زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه لیفت با نخ بینی چقدر است؟

مجله آموزشی

هزینه لیفت با نخ بینی چقدر است؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه لیفت با نخ بینی چقدر است؟

هزینه لیفت با نخ بینی

لیفت با نخ بینی یک روش محبوب غیر جراحی به خصوص بین افراد آسیایی است که بعضی بینی ها کوتاه یا به طور عمومی بدون فرم هستند شناخته شده است. بر خلاف روش لیفت با فیلر که اگر اشتباهی در تزریق رخ دهد منجر به مشکلات خطرناکی چون نابینایی می شود این روش سریع و بی خطر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیفت با نخ بینی به مقاله ی “لیفت بینی با نخ (2019)” از همین سایت مراجعه نمایید.

هزینه لیفت با نخ بینی

در این درمان با توجه با جاگذاری نخ ها و شکل بینی، می توان نوک بینی را به سمت بالا برد یا سبب صاف به نظر رسیدن تیغه بینی شد. تمام این مزایا زمانی تکمیل می شود که با بدون خطر بودن و استفاده از نخ های PDO که سال ها برای مصارفی مثل بخیه استفاده می شد ترکیب می شود.

هزینه لیفت بینی با نخ

این نخ ها کاملا از مواد زیستی تشکیل شده اند و به مرور توسط بدن جذب می شوند ولی خواص آن ها حتی ماه ها پس از جذب به علت ترشح کلاژن و کشیده شدن پوست باقی می ماند. با توجه به شکلی که فرد می خواهد حدود 5 تا سی دقیقه برای لیفت بینی با نخ کافی است.

طی یک هفته تورم بینی نیز کاملا برطرف می شود و حدود 6 ماه برای جذب نخ ها زمان لازم است. خواص ناشی از این لیفت حدود 1 تا 2 سال باقی می ماند که از فیلر ها بسیار به صرفه تر هستند.

هزینه لیفت بینی با نخ

موارد تاثیر گذار بر قیمت لیفت بینی با نخ

1-نوع نخ استفاده شده

نخ هایی که در این روش استفاده می شوند انواع گوناگونی دارد. نخ های تک لایه یا ساده(مونو) از دیگر انواع ارزان تر هستند و ماندگاری آن ها نیز کمی کمتر است. هم چنین این نخ ها باید در پوست جای بگیرند و محکم شوند.

هزینه لیفت با نخ بینی

نخ های کاگ یا خاردار به سبب خارهایشان در پوست جای می گیرند و نسبت به نخ های مونو تاثیر بیشتری در ترشح کلاژن دارند و به همین سبب ماندگاری ان ها طولانی تر است.

نخ های دیگری نیز وجود دارند که با توصیه پزشک متخصص پوست و مو می توانند جز گزینه ها قرار بگیرند. انتخاب نخ ها با توجه به ضخامت پوست شما انجام می شود تا نخ ها از زیر پوست قابل مشاهده نباشد یا اسباب ناراحتی شما را فراهم نکنند.

2-میزان نخی که برای لیفت لازم است.

یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در هزینه لیفت بینی با نخ میزان نخ مورد نیاز برای انجام لیفت است. معمولا لیفت بینی به نخ زیادی نیاز ندارد و برای بهبود شکل بینی و لبه ها و نوک بینی استفاده می شوند. این گزینه تاثیر زیادی روی قیمت لیفت با نخ ندارد.

3-تجربه و تبحر پزشک

با توجه به این که بینی در میان صورت قرار دارد هر گونه خطایی در ایجاد شکل مناسب برای بینی کاملا به چشم می خورد. علاوه بر این پزشک زیبایی باید در جاگذاری نخ ها تبحر داشته باشد تا نخ ها از زیر پوست نمایان نشوند و به اندازه کشیده شوند.

هزینه لیفت با نخ بینی

با این که عوارض جانبی این لیفت مانند لیفت با فیلر که در صورت تزریق اشتباه ممکن است باعث نابینایی شود شدید نیست ولی در صورت اشتباه نیاز به تکرار درمان است که از نظر اقتصادی به صرفه نیست.

 در این مورد در جلسه مشاوره با پزشک صحبت نمایید و از او بخواهید نمونه کارهایش را نشانتان بدهد. هم چنین پیش از مراجعه به پزشک از نظرات مراجعه کنندگان قبلی آگاه باشید و از رضایت آن ها مطمئن شوید.

4-کلینیک انتخابی

برخی کلینیک ها تخفیفات ویژه برای درمان های ترکیبی معرفی می کنند یا برای مشتریان ثابت خود تخفیف در نظر می گیرند. هم چنین موقعیت جغرافیایی کلینیک نیز در قیمت می تواند موثر باشد.

هزینه لیفت با نخ بینی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیفت با نخ بینی و انجام مشاوره رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷