زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه پی آر پی

مجله آموزشی

هزینه پی آر پی

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

پی آر پی چیست

هزینه پی آر پی

بررسی هزینه پی آر پی

پی آر پی در اصطلاح به پلاسمایی با غلظت فراوان گفته می شود. این ماده به بهبود گردش خون در ناحیه ای که تزریق می شود کمک می کند. پلاسما یکی از اجزای تشکیل دهنده خون است. این ماده غنی کمک می کند تا خون لخته نشود. پلاسما به وسیله پزشکان متخصص تولید می شود و به رشد سلولی کمک می کند. هنگامی که این ماده به نقاط آسیب دیده تزریق می شود باعث افزایش گردش خون و افزایش رشد سلولی در ناحیه مربوطه می شود. همین مورد به درمان ریزش مو  وافزایش رشد مو ها کمک می کند. اگر بخواهید موهایی پر پشت و حجیم داشته باشید قطعا به دنبال اطلاعاتی در خصوص پی آر پی مو هستید. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی در خصوص نحوه انجام پی آر پی مو و هزینه پی آر پی در اختیار شما بگذاریم.

پی آر پی - کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری

هزینه پی آر پی صورت

هر چند که پی آر پی صورت به عنوان یکی از روش های درمانی پوستی به شمار می رود، اما اغلب برای زیبایی و جوانسازی پوست استفاده می شود. در این روش، مقداری خون بیمار از بدنش گرفته می شود و پس از پالایش و آماده سازی، به داخل پوست تزریق می شود. این خون، حاوی پروتئین های مهمی است که می توانند فرایند رشد و تعمیر بافت های پوست را سریع تر کنند و به پوست شما کمک کنند تا جوان تر، شاداب تر و سالم تر به نظر برسد.

هزینه پی آر پی صورت متفاوت است و بسته به شهر، پزشک، مشکل پوستی و … متفاوتی است. اما مهم تر از هزینه، این است که بهتر است این روش توسط پزشکان و متخصصین مجرب و با تجربه انجام شود. چرا که اگر این روش توسط افراد ناشناخته و بدون مهارت انجام شود، ممکن است عوارض و مشکلات جدی برای پوست شما به دنبال داشته باشد.

تنوع استفاده از پی آر پی در درمان مشکلات پوستی بسیار متنوع است. این روش در درمان لکه‌های پوستی، جای جوش، زخم‌های پوستی، پیری پوست، درمان چین و چروک پوست، آکنه و پوست خشک موثر است.

هزینه پی آر پی صورت به برخی عوامل بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

1– نوع مشکل پوستی

نوع مشکل پوستی که باید با استفاده از پی آر پی درمان شود، در تعیین هزینه این روش تاثیرگذار است. به‌عنوان مثال، درمان لکه‌های پوستی با پی آر پی با درمان پیری پوست با این روش هزینه های متفاوتی دارد.

2– تعداد جلسات درمانی

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای رفع مشکل پوستی، در تعیین هزینه پی آر پی صورت تاثیرگذار است. به‌عنوان مثال، درمان پیری پوست با پی آر پی، بیشتر از درمان لکه‌های پوستی با این روش نیاز به جلسات درمانی دارد و به همین دلیل گرانتر است.

3– محل مطب پزشک

محل مطب پزشک نیز در تعیین هزینه پی آر پی صورت تاثیرگذار است. به عنوان مثال هزینه پی آر پی در بهترین مرکز پی آر پی تهران گران تر از شهرستان ها است.

4– تجربه و مهارت پزشک

تجربه و مهارت پزشک نیز بسیار مهم است و باید در انتخاب پزشک برای اجرای هر نوع روش درمانی در نظر گرفته شود. برای مثال، یک پزشک با تجربه و ماهر در انجام عمل جراحی پوست مانند دکتر جعفری، بهترین گزینه برای انجام این نوع درمان است. همچنین، اگر پزشک دارای تجربه و مهارت کافی در انجام روش ها زیبایی پوستی مانند لیزر، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و غیره باشد، می توان به راحتی به او اعتماد کرد و مطمئن بود که درمان مورد نظر با بهترین نتیجه صورت خواهد گرفت. به همین دلیل، هنگام انتخاب پزشک برای درمان های زیبایی پوست، تجربه و مهارت او در این زمینه نیز باید به عنوان یکی از معیارهای انتخاب در نظر گرفته شود.

مراحل انجام پی آر پی مو

1-دریافت خون: برای تزریق پی آر پی، از خون خود شخص استفاده می شود. مقدار خونی که باید تزریق شود وابسته به محلی است که نیاز به رویش مو دارد. دریافت خون به وسیله پزشک متخصص انجام می شود. اگر بخواهیم مقدار خونی که باید به طور نرمال از هر فرد برای تزریق دریافت شود را ذکر کنیم تقریبا حدود 20 میلی لیتر خون احتیاج داریم.

2-انجام تغییراتی در خون: خون دریافت شده باید درون دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار بگیرد. عملکرد این دستگاه این گونه است که به مدت 15 تا 20 دقیقه به طور مدام دور خود می چرخد تا اجزای تشکیل دهنده خون را از هم جدا کند.

3-تزریق در جای مشخص: در انتها فردی متخصص، پلاسمای آماده شده را دریافت و آماده تزریق می کند. اغلب پزشکان معمولا به وسیله دستگاه هایی مانند ام آر آی و یا سونوگرافی جای دقیق تزریق را آماده می کنند. بعد از انتخاب جای درست، پلاسمای غنی شده از پلاکت در محل مورد نظر تزریق می شود.

هزینه پی آر پی

شخصی که به دنبال عمل های زیبایی از جمله پی آر پی است قطعا می داند که هزینه عمل های زیبایی را بیمه پرداخت نمی کند و با علم کافی در خصوص هزینه پی آر پی باید به سراغ این عمل برود. در ادامه بخشی از مواردی که بر روی هزینه پی آر پی موثر می باشد را ذکر  می کنیم.

1-تعداد جلسات برای هر فرد: برای این که شخص نتیجه مطلوب را از انجام پی آر پی بگیرد، باید دوره درمانی خود را تکمیل کند. تعداد جلسات پی آر پی با نظر پزشک متخصص تعیین می شود.

به طور کلی در ابتدای انجام پی آر پی فرد باید بین دو تا سه ماه اول به فواصل زمانی مشخص پی آر پی را انجام شود. پس از این مدت بنا به صلاح دید پزشک فاصله زمانی افزایش پیدا می کند. همان طور که می دانید هرچقدر جلسات پی آر پی طولانی تر باشد، هزینه پی آر پی هم بیش تر می شود.

2-محل انتخاب برای تزریق: محل تزریق ماده پی آر پی هر چقدر حساس تر باشد، نیاز به وقت و تمرکز بیش تری دارد بالطبع هزینه بیش تری هم دارد. در بعضی از نقاط به واسطه وسیع بودن آن باید زمان زیادی صرف کرد که این مورد هم باعث افزایش هزینه پی آر پی می شود.

3-کلینیک انتخابی شما: ممکن است هزینه ای که یک کلینیک از شما برای انجام پی آر پی دریافت می کند، بیش تر از سایر کلینیک ها باشد. علت این تفاوت قیمت تجهیزات و دستگاه هایی است که در هر کلینیک از آن ها استفاده می شود. انتخاب یک کلینیک پیشرفته ارتباط مستقیم با نتیجه کار دارد پس به این مورد توجه کنید. همچنین قطعا هزینه پی آر پی در کلینیک زیبایی در تهران با شهرستان ها متفاوت تر خواهد بود

همه مواردی که در بالا گفته شد در میزان هزینه پی آر پی موثر می باشند و از فاکتورهای مهم تعیین کننده هزینه پی آر پی می باشند.

هزینه پی آر پی

آیا هزینه پی آر پی ارزان مطمئن می باشد؟

بخش زیادی از هزینه پی آر پی صرف دستمزد پزشک، هزینه دستگاه ها، تجهیزات و پرسنل دیگر می شود. در انجام عمل های زیبایی هزینه ارتباط مستقیم با کیفیت یک عمل دارد؛ پس قبل از این که تصمیم به انتخاب یک کلینیک ارزان بگیرید از کیفیت کار آن کلینیک مطمئن شوید. در بیشتر مواقع ارزان بودن هزینه پی آر پی به دلیل بی کیفیت بودن مواد مورد استفاده و قدیمی بودن دستگاه ها و تجهیزات می باشد پس سعی کنید از بهترین کلینیک زیبایی زعفرانیه و یا سایر نقاط شهر استفاده کنید.

پی آر پی چیست؟

پی آر پی روشی کم هزینه است. در این روش با تزریق پلاسمای غنی شده در قسمت هایی که ریزش داشته است ریشه مو تحریک می شود. همین تحریک باعث رویش مجدد مو می شود. پزشکان متخصص در زمینه زیبایی معتقدند که پی آر پی یک روش قاطع در رویش مجدد مو می باشد.

پی آر پی صورت چیست؟

در اصطلاح به پی آر پی صورت، فیشال غنی شده خون هم گفته می شود. در این روش هم مانند پی آر پی مو، باید از خون خود شخص در تزریق استفاده شود. در این روش به وسیله خون گرفته و تزریق شده به محل مورد نظر ساخت کلاژن و ترمیم بافت های آسیب انجام می شود. پی آر پی برای درمان چین و چروک و پف های ایجاد شده به واسطه افزایش سن موثر می باشد.

هزینه پی آر پی و نقاطی که مناسب این امر می باشد.

1-مناسب پوست ظریف اطراف چشم می باشد.

2-گونه ها و وسط صورت.

3-گردن.

4-فک.

5-پشت دست ها و بازوها.

6-قسمت دکلته بدن.

پی آر پی صورت

مزایای استفاده از پی آر پی در مقایسه با روش های دیگر

هزینه پی آر پی در مقایسه با هزینه راه های موجود به مراتب کم تر می باشد.

این امر کاملا غیر تهاجمی است. در این روش پلاسمای خون به وسیله یک سرنگ از خون دریافت می شود و به وسیله سوزن مخصوص در ناحیه مربوطه تزریق می شود.

عملکرد سریع عمل پی آر پی در مقابل عمل های دیگر مثال زدنی است. از آن جایی که در این روش هیچ گونه جراحی صورت نمی گیرد پس نیازی به بیهوشی و دوران نقاهت بعد از آن نیست. کل زمانی که باید به این عمل اختصاص داد 30 دقیقه می باشد.

تاثیرات دراز مدت تزریق پی آر پی تا 18 ماه بعد از تزریق این ماده مشهود خواهد بود.

این عمل کاملا طبیعی است و همین موضوع است که این روش را منحصر به فرد کرده است؛ چرا که به وسیله فاکتورهای رشد و به وسیله خون خود شخص این درمان انجام می شود.

مراقبت های بعد از انجام پی آر پی

بعد از انجام پی آر پی حداقل تا 3 روز در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

روزانه حتی زمان هایی که در منزل به سر می برید هم از ضد آفتاب هایی با SPF  بالا استفاده کنید.

حداقل تا 48 ساعت بعد از تزریق پی آر پی از انجام حرکات سنگین، ورزش و هرآنچه باعث گرما و عرق کردن چهره تان می شود، خودداری کنید.

استفاده از انواع لایه بردارها نظیر اپیلاسیون و وکس ممنوع است؛ چرا که پوست در مرحله حساسی است و نباید شوکی دوباره به آن وارد شود.

قبل از انجام پی آر پی چه کاری باید انجام دهید؟

حداقل تا 5 روز قبل از عمل پی آر پی از مصرف ویتامین A  خودداری کنید. مصرف دیگر مکمل ها بلامانع می باشد.

اگر پوست حساسی دارید و یا سابقه ی تبخال و دیگر موارد را دارید، حتما چند روز قبل از اقدام به این کار از داروهای ضد ویروسی استفاده کنید.

اگر در ناحیه ای از چهره تان آثار کبودی و یا ورم دارید حتما بعد از بهبودی کامل اقدام به انجام این عمل کنید.

قبل از شروع عمل حتما پوست صورت خود را تمیز کنید و از آرایش کردن و استفاده از انواع کرم خودداری کنید.

قبل از عمل و در جلسات مشاوره اگر داروی خاصی مصرف می کنید و یا به دارویی حساسیت دارید با پزشک خود مطرح کنید.

در صورت داشتن هر گونه مریضی و یا اختلالات خونی حتما با پزشک خود مطرح کنید.

قبل از انجام پی آر پی از مصرف انواع قرص های رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری کنید.

تا 48 ساعت بعد از انجام این امر یعنی پی آر پی قطعا پوستی ملتهب خواهید داشت؛ پس می توانید با استفاده از کمپرس یخ پوست خود را التیام بخشید.

بعد از انجام پی آر پی استفاده از هرگونه کرم های زیبایی و آرایشی نظیر کرم های مرطوب کننده و ویتامین سی و یا غیره ممنوع می باشد.

کاربرد پی آر پی

نتیجه گیری

در انتها لازم دانستیم بیان کنیم استفاده از روش پی آر پی روشی ایمن است و بدون هیچ ترس و نگرانی به مراکز معتبر و کلینیک های با تجربه در این حوزه مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری می باشد. توجه داشته باشید که قبل از انجام این کار حتما از تجربه و سابقه کاری کلینیک مربوطه اطمینان حاصل کنید؛ چرا که پوست صورت شما دارایی شماست و باید برای آن بهترین ها را بخواهید. یک کلینیک مجهز و با تجربه همراه با کادری مجرب زیر نظر پزشکی متخصص قطعا همان جایی است که شما لایق آن هستید. برای کسب اطلاعات بیش تر و تکمیلی تر می توانید با مشاوره پوست و مو ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷