زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

عوامل تعیین کننده هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) چیست؟

مجله آموزشی

عوامل تعیین کننده هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) چیست؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

عوامل تعیین کننده هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) چیست؟

هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی)

هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) است. در واقع بلفاروپلاستی یکی از روش ها جراحی پلک و از عمل های زیبایی محسوب می شود. از این رو افرادی که دچار افتادگی پلک و یا پف غیر طبیعی در هر دو طرف پلک هستند می توانند از جراحی زیبایی بلفاروپلاستی بهره بگیرند چرا که این روش برای درمان این مشکلات بسیار مناسب است.

در واقع افتادگی و شل شدگی پلک به دلایل مختلفی مثل افزایش سن در افراد ایجاد می شود. افزایش سن سبب می شود تولید کلاژن و الاستین در پوست کاهش یابد و به همین دلیل شادابی و طراوت و جوانی کم می شود و همچنین خاصیت ارتجاعی و ضخامت پوست نیز تغییر می کند. این مسائل سبب می شود چین و چروک ها و شل شدگی های پوست به مرور نمایان شود. کاهش خاصیت ارتجاعی سبب می شود عضله پلک توان نگهداری بافت چربی زیر پلک را نداشته باشد در نتیجه این چربی ها به زیر پوست تراوش می کند و در نهایت سبب ایجاد پف پلک های بالایی و پایینی می شود.

هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی)

طبیعتا امروزه افراد زیادی درگیر این مشکل هستند و به همین دلیل به دنبال راهی ایمن و کم خطر برای درمان افتادگی و شل شدگی پلک هستند. جراحی پلک به روش بلفاروپلاستی یکی از بهترین و مناسب ترین روش های درمان این مشکل است. یکی از سوالات خواهان این جراحی زیبایی هستند در مورد هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) است. حال اگر شما نیز علاقه مند به انجام این عمل هستید و می خواهید در مورد هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) اطلاعات لازم را کسب کنید باید بدانید هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله این عوامل می توان به تجربه جراح و متخصص پوست و مو، محل و مکان و کلینیک پوست و مو مورد نظر برای انجام عمل، نتایج تضمین شده و به دست آمده و همچنین نتایجی که بیمار از این عمل انتظار داشت اشاره کرد.

به دلیل رایج شدن این عمل ما نیز موضوع این مطلب خود را به هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) اختصاص دادیم. حال اگر علاقه دارید اطلاعات خود را در مورد هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) افزایش دهید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) چقدر است؟

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم بلفاروپلاستی نوعی جراحی پلک و یکی از رایج ترین عمل های زیبایی است لذا امروزه افرادی که با مشکل افتادگی و شل شدگی پلک مواجه شده اند و به دنبال زیبایی و جوان سازی پوست خود هستند این عمل، بهترین و مناسب ترین گزینه است. از این رو بسیاری از افراد بعد از اینکه تصمیم به انجام این عمل گرفتند اولین سوالی که ذهنشان را درگیر می کند هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) است. در واقع این افراد می خواهند بدانند بابت این جراحی چه هزینه ای باید بپردازند.

هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی)

در این راستا باید بدانید که عوامل متعددی تعیین کننده هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) است. از جمله این عوامل می توان به هزینه خود جراح، محل انجام عمل، اقدامات پاراکلینیکی، مدت زمان بستری، بیهوشی عمومی و مواردی از این قبیل اشاره کرد. برای تشریح کامل هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) در ادامه همراه باشید.

عوامل تعیین کننده هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی)

تا این قسمت از مطلب توضیح دادیم که عوامل متعددی بر هزینه نهایی جراحی پلک به روش بلفاروپلاستی تاثیر می گذارد که سبب می شود هزینه جراحی پلک به این روش متغیر باشد. لذا لازم به ذکر است بدانید هزینه جراحی پلک که سبب رفع پف و افتادگی پلک می شود در تمام کلینیک ها و نزد تمام تخصصان یکسان نیست. علاوه بر این باید بدانید که امکان دارد هزینه عمل جراحی پلک بلفاروپلاستی دو بیمار در یک کلینیک با هم متفاوت باشد. از جمله عواملی که سبب می شود هزینه نهایی این جراحی متغیر باشد و در واقع تعیین کننده هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) است عبارتند از:

موقعیت کلینیک:

یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) موقعیت و مکان جراحی و کلینیک مورد نظر است. چرا که باید گفت هزینه انجام این نوع عمل زیبایی در تمام کلینیک ها یکسان نمی باشد. از آنجایی که هزینه زندگی در هر منطقه جغرافیایی متفاوت است لذا این تفاوت قیمت و هزینه ها بر تعرفه تمام خدمات از جمله خدمات جراحی زیبای در منطقه خاص تاثیر می گذارد. لذا اگر می خواهید از هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) با خبر شوید باید بدانید که این موضوع در ابتدا به کلینیک انتخابی شما بستگی دارد.

هزینه جراح:

فاکتور بعدی که بر هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) تاثیر می گذارد هزینه جراح است. در واقع هر چه جراح ماهرتر و مجرب تر و کاربلدتر باشد بیماران بیشتری به آن مراجعه می کنند و طبیعتا این جراحان هزینه بیشتری دریافت می کنند. از این رو انجام جراحی پلک نزد این متخصصان هزینه بالاتری دارد. نکته قابل تذکر در این زمان این است که در زمان انتخاب پزشک جراح برای جراحی پلک سعی کنید جراحی انتخاب کنید که فوق تخصص و یا متخصص جراحی در جراحی پلک و زیبایی باشد. چرا که این نوع جراحی ها دارای برخی عوارض عمومی هستند و بهتر است که این جراحی توسط متخصصان و یا فوق متخصص انجام شود تا بتوانند این عوارض را کنترل کنند.

هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی)

هزینه های اتاق عمل:

از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت جراحی پلک، هزینه های اتاق عمل و تجهیزات جراحی است. از این رو هزینه جراحی در یک کلینیک معتبر و مدرن به طبع بیشتر از کلینیک های معمولی است. چرا که کلینیک های مدرن مجهز به جدیدترین و به روزترین و پیشرفته ترین تجهیزات و تکنولوژی ها و مجرب ترین پرسنل و خدمات و همچنین وسایل و تجهیزات رفاهی مختلف هستند که داشتن این امکانات سبب شد هزینه عمل در این کلینیک ها با کلینیک های معمولی و متوسط یکسان نباشد.

گستردگی جراحی:

از مهم ترین عواملی که بر هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی) تاثیر می گذارد پیچیدگی عمل زیبایی و همچنین مدت زمانی است که جراح برای انجام آن تخمین زده است. گاهی این جراحی ها همراه چند عمل دیگر هستند مثلا جراح متخصص علاوه بر اینکه جراحی زیبایی پلک را انجام می دهد ناهنجاری‌ های عملکردی را نیز اصلاح می کند. لازم به ذکر است بدانید جراحی پلک به روش بلفاروپلاستی در برخی موارد همراه با عمل های زیبایی دیگری مثل لیفت ابرو و پیشانی انجام می شود.

هزینه های جانبی:

از دیگر عوامل تعیین کننده جراحی زیبایی پلک، هزینه های جانبی مثل هزینه های آزمایش، داروهای تجویز شده و ویزیت هایی که بعد عمل انجام می شود می باشد. لذا با دانستن این موارد، بیمار می تواند با برآورد قیمت، آگاهانه و متناسب با بودجه خود برای انجام این عمل تصمیم بگیرد.

هزینه جراحی پلک ( بلفاروپلاستی)

جمع بندی

در واقع جراحی زیبایی پلک به روش بلفاروپلاستی یکی از رایج ترین عمل های زیبایی است که عوامل مختلفی اعم از هزینه جراح، موقعیت کلینیک، هزینه های اتاق عمل، گستردگی جراحی و هزینه های جانبی بر قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷