، زیرا نیاز به تکنیک ها و کوکتل های مختلف دارد. در نتیجه هزینه مزوتراپی برای هر بیمار متفاوت خواهد بود.

قیمت مزوتراپی:

هزینه مزوتراپی صورت را نمی توان به صورت قطعی اعلام کرد زیرا قیمت مزوتراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری، مطابق با شرایطی که دارید مشاوره پوست و مو دریافت کنید. و از قیمت دقیق مزوتراپی آگاه شوید.

بنر کلینیک زیبایی دکتر جعفری

مزوتراپی صورت چیست؟

پیری یک فرآیند پیچیده و چند عاملی است که بر هر عضو بدن از جمله پوست صورت تاثیر می ‌گذارد. از نظر بالینی، پوست سالخورده نازک، خشک و رنگ پریده با چین و چروک‌ های قابل مشاهده و کاهش خاصیت ارتجاعی مشخص می‌ شود. تغییرات بافت ‌شناسی مرتبط با افزایش سن در پوست شامل تجمع مواد الاستیک در پاپیلاری و درم میانی، فرآیندی به نام الاستوز خورشیدی، و تغییرات کمی در کلاژن است که در کاهش بیوسنتز و محتوا منعکس می‌شود.

مزوتراپی، یکی از روش‌ هایی است که اخیرا برای جوان ‌سازی و شادابی پوست استفاده می‌شود. این روش شامل تزریق غیر تهاجمی ویتامین‌ ها، آنزیم‌ ها، هورمون ‌ها، اسید هیالورونیک و عصاره‌ های گیاهی طبیعی است. در پوست برای تحریک توانایی بیوسنتزی فیبروبلاست ها و تسهیل تعامل بین سلول ها و افزایش تولید کلاژن و الاستین در نظر گرفته شده است.

 کلینیک زیبایی زعفرانیه  یعنی کلینیک دکتر جعفری مزوتراپی صورت را با دستگاه های روز دنیا انجام می دهد.

نحوه مزوتراپی صورت:

تزریق مزوتراپی یک روش با حداقل درد است و نیازی به بیهوشی ندارد. قبل از درمان، ناحیه اطراف چشم در دو طرف صورت (ناحیه درمان) مشخص می شود. محلول های استریل مورد استفاده برای تزریق از کوکتل یک محلول مولتی ویتامین و اسید هیالورونیک غیر متقاطع و با ویسکوزیته بالا تشکیل شده است که در دو ویال جداگانه در یک کیت بسته بندی شده ارائه می شود.

 اولین ویال حاوی 4 میلی لیتر هیالورونیک اسید غیر متقاطع با منشا بیوتکنولوژیکی 1 درصد و آب برای آماده سازی تزریقی است. ویال دوم حاوی 10 میلی لیتر محلول مولتی ویتامین رتینول 10000 واحد بین المللی (5.5 میلی گرم)، تیامین 4 میلی گرم، ریبوفلاوین 0.6 میلی گرم، نیکوتین آمید 20 میلی گرم، دکسپانتنول 8 میلی گرم، پیریدوکسین 4 میلی گرم، اسید اسکوربیک 100 میلی گرم U200 میلی گرم، 20 میلی گرم U. توکوفرول 4 میلی گرم، Solutol HS 15.52 میلی گرم و آب برای آماده سازی تزریقی است. مواد در یخچال نگهداری می ‌شوند، بلافاصله قبل از تزریق مخلوط می ‌شوند و به سرنگ‌ های 1 میلی ‌لیتری منتقل می ‌شوند تا ویسکوزیته بالای هیالورونیک اسید را در خود جای دهد.

 برای هر فرد، مواد تزریقی تهیه و به صورت سوسپانسیون رقیق شده محلول مولتی ویتامین برای تزریق و اسید هیالورونیک بدون پیوند متقاطع و ویسکوزیته بالا به نسبت 1 به 9 مخلوط می شود.

فرآیند تزریق با استفاده از تفنگ مزوسیستم که توسط یک ریز پردازنده با هشت برنامه تزریق مختلف کنترل می‌ شود، انجام می شود. تفنگ کنترل خودکار سرنگ را حفظ می کند و اجازه می دهد عمق و دوز تزریق به صورت الکترونیکی تنظیم شود. تفنگ در زاویه 60 درجه نسبت به سطح پوست قرار می گیرد. در هر تزریق، تقریبا 0.01 میلی ‌لیتر از محلول در عمق 2 میلی‌ متری با استفاده از تکنیک nappage در جهت افقی به پوست تزریق می شود. مقدار کل محلول تزریق شده در هر جلسه در دو طرف صورت 2 میلی لیتر است.

وضعیت بالینی پوست از نظر چین و چروک، سفتی و بافت فرد، توسط دو متخصص پوست و دو ناظر مستقل قبل از درمان و سه و شش ماه پس از شروع درمان ارزیابی و ارزیابی می شود. درجه بندی بر اساس یک مقیاس 5 درجه ای است که در آن بهبود به عنوان هیچ (0%)، خفیف (1-25%)، متوسط ​​(26-50%)، خوب (51-75%) یا خیلی خوب (76) رتبه بندی می شود.

بیوپسی پانچ (3 میلی متر) از پوست صورت (محل درمان) در ابتدا، در پایان درمان و سه ماه پس از درمان گرفته شد. نمونه‌ برداری‌ های به‌ دست‌ آمده پس از درمان از محلی نزدیک به بیوپسی‌ های قبل از درمان گرفته می شود. بافت ها در فرمالین 10 درصد بافر ثابت می شوند، در پارافین جاسازی شده و به بخش هایی به ضخامت 5 میکرومتر برش داده می شود. تمام ارزیابی‌ های بافت‌ شناسی و رنگ ‌آمیزی در بخش پوست و زیست‌ شناسی پوست، انجام می شود.

هزینه مزوتراپی

نتایج بعد از مزوتراپی:

مزوتراپی را می توان بر روی صورت اعمال کرد تا از علائم پیری جلوگیری کرده و آن را درمان کرد.

با مزوتراپی درخششی طبیعی به ارمغان می آید که چشم همه را به خود جلب می کند. این درمان، ترکیب خاصی از مواد مغذی مانند اسید هیالورونیک، ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه را برای پوست فراهم می کند تا ظاهر آن را به میزان قابل توجهی تقویت کند.

در نتیجه، صورت شما حالت ارتجاعی، شکل و درخشندگی طبیعی خود را به دست می آورد. از آنجایی که این درمان غیر تهاجمی مواد طبیعی مورد نیاز پوست برای آبرسانی مجدد و ترمیم عیوب را پر می کند، نتایج سریع و طولانی مدت است. همچنین سعی کنید برای دریافت نتایج بهتر و نداشتن عوارض از بهترین دکتر مزوتراپی در تهران برای انجام این کار استفاده کنید.

مزوتراپی صورت یک گزینه عالی برای زنان و مردان در هر سنی است که به دنبال بازگرداندن سلامت و ظاهر صورت و گردن خود هستند.

مزوتراپی ریزش مو چیست؟

آیا دوست دارید بدون جراحی مو های ضخیم تر، قوی تر و زیباتر داشته باشید؟ آیا شما علاقه مند به حفظ مو های خود، و رشد مجدد مو های نازک خود هستید؟

مزوتراپی ریزش مو Revive Clinic یک راه حل غیر جراحی بسیار موثر برای ریزش مو است و می تواند به افزایش ضخامت و حالت موهای نازک و کدر کمک کند. همچنین برای گرفتن نتیجه بهتر از کاشت مو میتوانید از مزوتراپی بعد از کاشت مو استفاده کنید.

مزوتراپی یک روش درمانی است که فرآیند های بازسازی طبیعی را تحریک می کند. این روشی برای درمان اختلالات پوستی مختلف با قرار دادن دوزهای کمی از مواد دارویی به طور مستقیم در ناحیه مورد نظر است.

قرار گرفتن طولانی مدت در معرض عوامل محیطی مضر، استرس، سیگار کشیدن، مواد مخدر و تابش خورشیدی باعث تغییرات نامطلوب مو می شود. مزوتراپی امکان معکوس یا توقف بسیاری از تغییرات نامطلوب را فراهم می کند و جز ارزشمندی از دارو های ضد پیری است.

مزوتراپی ریزش مو شامل وارد کردن سطحی مواد به پوست سر است که باعث تحریک رشد و جلوگیری از ریزش مو می شود. (عمدتا داروهای ضد التهاب، ویتامین ها و مواد مغذی) دارو ها به صورت فردی انتخاب می شوند تا نیاز های بیمار را برآورده کنند.

مزوتراپی پوست سر به ویژه برای افرادی که از ریزش مو و آلوپسی رنج می برند توصیه می شود. ریزش موی بیش از حد اغلب مشکل مردان و زنان است. خانم ها زودتر  از مردان با این مشکل دست و پنجه نرم کنند و اولین نشانه های طاسی را در خود تشخیص می دهند. اثربخشی درمان در مورد زنان رضایت بخش است، اما گاهی اوقات تا چند ماه طول می کشد تا نتایج رضایت بخش مشاهده شود.

مزوتراپی پوست سر نیز ممکن است به عنوان درمان پیشگیرانه انجام شود.

مزوتراپی ریزش مو Revive در Revive Clinic را می توان با SkinPen Microneedling یا با فناوری Microchanneling انجام داد.

دستگاه Microchanneling Technology جایگزینی برای میکرونیدلینگ است که از 20 سوزن میکروسکوپی استفاده می کند که قطر آن ها کمتر از اندازه یک مو است.

این سوزن ها از طلای 24 عیار ساخته شده اند، تو خالی هستند و به یک بطری کوچک متصل می شوند که حاوی یک کوکتل سفارشی است که نیازهای هر بیمار را برطرف می کند.

از آنجایی که سوزن ها توخالی هستند، کوکتل ریزش مو در طول درمان مستقیما به پوست سر تزریق می شود. پلاسمای غنی از پلاکت (PRP که از فاکتورهای رشد خود بیمار به دست می‌آید) را می‌ توان با فناوری میکروکانلینگ نیز انجام داد.

هزینه مزوتراپی مو

هزینه مزوتراپی مو:

مزوتراپی یک درمان جایگزین است که با کاهش ریزش مو، تقویت رشد مو و کند کردن طاسی با الگوی مردانه به درمان طاسی در مردان و زنان کمک می کند. مزوتراپی مو فرآیندی است که پروتئین ها، ویتامین ها و سایر سطوح مواد مغذی و عوامل رشد را در پوست سر بیمار مبتلا به طاسی تنظیم می کند. این کار به صورت تزریقی با کمترین درد، تقویت کننده های مواد مغذی در پوست سر با کمک تفنگ تزریق برای کمک به تغذیه و آبرسانی پوست سر انجام می شود.

این همچنین شامل شروع متابولیسم سلولی، از بین بردن عفونت‌ ها و تقویت و تسریع رشد مو، بهبود گردش خون در پوست سر و تقویت و احیای فولیکول ‌های مو برای کمک به ایجاد تار های متراکم، حجیم، قوی، بلند و سالم است.

معمولا حداقل 10 جلسه برای تحریک رشد مو لازم است. توصیه می کنیم با یک دوره درمان فشرده هر 2 هفته برای 2-3 ماه اول شروع کنید. سپس دفعات آن به تدریج کاهش می یابد و نتایج جوانسازی مو پس از 2-3 ماه آشکار می شود. برای حفظ نتایج به طور کلی هر 2 تا 3 ماه یک بار به درمان های نگهدارنده نیاز است.

هزینه مزوتراپی مو نیز به مواردی از جمله مقدار ناحیه درمان بستگی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از بهترین مواد مزوتراپی پوست به بهترین کلینیک پوست و مو در تهران یعنی کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷