زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه بوتاکس لب | عوامل تاثیر گذار + برسی قیمت ها

مجله آموزشی

هزینه بوتاکس لب | عوامل تاثیر گذار + برسی قیمت ها

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه بوتاکس لب

هزینه بوتاکس لب | عوامل تاثیر گذار + برسی قیمت ها

هدف از ارائه ی این مقاله آشنایی شما مخاطبین عزیز با مفهوم بوتاکس لب، هزینه بوتاکس لب و تفاوت های بین ژل لب و بوتاکس  لب می باشد. پس در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات مفید و کاربردی در زمینه هزینه بوتاکس لب کسب کنید.

آنچه که این روز ها بیش از هر زمان دیگری به چشم میخورد افرادی هستند که از ظاهر خود راضی نیستند و همواره با استفاده از عمل ها و تزریقات متعدد قصد ایجاد تغییراتی در خود را دارند. در صورتی که در بسیاری از افراد ممکن است اصلا نیاز به این کار نباشد و بعد از گذشت مدتی به صورت یک اعتیاد غیر قابل ترک درآید.

اما  گاهی این نوع از جراحی ها و یا تزریقات برای یک سری افراد واجد شرایط استفاده از آن ها توصیه می شود و این امر به بهبود ظاهر افراد و اعتماد بنفس این افراد کمک شایانی میکند؛ از جمله ی این تزریقات می توان به بوتاکس اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله ی “مهم ترین نکات بوتاکس چیست؟” از همین سایت مراجعه نمایید.

هزینه بوتاکس لب

عوامل موثر بر هزینه بوتاکس لب

نوع بوتاکس

این موضوع که شما از چه برند هایی برای بوتاکس لب خود میخواهید استفاده کنید بسیار بر قیمت میتواند تاثیر بگزارد زیرا در بازار ایران بوتاکس ها و برند های مختلفی وجود دارد که برترین و باکیفیت ترین آن ها را میتوان دیسپورت و زئومین نامید اما به طور معمول قیمت بالاتری نسبت به دیگر برند ها دارد.

میزان بوتاکس مصرفی

هزینه بوتاکس در لب به انداره لب، میزان چین و چروک و انتظارات شما بستگی دارد. طبیعتا هرچه لب شما بزرگ تر باشد و چین و چروک بیشتری داشته باشد به میزان بیشتری بوتاکس نیازدارید.

تجربه و میزان مهارت پزشک

مهارت و تجربه پزشک در تزریق بوتاکس لب نقشی اساسی در نتیجه نهایی و رضایت شما دارد. پزشکان باتجربه و متخصص معمولاً دستمزد بالاتری دریافت می کنند.

به طور کلی قیمت بوتاکس لب در ایران بین 1 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان متغییر است

هزینه بوتاکس لب

برند های معتبر در ایران در تزریق لب

جوودرم Juvederm
رستیلان Restylane
تئوسیال Teosyal
بلوترو Belotero
روولاکس Revolax
دیسپورت Dysport
زئومین Xeomin
نورونوکس Neuronox
کنیتوکس Conitox

 

به گفته دکترمسعود جعفری برای خطوط ظریف، برندهای زئومین و مسپورت مناسب تر هستند. برای خطوط عمیق و حجم دهی لب، برندهای دیسپورت، نورونوکس و کنیتوکس انتخاب های بهتری هستند.

برندهای دیسپورت و زئومین قیمت بالاتری دارند. برندهای نورونوکس، مسپورت و کنیتوکس از نظر قیمت مقرون به صرفه تر هستند.

هزینه بوتاکس لب

جدول قیمت بوتاکس لب به تفکیک نوع و برند

قیمت تقریبی (تومان) مقدار برند
1.5 تا 2 میلیون 50 واحد دیسپورت
1.5 تا 2 میلیون 100 واحد زئومین
800 هزار تا 1.5 میلیون 100 واحد نورونوکس
500 هزار تا 800 هزار 100 واحد مسپورت
700 هزار تا 1 میلیون 100 واحد کنیتوکس

توجه داشته باشید قیمت ها به طور تقریبی بیان شده است زیرا با افزایش قیمت ها و تورم قیمت های بوتاکس نیز ممکن است تغییر کند.

مقایسه قیمت بوتاکس در ایران با سایر کشورها

قیمت بوتاکس لب در ایران میانگین بین 1 تا 2 ملیون تومان است اما قیمت بوتاکس در سایر کشورها مانند آمریکا 500 تا 1500 دلار، کانادا 400 تا 1200 دلار، انگلستان 300 تا 800 پوند، استرالیا 400 تا 1000 دلار و امارات 1500 تا 3000 درهم میباشد که نشان میدهد قیمت در ایران بسیار پایین تر از سایر کشور ها است.

هزینه بوتاکس لب

بوتاکس لب ارزان، معجزه یا فاجعه؟

بوتاکس لب ارزان میتواند برای افرادی که بوجه کمی برای این کار دارند بسیار عالی و جذاب باشد اما بسیاری از مراکز با کاهش قیمت از برند های نا معتبر و تقلبی استفاده میکنند که بسیار خطرناک و فاجعه بار شود.

از طرفی دیگر تزریق بوتاکس لب باید توسط پزشک متخصص و باتجربه انجام شود. در مراکز ارزان قیمت، ممکن است تزریق توسط افراد غیر متخصص و بدون تجربه انجام شود که می تواند نتایج نامطلوبی به دنبال داشته باشد.

در برخی مراکز ارزان قیمت، ممکن است بهداشت محیط و تجهیزات به طور کامل رعایت نشود که خطر ابتلا به عفونت را افزایش می دهد.

هیچ ارزانی بی دلیل نیست بوتاکس لب ارزان می تواند عواقب خطرناکی به دنبال داشته باشد.

هزینه بوتاکس لب

 

تفاوت های میان ژل لب و بوتاکس لب

عمده ترین تفاوت این دو نوع از تزریقات در کاربرد های آن ها نمایان می شود. بوتاکس لب خاصیت های ژل لب را نداشته و تنها به از بین بردن خط های موجود بر روی لب و اصلاح خطوط موجود در اطراف لب می پردازد. این در صورتی است که ژل لب برای اصلاح فرم از آن استفاده می شود با حجم دهی فرم کلی لب را تغییر می دهد.

اما توصیه می شود تا حد امکان از این روش ها استفاده نشود مگر در مواقع بجا و ضروری. خصوصا برای افرادی که ورزش می کنند اصلا این موضوع پیشنهاد نمی شود چراکه تاثیرات بوتاکس و ژل در این افراد بسیار کوتاه مدت می باشد و اثر ماندگاری بالایی ندارد؛

چراکه ورزشکاران متابولیسم و تحرک بسیار بالایی دارند که این امر موجب از بین رفتن بوتاکس و یا ژل شما می شود. در واقع این روش ها بیشتر مناسب افرادی است که داری تحرک کمتری دارند به آن جهت که این روش ها ماندگاری طولانی مدت تری داشته باشند. گفتی است که در صورت رعایت درست بعد از انجام بوتاکس می توان آن را حدود ۲۴ ماه نگه داشت بی آنکه تاثیرات بوتاکس از بین برود. و از تفاوت هزینه بوتاکس لب و ژل لب نیز می توان از جمله آخرین تفاوت های موجود در بین ژل و بوتاکس نام برد که به طور کلی هزینه بوتاکس لب به نسبت ژل لب کمتر است

هزینه بوتاکس لب

چه مواردی به ماندگاری هرچه بیشتر بوتاکس کمک می کند؟

  • تحرک کم
  • ضخامت مناسب عضله ها و ماهیچه های صورت( هر چه ضخامت موجود کمتر باشد نتیجه ی بهتری به دست می آید.)
  • انجام تزریقات بوتاکس در مراکز معتبر و کلینیک ها بجای آرایشگاه ها
  • استفاده از مواد با کیفیت و مناسب

تزریق بوتاکس لب برای چه افرادی مناسب است؟

همانطور که قبل تر گفته شد بوتاکس لب در مواقع ضروری و در صورت نیاز هیچ اشکالی ندارد. حال می خواهیم ببینیم که این نوع از تزریق مناسب چه افرادی است. افرادی که به صورت ارثی لب های بسیار کوچکی دارند یا لثه های بزرگی دارند که در هنگام خندیدن مشخص می شود و یا حتی به علت بالا رفتن سن لب هایشان دچار چین و چروک می شود مستعد استفاده از این نوع تزریقات می باشند. این ها در صورتی است که این نوع از تزریق برای افراد بسیار زیادی ممنوع است مانند افراد شیرده و افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند و…. .

هزینه بوتاکس لب

 

باور های غلطی که درباره ی تزریق بوتاکس وجود دارد

1-برخی ممکن است تصور کنند تزریق بوتاکس به سبب فلج موقتی پوست ممکن است برای پوست ضرر داشته باشد که این باور غلطی در این باره می باشد.

2-افراد به هنگام تزریق بوتاکس بر این باور هستند که می توانند این تزریق را در هر جایی از صورت انجام دهند و هیچگونه محدودیتی ندارد؛ که این باور هم نیز غلط است چرا که انجام این کار صورت را کاملا غیر طبیعی و غیر متعارف نشان می دهد.

3-برخلاف تصور عموم بوتاکس می تواند طی مدت ۱۲ ماه به خوبی باقی بماند و حالت خود را از دست ندهد؛ اما در صورت عدم رضایت از آن می توانید دوره های کوتاه تری را برای بازگردانی آن انتخاب کنید تا زودتر پاکسازی اثر کند.

4-پاکسازی و از بین بردن تزریقات بوتاکس اصلا کار سختی نیست و تنها کافی است تا مقداری آنزیم در جهت رفع بوتاکس به ناحیه ی مورد نظر تزریق شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه بوتاکس لب و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷