زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

مهم ترین مراقبت های پس از تزریق ژل الانسه

مجله آموزشی

مهم ترین مراقبت های پس از تزریق ژل الانسه

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

مهم ترین مراقبت های پس از تزریق ژل الانسه

در این مقاله با آموختن مراقبت های پس از تزریق ژل الانسه این امکان را فراهم می کنیم که افراد پیش از تحت تزریق ژل الانسه قرار گرفتن با این موارد آشنا و برای آن آماده شوند. اگز قصد درمان با فیلر الانسه را دارید مراقبت های پس از تزریق ژل الانسه را جدی بگیرید.

مراقبت های پس از تزریق ژل الانسه

تزریق فیلر الانسه

الانسه یک ماده پر کننده و تحریک کننده کلاژن است که به طور طبیعی توسط بدن جذب می شود. فیلر الانسه برای اصلاح فوری و پایدار چین و چروک ها و علائم پیری صورت و شرایط آن است. تزریق ژل الانسه تولید کلاژن را تحریک می کند که به طور طبیعی حجم صورت را بازسازی می کند و شکلی که به مرور زمان از بین رفته است را بازیابی می کند.

عوارض های پس از تزریق ژل الانسه

قرمزی ، علائم خارش سوزن ، حساسیت کمی و کمی تورم معمولاً بلافاصله بعد از تزریق ژل الانسه قابل مشاهده است اما این عوارض معمولاً به سرعت فروکش می کند. در بخش زیر عوارض و مراقبت های پس از تزریق ژل الانسه به منظور جلوگیری و بهبود هر چه سریعتر این عوارض اورده شده است.

مزوبوتاکس

1-ورم 

ممکن است نسبت به دیگر پر کننده های پوستی تورم بیشتری دیده شود. تورم ممکن است در 24 ساعت اول بدتر شود و پس از چند روز باید برطرف شود. بسته های سرد حاوی یخ می توانند در کاهش تورم مفید باشند.

تورم باعث می شود که پرکننده احساس سفتی یا برآمدگی داشته باشد و ممکن است برخی افراد عدم تقارن را مشاهده کنند. به طور معمول طی 1-2 هفته کاملا برطرف می شود. اگر نگرانی دارید بهتر است با کلینیک تماس بگیرید.

2-کبودی

کبودی پس از تزریق ژل الانسه ممکن است رخ دهد ، که بلافاصله قابل مشاهده است ، اما ممکن است تا روز بعد مشخص نباشد.

در صورت تجربه کبودی ، پزشک متخصص پوست و مو می تواند از کرم کبودی پس از مراقبت به شما بدهد. از این کرم هر چند ساعت یکبار استفاده کنید تا از کبودی به سطح زمین نرسد و کبودی سریعتر پایین بیاید.

بیشتر کبودی ها فقط چند روز طول می کشد ، اما گاهی اوقات ممکن است یک هفته یا بیشتر طول بکشد.

3-حساس شدن پوست

حساسیت به لمس پس از درمان معمول است و این معمولاً پس از چند روز برطرف می شود. درد شایع نیست و توصیه می کنیم در صورت بروز این مشکل در اسرع وقت با پزشک تماس بگیرید.

مراقبت های پس از تزریق ژل الانسه

اکثر افراد می توانند با بهبود فوری در ظاهر و بدون صرف زمان ، به فعالیت های عادی خود ادامه دهند. اما برای پیشگیری از موارد فوق به این مراقبت های پس از تزریق ژل الانسه عمل کنید:

  • برای جلوگیری از خطر عفونت نباید 24 ساعت آرایش کرد.
  • سعی کنید از لمس ناحیه تحت درمان خودداری کنید و در صورت لمس ، ابتدا دستان خود را کاملا بشویید.
  • به شما توصیه می شود تا 2 روز پس از درمان از مصرف الکل ، ورزش شدید ، حمام آفتاب و قرار گرفتن در معرض گرما یا سرمای شدید خودداری کنید. مشخص شده است که این فعالیت ها تورم را افزایش می دهد و طولانی می کنند.
  • توصیه می شود از مصرف آسپرین و الکل به مدت 12-48 ساعت پس از درمان خودداری کنید.
  • لطفاً اگر قرمزی ، حساسیت ، خارش یا تورم بعد از 3 روز بدتر شد ، به جای اینکه تسکین پیدا کنید ، با پزشک متخصص زیبایی تماس بگیرید.

مراقبت های پس از تزریق ژل الانسه

هم چنین مراقبت های پس از تزریق ژل الانسه کمک می کنند خواص درمان، ماندگاری و کیفیت نتایج بالاتر برود و فرد بتواند مدت کمتری پس از درمان به کارهای روزمره خود بازگردد. درست است که تزریق ژل الانسه برای ریکاوری به زمانی نیاز ندارد ولی قرمزی مناطق تزریق ممکن است فرد را برای حضور در اجتماع معذب کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل الانسه به مقاله ی “تزریق فیلر الانسه چیست؟” از همین سایت مراجعه نمایید.

در نتیجه مراقبت های پس از تزریق ژل الانسه ساده هستند ولی در بهبود عوارض جانبی مانند تورم، کبودی و حساسیت پوست موثر هستند. پیش از درمان با فیلر الانسه حتما از مراقبت های پس از تزریق ژل الانسه آگاهی یابید و آن ها را به درستی انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 2.3]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷