زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه تزریق ژل پیشانی چقدر است؟

مجله آموزشی

هزینه تزریق ژل پیشانی چقدر است؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه تزریق ژل پیشانی

هزینه تزریق ژل پیشانی چقدر است؟

از بین رفتن حجم پیشانی در مدت طولانی علاوه بر ایجاد چروک ها بین دو ابرو و یا چروک های افق ناحیه پیشانی سبب افتادگی ابرو ها نیز می شود. با تزریق ژل و بازگشن حجم از دست رفته، پوست کشیده می شود و ابرو از حالت افتادگی خارج می شود. جهت کسب اطلاعات دقیق تر در مورد تزریق ژل پیشانی به مقاله ی “مهم ترین نکات تزریق ژل به پیشانی” از همین سایت مراجعه کنید. هزینه تزریق ژل پیشانی وابسته به عوامل مختلفی است که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرند.

هزینه تزریق ژل پیشانی

قیمت فیلر پیشانی

هر سی سی از ژل ژوویدرم با قیمت تقریبی         بین 400 هزار تا یک میلیون و هشتصد هزار تومان
هر سی سی از ژل پرفکتا که ساخت فرانسه                     قیمت تقریبی 950 هزار تومان
ژل زئومین که یک برند آلمانی                         حدود 700 هزار تومان

عوامل موثر بر قیمت ژل پیشانی

1-نوع ژل

نوع ژل مورد استفاده یکی از عوامل موثر در هرینه تزریق ژل پیشانی است. ژل ها انواع مختلفی دارند و بر اساس شرکت سازنده و محتویات، تحت نام های تجاری مختلف دسته بندی می شوند. این ژل ها قیمت های متفاوتی دارند و هم چنین ماندگاری آن ها تا حدودی متفاوت است و بین شش ماه تا دو سال را در بر می گیرد.

پزشک متخصص پوست و مو با بررسی عمق خطوط پیشانی فرد مقدار و نوع ژل مورد نظر را تعیین می کند. بعضی ژل ها پخش پذیری بهتری دارند و رقیق تر هستند مانند ژل هیالورونیک اسید. ژل های ساخته شده داخل کشور و ژل های چینی از ارزان ترین انواع ژل هستند.

هرگز خودتان از فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید ژل ها نکنید. پزشک ژل مورد نظر را که توسط سازمان غذا و دارو دارای تائیدیه است تهیه می کند و برای تزریق استفاده می کند.

هزینه تزریق ژل پیشانی

2-میزان ژل و اندازه پیشانی فرد

یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه تزریق ژل پیشانی میزان ژل مورد استفاده و اندازه پیشانی فرد است. میزان ژل بستگی به تعداد خطوط و عمق آن ها در پیشانی فرد دارد. ممکن است چروک ها زیاد و پراکنده باشند و به همین علت میزان بیشتری ژل مورد نیاز است. در افراد جوانتر میزان ژل کمتری استفاده می شود.

هزینه تزریق ژل پیشانی

 هم چنین چروک ها ممکن است فقط بین دو ابرو باشند یا به صورت چروک ها افقی در ناحیه پیشانی مشاهده شوند. هر چه پیشانی فرد بلندتر باشد چروک های افقی نیز بیشتر دیده می شوند و در نتیجه به ژل بیشتری نیاز است.

3-دستمزد پزشک متخصص پوست و مو

بسته به تجربه، مهارت و مدرک پزشک امکان تفاوت قیمت در دستمزد آن ها وجود خواهد داشت. توصیه ما این است که پیش از درمان کارهای قبلی پزشک را مشاهده کنید و تجارب بیماران را بررسی کنید.

 تزریق ژل ناحیه پیشانی اگر به درستی انجام نشود عوارضی به همراه خواهد داشت که در بدترین حالات منجر به انسداد رگ و نابینایی می شود که بسیار نادر است به همین علت انتخاب پزشک تضمینی بر امن بودن تزریق ژل خواهد بود و سبب آرامش خاطر می شود.

برخی کلینیک ها تخفیف های ویژه ای را برای پکیج های درمانی خود در نظر می گیرند. هم چنین محل قرار گرفتن کلینیک نیز ممکن است بر قیمت موثر باشد. خدمات و رسیدگی به بیماران در کلینیک های مختلف متفاوت است که تجربه بیماران می تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در مجموع از آن جا که هزینه تزریق ژل بر عهده بیمه نمی باشد و یک درمان موقت است که هر چند ماه باید تکرار شود، دانستن هزینه ها و عوامل موثر بر آن ها در به صرفه نمودن این تزریق موثر است.

هزینه تزریق ژل پیشانی

تزریق ژل برای چه افرادی ممنوع است

مادران باردار و شیرده

افرادی که در آن‌ها ژل ایجاد حساسیت میکند

افراد داری دیابت و مشکلاتی ایمنی

افراد دارای عفونت‌های باکتریایی پوستی و تبخال

افراد زیر 18 سال

عوامل ایجاد چروک در پوست

موارد موثر بر چروک های پوستی ناحیه پیشانی علاوه بر علل ژنتیکی، حاصل حرکت مداوم عضلات صورت برای نشان دادن حالاتی مثل اخم کردن، تعجب و بالا انداختن ابرو ها است که سبب ایجاد چروک در ناحیه پیشانی می شوند.

 بوتاکس در جلوگیری از ایجاد این چروک ها نقش دارد ولی در افرادی که چروک ها در حالت عادی نیز دیده می شود بوتاکس نمی تواند در برطرف کردن آن ها موثر باشد و تزریق ژل به این افراد کمک می کند ظاهر جوان خود باز یابند.

هزینه تزریق ژل پیشانی

از دیگر عوامل پیری و ایجاد چروک در ناحیه پیشانی قرار گرفتن در معرض اشعه فرا بنفش است. چه در آقایان و چه در خانم ها معمولا ناحیه پیشانی بدون محافظتی در برابر آفتاب رها می شود. استفاده از محصولات ضد آفتاب می تواند روند ایجاد این چروک ها را کند نماید.

تغذیه نیز در ایجاد خطوط پیشانی موثر است و مصرف سبزیجات و میوه ها به سلامت پوست کمک می کند. نوشیدن آب کافی جلوی خشک شدن پوست و کم آبی بدن را می گیرد و سبب انعطاف بیشتر پوست در برابر ایجاد چین خوردگی می شود.

با وجود رعایت موارد فوق با بالا رفتن سن پوست میزان کلاژن کمتری تولید می کند که سبب شکنندگی پوست می شود و خواه ناخواه چروک ها در پوست ظاهر می شوند. تزریق ژل یک راه ساده، آسان و سریع برای درمان این چروک ها است. جهت کسب اطلاعات کامل در مورد تزریق ژل به مقاله ی “تزریق ژل چیست؟” از همین سایت مراجعه نمایید.

هزینه تزریق ژل پیشانی

البته تزریق ژل یک درمان موقت است و باید بین هر 6 ماه تا 2 سال تکرار شود. به همین علت آگاهی از هزینه های درمان و مواردی که سبب اختلاف قیمت درمان ها می شوند به شما کمک می کند برای رهایی از چروک ها تصمیم بگیرید و برنامه ریزی کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل پیشانی و انجام مشاوره رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷