زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

مهم ترین نکات میکرونیدلینگ پلک چیست؟

مجله آموزشی

مهم ترین نکات میکرونیدلینگ پلک چیست؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

مهم ترین نکات میکرونیدلینگ پلک چیست؟

میکرونیدلینگ پلک یکی از تکنیک‌های افزایش زیبایی صورت می‌باشد و بازده بالای آن موجب شده است تا امروزه بطور گسترده‌ای از این تکنیک برای رفع مشکلات مختلف پوستی استفاده شود. در این مقاله قصد داریم تا اطّلاعای را در رابطه با این فرآیند زیبایی به شما عزیزان ارائه نماییم و عوامل موثّر بر میزان بازده کلّی این تکنیک را توضیح دهیم.

میکرونیدلینگ پلک
میکرونیدلینگ یکی از تکنیک‌هایی است که امروزه برای رفع مشکلات پوستی استفاده می‌شود.

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین تکنیک‌هایی است که برای جوانسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این تکنیک، سوزن‌های بسیار ریزی وارد پوست افراد می‌شود و با ایجاد کردن زخم‌های کوچکی موجب شروع فرایند بازسازی پوست می‌گردد. این تکنیک بسیار ساده و کاربردی است و از بازده بالایی نسبت به سایر روش‌های افزایش زیبایی برخوردار می‌باشد و این ویژگی موجب برتری محسوس آن نسبت به سایر تکنیک‌های زیبایی شده است. شما می‌توانید با انجام 4 تا 6 جلسه میکرونیدلینگ شفّافیت و شادابی را به پوست خود بازگردانید و مشکلاتی همچون چین و چروک‌های صورت و آکنه را به میزان قابل توجّهی برطرف نمایید. در طی این فرایند، سوزن‌هایی با طول نیم تا 2.5 میلی‌متر و با قطری ناچیز وارد پوست می‌شوند و تولید پوتئین‌هایی همچون کلاژن و الاستین را در پوست تحریک می‌نمایند. با این حال، عوامل متعددی بر میزان بازده کلّی این روش تاثیر می‌گذارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرونیدلینگ به مقاله ی “نکات طلایی میکرونیدلینگ در جوانسازی پوست” از همین سایت مراجعه کنید.

میکرونیدلینگ پلک
می‌توان از این تکنیک برای رفع افتادگی پلک استفاده کرد.

مزایای میکرونیدلینگ پلک نسبت به سایر روش‌های زیبایی:

1-بازده بیشتر

میکرونیدلینگ پلک برخلاف سایر فرآیند‌های زیبایی از بازده بیشتری برخوردار می‌باشد و نتایج بهتری را به همراه دارد. مشکلاتی همچون افتادگی پلک معمولاً به درمان‌های رایج پاسخ نمی‌دهند و به همین دلیل، شما می‌توانید از این تکنیک برای رفع این مشکل بزرگ در کوتاه مدّت استفاده نمایید و از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوید.

2-هزینه‌های ناچیز میکرونیدلینگ پلک در مقایسه با سایر روش‌ها

خدمات زیبایی جزو خدمات گران قیمت در دنیای پزشکی محسوب می‌شوند و می‌توانند هزینه‌های سرسام آوری را به زیباجویان تحمیل نمایند. میکرونیدلینگ پلک از جمله فرآیند‌هایی است که هزینه‌های بسیار ناچیزی را در مقایسه با سایر تکنیک‌های زیبایی برای زیباجویان ایجاد می‌نماید و شما می‌توانید به این وسیله زیبایی صورت خود را بار دیگر بدست آورید.

3-پیاده‌سازی آسان

میکرونیدلینگ پلک برخلاف سایر فرآیند‌های زیبایی به تخصص بالایی نیاز ندارد و به همین دلیل است که امروزه در اکثر کلینیک‌های زیبایی بطور گسترده انجام می‌شود. انجام این تکنیک بسیار ساده و آسان می‌باشد و به پیش نیاز‌های عجیب و نامتعارف نیاز ندارد و شما می‌توانید در هر شرایطی آن را انجام دهید. این ویژگی موجب گسترش سریع و افزایش محبوبیّت این تکنیک در میان زیباجویان شده است و به همین دلیل است که امروزه میکرونیدلینگ پلک در بیشتر کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شود.

میکرونیدلینگ پلک
میکرونیدلینگ از بازده مناسبی در درمان افتادگی پلک برخوردار است.

چه عواملی بر میزان بازده میکرونیدلینگ پلک تاثیر می‌گذارند؟

میکرونیدلینگ پلک همچون سایر فرآیند‌های زیبایی تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد و در این قسمت قصد داریم تا تعدادی از عوامل موثّر بر میزان بازده این تکنیک را به شما معرّفی نماییم.

1-سن زیباجویان

سن افراد یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موثّر بر میزان بازده میکرونیدلینگ پلک می‌باشد. پوست انسان در دوران جوانی توانایی بیشتری را برای بازسازی دارد و می‌تواند آسیب‌های متعدد را سریع‌تر از دوران پیری جبران نماید. بطور کلّی، با افزایش سن بیماران میزان بازده این تکنیک کاهش می‌یاید و افراد میان سال نیاز خواهند داشت تا این فرآیند زیبایی را به منظور کسب نتایج مورد نظر تکرار نمایند.

این ویژگی جزو ایرادات این تکنیک زیبایی محسوب نمی‌شود زیرا بسیاری از فرآیند‌های زیبایی برای کسب بیشترین بازده به تکرار نیاز دارند. با این حال، شما می‌توانید در جلسه‌ی اوّل درمانی خود بازده مناسبی را از این روش دریافت نمایید و از زیبایی خود لذّت ببرید.

میکرونیدلینگ پلک
عوامل متعددی بر میزان بازده میکرونیدلینگ تاثیر می‌گذارند.

2-تعداد جلسات درمانی یکی از عوامل موثّر بر میزان بازده میکرونیدلینگ پلک می‌باشد:

پوست پلک از حسّاسیت بالایی نسبت به پوست سایر قسمت‌های صورت برخوردار است و نباید بیش از اندازه تحت فشار قرار بگیرد و عدم رعایت این مورد می‌تواند موجب وارد شدن آسیب‌هایی جدّی به پوست این قسمت شود. به همین دلیل، تعداد جلسات میکرونیدلینگ پلک یکی از عوامل مهم و محوری در میزان بازده این تکنیک می‌باشد و می‌تواند تاثیر فراوانی را در نتایج نهایی بگذارد.

در موارد بسیاری مشاهده شده است که این تکنیک تنها با یک جلسه موجب بهبود کامل افتادگی پلک شده است و دیگر نیازی به تکرار جلسات درمانی وجود نداشته است.

با این حال، شما می‌توانید برای کسب حداکثر نتایج این فرآیند زیبایی را پس از گذشت 4 تا 6 ماه تکرار نمایید تا کلاژن و الاستین بیشتری تولید شود و شبکه‌ی عروقی گسترده‌تری در این قسمت ایجاد گردد. در کل، میکرونیدلینگ پلک روش اصلی درمان افتادگی پلک می‌باشد و کم‌تر روشی از بازده بالای آن برخوردار هستند ولی باید فواصل زمانی مشخّصی مابین جلسات درمانی وجود داشته باشد تا احتمال وارد شدن آسیب‌های جدّی به پوست کم‌تر شود.

میکرونیدلینگ پلک
میکرونیدلینگ جزو تکنیک‌های غیر تهاجمی محسوب می‌شود.

3-انجام صحیح مراقبت‌های بعد از انجام این فرآیند زیبایی:

میکرونیدلینگ پلک جزو فرآیند‌های زیبایی غیر تهاجمی دسته بندی می‌شود ولی با این حال موجب وارد شدن آسیب به بافت پوست می‌گردد. در این تکنیک، لایه‌ی دفاعی اوّل بدن یعنی پوست مورد آسیب قرار می‌گیرد و راه ورود برای عوامل عفونت‌زا باز می‌شود و این عوامل می‌توانند موجب کاهش میزان بازده این تکنیک شوند.

بنابراین، شما باید پس از انجام این فرآیند برای مدّتی از داروهای آنتی‌بیوتیک به منظور کاهش احتمال وقوع عفونت‌های باکتریایی استفاده نمایید تا بازده این فرآیند تحت تاثیر این عوامل مزاحم قرار نگیرد. با این حال، استفاده از داروهای ضدّ درد و ضد التهاب بعد از درمان پوست با استفاده از این تکنیک منع شده است و این داروها می‌توانند بازده کلّی این فرایند را به میزان قابل توجّهی کاهش دهد. بنابراین، رعایت موارد ذکر شده پس از انجام میکرونیدلینگ پلک می‌تواند به شما در داشتن پوستی زیبا و شفّاف کمک نماید.

میکرونیدلینگ پلک
میکرونیدلینگ پلک عوارض ناچیزی را به همراه دارد.

4-عدم دست‌کاری پوست از دیگر عوامل موثّر بر میکرونیدلینگ پلک می‌باشد:

رعایت این مورد می‌تواند تاثیر فراوانی را بر روی میزان بازده میکرونیدلینگ پلک داشته باشد و موجب عدم نیاز زیباجویان به تکرار این فرآیند زیبایی شود. دست‌کاری پوست بعد از انجام این تکنیک موجب وارد شدن آسیب به ساختار پوست می‌شود و می‌تواند فرآیند ترمیم پوست را از مسیر اصلی خود منحرف سازد و موجب بد شکل شدن پوست پلک شود.

همچنین، انجام این کار احتمال وارد شدن باکتری‌ها و ویروس‌های عفونی به زخم‌های این قسمت از پوست را افزایش می‌دهد و می‌تواند مشکلات متعددی را برای شما ایجاد نماید. بنابراین، پس از انجام این تکنیک مراقبت‌های لازم را به صورت صحیح انجام دهید تا میزان بازده این تکنیک افزایش یابد.

امیدواریم از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرونیدلینگ پلک و انجام مشاوره رایگان به کلینیک زیبایی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷