زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

مهم ترین نکات تزریق چربی به صورت، لب و گونه چیست؟

مجله آموزشی

مهم ترین نکات تزریق چربی به صورت، لب و گونه چیست؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

مهم ترین نکات تزریق چربی به صورت، لب و گونه چیست؟

تزریق چربی یکی از فرایند‌های زیبایی رایج در کلینیک‌های زیبایی سراسر جهان می‌باشد و بازده بسیار مناسب آن در مقایسه با دیگر فرایند‌های زیبایی موجب شده است تا امروزه زیباجویان فراوانی برای انجام آن اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با این تکنیک زیبایی و ویژگی‌‌های آن به شما عزیزان ارائه دهیم و نکاتی را در این رابطه عنوان نماییم. جهت کسب اطلاعات جزئی تر و دقیق تر در مورد تزریق چربی به مقاله ی “تزریق چربی و کاربردها و مزایای آن” از همین سایت مراجعه نمایید.

تزریق چربی به صورت، لب و گونه
تزریق چربی یکی از فرایند‌های زیبایی رایج در کلینیک‌های زیبایی می‌باشد.

تزریق چربی به صورت و لب و گونه چیست؟

با افزایش سن انسان توانایی بدن برای تولید پروتئین‌هایی که نقش بسیار مهمّی را در حفظ لطافت و قوام پوست دارا می‌باشند کاهش می‌یابد و این مسئله موجب بوجود آمدن چین و چروک‌های متعدد در پوست صورت و دیگر قسمت‌های بدن می‌شود و می‌تواند زیبایی افراد را با خطراتی جدّی مواجه نماید. تزریق چربی به صورت و لب و گونه یکی از فرایندهای زیبایی پربازده در زمینه‌ی رفع چین و چروک‌های صورت می‌باشد و از بازده بسیار مناسبی برخوردار است و به همین دلیل است که امروزه از آن برای درمان این گونه مشکلات استفاده می‌شود.

با تزریق چربی توانایی پوست در زمینه‌ی تولید پروتئین‌های حیاتی و حفظ ساختار کلّی پوست تقویت می‌گردد و در نتیجه، شفّافیت و زیبایی پوست افزایش می‌یابد و عمق و شدّت چروک‌های پوستی دچار کاهش می‌شود. بنابراین، شما می‌توانید با استفاده از این تکنیک در مدّت زمان کوتاهی زیبایی پوست خود را افزایش دهید و جوانی و شادابی را با استفاده از تزریق چربی به صورت و لب و گونه به پوست خود بازگردانید.

تزریق چربی به صورت، لب و گونه
بازده و ماندگاری بالای این تکنیک آن را به گزینه‌ای مناسب برای رفع مشکلات زیبایی مختلف تبدیل کرده است.

تزریق چربی به صورت و لب و گونه چگونه انجام می‌شود؟

در ابتدا متخصص پوست و مو و زیبایی مناطقی را که برای برداشت چربی مناسب هستند را مشخّص می‌نماید و در مرحله‌ی بعدی با استفاده از تکنیک‌هایی همچون لیپوساکشن بافت چربی را از ناحیه اوّلیه برداشت می‌کند. چربی استخراج شده در ادامه سانتریفیوژ می‌شود تا سلول‌های مرده از سلول‌های زنده جدا شوند و بافت چربی خالص تهیه گردد. متخصصین زیبایی در مراحل بعدی و بر اساس نیاز زیباجویان تزریق چربی را به قسمت‌های مختلف بدن انجام می‌دهند و زیباجویان را از مزایای این تکنیک بهره‌مند می‌سازند. در قسمت‌های بعدی می‌توانید با اهداف تزریق چربی به صورت و لب و گونه‌ها بیشتر آشنا شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ی “مزایا و معایب تزریق چربی چیست؟” از همین سایت مراجعه نمایید.

تزریق چربی به صورت و لب و گونه با چه اهدافی انجام می‌شود؟

تزریق چربی به قسمت‌های مختلف صورت با اهداف مختلفی انجام می‌شود و این مسئله نشان دهنده‌ی انعطاف‌پذیری بالای این فرایند زیبایی نسبت به سایر تکنیک‌ها می‌باشد. در ادامه می‌توانید با برخی از کاربردهای اصلی این تکنیک بیشتر آشنا شوید.

1-افزایش حجم:

کم‌تر کسی را می‌توان یافت که از لاغری صورت خود شکایت نداشته باشد و امروزه زیباجویان به دنبال راهکاری طولانی مدّت برای افزایش حجم قسمت‌های مختلف صورت خود هستند. یکی از اصلی‌ترین کاربردهای تزریق چربی افزایش حجم صورت و گونه‌ها می‌باشد و می‌توان با استفاده از این تکنیک به صورت کاملاً طبیعی و بدون عوارض جانبی حجم صورت را افزایش داد و از ویژگی‌های بارز آن بهره‌مند شد.

تزریق چربی به صورت، لب و گونه
می‌‌توان از تزریق چربی برای رفع چین و چروک‌های صورت و افزایش شادابی پوست استفاده کرد.

2-کاهش شدّت و عمق چین و چروک‌ها با استفاده از تزریق چربی:

همان‌گونه که قبلاً به آن اشاره شد، چین و چروک‌های صورت می‌‌توانند زیبایی افراد را با چالش‌های جدّی مواجه نمایند و به همین دلیل است که امروزه از تزریق چربی بیشتر از گذشته برای درمان این مشکلات استفاده می‌شود. این روش کاملاً طبیعی می‌باشد و احتمال بروز مشکلات و عوارض شدید در این فرایند زیبایی بسیار کم‌تر است و این ویژگی‌ها آن را به گزینه‌ای مناسب برای زیباجویان تبدیل کرده است.

البتّه لازم به ذکر است که با افزایش سن کیفیّت سلول‌های چربی استخراج شده دچار کاهش خواهند شد و به همین دلیل، بهتر است که انجام این فرایند زیبایی را به دوران میانسالی موکول نکنید تا بازده آن دچار کاهش نشود.

3-کاهش علائم اسکارهای پوستی و افزایش شفّافیت و شادابی پوست:

کم‌تر کسی را می‌توان یافت که از مزایای بیشمار تزریق چربی در زمینه‌ی کاهش اسکارهای پوستی آگاه نباشد و شما با استفاده از این روش می‌توانید قدرت بازسازی پوست خود را به شدّت تقویت نمایید و از این طریق مشکلاتی همچون اسکارهای پوستی ناشی از آکنه‌ها را درمان کنید و شفّافیت پوست خود را افزایش دهید.

تزریق چربی به صورت، لب و گونه
تزریق چربی موجب ایجاد حسّاسیت‌های آلرژیک نمی‌شود و این ویژگی موجب برتری آن شده است.

مزایای تزریق چربی به صورت و لب و گونه:

1-ماندگاری مناسب:

سوالات بسیاری در رابطه با میزان ماندگاری تزریق چربی به صورت و لب و گونه در ذهن زیباجویان وجود دارند و جالب است بدانید که ماندگاری این فرایند زیبایی بسیار مناسب و طولانی است و شما می‌توانید از مزایای آن در بلند مدّت بهره‌مند شوید. میزان ماندگاری این تکنیک در حالت عادّی در حدود 1 سال است ولی شما با انجام مراقبت‌های کافی می‌توانید این میزان را تا 2 سال افزایش دهید و از مزایای آن بهره ببرید.

2-عدم بوجود آمدن واکنش‌های آلرژیک در تزریق چربی:

استفاده از ترکیباتی همچون فیلرهای مصنوعی برای افزایش حجم می‌تواند موجب بوجود آمدن واکنش‌های آلرژیک در افراد شود و مشکلات بسیاری را ایجاد نماید زیرا سیستم ایمنی برخی از افراد نسبت به این ترکیبات حساس است و ممکن است که به آن‌ها پاسخ دهد در حالی که در تزریق چربی چنین احتمالی وجود ندارد زیرا از سلول‌‌های بدن برای مصارف زیبایی استفاده می‌شود و این ویژگی موجب برتری این تکنیک زیبایی شده است.

در نتیجه، شما می‌توانید با خیالی آسوده برای انجام این فرایند زیبایی اقدام نمایید و از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوید و دیگر نگران واکنش‌های آلرژیک شدید و خطرناک نباشید.

تزریق چربی به صورت، گونه و لب
تزریق چربی به صورت و لب و گونه عوارض جانبی شدیدی را برای شما ایجاد نخواهد کرد.

4-بازده بالا و عوارض جانبی ناچیز:

بازده تزریق چربی در صورت پیاده سازی صحیح بسیار بالا می‌باشد و این ویژگی موجب کاهش هزینه‌های زیبایی شما خواهد شد زیرا دیگر نیازی به تزریق مجدّد چربی در بازه‌های زمانی کوتاه برای حفظ نتایج بدست آمده نخواهید داشت و شما می‌توانید با یک بار تزریق سلول‌های چربی بسیاری از مشکلات زیبایی خود را برطرف نمایید. همچنین، عوارض جانبی این تکنیک بسیار ناچیز و قابل چشم پوشی هستند و می‌توان با رعایت برخی از موارد ضمن کاهش شدّت عوارض جانبی، بازده کلّی این تکنیک را نیز افزایش داد.

بنابراین، این امکان برای شما فراهم است تا با خیالی آسوده برای انجام این فرایند زیبایی اقدام نمایید و زیبایی پوست صورت خود را به میزان قابل توجّهی افزایش دهید. البتّه لازم به ذکر است که میزان مهارت پزشک متخصص نیز تاثیر فراوانی را بر روی میزان بازده و ماندگاری تزریق چربی می‌گذارد و در نتیجه، بهتر است که این گونه خدمات زیبایی را تنها از کلینیک‌های معتبر و شناخته شده دریافت نمایید تا با مشکلات رایج در این زمینه مواجه نشوید.

امیدواریم از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد “تزریق چربی” و انجام مشاوره رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷