زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟(2019)

مجله آموزشی

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟(2019)

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟(2019)

هزینه کاشت ابرو

کاشت ابرو از آن دسته از جراحی های زیبایی است که تجربه و تخصص پزشک در نتیجه آن دخیل است. این عمل باید با دقت بالایی انجام بگیرد تا خواب ابرو ها، فرم دهی و تاج آن ها به صورت جلوه مورد توقع را بدهد. اگر این عمل بدون دقت و تبحر کافی انجام شود نه تنها راضی کننده نخواهد بود بلکه زحمت و هزینه هایی را متوجه فرد می کند.

هزینه کاشت ابرو

اگر هزینه کل عمل پیوند را محاسبه نماییم متوجه عواملی چون دستمزد جراح، هزینه تجهیزات، داروی بی هوشی و هزینه های مراقبت های در حین کاشت و بعد از کاشت می باشد. از آن جا که این روش عمل زیبایی است و در سلامت جسمی تاثیر زیادی ندارد به همین علت تحت پوشش بیمه نمی باشد.

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

1-تعداد گرافت های کاشت شده

بزرگی و کوچکی محل کاشت مو تاثیر مستقیمی بر هزینه هایی که باید متقبل شوید دارد. هم چنین نوع گرافت ها نیز در زیبایی و طبیعی بودن ظاهر ابرو تاثیر دارد. هم چنین توصیه می شود به علت کاهش هزینه ها درخواست نکنید گرافت های کمتری برداشته شود زیرا گرافت های کمتر ظاهر مورد تقاضای شما را فراهم نمی آورد و هم چنین دستمزد جراح و کلینیک و دیگر موارد به همان صورت اعمال می شود. تعداد گرافت های کاشته شده معمولا بین 50 تا 350 گرافت می باشد.

هزینه کاشت ابرو

2-تخصص و تجربه پزشک

در این عمل جراح می تواند تاثیر گذار باشد زیرا مو ها خواب مخصوص خود را دارند و پزشک باید با دقت بالایی اقدام به کاشت نماید. هم چنین تاج ابرو ها باید طبیعی باشد و شکل مشابه هم بگیرد. گاهی شهرت پزشک در هزینه ها دخیل است و آن را بالا می برد اما شهرت یک صفت نسبی وابسته به تجربه، تبحر و تخصص پزشک است. بنابراین در انتخاب پزشک دقت کافی به خرج دهید.

هزینه کاشت ابرو

سابقه پزشک نیز در هزینه کاشت ابرو نقش مهمی ایفا می کند. هر چه پزشک کاشت بیشتر و موفق تری داشته باشد بیشتر در میان مراجعین کاشت ابرو معروف خواهد بود و در نتیجه هزینه بیشتری دریافت خواهد کرد. در بعضی کلینیک ها این عمل توسط تکنسین انجام می شود و هزینه کمتری خواهد داشت.

3-کلینیک و تجهیزات

این روز ها تجهیزات پزشکی در یک شهر خلاصه نشده است و در سرتاسر کشور پراکنده شده است ولی بعضی کلینیک ها هنوز از روش های قدیمی استفاده می کنند و بالطبع هزینه تجهیزات جدید و مراقبت های بعد از عمل و در حین عمل مناسب و خوشایند تر در هزینه ها تاثیر گذار است. می توانید از افرادی که در کلینیک های مختلف تحت درمان بوده اند درمورد تجربه شان بپرسید.

هزینه کاشت ابرو

4-تکنیک کاشت ابرو

روش های کاشت ابرو انواع مختلفی دارند که با توجه به نحوه برداشتن و کاشتن مو ها تعیین می شوند. بعضی روش های کاشت ابرو مثل FUT امروزه منسوخ شده اند ولی هنوز در بعضی کلینیک ها به علت هزینه های کمتر استفاده می شود.

هزینه کاشت ابرو

در مجموع هزینه کاشت ابرو بین چهار میلیون تا شش میلیون می باشد به همین علت لازم است که برای کسب بهترین نتیجه از مبلغی که می پردازید قبل از عمل به خوبی تحقیق نمایید و در جلسات مشاوره قبل از عمل به خوبی انتظارات خود را برای پزشک شرح دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت ابرو به متخصص پوست و مو  و کلینیک پوست و مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷