زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

مهم ترین قسمت های صورت که بوتاکس می شوند!

مجله آموزشی

مهم ترین قسمت های صورت که بوتاکس می شوند!

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

مهم ترین قسمت های صورت که بوتاکس می شوند!

بوتاکس چیست؟

یکی از رازهای شادابی و جوان سازی پوست، بوتاکس است. تاثیری که این تزریق بر نواحی مختلف صورت، چانه، گردن و … دارد موجب شده است تا مطب پزشکان زیبایی و جراحی مملو از وجود افرادی باشد که برای این کار اقدام می کنند.

متقاضیان برای برطرف نمودن عارضه های مختلف صورت، رفع علائم پیری، موارد ژنتیکی، رفع چروک و خطوط ابرو و خنده و بسیاری از مسائل دیگر با تزریق بوتاکس به هدف دلخواه خود می رسند.

برای پی بردن به اینکه بوتاکس چیست؟ در چه قسمت هایی از صورت انجام می شود و این عامل چه تاثیری بر صورت دارد و همچنین جهت شناخت انواع بوتاکس و کاربردهای آن از لحاظ زیبایی و درمانی، مقاله حاضر را از دست ندهید. در ابتدا تعریفی از بوتاکس ارائه می دهیم تا با تصور بهتری به ادامه مقاله بپردازیم.

خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد! این جمله می تواند گویای همه چیز باشد. اینکه هیچ وقت انسان نباید فکر کند که بنا به شرایط محیطی و گذر عمر، زیبایی صورت او کم شود و نشانه های بالا رفتن سن در صورت او آشکار شود. چرا که زیبایی حق همه است و ارتباطی به سن نخواهد داشت.

پیشرفت علم پزشکی به ویژه در عرصه زیبایی موجب شده است تا امروزه بیشتر مردم به دنبال زیبایی و جوان سازی صورت باشند. در دو دهه اخیر محبوبترین و موثرترین روش جوان سازی و برطرف نمودن چین و چروک های پوست صورت، بوتاکس است.  جهت کسب اطلاعات جامع در مورد بوتاکس به مقاله ی “مهم ترین نکات بوتاکس چیست؟” از همین سایت مراجعه نمایید.

 

بوتاکس صورت

در پاسخ به اینکه بوتاکس چیست باید گفت: “این پروسه تزریق سمی به نام بوتولینوم در قسمت های از صورت که دارای چروک و یا خطوط می باشند، است. این تزریق موجب فلج شدن عضله مورد نظر و در نهایت جوان سازی پوست می شود”.

به دلیل حرکات مدامی که عضلات مختلف صورت انجام می گیرد امکان چروک و ایجاد خط بیشتر خواهد بود که تزریق این ماده یا دارو در صورت موجب محو شدن و از بین رفتن آن خواهد شد.

تزریق سم در صورت که در واقع یک باکتری مخصوص برای از کار انداختن فعالیت عضله است از انقباض آن قسمت از صورت جلوگیری کرده و از ایجاد چین و خط پوستی جلوگیری می کند.

انواع بوتاکس در چه قسمت هایی از صورت انجام می گیرد؟

شاید شما هم بارها جلو آینه ایستاده باشید و با ناراحتی چروک های دور چشم خود را می شمارید و احساس می کنید این روند ناخوشایند ادامه دارد. یا وقتی که می خندید خطوط خنده شما گسترش پیدا می کند و  یک دست بودن صورت از بین می رود.

گاهی به دلیل مشکلات، مشغله ها و استرس های وارد شده در زندگی نیز چروک هایی در نواحی پیشانی می بینید. خط ابرو نیز می تواند از همان سنین نوجوانی یا جوانی نیز به دلیل تابش آفتاب یا مسائل گوناگون بین ابروها ایجاد شود.

بوتاکس

اگر بخواهیم انواع بوتاکس که در عضلات مختلف تزریق شده و به اصطلاح آن ناحیه را فلج می کند نام ببریم، به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • بین ابروها و خط های پیشانی
  • خط خنده
  • خطوط دور لب
  • خط و چروک دور چشم
  • تزریق بالای لب
  • بوتاکس عضلات چانه، فک و گردن
  • خط های خرگوشی و افقی صورت

تاثیرات بوتاکس بر صورت

طبیعتا بوتاکس در سال های اخیر آن قدر راضی کننده بوده که مراجعه کنندگان به مطب متخصصان انقدر چشمگیر است.  این نوع تزریق که موجب صافی صورت می شود و تزریق آن با برندهای متنوع و برندی انجام می گیرد تاثیرات بسیار مثبتی چه از لحاظ ظاهری و چه شخصیتی روی فرد می گذارد.

تزریق بوتاکس از آن جهت مورد محبوبیت زیادی واقع شده است که با کمترین عوارض و بیشترین بازدهی جوان سازی و اثر مطلوب، جوانی را به همه هدیه می دهد. این روش بسیار مطمئن و ایمن است و تمام افرادی که با مراجعه به فرد متخصص پوست و مو و خبره این نوع تزریق را انجام داده اند احساس رضایت دارند.

یکی از تاثیرات بوتاکس در صورت در قسمت فوقانی صورت است؛ در واقع این تزریق در ناحیه ثلث بالایی صورت یا همان خط ابرو، خط پیشانی و خط های پنجه کلاغی اطراف چشم بسیار متداول تر و موثر تر است. تاثیرات تزریق بوتاکس در قسمت هایی از صورت که در بالا اشاره کردیم، مخصوص افرادی است که دارای عضلاتی فعال و متحرک هستند که منجر مستعد چین و چروک است.

بوتاکس

اگر چروک ها یا خط ها ثابت باشد این نوع تزریق می بایست با مهارت و به آرامی سم را وارد عضله کند و طی چند جلسه انجام گیرد. اما در حالت کلی بوتاکس در چند ساعت و طی یک جلسه بدون عوارض و درد انجام می گیرد و با رعایت نکات ذکر شده توسط پزشک متخصص زیبایی و مراقبت ویژه، به چهره ای صاف، طبیعی و زیبا دست خواهید یافت و تاثیرات آن را در صورت کاملا مشاهده خواهید نمود.

کاربردهای بوتاکس

آماری که در جهان در مورد تزریق بوتاکس انجام گرفته است نشان دهنده، ایمنی و محبوبیت این نوع جوان سازی صورت است. جوان سازی و رها شدن از شر چین و چروک ها با هزینه ای مناسب در مراکز پزشکی شناخته شده از این طریق انجام می شود.

علاوه بر انواع بوتاکس و کاربردهای آن از لحاظ زیباسازی، یکی از ویژگی های این کار، حالت درمانی آن است. در واقع در کنار آنچه در مورد زیبایی گفته شد،  این تزریق کارایی درمانی نیز دارد برخی از این کاربردها عبارتند از :

  • درمان افتادگی های پلک
  • رفع پرش پلک ها
  • درمان میگرن های حاد و مزمن
  • برطرف نمودن اسپاسم در نواحی گردن
  • درمان تعریق نامتعارف
  • برطرف کردن ضعف عصبی همچون فلج مغزی

نکته پایانی

در این مقاله در مورد اینکه در چه قسمت هایی از صورت بوتاکس انجام می شد آشنا شدید و دریافتید که در نقاطی همچون پیشانی، بین ابرو، اطراف چشم، دور لب، چانه ، گردن و … با مقدار کمی تزریق ماده سمی ویژه فلج نمودن عضله یا بوتاکس می توانید نتیجه دلخواه و راضی کننده بگیرید.

در نتیجه با دانستن اطلاعات کافی در این زمینه و انتخاب مراکز معتبر که از پزشکان حائذی برخوردار هستند، اقدام به تزریق بوتاکس نمایید و با رعایت نکاتی همچون استراحت، ماساژ ندادن ناحیه تزریق، استفاده از داروهای تجویزی و  به طور کل هر آنچه متخصص تجویز کرده است، در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را دریافت نمایید و از داشتن صورتی زیبا لذت ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق بوتاکس و انجام مشاوره رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷