زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه برداشتن خال

مجله آموزشی

هزینه برداشتن خال

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه برداشتن خال - مشاورمود

هزینه برداشتن خال

هزینه برداشتن  خال با دیگری متفاوت است. به این معنا که هزینه برداشتن خال با توجه به نوع، اندازه و ماهیت خال متغیر است. همچنین با توجه به دستگاهی که خالبرداری می کنند هزینه ی خالبرداری متفاوت است. به عنوان مثال هزینه برداشت خال با کوتر نسب به سایر دستگاه ها متفاوت است.

گاهی خال شما یک خال معمولی است. برخی از این خال ها همسن شما هستند. یعنی با تولد شما همچون نشانه ای از دنیایی دیگر، همراهی تان می کنند. پراکندگی این نوع خال ها در همه جای بدن است. با این حال بخش های آفتاب خور بدن، خال های پر رنگ تری دارند. تجربه نشان داده است که این خال ها پس از چهل ساله شدن فرد، به مرور محو می شوند. خال ها در واقع گردهمایی رنگدانه ها هستند. رنگ آنها میان قهوه ای و قرمز در نوسان است.

انواع خال های پوستی

خال گوشتی

خال گوشتی، انواع مختلفی دارد و از آن نوع خال هایی است که با وجود نبود خطری برای فرد، اما بسیاری از افراد به دلیل ظاهر نامناسبی که دارد، می خواهند از شر آن خلاص شوند.

زمانی که این خال های مزاحم بر روی چهره ظاهر شوند همه توجه ها را به خود جلب می کنند. دیگر کسی به کلیت زیبایی چهره تان نگاه نمی کند و همه چشم ها ناخودآگاه به آن سمت کشیده می شوند. این خال می تواند به دلایلی کاملا ژنتیکی در چهره نمایان شود. اما اگر علل ژنتیکی در آن دخالتی نداشته باشند ممکن است نشانه یک بیماری باشد. بهتر است با مراجعه به متخصص پوست و مو از علل آن باخبر شوید و در شرایط مناسب نسب به برداشتن خال گوشتی اقدام کنید.

ارزان ترین کلینیک برداشت خال

ملانوما و هزینه برداشتن خال

این خال برخلاف طنین موسیقایی اش، یک درنده حسابی است. این خال می تواند به خالی سرطانی تبدیل شود و زندگی تان را به خطر اندازد. در کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری بر روی این خال آزمایش های متعددی انجام می دهند تا میزان خطر آن، روش ها و هزینه های برداشتن خال را برنامه ریزی کنند. البته خود این خال نشانه های نمایانی هم دارد که با مشاهده هر کدام باید با شتاب خود را به کلینیک برسانید. از جمله این موارد می توان به :

  • دگردیسی خال
  • خاریدن
  • تراویدن مایعی آب گونه از آن
  • رنگ به رنگ شدن خال
  • وسعت و اندازه خال

آن اشاره نمود.

روش های خال برداری

پس از مشاوره پوست و مو رایگان، دکتر یکی از روش های مناسب را برای خال برداری شما انتخاب می کند. در گذشته ها به دلیل نبود دستگاه های پیشرفته خال ها را می سوزاندند اما عیب این کار این بود که اثر خال از دست رفته همچنان بر روی پوست خودنمایی می کرد. اما امروزه فن آوری همه این عیب ها را از بین برده است.

البته روش های دیگری هم به غیر از لیزر استفاده می شود که سرما درمانی نیز یکی از آن ها است. به آن کرایوتراپی هم می گویند. نخست منطقه خال را بی حس می کنند. سپس با تیغ جراحی آن را از سطح پوست جدا می سازند. بعد برای مدتی کمتر از سی ثانیه منطقه بریده شده را با یخ می پوشانند. خال های کم ریشه و کوچک با این روش به سادگی جدا می شوند.

هزینه برداشتن خال با توجه به روش انجام آن متفاوت است. گاهی فرد ترجیح می دهد از روشی به نام رادیو فرکانسی استفاده کند. معمولا خال های سطحی و کوچک با این روش بهتر برداشته می شوند. این روش با پرتوهای رادیویی قوی خال ها را می سوزاند. اما مشکل آن در این است که به چندین روز پانسمان پی در پی نیازمند است.

هزینه برداشت خال با لیزر

هزینه برداشتن خال با لیزر

در این بخش از هزینه برداشتن خال باید به این واقعیت اعتراف کنیم که لیزر در جهان پزشکی مانند انقلاب کپرنیک، جهان پزشکی را به پیش و پس از خود تقسیم کرد. این فن آوری در همه جا کاربرد دارد. خال برداری نیز یکی از بخش هایی است که با کمک این فن آوری فوق العاده به سادگی برداشته می شود. گاهی تنها با یک جلسه می توان خال را برداشت و گاهی نیز این عمل یه چندین جلسه نیاز دارد. البته باید تذکر دهیم که برای خال های خیلی بزرگ و برآمده عمل لیزر پاسخ مناسبی نمی دهد.

در کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری یا نمونه برداری و مشاهده خال بهترین روش خال برداری به شما پیشنهاد داده می شود.

برخی تا اسم لیزر می آید یاد فیلم های هالیوودی می افتند. لیزر درد ندارد. یا اگر هم داشته باشد تنها زمان کوتاهی می پاید. مزیت روش لیزر در این است که به تراش پوست نیازی ندارد. در نتیجه دکتر مسعود جعفری تنها یا یک بی حسی موضعی خال تان را برای همیشه بر می دارد. نه هیچ برشی انجام می شود و نه تیغی به کار می رود.

لیزر CO2

خال برداری با لیزر انواع گوناگونی دارد. یکی از روش های مطلوب لیزر CO2 است. این روش لیزری غیر تهاجمی است و برای خال های رویی و سطحی، گوشتی، کک و مک، خال قرمز، خال سیاه و دیگر گونه های خال سودمند است. زیرا هیچ اثری بر پوست تان باقی نمی گذارد و پوستی صاف و یکدست به شما می بخشد.

در این روش از لیزر عمق خال تان سنجیده می شود و بعد از آن پرتوهایی متناسب با عمق سنجیده شده به پوست تان تابیده می شود. پس از این کار رنگدانه ها را بیرون می کشند. با این کار ممکن است زخم کوچکی در سطح پوست تان پدید آید. پس از اتمام لیزر درمانی با کرم های ویژه قوی جای خال به شکلی پیوسته مالیده میشود تا جای زخم برای همیشه از پوست تان ناپدید شود. با این کار زخم ها کنده می شوند. البته در این مرحله نباید مداوا را قطع کنید بلکه به کرم مالی ادامه دهید تا بافت پوست تان به تمامی ترمیم شود.

هزینه روش های برداشت خال

جلسات خال برداری و هزینه برداشتن خال

هزینه برداشتن خال به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله نوع خال، بهترین دستگاه لیزر برای برداشتن خال که در کلینیک ها به کار گرفته می شوند، تشخیص پزشک و بسیاری عوامل دیگر که در هنگام مشاوره پوست و مو رایگان کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری به شما گفته خواهد شد. در اینجا هیچ گامی بدون مشاوره و رضایت شما برداشته نمی شود.

گاهی برای برداشتن یک خال شاید نیاز به چندین جلسه باشد. خال هایی که ریشه های عمیق دارند با لیزر برداشته نمی شوند. چون ممکن است خون ریزی مانع کار پزشک شود. البته باید گوشزد کنیم که در برخی از آرایشگاه ها نیز ادعا می شود که می توانند با یک جلسه لیزر خال های شما را بردارند. لیزر درمانی تخصص پیچیده ای است و نیاز یه کادر درمان آموزش دیده دارد. به این فریب کاریها توجه نکنید و تنها به مراکز معتبر اعتماد کنید. پای سلامتی پوست تان در میان است.

خال چیست؟

پیش از پرداختن به هزینه برداشتن خال کمی با خال ها آشنا شویم. همه با این سازه های برجسته رنگدار آشنایی داریم. پراکندگی آنها در پوست یکنواخت نیست و هر جای بدن ممکن است خودنمایی کنند. نقطه های کوچک و تیره ای که مثل یک لجاجت پاک نشدنی خود را به ما تحمیل می کنند. اما این خال های لجوج در کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری، به سادگی خال برداری می شوند. البته باید این را هم اضافه کنیم که همه خال ها بی زیان نیستند. برخی از آنها که به شکلی غیر طبیعی رشد می کنند، ممکن است سرطانی و در نتیجه کشنده باشند. به این نوع خال های خطر ساز ملانوما گفته می شود. اگر در شکل، رنگ و اندازه ملانوما دگرگونی هایی دیده شد، اولین کاری که باید بکنید مراجعه به پزشک است. یک خال آژیر خطر بدن است. به هشدارها بی توجه نباشیم.

هزینه خالبرداری

کلینیک زیبایی در زعفرانیه با هزینه خال برداری مناسب آماده زیبا ساختن شما است. هزینه برداشتن خال نیز در این کلینیک به منصفانه ترین شکل های ممکن انجام می شود. همه دستگاه های این کلینیک با تکنولوژی روز دنیا هماهنگ اند. در کلینیک دکتر مسعود جعفری زیبایی یک واقعیت همیشگی است. زمان را از دست ندهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 3.5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

2 پاسخ

  1. سلام و عرض ادب بنده روی پوست سرم چند سالی هست خال گوشتی روییده و با اطلاعاتی که در اینترنت خوندم ملانوما راندولا هستش. البته نه خارش دارد نه درد و نه چیز دیگر. اطراف خال دو عدد خیلی ریز باز چند وقتی هست خال ایجاد شده. تا بحال دکتر مراجعه نکردم راهنمایی بفرمایید لطفا بنده استانبول ساکن هستم اهل تبریز و بیمه هستم. اینجا هزینه ها بالاست می بایست خدمت شما برسم چه روزها و ساعاتی هستین.

    1. سلام وقت بخیر، پزشک باید بصورت حضوری و یا آنلاین شمارو ویزیت کنند تا راه حل قطعی رو ارائه بدهند، پشنهاد می کنم تو قسمت تماس با ما فرم مشاوره رایگان را پر کنید تا همکارانمون برای مشاوره رایگان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷