زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه ی انجام میکرونیدلینگ چقدر است؟| دکتر مسعود جعفری

مجله آموزشی

هزینه ی انجام میکرونیدلینگ چقدر است؟| دکتر مسعود جعفری

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه میکرونیدلینگ

هزینه ی انجام میکرونیدلینگ چقدر است؟| دکتر مسعود جعفری

هزینه میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یک روش سودمند درمان است که موجب تحریک ترشح کلاژن در پوست می شود و در درمان مشکلات پوستی مثل آکنه اسکار و ترک های پوستی کاربرد دارد. یکی از مهم ترین مسائلی که در مورد میکرونیدلینگ سوال برانگیز است هزینه میکرونیدلینگ است. در این مقاله به پارامترهای مهم تاثیر گذار در هزینه میکرونیدلینگ اشاره خواهد شد. جهت کسب اطلاعات مهم در مورد میکرونیدلینگ به مقاله “نکات طلایی میکرونیدلینگ در جوانسازی پوست” در همین سایت مراجعه کنید.

هزینه میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یک روش زیبایی محسوب می شود و به همین علت تخت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. بعضی کلینیک ها ممکن است برای پرداخت اقساطی برنامه ریزی کنند ولی اکثر کلینیک ها این طور نخواهند بود. به همین علت ما مواردی را که موجب قیمت گذاری میکرونیدلینگ است را بررسی خواهیم کرد. پس از بررسی موارد موثر یک قیمت نسبی ارائه خواهیم داد.

عوامل تأثیرگذار در هزینه میکرونیدلینگ چیست؟

1-تعداد جلسات و تکنسین:

این روش درمانی نیاز مستقیم به نظارت پزشک ندارد و می تواند برای کاهش هزینه ها توسط تکنسین انجام پذیرد. اما در نظر داشته باشید که میکرونیدلینگ یک درمان یک جلسه ای نیست. شما به سه تا شش جلسه درمان با فواصل دو تا شش هفته ای نیاز دارید. این تعداد جلسات که با توجه به نتیجه که می خواهید بدست می آید در هزینه میکرونیدلینگ تأثیر ویژه ای خواهد داشت.

2- سرم های ویژه:

هزینه میکرونیدلینگ

اگر میکرونیدلینگ با سرم های ویژه مثل هیالورونیک اسید به طور همزمان استفاده شود خواص ضد پیری و هم چنین بهبود بیشتر چروک را به همراه خواهد داشت. البته اضافه شدن این سرم کمی قیمت درمان را متاثر خواهد کرد و افزایش خواهد داد. البته بعضی کلینیک ها کلا این درمان را با میکرونیدلینگ به صورت ترکیبی ارائه می دهند که در جلسه مشاوره می توانید در مورد این موضوع اطلاعات کسب کنید. معمولا سه درمان با فاصله چند هفته پیشنهاد می شود.

3-امواج رادیویی:

هزینه میکرونیدلینگ

در این روش از امواج الکترومغناطیس برای درمان اسکارها استفاده می شود. بیشتر افراد به چهار جلسه با این روش نیاز دارند که با فاصله شش هفته از هم قرار گرفته باشد. معمولا روش های درمانی اسکار گران قیمتند و امواج مغناطیسی در ترکیب با میکرونیدلینگ نیز موجب افزایش قیمت می شوند.

4- پلاسمای غنی از پلاکت:

 

هزینه میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ می تواند با درمانهایی از جمله PRP که همان تزریق سرم است نیز همراه شود. PRP پوست را تحریک می کند تا کشیده و تنگ شود. از این درمان بر اسکار ها و دیگر علائم پیری بهره می برند. نیاز به سه تا شش جلسه درمانی با فواصل چند هفته می باشد و هزینه میکرونیدلینگ افزایش می یابد ولی نه به اندازه امواج مغناطیسی.

5-منطقه تحت درمان:

منطقه ای که می خواهید درمان نمایید و مشکلی که شامل می شود نیز در قیمت درمان نقش خواهد داشت. به خصوص اگر درمان شما همراه با  PRP یا سرم های ویژه همراه باشد. زیرا منطقه بزرگتر یعنی زمان و محصول بیشتر و این میزان بیشتر محصولات در قیمت تاثیر گذار است.

هزینه میکرونیدلینگ

معمولا درمان های صورت ارزان تر هستند و می توانند موارد زیر را درمان نمایند:

  • آکنه اسکار
  • منافذ خیلی باز پوست
  • خطوط و چروک ها
  • ترک پوستی یا استرچ مارک
  • نقاط تیره افزایش سن

در مناطق دیگر بدن نیز می توان از میکرونیدلینگ در درمان موارد زیر استفاده نمود:

  • اسکار های عمیق
  • پوست خشن شده
  • کاهش الاستیک پوست
  • و خطوط ترک پوستی

6- زمان ریکاوری و تاثیر آن بر قیمت

هر جلسه حدودا سی دقیقه زمان می برد و برای بی حسی که قبل از درمان استعمال می شود نیز سی دقیقه زمان لازم است. پس از درمان از یک محصول خنک کننده برای کاهش سرخی و التهاب استفاده می شود. از آن جا که این روش غیرتهاجمی است نیاز به مرخصی گرفتن ندارد ولی ممکن است برای رسیدن به کلینیک و درمان نیاز باشد چند ساعت از ساعت کاریتان را اختصاص دهید یا پس از درمان بخواهید باقی روز را استراحت کنید تا سرخی و التهاب کاهش یابد. از آرایش می توانید برای کاور کردن قرمزی استفاده نمایید ولی اگر حساس باشید شاید بخواهید تا بهبود آن مرخصی بگیرید. همه این ها روی هزینه های شما و حقوقتان تاثیر خواهد داشت.

هزینه میکرونیدلینگ

 

تخمین هزینه میکرونیدلینگ

هزینه هر جلسه درمان بین 250 تا 350 هزار تومان تخمین زده شده است. با سرم های مخصوص 250، با پلاسما 350 و با امواج رادیویی گرانتر خواهد بود ولی همه کلینیک ها ممکن است این خدمات را ارائه ندهند بنابراین پیش از درمان و در جلسه مشاوره اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره به متخصص پوست و مو و کلینیک پوست، مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷