زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

مهم ترین نکات ژل آلیاکسین برای لب

مجله آموزشی

مهم ترین نکات ژل آلیاکسین برای لب

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

مهم ترین نکات ژل آلیاکسین برای لب

ژل آلیاکسین برای لب

آلیاکسین یک محصول پرکننده پوستی مونوفیازیک است که شامل ترکیبی از وزن­ های مولکولی به خوبی تعریف شده از اسید هیالورونیک برای به دست آوردن اثرات بیولوژیکی و مکانیکی مختلف است.

ویژگی­ های اصلی آلیاکسین یکپارچه­ سازی و پایداری بافت است و در نتیجه نتایج طبیعی و در عین حال طولانی مدت به دنبال دارد. ژل آلیاکسین برای لب، رفع تیرگی و گودی زیر چشم، خطوط اخم و لبخند و چین و چروک گردن و نواحی مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار می­گیرد.

اسید هیالورونیک مورد استفاده در این ژل یک اسید هیالورونیک درجه اولتراپور است که از نظر خلوص، ایمنی و مقاومت بالا در برابر فرایندهای تولید حرارتی از بهترین کیفیت برخوردار است و به همین دلیل ماندگاری بالایی دارد.

ژل آلیاکسین برای لب

 

مزایای استفاده از ژل آلیاکسین برای لب

در کنار چشم ­ها، لب­ها نقش مهمی در زیبایی صورت ایفا می­کنند. از لب­ ها برای برقراری ارتباط و لبخند زدن استفاده می­کنیم. با استفاده از پرکننده ­های باکیفیت  و تکنیک­ های پیشرفته تزریق لب، ما به دنبال لب طبیعی و زیبایی هستیم. از لب­ های نازک گرفته تا چروک­ های اطراف دهان، تزریق ژل لب بهبودی فوری را ارائه می­دهد که تا شش ماه ادامه دارد.

استفاده از ژل آلیاکسین برای لب دارای مزایای بسیاری است. آلیاکسین دارای کمترین عارضه جانبی است؛ چرا که ترکیبات آن با بافت پوست سازگار است. این امر موجب می­گردد که ایجاد ندول پس از تزریق به حداقل ممکن برسد.

تزریق این ژل به آسانی و با کمترین درد صورت می­پذیرد و بلافاصله پس از تزریق می­توان به برنامه ­های کاری روزانه رسیدگی نمود. 

استفاده از ژل آلیاکسین برای لب موجب کنترل حجم لب می­شود. میزان مواد تزریق شده قابل کنترل است. به علاوه ژل را می­توان به تدریج در طی جلسات درمانی مختلف تا زمانی که نتیجه مطلوب حاصل شود، تزریق کرد.

با تزریق ژل هر گونه برآمدگی ایجاد شده توسط حرکت لب­ ها به راحتی قابل حل است و کبودی کمتری دارد. در عین حال ژل آلیاکسین برای لب نتایج منطقی ماندگاری دارد.

واکنش آلرژیک در تزریق ژل آلیاکسین بعید است. از آنجا که فیلرهای اسید هیالورونیک از موادی شبیه به مواد موجود در بدن ساخته می­شوند، بعید است که باعث ایجاد یک واکنش آلرژیک شوند. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، قبل از درمان به پزشک خود بگویید.

ژل آلیاکسین برای لب

اثرات مثبت ژل آلیاکسین برای لب

ژل ­های آلیاکسین از چهار فرمولاسیون با وزن مولكولی مختلفی است و بنابراین خواص متفاوتی را ارائه می­دهند، بسته به نوع درمانی كه انجام می­شود این محصول دارای مزایای مطلوبی است. اثرات ژل آلیاکسین برای لب متعدد است. از جمله این اثرات می­توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایده ­آل برای ترمیم پوست لب است و به بهبود بافت پوست با ایجاد خاصیت ارتجاعی کمک می­کند.
  • حجم از دست رفته بافت لب را ترمیم می­کند. این امر عموماً به دلیل افزایش سن و یا کاهش وزن روی می­دهد.
  • با تقارن سازی فرم لب، در کانتورینگ طبیعی صورت بسیار مؤثر است.
  • مناسب برای مناطق حساس لب و اطراف لب است.
  • در اصلاح عدم تقارن لب فوقانی و تحتانی مؤثر است.
  • برای تقویت لب و حجیم کردن آن توصیه می­شود.
  • بافت­های پوست لب را آبرسانی می­کند.
  • خطوط ریز روی لب را به خوبی پر می­کند.
  • مرز و خط لب را مشخص می­کند.

 

ژل آلیاکسین برای لب

اثرات منفی ناشی از تزریق ژل آلیاکسین برای لب

به طور کلی، ژل آلیاکسین بسیار ایمن است و نتیجه­ ای بسیار قابل پیش­بینی و قابل اعتماد ارائه می­دهد. با این حال مانند هر پرکننده پوستی، ممکن است چند ساعت تورم در ناحیه موضعی را تجربه کنید. گاهی اوقات ممکن است پوست کبود شود، اگرچه این عارضه با تکنیک­ های تزریق صحیح به ندرت اتفاق می­افتد.

پرکننده لب یکی از محبوب ترین و درخواست شده ترین درمانگاه های ما است. از پرکننده های پوستی در لب می توان برای بازگرداندن حجم از دست رفته در لب بالغ تر و همچنین برای افزایش حجم و نسبت ها در لب مشتری جوان استفاده کرد.

بیشترین نگرانی که قبل از تزریق لب از طرف مشتری شنیده می­شود این است که لب ­های آنها پس از تزریق فیلر و ژل، طبیعی به نظر نرسد و شکل نازیبایی به خود بگیرد. باید توجه داشت که شکل غیر طبیعی لب پس از تزریق به چند علت به وجود می­آید:

  • انتخاب محصولی بی­کیفیت و غیر مناسب
  • تزریق بیش از حد در یک جلسه
  • قرار دادن نادرست ژل در هنگام تزریق
  • روش تزریق ضعیف و غیر اصولی

بنابراین مهمترین نکته در انجام درمان ­های زیبایی و تزریق ژل آلیاکسین برای لب، مراجعه به فرد متخصص پوست و مو است.

ژل الیاکسین برای لب

مراقبت­ های پس از تزریق ژل آلیاکسین

مراقبت های بعد از انجام تزریق ژل آلیاکسین برای لب بسیار آسان است. پس از تزریق، قادر خواهید بود برنامه­ های شخصی خود را از سر بگیرید. تنها چیزی که باید از آن دوری کنید آسپیرین است.

پزشک بعد از استفاده از پرکننده، کمپرس یخ روی لب شما قرار می­دهد. در صورت احساس درد، در خانه نیز می­توانید از کمپرس سر استفاده کنید. تورم ناشی از تزریق ژل در یک یا دو روز کاهش می­یابد.

میزان تأثیر گذاری و ماندگاری ژل آلیاکسین برای لب

نتایج حاصل از تزریق ژل آلیاکسین برای لب بسیار طبیعی است. این ژل به منظور بهبود نقص ­های خاص یا علائم پیری طراحی شده است. اسید هیالورونیکِ موجود در ژل آلیاکسین در طی زمان کاملاً در پوست شکسته می­شود و در نهایت اثری از ژل باقی نمی­ماند. بنابراین آلیاکسین یک پرکننده موقت است.

ماندگاری ژل آلیاکسین برای لب بستگی به میزان ژل مورد استفاده برای اصلاح فرم لب، سن فرد تحت درمان، سبک زندگی و همچنین کیفیت تزریق ژل دارد. سازنده این محصول ادعا می­کند که آلیاکسین از 6 تا 12 ماه ماندگار و  مؤثر است و این امر نشان می­دهد که بسته به نوع استفاده، یک یا دو تزریق در طول سال کافی است.

هزینه تزریق ژل آلیاکسین برای لب

هزینه ها بسته به میزان محصول مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه مناسب متفاوت است. در طول مشاوره درمانی، پزشک معالج شما را در جریان هزینه­ ها قرار خواهد داد. هزینه ­های کلی تزریق، در کلینیک ­ها و مراکز درمانی مختلف با توجه به کیفیت خدمات و نوع محصول مورد استفاده در پروسه درمانی، متغیر خواهد بود.

ژل آلیاکسین برای لب

جمع­ بندی

درمان­ های زیبایی برای رفع خطوط ریز لب، عدم تقارن لب ­ها و حجیم نمودن لب با استفاده از فیلرها و ژل ­های مختلف صورت می­پذیرد. ژل آلیاکسین برای لب یکی از بهترین ژل­ها است که علاوه بر اثرگذاری زود هنگام، دارای کمترین عارضه جانبی است. اسید هیالورونیک اصلی­ترین ماده تشکیل دهنده این ژل است که با بدن سازگار است و خاصیت آبرسانی و کلاژن­سازی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل لب و انجام مشاوره رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷