زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است

مجله آموزشی

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است

لیزر موهای زائد از روش های رایج و دائمی رفع موهای زائد به شمار می رود که بسیار پرطرفدار است. اما قبل از در نظر گرفتن این درمان اولین چیزی که ذهن افراد را مشغول می کند هزینه لیزر موهای زائد است. در این مقاله قصد داریم هزینه لیزر موهای زائد، عوامل موثر بر هزینه لیزر موهای زائد و مقایسه هزینه لیزر موهای زائد نسبت به دیگر روش های رفع موهای زائد بپردازیم.

هزینه ی لیزر موهای زائد

عوامل موثر بر هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد به طور معمول به مواردی مثل بزرگی ناحیه درمان در نظر گرفته می شود، دستگاهی که ازآن استفاده می شود، کلینیک و پزشک مورد نظر دارد. علاوه بر این مورد بعضی کلینیک ها جنسیت را نیز جز موارد تاثیر گذار در قیمت می دانند. عوامل موثر بر هزینه لیزر موهای زائد را یک به یک بررسی می کنیم:

ناحیه درمان

افراد مختلف نیازهای متفاوتی دارند. ممکن است بعضی افراد دست های پر مویی نداشته باشند، بعضی افراد فقط برای ناحیه خاصی مراجعه کنند و بعضی افراد نیز به لیزر کامل بدن(فول بادی) نیاز داشته باشند. انتخاب ناحیه درمان در لیزر موهای زائد کاملا بر عهده مراجعه کننده است.

نواحی لیزر مو

نواحی درمان شامل:

  • زیر بغل
  • صورت
  • پشت لب، چانه، گونه
  • بیکینی کامل و خط بیکینی
  • کل باسن
  • ساعد، بازو و دست کامل
  • نیم تنه جلو و پشت
  • شکم کامل و خط ناف
  • گودی کمر و پشت
  • پاها، زانو، ساق، ران
  • دور سینه، بین سینه

معمولا پکیج هایی در هر کلینیک ارائه می شود که به افراد کمک کند نواحی مورد نظر را با هم درمان کنند و از مزایای قیمت مناسب تر بهره مند شوند. مثلا در نظر بگیرید شخصی برای لیزر پا مراجعه می کند و متوجه اختلاف کم لیزر پا با پکیج لیزر پا و بیکینی می شود و ممکن است فرد با این که احساس نیاز به لیزر بیکینی نمی کرد جذب این پکیج شود و آن را اقتصادی تلقی کند.

شما می توانید پیش از مراجعه به کلینیک از جدول هزینه لیزر پوست آگاه شوید و طبق نیاز خود پکیج مناسبی را انتخاب کنید.

دستگاه مورد استفاده

دستگاه های مختلف از تکنولوژی های متفاوتی استفاده می کنند تا با بیشترین قدرت موهای زائد را از بین ببرند. رنگ مو و جنس پوست ممکن است در انتخاب دستگاه موثر باشد. دستگاه های جدیدتر موثر تر و بالطبع گرانتر هستند. چند مورد از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد را معرفی می کنیم:

لیزر الکساندریت

این لیزر یکی از موثرترین دستگاه های حال حاضر است و بیشترین تاثیر ان در موهای نازک و پوست های روشن مشاهده شده است. برای افراد با پوست های تیره ممکن است باعث لک پوستی شود و تاثیر کمتری در حذف موهای زائد دارد. بین انواع مختلف دستگاه الکساندرین نوع کندلا ساخت شرکت آمریکایی است که هزینه لیزر موهای زائد را تحت تاثیر قرار می دهد.

دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر دیود

به علت تابش سریع این دستگاه ها سرعت جلسات بالاتر می رود. عوارض جانبی درمان با این لیزر بیشتر است ولی با اختلاف کمتری موثر از دیگر دستگاه ها است. به علت تابش سریع این دستگاه میزان درد بیشتر خواهد بود.

لیزر دکا

این دستگاه از ترکیب موج لیزر الکساندریت و لیزر ان دی یانگ بهره برده است و دستگاه جدیدی به شمار می رود که ممکن است همه کلینیک ها به آن مجهز نباشند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر ان دی یانگ

این لیزر برای همه افراد مناسب است اما برای افراد با پوست تیره محبوبیت و استفاده بیشتری دارد و به علت تابش های کمتر و طول موج بالا، یک روش درمانی سریع است.

کلینیک و پزشک مورد نظر

معمولا پزشک نقشی در لیزر بدن ندارد و اپراتور لیزر است که کار لیزر بدن را انجام می دهد. پزشک در انتخاب دستگاه مناسب برای پوست شما نقش دارد. تجرب و مهارت اپراتور، تجربه و مهرات پزشک و البته منطقه و شهری که کلینیک در آن قرار دارد می تواند روی قیمت ها موثر باشد.

بهترین مرکز لیزر

توصیه ما به شما این است که از چندین کلینیک معتبر در مورد قیمت ها سوال کنید، به طور واضح نواحی درمان خود را مشخص کنید و در نهایت پکیج مناسب خود را انتخاب کنید.

تعداد جلسات درمانی

این نکته را در نظر بگیرید که شما به شش تا ده جلسه درمانی نیاز دارید تا لیزر موهای زائد موثر باشد. بنابراین برای دوره های بعد برنامه ریزی کنید و مرتبا سر زمان مناسب مراجعه کنید زیرا عقب انداخت یک جلسه ممکن است کل درمان را مختل کند و هزینه ها را بیشتر کند.

مقایسه هزینه لیزر موهای زائد با دیگر روش های حذف موهای زائد

لیزر موهای زائد ممکن است نسبت به دیگر روش های درمانی مانند اپیلاسیون، شیو کردن یا کرم های موبر گران تر باشد. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که لیزر موهای زائد به 6 تا 10 جلسه درمانی نیاز دارد تا شما را یک عمر بی نیاز از روش های دیگر کند در حالی که دیگر روش ها باید تا آخر عمر در دوره های زمانی کوتاه تکرار شوند. در نتیجه اگر جلسات خود را سر زمان مناسب و با جدیت پیگیری کنید قطعا لیزر موهای زائد به صرفه خواهد بود.

هزینه ی لیزر موهای زائد

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزرموهای زائد بهمتخصص پوست و مو و کلینیک پوست و مو و و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.  

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷