زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه ژل پروفایلو چقدر است؟ عوامل تاثیر گذار در ژل پروفایلو

مجله آموزشی

هزینه ژل پروفایلو چقدر است؟ عوامل تاثیر گذار در ژل پروفایلو

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه ژل پروفایلو

هزینه ژل پروفایلو چقدر است؟ عوامل تاثیر گذار در ژل پروفایلو

هزینه تزریق ژل پروفایلو

ژل پروفایلو یکی از جدیدترین ژل ها در حوزه جوانسازی، لیفت و آبرسانی پوست است و با استقبال خوبی از طرف علاقمندان روبرو شده است. برای هر علاقمند به درمان با تزریق ژل پروفایلو قطعا بجز دانستن عوارض، فواید و مراقبت های لازم دانستن هزینه تزریق این ژل نیز یک سوال اساسی است. از آن جا ژل پروفایلو شش ماه تاثیرات ماندگار دارد، تکرار جلسات برای حفظ نتایج لازم است. بنابراین قبل از تزریق ژل پروفایلو مطالب زیر را با دقت بخوانید.

هزینه ژل پروفایلو

موارد تاثیر گذار بر هزینه ژل پروفایلو چیست؟

1-نوع ژل

با وجود ویژگی های جدید و چشم گیر این ژل و هم چنین میزان بالای اسید هیالورونیک موجود در آن، هزینه درمان با این ژل زیاد هم با ژل های دیگر پوستی گران تر نمی باشد. هر سی سی فیلر استاندارد در ایران حدود 900 هزار تا دو میلیون تومان در هر جلسه تزریق به فروش می رسد که قیمت ژل پروفایلو و تزریق آن به ازای هر دو سی سی بین دو میلیون و هفتصد تا سه میلیون تومان است که در میانه طیف ژل ها قرار می گیرد.

هزینه ژل پروفایلو

2-تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق ژل پروفایلو

بر خلاف ژل های دیگر پوستی که یک جلسه درمانی برای تزریق آن ها کافی است، ژل پروفایلو بسته به میزان مورد نیاز آن طی چند جلسه با فاصله دو تا چهار هفته تنظیم می شود.

به طور مثال برای صورت هایی که دچار افتادگی و خطوط ریز هستند 6 سی سی از این ژل پیشنهاد می شود که در سه جلسه با فاصله یک ماه سه تزریق دو سی سی صورت می گیرند.

اگر چروک ها زیاد و عمیق باشد ژل پروفایلو می تواند به میزان 8 سی سی و در چهار جلسه نیز نیاز باشد. میزان زل مورد نیاز را در جلسه مشاوره پزشک به شما اطلاع خواهد داد.

هزینه ژل پروفایلو

3- تاثیر دستمزد پزشک و کلینیک در هزینه ژل پروفایلو

این ژل به شدت انتشار پذیر است و به همین علت تزریق آن هم برای پزشک و هم بیمار آسان است زیرا تنها پنج تزریق در هر سمت صورت کافی است و ژل خود زیر پوست انتشار می یابد و آبرسانی انجام می شود. به همین علت بیمار احساس ناراحتی نمی کند و حتی به بی حسی نیز نیاز نیست.

هزینه ژل پروفایلو

دستمزد متخصص پوست و مو وابسته به متغیری چون شهری که کلینیک در آن قرار دارد، شهرت پزشک و شخصی که تزریق را انجام می دهد ( پزشک یا تکنسین) می باشد. به این صورت که در شهر های بزرگ معمولا مبالغ کمی گرانتر هستند یا حتی در موقعیت های جغرافیایی متفاوت یک شهر نیز این حالت ممکن است وجود داشته باشد.

هزینه ژل پروفایلو

همانطور که قبلا گفتیم تزریق ژل پروفایلو ارزان است و اگر در تزریق پزشک و تکنسین اختلاف قیمتی وجود دارد و حق انتخاب دارید، جای نگرانی نیست که تکنسین را انتخاب نمایید. شهرت پزشک یا کلینیک تنها در این مورد اهمیت دارد که کیفیت خدمت رسانی و اطمینان از اصل و استاندارد بودن ژل پروفایلو را تضمین می نماید. معمولا بعضی از کلینیک ها برای مشتریان همیشگی خود تخفیف قائلند یا اگر همراه درمان دیگری انجام شود فرد شامل تخفیف می شود.

برخی از نکات تزریق ژل پروفایلو

تحت هیچ شرایطی به خاطر هزینه های ارزانتر به مراکز غیر قانونی مثل آرایشگاه ها مراجعه نکنید. زیرا این افراد سود جو نه عوارض کار خود را تضمین و قبول می کنند و نه می توان به ژل پروفایلو ارائه شده آن ها اعتماد نمود. ژل پروفایلو زیر پوست جمع نمی شود و حالت گلوله گلوله ندارد بنابراین اگر حالاتی مثل موارد زیر را تجربه کردید فورا به پزشک با تجربه مراجعه نمایید:

  • تورمی که با گذشت زمان بدتر می شود.
  • افزایش درد و شدید تر شدن آن با گذشت زمان
  • احساس گرما در پوست، افزایش قرمزی و بدتر شدن آن با گذشت زمان
  • افزایش درد در این ناحیه، رنگ پریدگی یا سفید و خاکستری شدن پوست نزدیک به ناحیه درمان یا در امتداد طرفین بینی در روز انجام درمان و روز بعد از آن
  • احساس ناخوشی عمومی در روز های پس از درمان

هزینه ژل پروفایلو

تخمین حدود هزینه ها

در اغلب کلینیک ها در هر جلسه تزریق دو سی سی از ژل انجام می شود و هزینه ای معادل دو میلیون و هفتصد هزار تومان تا سه میلیون تومان را شامل می شود.

نکات بسیار زیادی در مورد نحوه ی عمل ژل پرفایلو می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقالات ژل پروفایلو چیست؟ و نیز مراقبت های ضروری پس از تزریق ژل پروفایلو چیست؟ از همین سایت مراجعه کنید. همچنین جهت انجام مشاوره به کلینیک پوست و مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷