زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

مهم ترین علل بروز ورم بعد از تزریق چربی چیست؟

مجله آموزشی

مهم ترین علل بروز ورم بعد از تزریق چربی چیست؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

مهم ترین علل بروز ورم بعد از تزریق چربی چیست؟

ورم بعد از تزریق چربی

هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با ورم بعد از تزریق چربی است. از این رو ما در ابتدا توضیح می دهیم که اصلا تزریق چربی چیست و به چه دلیل انجام می شود و سپس به مبحث ورم بعد از تزریق چربی می پردازیم.

در واقع تزریق چربی یکی از روش های زیبایی است که امروزه بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته است. به دلیل اینکه در این روش زیباسازی از مواد طبیعی که همان چربی های خود فرد هستند استفاده می شود لذا تزریق چربی به یکی از پرطرفدارترین روش های زیباسازی و جوان سازی تبدیل شده است. از آنجایی که امروزه این روش بسیار معروف و شایع شده است یکی از مهم ترین موضوعاتی که سبب دغدغه افراد شده است و به محض ورود به کلینیک های زیبایی برای تزریق چربی در مورد آن سوال و صحبت می کنند ورم بعد از تزریق چربی است.

هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با ورم بعد از تزریق چربی است. از این رو ما در ابتدا توضیح می دهیم که اصلا تزریق چربی چیست و به چه دلیل انجام می شود و سپس به مبحث ورم بعد از تزریق چربی می پردازیم.

در واقع تزریق چربی یکی از روش های زیبایی است که امروزه بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته است. به دلیل اینکه در این روش زیباسازی از مواد طبیعی که همان چربی های خود فرد هستند استفاده می شود لذا تزریق چربی به یکی از پرطرفدارترین روش های زیباسازی و جوان سازی تبدیل شده است. از آنجایی که امروزه این روش بسیار معروف و شایع شده است یکی از مهم ترین موضوعاتی که سبب دغدغه افراد شده است و به محض ورود به کلینیک های زیبایی برای تزریق چربی در مورد آن سوال و صحبت می کنند ورم بعد از تزریق چربی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق چربی به مقاله ی “تزریق چربی و کاربردها و مزایای آن” از همین سایت مراجعه نمایید. 

ورم بعد از تزریق چربی

حال اگر شما نیز علاقه مند به تزریق چربی هستید و ورم بعد از تزریق چربی از سوالات و دغدغه های شما هم است باید بدانید که این ورم کاملا طبیعی است و قابل رفع شدن است. لذا در این مورد هیچ نگرانی نداشته نباشید. لازم به ذکر است بدانید ورم بعد از تزریق چربی به شرایط مختلف و همچنین به نحوه و نوع انجام کار بستگی دارد. از این رو اگر می خواهید بدانید که تزریق چربی چیست و ورم بعد از تزریق چربی چگونه رفع می شود می توانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تزریق چربی چیست؟

در واقع تزریق چربی یکی از روش های زیبایی است که در سال های اخیر در بین افراد بسیار مورد استقبال قرار  گرفته و محبوب است. دلیل این محبوبیت و پرطرفداری هم این است که در این روش زیباسازی و جوانسازی از مواد طبیعی یعنی چربی بدن خود فرد استفاده می شود. تزریق این چربی در نواحی مختلف بدن مانند باسن، صورت، دست ها و ساق پا و .. امکان پذیر است.

ورم بعد از تزریق چربی

از ﺁنجایی که مواد این روش طبیعی از چربی های خود بدن تامین می شود لذا چربی های این عمل از قسمت های مختلف بدن مانند شکم و پهلو ها و ران ها گرفته می شود. پس از این مرحله چربی های استخراج شده فرآوری و خالص سازی می شوند تا برای تزریق در ناحیه مورد آماده شوند. مشاهده می کنید که با روندی که این روش زیباسازی دارد داشتن ورم بعد از تزریق چربی یک واکنش بسیار طبیعی باشد. چرا که با این عمل زیبایی بخش هایی از بدن دست خوش تغییراتی می شوند که این تغییرات منجر به ورم و کبودی می شوند.

در واقع هدف از تزریق چربی هم از بین بردن چین و چروک های پوست است و هم حجیم کردن نواحی مختلف بدن اعم از لب، گونه، سینه، باسن. روند تزریق هم هم که در بالا ذکر کردیم. ابتدا چربی ها را از نقاط مختلف بدن که دارای چربی های اضافه هستند مثل ران و شکم می گیرند و پس از فرآوری و خالص سازی به نقاط مورد نیاز و از قبل تعیین شده تزریق می کنند. لازم به ذکر است بدانید سن مناسب برای تزریق چربی 18 تا 60 سال است. در واقع ورم بعد از تزریق چربی یک امر طبیعی است ولی اگر می خواهید که بعد از این عمل کمترین تورم و کبودی را داشته باشید باید یک پزشک متخصص پوست و مو خبره انتخاب کنید.

ورم بعد از تزریق چربی

کاهش ورم بعد از تزریق چربی

در واقع تکنیک پزشکی یکی از موثرترین راهکارها برای کاهش کبودی و ورم بعد از تزریق چربی است. از آنجایی که تزریق چربی با زیبایی رابطه مستقیم دارد و در ظاهر فرد بسیار تاثیرگذار است لذا روند این عمل زیبایی باید با نهایت دقت انجام شود. به همین دلیل است که اصولی ترین و بهترین روش تزریق چربی روشی است که در آن پس از استخراج چربی از بدن با ابزارهای مختلف، چربی برداشت شده را غربالگری و خالص سازی می کنند. در واقع با این فرآیند ماندگاری چربی بیشتر از حالت عادی و معمول می شود.

از این رو برای اینکه میزان ورم بعد از تزریق چربی را کاهش دهید باید ابتدا به متخصصین مجرب و حرفه ای پوست مو مراجعه کنید تا بتواند با یک تزریق اصولی و کاملا علمی این عمل زیبایی برای شما انجام دهد. در راستای کاهش ورم بعد از تزریق چربی امروزه روش های مختلفی کشف می شود که تزریق چربی به روش نانوفوت یکی از جدیدترین تکنیک ها است که تورم کمتری را به دنبال دارد. علاوه بر این موارد، متخصص مورد نظر شما باید دارای تمام ابزارهای مورد نیاز این عمل باشد همچنین ابزار و تجهیزات باید از نوع درجه یک و مرغوب باشد.

ورم بعد از تزریق چربی

در واقع در صورتی عوارض و ورم بعد از تزریق چربی در شما وجود نخواهد داشت که شما به کلینیک های پوست و مویی مراجعه کنید که دارای برجسته ترین پزشکان باشد و همچنین این پزشکان از بهترین و مرغوب ترین و جدیدترین ابزارهای تزریق چربی بهره بگیرند و از جدیدترین روش های تزریق چربی استفاده کنند.

نتیجه گیری

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم ورم بعد از تزریق چربی یکی از دغدغه های افرادی است که علاقه مند به این عمل زیبایی هستند و از این رو با مراجعه خود به کلینیک های زیبایی اولین سوالی که می کنند در مورد ورم بعد از تزریق چربی است. لذا در پاسخ به این سوال که آیا تورم بعد از تزریق چربی وجود دارد یا خیر؟ باید گفت که وجود این ورم تا یک هفته بعد عمل یک امر طبیعی است ولی رفته رفته این ورم کاهش می یابد. البته این امر زمانی ممکن است که شما این عمل را در یک کلینیک معتبر و توسط یک متخصص خبره و کاربلد انجام دهید.

ورم بعد از تزریق چربی

اما اگر تزریق چربی را در کلینیک های غیر معتبر و غیر مجاز انجام دهید با تورم بعد از تزریق چربی مواجه می شوید. در واقع این نوع کلینیک ها هیچگونه وسایل و ابزارهای تخصصی و حرفه ای ندارند و همچنین تزریق چربی را در واحدهایی انجام می دهند که مجهز به هیچ تجهیزات حرفه ای نیستند و در ضمن تکنسین هایی این عمل را انجام می دهند که اصلا طریقه و نحوه انجام این عمل را نمی دانند. این عوامل سبب تورم بعد از تزریق چربی می شوند.

در نهایت باید گفت که  اگر این عمل را در یک کلینیک تخصصی و زیر نظر پزشکان متخصص انجام دهید هیچگونه عوارض و دوره نقاهتی را نخواهید داشت و خیالتان از بابت ورم بعد از تزریق چربی آسوده خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق چربی و انجام مشاوره رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷