زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

مهم ترین دانستی های لیفت با نخ گونه

مجله آموزشی

مهم ترین دانستی های لیفت با نخ گونه

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

لیفت با نخ گونه

مهم ترین دانستی های لیفت با نخ گونه

لیفت گونه با نخ

لیفت با نخ روشی جدید و غیر تهاجمی برای بازگرداندن جوانی پوست و برطرف شدن ظاهر تو رفته قسمت های مهم صورت می شود و از افتادگی پوست جلوگیری می کند.

با گذشت زمان و افزایش سن پوست انسان کلاژن سازی خود را با شدت کمتری ادامه می دهد که این موضوع باعث پیری پوست و افتادگی آن می شود.

لیفت با نخ علاوه بر کشیدن پوست به دلیل تلاش بدن برای ترمیم منطقه لیفت شده سبب افزایش کلاژن سازی به منطقه مورد نظر و جوانسازی پوست می شود.در این روش با قرار دادن نخ های به خصوصی در پوست از ایجاد چین و چروک پیشگیری می شود و به پوست این امکان را می دهد که مناطق فرورفته پوست را بازسازی نماید.

از مهمترین اجزای صورت که با افتادگی، از دست دادن چربی  و از بین رفتن خاصیت الاستیک پوست سبب تغییر شکل صورت و شکل گیری علائم پیری می شوند گونه ها هستند. یکی از روش های زیباتر کردن گونه انجام لیفت با نخ گونه است. در این مقاله به مهم ترین دانستنی های لیفت با نخ گونه است.

لیفت با نخ گونه

مزایای لیفت با نخ گونه

  • این عمل تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد و عوارض مواد بیهوشی را به همراه نخواهد داشت.به همین علت این روش برای افرادی که نمی توانند در معرض بیهوشی قرار بگیرند مناسب می باشد.
  • درد و ناراحتی در این روش به علت استفاده از سوزن های مخصوص به عنوان کانولا بسیار کم است و نسبت به دیگر روش ها زمان بهبودی اندکی دارد.
  • فرد می تواند پس از درمان خودش تا خانه رانندگی کند یا حتی به محل کار بازگردد.محل وارد کردن نخ ها پس از یک هفته کاملا بهبود می یابد.
  • این روش بی دردسر و سریع بین شش ماه تا دو سال با در نظر گرفتن نوع نخ و متابولیم جذب نخ ها در بدن بیمار ماندگاری دارد و پس از این مدت می تواند تکرار شود. عوامل موثر در ماندگاری لیفت با نخ فقط به این چند مورد ختم نمی شود.

لیفت با نخ گونه

نحوه انجام لیفت با نخ گونه

با یک برش میکرو و بسیار ریز در بخش موهای جلوی گوش این نخ ها در پوست کارگذاشته می شوند.این نخ ها سالها است که در جراحی های بزرگ مانند قلب استفاده می شوند و بنابراین از نظر ایمنی کاملا تائید شده اند و جای نگرانی وجود ندارد.

سوزن های مخصوصی که در این روش استفاده می شوند بسیار ریز هستند و بهبودی جای زخم آن ها حدود یک هفته است.با توجه به میزان افتادگی گونه های شما پزشک میزان و نوع نخ را تصمیم گیری می کند و آنرا در پوست مستقر می کند.

نتایج آنی این روش بلافاصله پس از انجام عمل مشخص است و با مرور زمان و کلاژن سازی اثر بازسازی و نوسازی پوست نیز به مرور قابل مشاهده خواهد بود.

مدت زمان جلسه درمان و ماندگاری

با توجه به میزان لیفت مورد نظر شخص و میزان نخ استفاده شده در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد امام در کل حدود سی دقیقه تا یک ساعت زمان می برد.

بالافاصله بعد از لیفت با نخ گونه  اثرات آن قابل مشاهده است و بین شش ماه تا دو سال با در نظر گرفتن نخی که استفاده می شود می تواند متفاوت باشد.

لیفت با نخ گونه

عوارض جانبی

با این که  انجام درمان لیفت با نخ گونه غیر تهاجمی است و عوارض عمل های لیفت را به همراه ندارد با این حال عوارض لیفت با نخ وجود دارد که باید قبل از انجام این روش از آن ها آگاهی داشته باشید.عوارض جدی این روش بسیار نادر هستند با این حال خوب است در نظر گرفته شوند. به مهم ترین عوارض انجام لیفت با نخ گونه در زیر اشاره می شود.

  • واکنش های آلرژیک

واکنش های آلرژیک در هر نوع عملی ممکن است رخ دهند. مواد سازنده بی حس کننده ها را چک کنید و از حساسیت نداشتن به آن ها مطمئن باشید.این حساسیت ها اغلب خفیفند و در موارد کمی ممکن است شدید باشند.

لیفت با نخ گونه

  • پس زدن نخ

بدن انسان به هر چیزی که متعلق به خودش نباشد واکنش نشان می دهد و می تواند ان را شناسایی و بر علیه آن عکس العمل نشان دهد.

  • عفونت

با توجه به مکانی که برای وارد کردن نخ ها هر چند کوچک ایجاد شده است احتمال عفونت نیز وجود دارد.به همین دلیل محلی که برای این روش انتخاب می کنید باید مطمئن باشد و از استریل شدن نخ ها و سوزن اطمینان حاصل کنید.هم چنین پوست نیز باید تمیز گردد تا با از بین بردن باکتری های سطحی از احتمال عفونت پیشگیری گردد.در صورت بروز عفونت پزشک آنتی بیوتیک تجویز خواهد کرد که علائم عفونت را بر طرف می کند.

  • قابل مشاهده بودن نخ

نخ های دندانه دار ممکن است پس از قرار گرفتن در پوست ظاهر پوست را دندانه دار کنند و مشخص باشند.البته با بیرون کشیدن نخ می توان آن را برطرف کرد.

  • آسیب عصبی

این عارضه بسیار نادر است اما در صورت وقوع جبران ناپذیر می باشد.

لیفت با نخ گونه

روش های دیگر لیفت گونه

  • تزریق چربی و  تزریق ژل یک راه کار موقت برای حجیم کردن گونه هستند که مانند لیفت با نخ باید تکرار شوند.در تزریق چربی نیمی از چربی توسط بدن جذب می شود.در تزریق ژل باید مواد تشکیل دهنده ژل از نظر ایجاد حساسیت بررسی شوند.
  • پروتز گونه یک راه حل دائمی لیفت و برجسته کردن گونه است اما مانند لیفت با نخ ظاهر طبیعی صورت بیمار را حفظ نمی کند.
  • نوع دیگر لیفت  گونه به وسیله عمل جراحی است که باید عوارض آن در نظر گرفته شود و با توجه به مدت بستری و ریکاوری برای افرادی که وقت کمی دارند مناسب نیست.

لیفت با نخ گونه

نخ های استفاده شده در روش لیفت با نخ گونه

این نخ ها از جنس نخ های قابل جذب هستند و به آن ها PDO می گویند. این نخ ها می توانند از نوع ساده، دندانه دار یا چند لایه باشند که هزینه و مدت ماندگاری آن ها متفاوت است.

سن مناسب برای لیفت با نخ گونه

در بعضی افراد روند پیری از بیست و پنج سالگی رخ می دهد.با بلا رفتن سن و کاهش تولید کلاژن در پوست نشانه های آن مانند افتادگی یا شل شدن بافت قابل مشاهده هستند.سن مناسب برای این روش سی سالگی تا پنجاه سالگی می باشد.در این زمان چروک ها آن قدر عمیق نشده اند و نقش پیشگیرانه لیفت با نخ گونه کاملا مشهود است.لیفت با نخ گونه

مراقبت های بعد از لیفت با نخ 

تا سه روز بعد از لیفت با نخ گونه هنگام خواب  سرتان را با زاویه چهل و پنج درجه بالای سطح زمین قرار دهید.

  • موقع خواب روی گونه خود نخوابید و سرتان را رو به بلا قرار دهید.از هر گونه فشار آوردن بر گونه مثل قرار دادن دست زیر گونه خود داری کنید.
  • تا یک هفته بعد از لیفت با نخ گونه ممکن است موقع خندیدن یا حرکات صورت نخ ها را حس کنید ولی به محض شروع جذب نخ این حس از بین می رود.
  • پس از دوازده ساعت شستن مو ها و صورت بلا مانع است اما صورت را ماساژ ندهید. از شوینده های ملایم مانند شامپوی بچه استفاده نمایید.
  • از محصولات ضد آفتاب استفاده کنید.
  • از نوشیدن مایعات به وسیله نی یا حرکات زیاد صورت مثل خمیاز ه بپرهیزید و آن را به حداقل برسانید.
  • چند روز پس از لیفت با نخ گونه می توانید صورت را آرایش کنید ولی سعی کنید به گونه فشار وارد نکنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه لیفت با نخ و انجام مشاوره پوست و مو به کلینیک پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری یکی از بهترین دکتر لیفت با نخ در زعفرانیه مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷