زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

مهم ترین نکات تزریق ژل آلیاکسین برای زیر چشم چیست؟

مجله آموزشی

مهم ترین نکات تزریق ژل آلیاکسین برای زیر چشم چیست؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

مهم ترین نکات تزریق ژل آلیاکسین برای زیر چشم چیست؟

آلیاکسین یک فیلر حاوی اسید هیالورونیک است که برای آبرسانی، کانتورینگ و کشیدن غیر تهاجمی پوست استفاده می­ شود. این محصول نتیجه­ ای ایمن و طبیعی ارائه می­ دهد. ژل آلیاکسین برای زیر چشم، خطوط اخم و لبخند، چین و چروک­ های صورت و گردن و همچنین شقیقه­ ها مورد استفاده قرار می­ گیرد. این ژل دارای عملکرد بالا برای جوان­سازی و تقویت زیبایی طبیعی است و نتایج زیبایی شناختی متعادلی را ارائه می ­دهد.

نحوه عملکرد ژل آلیاکسین

این محصول شکل طبیعی، پر و تقارن چهره را مجدداً بازسازی­ می­ کند، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و هیدراتاسیون را حفظ می­ کند. این نتایج زیبایی و درمانی است که ژل آلیاکسین تضمین می ­کند.

آلیاکسین دارای یک اثر لیفت طبیعی، همراه با عمل بیولوژیکی، باعث تحریک بازسازی ساختارهای کلاژن درم می ­شود.

ژل آلیاکسین برای زیر چشم

کاربردهای ژل آلیاکسین

یکی از مهمترین کاربردهای ژل آلیاکسین برای زیر چشم است. این ژل دو مشکل پوستی عمده در اطراف چشم را برطرف می­سازد:

تیرگی و گودی زیر چشم: یکی از شایع­ترین معضلات پوستی، تیرگی و گودی اطراف چشم است. علاوه بر ژنتیک که یکی از مهمترین عوامل تیرگی نواحی اطراف چشم است، دلایل دیگری چون عادات تغذیه ­ای نادرست، خواب ناکافی، آلرژی، نور آفتاب، اختلالات هایپرپیگمانتاسیون، آنمی و کاهش سطح چربی در اطراف چشم در ایجاد این مشکل مؤثر هستند. ژل آلیاکسین به عنوان یک درمان کارآمد برای رفع تیرگی دور چشم محسوب می­­ شود.
چین و چروک: خطوط و چین و چروک ­های اطراف چشم با بالا رفتن سن و به دلیل فعال بودن مکرر عضلاتِ اطراف چشم به وجود می­ آید. استفاده از ژل آلیاکسین برای زیر چشم و رفع این چین و چروک ­ها مفید است.

از دیگر کاربرد های ژل آلیاکسین می توان به:

  • ّاصلاح خط لبخند و اندوه
  • کانتورینگ و زاویه سازی صورت
  • کمک به متقارن سازی صورت
  • افزایش حجم لب
  • اصلاح افتادگی لب، بهبود تقارن و درمان چین و چروک های دور لب
  • آب رسانی به بافت پوست صورت
  • افزایش حجم گونه ها
  • لیف صورت
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
  • دارای اثر نرم و مرطوب کنندگی پس از تزریق

ژل آلکاسین

انواع ژل آلیاکسین 

  • ژل آلیاکسین Aliaxin Shape & Restore – (SR)
  • ژل آلیاکسین (Aliaxin Essential Volume – (EV
  • ژل آلیاکسین (GP) – Aliaxin Global Performance 
  • ژل آلیاکسین (FL) – Aliaxian Fine Lines  

ژل آلیاکسین برای زیر چشم

عوارض جانبی ژل آلیاکسین برای زیر چشم

اثرات جانبی تزریق ژل ­ها و فیلر زیر چشم آلیاکسین می ­تواند شامل درد، کبودی، عدم تقارن یا تشکیل گره باشد. این عوارض عموماً موقتی هستند و در هفته اول درمان بهبود می­ یابند.

 عارضه جدی فیلرهای تزریقی، تزریق داخل عروقی است که منجر به نکروز پوستی می­ شود. سفید شدن ناگهانی پوست در منطقه تحت درمان، تغییر رنگ پوست به بنفش یا درد قابل توجه پس از درمان، ممکن است نکروز بافت را نشان دهد.

باید توجه نمود که این عارضه در موارد بسیار نادر و به دلیل مراجعه به افراد بی تجربه و غیر متخصص اتفاق می­ افتد. اگر ژل آلیاکسین برای زیر چشم توسط پزشکی متخصص پوست و مو و در حجم مناسب تزریق شود، عارضه جانبی ­ای در پی نخواهد داشت.

ژل آلیاکسین برای زیر چشم

مراقبت­ های لازم قبل و پس از تزریق ژل آلیاکسین زیر چشم 

یک هفته پیش از درمان باید از داروهایی مانند آسپرین، موترین، ایبوپروفن و داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید. اگر به دلایل پزشکی آسپرین مصرف می­کنید این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.

سه روز پیش از تزریق، نباید از محصولات موضعی مانند رتینول ها، رتینوئیدها، گلیکولیک اسید یا هرگونه محصولات ضد پیری استفاده نمود. در صورت بارداری یا شیردهی، از ژل­ های پوستی استفاده نکنید. در صورت حساسیت به مواد مختلف لازم است این موارد به پزشک معالج گزارش داده شود.

پس از ژل آلیاکسین برای زیر چشم با توجه به میزان تزریق و محل تزریق، اثربخشی متفاوت است. بلافاصله پس از درمان ممکن است قرمزی، کبودی، تورم، حساسیت و خارش در نزدیکی محل تزریق وجود داشته باشد. از خارش، ماساژ دادن یا دستکاری محل تزریق خودداری کنید. این عوارض طبیعی است و به طور کلی طی چند ساعت تا چند روز از بین می­ رود. اگر این علائم بیش از 3 روز به طول انجامید ، باید با پزشک معالج مشورت نمود.

به عنوان بخشی از مراقبت­ های پس از تزریق، استفاده از کمپرس یخ، کرم و قرص آرنیکا و قرص­های برملین تجویز می­ شود. مصرف استامینوفن (تایلنول) در صورت وجود درد بلامانع است. مصرف نوشیدنی­ های الکلی و انجام فعالیت­ های ورزشی سنگین پس از تزریق ژل آلیاکسین برای زیر چشم ممکن است منجر به کبودی اضافی شود.

بعد از تزریق باید از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری نمود تا از تورم یا کبودی اضافی جلوگیری شود. 98٪ از آسیب­های پوستی (پیری، چروک­ ها، لکه­ های تیره و رنگدانه ­های غیر طبیعی) در اثر آفتاب ایجاد می­شود. استفاده از ضد آفتاب برای حفظ ظاهر و سلامت پوست، پس از تزریق بسیار مهم است.

 محصولاتی که حاوی ویتامین C هستند می­ توانند پوست را تقویت کرده و سستی و بافت آن را بهبود بخشند. بنابراین توصیه می ­شود پس از تزریق ژل آلیاکسین برای زیر چشم از میوه ­ها و سبزیجات تازه استفاده نمود.

ژل آلیاکسین برای زیر چشم

میزان ماندگاری ژل آلیاکسین برای زیر چشم

ژل آلیاکسین به دلیل نوع فرمولاسیون و ترکیباتی چون اسید هیالورونیک از ماندگاری بالایی برخوردار است. چنانچه ژل آلیاکسین برای زیر چشم توسط پزشک متخصص و با ظرافت صورت پذیرد، علاوه بر اثردهی زودهنگام، ماندگاری بالایی خواهد داشت.

هزینه تزریق ژل آلیاکسین

هزینه تزریق ژل آلیاکسین برای رفع تیرگی و چین و چروک زیر چشم، باتوجه به موارد مختلفی چون حجم ژل مورد استفاده، دفعات تزریق، سن کاندیدای تزریق ژل، میزان تیرگی و چین و چروک و کلینیک مورد نظر برای انجام تزریق متفاوت است.

همچنین از آنجا که ژل آلیاکسین محصولی وارداتی است، قیمت آن دارای نوسان است. بنابراین لازم است پیش از اقدام به تزریق ژل آلیاکسین برای زیر چشم، از طریق مراکز درمانی معتبر هزینه ­های به روز تزریق ژل آلیاکسین را استعلام نمود.

ژل آلیاکسین برای زیر چشم

جمع ­بندی

گودی، تیرگی و چین و چروک زیر چشم از جمله مشکلات شایعی است که با بالارفتن سن شدت می­گیرد. برای درمان این مشکلات روش ­های مختلفی وجود دارد. تزریق فیلر و ژل یکی از این روش­ هاست. یکی از بهترین ژل­ها، ژل آلیاکسین  است. این ژل علاوه بر ماندگاری بالا، دارای کمترین عوارض جانبی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل زیر چشم و انجام مشاوره ای رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷