زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

مجله آموزشی

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

هزینه هایفوتراپی

هایفوتراپی یک روش غیر جراحی موثر برای لیفت و جوانسازی پوست است. مطمئنا اگر راجع به راحتی و طول دوران ریکاوری کوتاه آن شنیده باشید و یا این که یک جلسه درمان تمام این فواید را ممکن می کند به فکر درمان با هایفوتراپی افتاده اید. اگر به دنبال اطلاعات مهمی و جامعی در مورد “هایفوتراپی” دارید به مقاله ی “جوانسازی پوست با هایفوتراپی” از همین سایت مراجعه کنید.

هزینه هایفوتراپی

اگر راجع به هزینه هایفوتراپی و عوامل موثر بر آن کنجکاوید این مقاله به شما کمک می کند تا اطلاعاتتان را درباره عوامل موثر بر قیمت هایفو افزایش دهید تا بتوانید بهترین درمان متناسب با پوستتان را دریافت نمایید.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه هایفوتراپی

1-ناحیه درمان

نواحی مختلفی می توانند تحت درمان با هایفوتراپی قرار بگیرند. مثل صورت یا بخشی از صورت مثل اطراف چشم یا بخش پایینی صورت، زیرا همه افراد نیاز به درمان کامل هایفوتراپی ندارند.

هزینه هایفوتراپی

طبیعی است که هر چه بخش کوچکتری تحت درمان قرار بگیرد هزینه آن کمتر خواهد شد. شما در جلسه مشاوره می توانید در این مورد با پزشک مشورت کنید و نقاط تحت درمان را مشخص کنید.

2-مهارت پزشک و تجربه

هرچه پزشک ماهر تر و با تجربه تر باشد هزینه و دستمزد او بالاتر خواهد بود. این موضوع را می توانید توسط بررسی کارهای دیگر پزشک و مراجعان دیگر او تشخیص دهید. این روش اگر به درستی انجام نشود ممکن است سبب سوختن پوست شود و با بررسی رضایت متقاضیان دیگر می توانید پزشک مورد اعتماد و متبحری پیدا کنید.

هزینه هایفوتراپی

بعضی پزشکان با تجربه روش هایی را برای درمان به کار میگیرند که دیگر پزشکان نیاز به سال ها تجربه برای آموزش آن دارند مثل روش وکتور لیفتینگ که فقط پزشکان با تجربه قادر به انجام آن هستند.

3-کلینیک، تجهیزات و منطقه جغرافیایی

کلینیک های در مراکز استان ها یا شهر های بزرگ معمولا به علت دسترسی آسان تر، اجاره بها یا منطقه قرار گیری ممکن است گران تر باشند. هم چنین تجهیزات کلینیک، رفتار حرفه ای و تجربه آن ها نیز ممکن است در هزینه هایفوتراپی موثر باشد.

هزینه هایفوتراپی

دستگاه های اورجینال بازده و عملکرد بهتر و بیشتری دارند و گران تر هستند به همین علت بعضی از کلینیک ها هایفوتراپی را با قیمت های ارزان عرضه می کنند و این موضوع روی کیفیت نتیجه موثر خواهد بود.

4-تعداد شات ها و تماس ها

طبق پروتوکل و عملکرد، یک تعداد شات معین برای هر درمان توصیه می شود ولی بعضی کلینیک ها ممکن است تعداد شات ها را متغیر و با قیمت های متفاوت عرضه کنند که در جلسه مشاوره با شما در میان می گذارند.

هزینه هایفوتراپی

همیشه راجع به تعداد شات هایی که برای درمان استفاده می شود از پزشک خود بپرسید زیرا باید قادر باشد تعداد شات ها را مناسب برای پوستتان تشخیص و توضیح دهید. مثلا پوست های افتاده نیاز به شات های بیشتری برای درمان دارند که سبب افزایش قیمت درمان می شود.

5-تعداد جلسات

اغلب افراد به یک جلسه درمان نیاز دارند ولی بعضی از افراد با تشخیص پزشک باید بیش از یک جلسه درمان با فواصل شش تا دوازده ماهه دریافت کنند و بهتر است در ابتدا راجع  به قیمت سوال کنید تا از افزایش قیمت طی زمان یا تخفیف های شامل حالتان اطلاع یابید.

هزینه هایفوتراپی

6-جلسه مشاوره

بعضی کلینیک ها برای جلسه مشاوره مبلغ مجزا در نظر می گیرند و بعضی با کل درمان محاسبه می کنند. در بعضی کلینیک ها ممکن است مشاوره جز روند درمان باشد و هزینه ای شاملش نشود. بنابراین این هم موردی است که باید پیش از درمان بررسی کنید.

هزینه هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی در ایران

هزینه هایفوتراپی طبق موارد بالا که بررسی شد، در ایران بین 400 تا 1 میلیون و هشتصد هزار تومان متغیر است و بستگی به تخفیف، ناحیه درمان و دیگر موارد موثر دارد.هزینه هایفوتراپی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هایفوتراپی و انجام مشاوره به متخصص پوست و مو و کلینیک پوست، مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷