زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

شفاف کننده و ضد لک

مجله آموزشی

شفاف کننده و ضد لک

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

شفاف کننده و ضد لک

انجام مزوتراپی برای درمان لک

کلینیک پوست و مو

با افزایش سن به علت کاهش سطح کلاژن پوست و به دلیل عوامل محیطی نظیر نور خوشید و اشعه­ی ماورابنفش، پوست صورت دچار لک­­هایی می­شود که زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار می­دهد. همچنین در بانوان در دوران بارداری و نیز بعد از زایمان، امکان به وجود آمدن لک­هایی در پوست فراهم می شود که این موضوع برای بانوان به علت تاثیر گذاشتن بر زیبایی ظاهری مطلوب نیست.

یکی از روش های درمان لکه های به وجود آمده در صورت به علت عوامل مختلف، استفاده از مزوتراپی است. این روش یک روش غیر جراحی است که در حین آن پزشک دارو را  که ترکیبی از مواد سازنده و ترمیم کننده پوست هستند، با ایجاد بی حسی موضعی بصورت متعدد به عمق چند میلیمتری پوست تزریق می کند. داروی تزریق شده کلاژن و الاستین پوست را که به دلایل مختلف افت کرده است، تحریک کرده  و منجر به تولید مجدد و شفاف سازی پوست می گردد. داروهای مورد استفاده در مزوتراپی شامل داروهای هومیوپاتی، عصاره های گیاهی، ویتامین ها، مواد معدنی و آمینو اسیدها هستند.

درمان لک های صورت با مزوتراپی یا هر روش دیگر ، ابتدا نیاز به ارزیابی لک از نظر عمق و نوع لک و مدت زمان آن و ارتباط آن با سایر فاکتور ها دارد. بعد از بررسی های لازم، چناچه قابل درمان باشد، درمان مزوتراپی تا حدی مناسب است چرا که ماده مؤثر مستقیماً به لک وارد می شود.

عوارض انجام مزوتراپی نادر است، با این وجود برخی افراد ممکن است دچار خارش، کبودی، سرگیجه و درد شوند و احساس کسالت داشته باشند.

کلینیک پوست و مو

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷